НачалоФорумКазинаBizzo Casino - обща дискусия

Bizzo Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 3 години от mcclane2020
|
49 915 преглеждания 200 отговора |
|
1...5 6 7...11
преди 1 година

Например, виждам една екранна снимка, където те молят за търпение. Правилно ли разбирам, че не е първият? 🙂 Колко време чакате или кога е подадена заявката за теглене? Това вероятно ще помогне повече.

Благодаря предварително

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, че не го добавих там, подадох тегленето на печалбите на 07.03.2023 г., парите не са пристигнали до днес, те просто пишат, че искат моите депозити в PDF, така че ги изпратих, Само не разбирам причината, те много добре знаят, че депозитите са били изрядни


Днес писахме, че искат извлечението от сметката в PDF, но не е края на март, така че последното извлечение на Джордж за мен е февруари 😏 Ще чакам пълното извлечение, ще е през април, ще им го пратя и вижте дали ще измислят нещо отново 😐

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, надявам се да намеря ....Dafabet.....точно както исках....ограниченията ги има, но не важат за крупието на живо....и точно това търсех, Отказвам да играя срещу машината, която генерира числа... тези, които се интересуват по-задълбочено от проблемите на RNG, ще открият, че голяма част от програмата. IT светът не вярва в правилното функциониране на RNG и поставя под съмнение неговата функционалност.....това не е измислица, а факт, аз се преместих в IT сферата....и никакви "проверени" програми не променят нищо. ...така че аз винаги играя само с крупие на живо и за няколко сесии също наблюдавам как някой "хвърля" и чак тогава играя....отнема ли време? Да, ама това са си моите пари и не залагам просто така... Мога да пиша много, играя УСПЕШНО от 17 години, но един ваш бивш колега ме "излекува" да не се доверя на истината. .. благодаря ти Здена

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Здена, благодаря ти много за хубавата информация и поглед под капака. 🙂 Само една подробност,

имаш ли предвид този Dafabet ? Имахме това казино като затворено, но ако е възможно да се регистрирате отново там, бих искал да ви помоля за малка актуализация чрез нашия формуляр:

file

Можете да го намерите, като превъртите до края на уводната страница. Благодаря много предварително за помощта 🙂

Разбира се, никой не трябва да ни се доверява, всички имаме собствено мнение и всички имаме еднакви преживявания. Ако искате да му дадете шанс, все още има място.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, че не го добавих там, подадох тегленето на печалбите на 07.03.2023 г., парите не са пристигнали до днес, те просто пишат, че искат моите депозити в PDF, така че ги изпратих, Само не разбирам причината, те много добре знаят, че депозитите са били изрядни


Днес писахме, че искат извлечението от сметката в PDF, но не е края на март, така че последното извлечение на Джордж за мен е февруари 😏 Ще чакам пълното извлечение, ще е през април, ще им го пратя и вижте дали ще измислят нещо отново 😐

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко е наред 🙂. Разбирам, че се притесняваш от избора, така че ако усетя, че нещо не разбирам, ще питам.

Затова казиното поиска потвърждение, като предостави извлечение, показващо депозитите. Това е съвсем нормално, наред с други неща проверява и данните за плащане.

Ако казиното също иска месечно извлечение, вероятно ще бъде и за проверка на адреса. Наистина е по-добре да предоставите няколко допълнителни документа, отколкото да удължите процеса дори несъзнателно. Разбирам, че това може да изглежда по-скоро като лоша организация или намиране на начини за разширяване на избора, но не мисля така. Първият избор обикновено винаги е по-дълъг и по-взискателен. Веднага след като проверката на акаунта приключи успешно и първото теглене премине, другите трябва да са по-поносими 🙂

Ще чакам повече информация, за да сме сигурни как върви.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте,

Вашият може би бивш колега (г-н Ковач, ако си спомням, той написа на словашки) не искаше да разбере на всяка цена, че някой може да има положителни печалби, до общото извлечение от казиното, което той поиска и къде са всички депозити и тегления и общото салдо по сметката за целия период го "счупи" малко (беше +9700 евро), но пак не ми прости забележките, че ще го загубя....не дойде , напротив... освен това той дори не пожела да допусне възможността за "техническа грешка" от страна на казиното, след като описа случая и екранната снимка малко промени мнението си и попита дали искам да се оплача на казиното къде се е случило и че можете да бъдете полезни.....проблемът беше, че възникналата грешка се случи на мен лично няколко пъти и веднъж в МОЯ полза, така че защо да се оплаквате.....за мен беше + 96 000 CZK. ...да, правилно прочетохте....така че никой няма да ме държи далеч от клавиатурата и "млякото" на брадичката ми (недей ake it лично) и десетки хиляди завъртания, за да интерпретира нещо, нещо, което той самият не е преживял и не може да разбере, защото има "програмиран" мозък (в края на краищата, не можете да правите пари, като играете, никога не сте опитвали и предпочита да получава пари за мъдростта, която разпространява от някой друг - има право на това, но аз имам друг принцип - покажи какво си постигнал и тогава говори или пише за това)...... днес Аз съм пенсионер (работил съм и в сферата на ИТ и мога да "изчисля" много неща сам) и имам "хазарт" като забавление и допълнителен доход за пенсия..... ако използвате здравия разум, ще научете по трудния начин!!!!!!!!!!! !!! дисциплина, каквото и да се случи и си поставиш РЕАЛНА цел, възможно е да спечелиш... да, има и загуби, но трябва да ги отчетеш... става въпрос за общия + - в края на всеки месец , и това е, което става

Здена

ps това е азиатски Dafabet (китайски)

Автоматичен превод:
Anonymized297
преди 1 година

Нека просто се върнем към въпроса с проверката на акаунта в Dafabet. Как върви, моля? Какво е състоянието сега?

Автоматичен превод:
zetorbrno73
преди 1 година

Имам същия проблем с BIZZO CASINO и тегленето отнема седмица и ми казват, че банката го отхвърля, но банката не го отхвърля, не знам какво да правя по-нататък

Автоматичен превод:
poustkamartin41
преди 1 година

Здравейте.

Трябва да кажа, че теоретично тук във форума не можем да измислим много. И затова подаването на жалба определено беше добър ход, колегите ще направят всичко възможно да разберат какъв е проблема и да помогнат ефективно.

Понякога отнема малко повече време, така че бъдете търпеливи предварително.

Разбира се, уведомете ме, ако има някакво развитие. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, за съжаление вече няма да има нужда да ми помагате, защото парите, които имах там изведнъж изчезнаха и когато им пиша в чата, те не общуват, не знам какво стана с парите

Автоматичен превод:
poustkamartin41
преди 1 година

Напротив, бих казал, че ако не знаете къде са отишли парите и казиното не комуникира с вас, би било добре да стигнете до дъното.

Не може ли да се случи например казиното да вземе печалбата по някаква причина? Това най-често се случва, ако играч наруши правилата. Не може ли да се случи нещо подобно?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Нищо не съм счупил

Автоматичен превод:
poustkamartin41
преди 1 година

Добре.

Бих препоръчал също да актуализирате жалбата, тъй като виждам, че няма информация за изчезването на парите и нямаме представа защо. Това е доста значимо.

Тази връзка води директно към жалбата , моля, щракнете върху нея и информирайте Ник, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Предишния ден спечелих €10 000 от €2500. Исках да получа изплащането и винаги ме препращат, така че все още имам нужда от документи и днес акаунтът ми беше блокиран. Може ли някой да помогне с това? Вече писах за поддръжка.

Автоматичен превод:
rachelbariova17
преди 1 година

Здравейте и честито!

Бих казал, че акаунтът ви е блокиран поради текуща проверка. Това се случва доста често. Просто се уверете, че сте предоставили всички документи в правилната форма или формат. Най-общо казано, сътрудничеството е най-добрият подход в такива ситуации. Все още не бих бил нервен.

Актуализирайте ни редовно, за да знаем как се справяте. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам проблеми с доказването на плащането си чрез etrabsfer, за да мога да изтегля печалбите си. Изпратих много документи, но ми се въртят и това, което искат, не е възможно, следващата ми стъпка е правно действие.

Автоматичен превод:
tompkinschris288
преди 1 година

Здравейте, виждам, че сте изпратили документите до казиното, както описвате. Какви неща изисква казиното от вас, които смятате за невъзможни? Освен това бих искал да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран? Ако не, процесът на теглене може да отнеме по-дълъг период от време.

Колко време отнема този проблем с тегленето? Моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, пиша ви, защото имах проблем с bizzo casino и нямам идея дали мога да направя нещо по въпроса.

Факт е, че спечелих много пари, играейки с първия си депозит и започнах да играя по-високи залози, тогава той ми даде специална награда, която беше Major от 12 хиляди и половина евро, изненадата ми беше, че когато отидох да изтегля парите с бонуси и всичко това деактивирано, тоест общо 14 600 евро за теглене, получавам имейл и възстановяване на първоначалната ми сума, в което се казва, че съм нарушил максималния залог или нещо подобно, така че, разбира се, моят въпросът е доколко е законно това, което направих, защо бързо от гнева си явно ги вкарах в лошо настроение, че ме изтриха от онази страница измама.

Не знам дали някой може да ме посъветва или просто ще трябва да го ям с картофи... Благодаря предварително, поздрави

Автоматичен превод:
Bananas9
преди 1 година

Здравей,

Съжалявам, че трябва да го кажа, но дори според нашите съображения вие сте спечелили нечестно предимство пред казиното, като сте поставили по-високи залози, отколкото ви позволяват правилата. Тези залози бяха печеливши залози.

Обяснението се намира в неоснователната жалба .

Тъй като сте нарушили условията, не бих бил много убеден, че това е най-добрият случай за адвокат. Би било чудесно да получите безплатна консултация със специалист по хазартното законодателство, все още мисля, че е загубена кауза.

Също така съм почти сигурен, че ако занесете тази жалба до властите, няма да получите парите. 🙁

Не винаги е добра идея да вземете бонус и съжалявам, че не спазихте правилата му.

Иска ми се да мога да кажа нещо по-положително.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, стойте далеч от Bizzo Casino, предадох всички документи, но не искат да плащат!

Въпреки че платих веднага, показах, че сметката е моя, но винаги имаш оправдание...

Вече не знам какво да правя

Автоматичен превод:
cn7bh596v4
преди 1 година

Здравейте, преместих поста ви под казиното, за което пишете. Според това, което пишете, преминахте проверката и успешно?

От колко време продължава ситуацията, в която не можете да се оттеглите? Можете ли да го опишете малко по-подробно, за да мога да се опитам да ви помогна?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини