НачалоФорумКазинаbet O bet Casino - обща дискусия

bet O bet Casino - обща дискусия (страница 2)

 от dafredoc
|
6 018 преглеждания 40 отговора |
|
1 2 3

Scam casino, провериха акаунта ми, поисках теглене на средства, блокираха ме, задържаха парите ми, които депозирах, и печалбата ми!

Автоматичен превод:
yanceypro

Вашият акаунт е потвърден? Играхте ли с бонус или само с истински пари? Опитахте ли да се свържете с поддръжката, за да разберете защо акаунтът е блокиран?

Можете да подадете жалба тук:https://casino.guru/complaints/all

Автоматичен превод:

Scam casino, провериха акаунта ми, поисках теглене на средства, блокираха ме, задържаха парите ми, които депозирах, и печалбата ми!

Автоматичен превод:

Здравейте, играчът SunsetGaze попита общо взето всичко необходимо.

Мисля, че ако смятате, че не сте направили нищо лошо, би било разумно да подадете жалба на горепосочената връзка.

Въпреки това, казиното също така посочи защо е блокирало акаунта?

Автоматичен превод:
SunsetGaze

Ще регистрирам жалбата, благодаря много приятелю.

Автоматичен превод:
Jaro

Благодаря ви много за помощта, ще регистрирам жалбата

Автоматичен превод:
yanceypro

Чувствайте се свободни да ни информирате за напредъка. Късмет!

Автоматичен превод:

Здравейте на всички, повече от 3 месеца се опитвам да изтегля всичките си пари.


Депозирах 100 долара, изпълних изискванията за тяхното превъртане... след това с истинските пари продължих да залагам и да играя на рулетка. Балансът ми се покачи до $1922...когато се опитах да изтегля парите, те ми платиха само $627...отговорът им беше "Моля, имайте предвид, че успяхме да ви изплатим сумата на вашия депозит, това беше решение на отдела за управление на риска"


С оставащия баланс ($1295) продължих да залагам на рулетка и други онлайн казино игри и балансът ми се повиши до $1522


Те не искат да ми платят $1522, тоест... заявката ми за теглене все още не е обработена... И когато изпращам имейли, те знаят само как да отговорят на това: „Моля, имайте предвид, че акаунтът ви е разследван от Отдел за риск.. "


Моят акаунт е напълно потвърден и те нямат аргумент да не искат да ми изплатят справедливите печалби (за спортни залагания и онлайн казино)



Отсега споменах, че са ме ограничили в спортните залагания (не можех да залагам повече от 2 долара). Но те го направиха и въпреки това ми позволиха да използвам казиното.

Автоматичен превод:
SantiagoMB

Здравейте, ще започна с това, че това не беше най-добрият избор на казино, тъй като индексът му на безопасност е доста нисък.

Въпреки това, според това, което чух, вие сте потвърдени и акаунтът ви в момента се разследва. Казиното поне каза ли ви приблизително кога трябва да приключи и уведоми ли ви? Очевидно те проверяват играта или нещо подобно, така че ще трябва да бъдете търпеливи.

Както и да е, играхте ли с някакъв бонус в началото, когато казахте, че трябва да изпълните условията?

Въпреки това, тъй като минаха 3 месеца, нямаше да се замислям много и да пусна жалба тук на този линк и нашият екип ще се опита да ви помогне по някакъв начин.

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте


Оценявам вашата подкрепа и отговор


a. Казиното ми казва само „Въпреки че разбираме желанието ви за информация, бихме искали да ви информираме, че не можем да предоставим конкретна времева рамка за приключване на разследването."


b. Да, изпълних всички изисквания за бонус. Спазих всички негови правила и условия. Тогава парите, които спечелих... Спечелих ги със залагане на спортни залагания и онлайн рулетка.


Накрая написах имейл на Curacao Gaming и те ми отговориха със следното:


„Уважаеми господине/госпожо,



Получаваме вашия имейл.



Моля, попълнете приложения формуляр. Също така, моля, включете всички имейли, чатове или кореспонденция, която подкрепя проблема ви. Нуждаем се също от заверено копие от удостоверението на вашия официален документ за самоличност/адрес.


Също така изискваме копие от източника на средства, за да направим залог съгласно правилата за AML.



След като получим информацията, ще се свържем с нашия лицензополучател.



За разбирането,



Gaming-Curacao.com




Благодаря ви отново за отговора и помощта.



Автоматичен превод:
SantiagoMB

Благодаря и за вашия отговор. Така че вие сте го предали на лицензиращия орган, доколкото виждам. Дадохте ли им всичко, което поискаха? Ще ми е много любопитно да разбера кога и какво ще те отпишат.

Що се отнася до отговорите на въпросите, разбирам, че ако казиното все още разследва, те все още не могат да ви кажат нищо конкретно, за да не ви объркват ненужно, и не могат да ви дадат времева рамка, въпреки че би било важно на мен. Важно е да не им отнема няколко месеца, но поне да ви дадат някаква увереност.

Следователно единственото, което можем да направим в момента, е да изчакаме и да се надяваме, че казиното скоро ще ви отговори с резултата. Ако не, можете да използвате нашата безплатна функция, която вече споменах и ви дадох връзка към нея - жалба, като алтернатива можете да изчакате органът да ви отговори.

Ако имате някакви новини, не забравяйте да ме уведомите.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте


Ще изпратя документацията, въпреки че ми се струва странно, че ми искат "копие от източника на средства за поставяне"... когато депозитът ми беше само 100 долара. Но мисля, че ще го направя


Много ти благодаря все пак, ще напиша оплакването си в линка, който ми даде. Тъй като минаха повече от 3 месеца, това е твърде дълго за мен и винаги получавам едни и същи имейли: „Моля, имайте предвид, че вашият акаунт е в процес на разследване от отдела за риск..."

Автоматичен превод:
Jaro

Актуализация:


Подадох жалбата си, но не можах да кача всички файлове и доказателства (каза, че има грешка и че файлът не може да бъде качен)

Как бих могъл да го направя?

Автоматичен превод:
SantiagoMB

Е, благодаря за актуализацията от ваша страна.

Относно жалбата , опитайте се да публикувате доказателства, ако можете да публикувате само 3 в един пост и след това напишете нов с още три и така нататък.

И аз смятам, че е редно да им изпратиш каквото искат и дано всичко свърши скоро и да разбереш резултата.

Иска ми се да е честно и да ми казваш каквито нови неща откриеш.

Автоматичен превод:

Здравейте всички. Виждам много проблеми тук и просто исках да попитам дали някой наистина е получавал средствата си от това казино.

Автоматичен превод:
tm1025

Здравейте, въз основа на това, което видях в нашия преглед , бих казал, че не си струва да играете тук. Индексът на безопасност е много нисък, така че не бих го пробвал наистина, за да избегна проблеми. Освен това оплакванията, които играчите са направили срещу казиното, са предимно неразрешени и казиното изобщо не ни отговаря, така че ако нещо се случи, вероятно нямате много възможности за помощ.

Така че помислете много внимателно дали искате да депозирате на такова място или не.

Добре че дойде тук за информация.

Автоматичен превод:

Betobet ме ограби преди седмица, след като загубих и възстанових част от парите ми, те ме ограничиха до 2 usd и тогава реших да поискам теглене, първо ми изпратиха имейл, че USDT TRC20 не е наличен, казаха ми да им изпратя адреса на USDC, до който имах достъп, изненадата ми беше, че казаха, че ще отнеме още 3 работни дни, за да го обработят и точно това се случи, в сряда, 27-ми се събудих с акаунта си блокиран и с възстановяване на 461 долара и без никакъв отговор от другите ми пари, измамници

Автоматичен превод:
coketoale

Здравейте, залагахте ли на спорт или играхте ли някакви казино игри? Опитахте ли да им изпратите имейл или да разберете защо акаунтът ви е блокиран? Много е тъжно, ако ви поискат адреса и това не изглежда като проблем, а след това изведнъж се случи подобна ситуация. Питахте ли ги и защо ви ограничават?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:

Здравейте, залагахте ли на спорт или играхте ли някакви казино игри? Опитахте ли да им изпратите имейл или да разберете защо акаунтът ви е блокиран? Много е тъжно, ако ви поискат адреса и това не изглежда като проблем, а след това изведнъж се случи подобна ситуация. Питахте ли ги и защо ви ограничават?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:

Залагах и на двете, след като използвах къщата им в продължение на много месеци, където губех и печелех и т.н., те решиха да ме ограничат първо, като ми позволиха да залагам само веднъж на игра и сумите не надвишаваха 200, след това спечелих в казиното, спечелих в спорта, не използвам бонуси, поисках теглене на 2000 usd от TRC20, което е методът, който използвах за депозиране, те ме отмениха в сряда, че методът не беше наличен, че искам друг един, те ми изпратиха този, чрез който го направих, и мислех, че ще бъде одобрен бързо, консултирах се с тях и те казаха, че трябва да изчакам 3 работни дни и тъй като влязох в неделя щеше да е до следващата седмица, изчаках, тогава видях, че мога да заложа само 2 долара на спорт и реших да поискам баланса от 500, който ми беше останал, което общо 2500, в деня, в който работните дни изтекоха, опитвам се да вляза и е блокиран, консултирам се с тях и те казват, че сметката ми се разследва, причината също не казват часа и какво ще се случи с моето салдо минус? Това е пълна арогантност и измама.

Автоматичен превод:
coketoale

Разбира се, ако ситуацията е такава, че казиното проучва акаунта ви, вероятно ще трябва да издържите. Вероятно е играта, която могат да проверят.

Ако обаче отнеме твърде много време, непременно се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем. Но засега имайте търпение и се опитайте да запазите хладнокръвие.

Знам, че ситуацията не е приятна, но съм се сблъсквал с нея достатъчно често, за да може да се случи. Ако не сте играли с бонуси, вероятно няма да отнеме много време.

Ще бъда тук, ако нещо се промени.🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Благодаря ви за думите и не, никога не приемам бонуси от която и да е къща за залагания, нещо, което забравих да спомена е, че поисках теглене от 2500 и те ми изпратиха 461, когато ме блокираха, бих разбрал, че са взели генерираните печалби. И не могат да кажат, че съм злоупотребил с лимитите, защото както споменах преди, можех да залагам само веднъж на игра и за мен беше достатъчно и оставих баланса да се натрупва, защото тегля само веднъж месечно. За съжаление това се случи с мен.


Последният път, когато говорих с тях, казаха, че нямат определено време за разрешаване на проблема, наистина нямам голяма надежда, че ще ми платят.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини