ФорумКазинаBet O Bet Casino - обща дискусия

Bet O Bet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от dafredoc
|
2698 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 7 месеца

Scam casino, провериха акаунта ми, поисках теглене на средства, блокираха ме, задържаха парите ми, които депозирах, и печалбата ми!

Автоматичен превод:
yanceypro
преди 7 месеца

Вашият акаунт е потвърден? Играхте ли с бонус или само с истински пари? Опитахте ли да се свържете с поддръжката, за да разберете защо акаунтът е блокиран?

Можете да подадете жалба тук:https://casino.guru/complaints/all

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Scam casino, провериха акаунта ми, поисках теглене на средства, блокираха ме, задържаха парите ми, които депозирах, и печалбата ми!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, играчът SunsetGaze попита общо взето всичко необходимо.

Мисля, че ако смятате, че не сте направили нищо лошо, би било разумно да подадете жалба на горепосочената връзка.

Въпреки това, казиното също така посочи защо е блокирало акаунта?

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 7 месеца

Ще регистрирам жалбата, благодаря много приятелю.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Благодаря ви много за помощта, ще регистрирам жалбата

Автоматичен превод:
yanceypro
преди 7 месеца

Чувствайте се свободни да ни информирате за напредъка. Късмет!

Автоматичен превод:
преди 19 часове

Здравейте на всички, повече от 3 месеца се опитвам да изтегля всичките си пари.


Депозирах 100 долара, изпълних изискванията за тяхното превъртане... след това с истинските пари продължих да залагам и да играя на рулетка. Балансът ми се покачи до $1922...когато се опитах да изтегля парите, те ми платиха само $627...отговорът им беше "Моля, имайте предвид, че успяхме да ви изплатим сумата на вашия депозит, това беше решение на отдела за управление на риска"


С оставащия баланс ($1295) продължих да залагам на рулетка и други онлайн казино игри и балансът ми се повиши до $1522


Те не искат да ми платят $1522, тоест... заявката ми за теглене все още не е обработена... И когато изпращам имейли, те знаят само как да отговорят на това: „Моля, имайте предвид, че акаунтът ви е разследван от Отдел за риск.. "


Моят акаунт е напълно потвърден и те нямат аргумент да не искат да ми изплатят справедливите печалби (за спортни залагания и онлайн казино)



Отсега споменах, че са ме ограничили в спортните залагания (не можех да залагам повече от 2 долара). Но те го направиха и въпреки това ми позволиха да използвам казиното.

Автоматичен превод:
SantiagoMB
преди 19 часове

Здравейте, ще започна с това, че това не беше най-добрият избор на казино, тъй като индексът му на безопасност е доста нисък.

Въпреки това, според това, което чух, вие сте потвърдени и акаунтът ви в момента се разследва. Казиното поне каза ли ви приблизително кога трябва да приключи и уведоми ли ви? Очевидно те проверяват играта или нещо подобно, така че ще трябва да бъдете търпеливи.

Както и да е, играхте ли с някакъв бонус в началото, когато казахте, че трябва да изпълните условията?

Въпреки това, тъй като минаха 3 месеца, нямаше да се замислям много и да пусна жалба тук на този линк и нашият екип ще се опита да ви помогне по някакъв начин.

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 часове

Здравейте


Оценявам вашата подкрепа и отговор


a. Казиното ми казва само „Въпреки че разбираме желанието ви за информация, бихме искали да ви информираме, че не можем да предоставим конкретна времева рамка за приключване на разследването."


b. Да, изпълних всички изисквания за бонус. Спазих всички негови правила и условия. Тогава парите, които спечелих... Спечелих ги със залагане на спортни залагания и онлайн рулетка.


Накрая написах имейл на Curacao Gaming и те ми отговориха със следното:


„Уважаеми господине/госпожо,



Получаваме вашия имейл.



Моля, попълнете приложения формуляр. Също така, моля, включете всички имейли, чатове или кореспонденция, която подкрепя проблема ви. Нуждаем се също от заверено копие от удостоверението на вашия официален документ за самоличност/адрес.


Също така изискваме копие от източника на средства, за да направим залог съгласно правилата за AML.



След като получим информацията, ще се свържем с нашия лицензополучател.



За разбирането,



Gaming-Curacao.com




Благодаря ви отново за отговора и помощта.



Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини