ФорумКазинаbet O bet Casino - обща дискусия

bet O bet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от dafredoc
|
4412 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Scam casino, провериха акаунта ми, поисках теглене на средства, блокираха ме, задържаха парите ми, които депозирах, и печалбата ми!

Автоматичен превод:
yanceypro
преди 1 година

Вашият акаунт е потвърден? Играхте ли с бонус или само с истински пари? Опитахте ли да се свържете с поддръжката, за да разберете защо акаунтът е блокиран?

Можете да подадете жалба тук:https://casino.guru/complaints/all

Автоматичен превод:
преди 1 година

Scam casino, провериха акаунта ми, поисках теглене на средства, блокираха ме, задържаха парите ми, които депозирах, и печалбата ми!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, играчът SunsetGaze попита общо взето всичко необходимо.

Мисля, че ако смятате, че не сте направили нищо лошо, би било разумно да подадете жалба на горепосочената връзка.

Въпреки това, казиното също така посочи защо е блокирало акаунта?

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Ще регистрирам жалбата, благодаря много приятелю.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Благодаря ви много за помощта, ще регистрирам жалбата

Автоматичен превод:
yanceypro
преди 1 година

Чувствайте се свободни да ни информирате за напредъка. Късмет!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте на всички, повече от 3 месеца се опитвам да изтегля всичките си пари.


Депозирах 100 долара, изпълних изискванията за тяхното превъртане... след това с истинските пари продължих да залагам и да играя на рулетка. Балансът ми се покачи до $1922...когато се опитах да изтегля парите, те ми платиха само $627...отговорът им беше "Моля, имайте предвид, че успяхме да ви изплатим сумата на вашия депозит, това беше решение на отдела за управление на риска"


С оставащия баланс ($1295) продължих да залагам на рулетка и други онлайн казино игри и балансът ми се повиши до $1522


Те не искат да ми платят $1522, тоест... заявката ми за теглене все още не е обработена... И когато изпращам имейли, те знаят само как да отговорят на това: „Моля, имайте предвид, че акаунтът ви е разследван от Отдел за риск.. "


Моят акаунт е напълно потвърден и те нямат аргумент да не искат да ми изплатят справедливите печалби (за спортни залагания и онлайн казино)



Отсега споменах, че са ме ограничили в спортните залагания (не можех да залагам повече от 2 долара). Но те го направиха и въпреки това ми позволиха да използвам казиното.

Автоматичен превод:
SantiagoMB
преди 6 месеца

Здравейте, ще започна с това, че това не беше най-добрият избор на казино, тъй като индексът му на безопасност е доста нисък.

Въпреки това, според това, което чух, вие сте потвърдени и акаунтът ви в момента се разследва. Казиното поне каза ли ви приблизително кога трябва да приключи и уведоми ли ви? Очевидно те проверяват играта или нещо подобно, така че ще трябва да бъдете търпеливи.

Както и да е, играхте ли с някакъв бонус в началото, когато казахте, че трябва да изпълните условията?

Въпреки това, тъй като минаха 3 месеца, нямаше да се замислям много и да пусна жалба тук на този линк и нашият екип ще се опита да ви помогне по някакъв начин.

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравейте


Оценявам вашата подкрепа и отговор


a. Казиното ми казва само „Въпреки че разбираме желанието ви за информация, бихме искали да ви информираме, че не можем да предоставим конкретна времева рамка за приключване на разследването."


b. Да, изпълних всички изисквания за бонус. Спазих всички негови правила и условия. Тогава парите, които спечелих... Спечелих ги със залагане на спортни залагания и онлайн рулетка.


Накрая написах имейл на Curacao Gaming и те ми отговориха със следното:


„Уважаеми господине/госпожо,



Получаваме вашия имейл.



Моля, попълнете приложения формуляр. Също така, моля, включете всички имейли, чатове или кореспонденция, която подкрепя проблема ви. Нуждаем се също от заверено копие от удостоверението на вашия официален документ за самоличност/адрес.


Също така изискваме копие от източника на средства, за да направим залог съгласно правилата за AML.



След като получим информацията, ще се свържем с нашия лицензополучател.



За разбирането,



Gaming-Curacao.com




Благодаря ви отново за отговора и помощта.



Автоматичен превод:
SantiagoMB
преди 6 месеца

Благодаря и за вашия отговор. Така че вие сте го предали на лицензиращия орган, доколкото виждам. Дадохте ли им всичко, което поискаха? Ще ми е много любопитно да разбера кога и какво ще те отпишат.

Що се отнася до отговорите на въпросите, разбирам, че ако казиното все още разследва, те все още не могат да ви кажат нищо конкретно, за да не ви объркват ненужно, и не могат да ви дадат времева рамка, въпреки че би било важно на мен. Важно е да не им отнема няколко месеца, но поне да ви дадат някаква увереност.

Следователно единственото, което можем да направим в момента, е да изчакаме и да се надяваме, че казиното скоро ще ви отговори с резултата. Ако не, можете да използвате нашата безплатна функция, която вече споменах и ви дадох връзка към нея - жалба, като алтернатива можете да изчакате органът да ви отговори.

Ако имате някакви новини, не забравяйте да ме уведомите.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравейте


Ще изпратя документацията, въпреки че ми се струва странно, че ми искат "копие от източника на средства за поставяне"... когато депозитът ми беше само 100 долара. Но мисля, че ще го направя


Много ти благодаря все пак, ще напиша оплакването си в линка, който ми даде. Тъй като минаха повече от 3 месеца, това е твърде дълго за мен и винаги получавам едни и същи имейли: „Моля, имайте предвид, че вашият акаунт е в процес на разследване от отдела за риск..."

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Актуализация:


Подадох жалбата си, но не можах да кача всички файлове и доказателства (каза, че има грешка и че файлът не може да бъде качен)

Как бих могъл да го направя?

Автоматичен превод:
SantiagoMB
преди 6 месеца

Е, благодаря за актуализацията от ваша страна.

Относно жалбата , опитайте се да публикувате доказателства, ако можете да публикувате само 3 в един пост и след това напишете нов с още три и така нататък.

И аз смятам, че е редно да им изпратиш каквото искат и дано всичко свърши скоро и да разбереш резултата.

Иска ми се да е честно и да ми казваш каквито нови неща откриеш.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте всички. Виждам много проблеми тук и просто исках да попитам дали някой наистина е получавал средствата си от това казино.

Автоматичен превод:
tm1025
преди 3 месеца

Здравейте, въз основа на това, което видях в нашия преглед , бих казал, че не си струва да играете тук. Индексът на безопасност е много нисък, така че не бих го пробвал наистина, за да избегна проблеми. Освен това оплакванията, които играчите са направили срещу казиното, са предимно неразрешени и казиното изобщо не ни отговаря, така че ако нещо се случи, вероятно нямате много възможности за помощ.

Така че помислете много внимателно дали искате да депозирате на такова място или не.

Добре че дойде тук за информация.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини