преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с bet O bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
какво е положението? Имаш ли нужда от помощ?
Hello,
what is the situation? Do you need any help?
Лошо, лошо и пак лошо!!!
Повече от месец за самоизключване, поддръжката е или неотзивчива, или груба.
Лицензът е фалшив, РЪЦЕ ДАЛЕЧЕ!!!
Bad, bad and bad again!!!
Over a month to self-exclude, support is either unresponsive or rude.
License is fake, HANDS OFF!!!
Schlecht, schlecht und nochmals Schlecht!!!
Über einen Monat, um einen Selbstausschluss durchzuführen, Support reagiert entweder gar nicht, oder ist frech.
Lizenz ist gefälscht, FINGER WEG!!!
Повече от месец? Какво искаш да кажеш, че са груби?
Over a month? What do you mean they're rude?
Помолих ги преди около месец да самоизключат акаунта ми поради пристрастяване към хазарта. Просто ме пренебрегнаха и ми позволиха да продължа да депозирам. Освен това бяхте нахални, тъй като казахте, че самоизключването отнема време и аз намирам това за много нахално, като се има предвид, че обработката отнема месец.
I asked them about a month ago to self-exclude my account due to gambling addiction. They just ignored me and let me keep depositing. Also, you were cheeky as you stated that self-exclusion takes time and I find that very cheeky considering it takes a month to process.
Ich habe sie bereits vor einem Monat gebeten, mein Konto aufgrund von Spielsucht selbst auszuschließen. Sie haben mich einfach ignoriert und weiter einzahlen lassen. Außerdem waren Sie frech, da sie behauptet haben, dass ein Selbstausschluss Zeit in Anspruch nimmt und das finde ich bei einer Dauer von einem Monat für die Bearbeitung schon sehr frech.
Най-добрият начин да бъдете изключени от казино, което не желае да го направи, е да им дадете много злоупотреби в чата на живо и по имейл открих, че работи за мен всеки път.
The best way to get excluded from a casino that is reluctant to do it is give them loads of abuse on live chat and by email I found that works for me every time.
Помолих ги преди около месец да самоизключат акаунта ми поради пристрастяване към хазарта. Просто ме пренебрегнаха и ми позволиха да продължа да депозирам. Освен това бяхте нахални, тъй като казахте, че самоизключването отнема време и аз намирам това за много нахално, като се има предвид, че обработката отнема месец.
I asked them about a month ago to self-exclude my account due to gambling addiction. They just ignored me and let me keep depositing. Also, you were cheeky as you stated that self-exclusion takes time and I find that very cheeky considering it takes a month to process.
Ich habe sie bereits vor einem Monat gebeten, mein Konto aufgrund von Spielsucht selbst auszuschließen. Sie haben mich einfach ignoriert und weiter einzahlen lassen. Außerdem waren Sie frech, da sie behauptet haben, dass ein Selbstausschluss Zeit in Anspruch nimmt und das finde ich bei einer Dauer von einem Monat für die Bearbeitung schon sehr frech.
Доколкото виждам жалбата ви срещу Bet O Bet чака да бъде одобрена, така че едва ли има взето решение досега, бих казал.
Обикновено обсъждаме разумно време, необходимо за блокиране на играчи със зависимост и съм сигурен, че този месец не е толкова разумно време.
As far as I can see your complaint against Bet O Bet is waiting to be approved so there is hardly any decision made so far, I'd say.
We usually debate on a reasonable amount of time necessary to block players with addiction and I'm sure that month is not such a reasonable time.
Помолих ги преди около месец да самоизключат акаунта ми поради пристрастяване към хазарта. Просто ме пренебрегнаха и ми позволиха да продължа да депозирам. Освен това бяхте нахални, тъй като казахте, че самоизключването отнема време и аз намирам това за много нахално, като се има предвид, че обработката отнема месец.
I asked them about a month ago to self-exclude my account due to gambling addiction. They just ignored me and let me keep depositing. Also, you were cheeky as you stated that self-exclusion takes time and I find that very cheeky considering it takes a month to process.
Ich habe sie bereits vor einem Monat gebeten, mein Konto aufgrund von Spielsucht selbst auszuschließen. Sie haben mich einfach ignoriert und weiter einzahlen lassen. Außerdem waren Sie frech, da sie behauptet haben, dass ein Selbstausschluss Zeit in Anspruch nimmt und das finde ich bei einer Dauer von einem Monat für die Bearbeitung schon sehr frech.
Да определено измама, ще я публикувам на всички сайтове и навсякъде, трябва да ги оценим лошо, за да забележат и другите
Yes definitely scam, I will post it on all sites and everywhere, we need to rate them badly so others will notice too
Ja, definitiv Betrug, ich werde es auf allen Seiten und überall posten, wir müssen sie schlecht bewerten, sodass auch andere es merken
Залог или залог е най-лошото, вниманието им е гадно, подиграват се, до сега не ми дадоха обяснение каква измама съм извършил. Откраднах 1000 евро и без обяснение. Те са измамници. Трябва да бъда в черния списък завинаги
Bet or bet is the worst, their attention is lousy, they make fun of it, until now they haven't given me an explanation of what fraud I committed. I stole 1000 euros and no explanation. They are scammers. I should be blacklisted forever
Bet o bet es de lo peor, su atención es pésima, se burlan, hasta ahora no me dan la explicación de que fraude cometí. Me robar 1000 euros y ningúna explicación. Son unos estafadores. Debería estar en la lista negra por siempre
За съжаление, според жалбата печалбите не са изплатени. Проверете подробностите тук .
Имате ли проблеми там?
Sadly, according to the complaint, the winnings were not paid. Check the details here.
Do you have any issues there?
не, все още не съм имал проблеми и се надявам да нямам, проверката ми беше много бърза, бях поискал теглене, но поисках означава, че не съм направил депозита, след което ме помолиха направете тегленето чрез същия метод на депозит, разговарях с някои хора от моята страна, които го използват, и казах, че няма проблем, само тегленето, което отнема до 3 работни дни, за да бъде изплатено, но освен това никога не са имали проблеми и вече използвам възможността да ви благодаря за страхотната работа!
no, I haven't had any problems yet and I hope I don't, my verification was very fast, I had asked for a withdrawal but I asked for a means that I hadn't made the deposit, then they asked me to make the withdrawal through the same deposit method, I've been talking with some people from my country who use it, and said that there was no problem, just the withdrawal that takes up to 3 business days to be paid, but other than that they never had problems, and I already take the opportunity to thank you for the great work!
nãoa inda não tive prblemas e espero não ter, minha verificação foi muito rápida, eu tinha pedido uma retirada mais pedi por um meio que eu não havia feito o depósito, ai me pediram pra fazer a retirada pelo mesmo meio de depósito, eu andei conversando com algumas pessoa do meu pais que usa ela, e disse que não teve problema algum, só o saque que demora até 3 dias úteis para ser pago, mais fora isso eles nunca teve problemas, e já aproveito pra agradcer vocês pelo ótimo trabalho!
Здравейте,
Радвам се, че всичко работи гладко 🙂.
Обикновено казината предпочитат един и същ метод на плащане както за депозити, така и за тегления, просто защото няма нужда да го проверявате допълнително.
Благодарим ви за оценката и ценната информация. Всички играчи са загрижени за тегленията 🙂.
Може би можете да обмислите да се присъедините към нашето лятно състезание - то е за любимите казина.
Просто щракнете/докоснете тук . 😉
Hello,
I'm happy that everything works smoothly 🙂.
Usually, casinos favor the same payment method for deposits and withdrawals alike, simply because there is no need to verify it further.
Thank you for your appreciation and valuable information. All players are concerned about the withdrawals 🙂.
Maybe you can consider joining our summer contest - it's about favorite casinos.
Уважаеми господа,
ако имате проблем с betobet. Като теглене или блокиран акаунт без обяснение. (Измама)
любезно ми изпратете имейл donkoko127@gmail.com
Dear Gents,
if you have an issue with betobet. Such as withdrawal or locked account without explanation. (Scam)
kindly email me donkoko127@gmail.com
Имал си някакви проблеми, докато играеш там, нали?
Искаш ли да обясниш за какво става въпрос? Не можах да намеря оплакване във вашия профил.
You've experienced some sort of trouble while playing there, haven't you?
Care to explain what was it about? Could not find any complaint in your profile.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.