ФорумКазинаAlphabook Casino - обща дискусия

Alphabook Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от Robin
|
3162 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
rafaelsanchesdepieri
преди 3 месеца

Приятно е да чуя, че казиното успя да поправи всичко, въпреки че отне известно време.

Още ли играете в това казино?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, там съм активен

Автоматичен превод:
rafaelsanchesdepieri
преди 3 месеца

Ако искате да споделите своя опит с това казино, не се колебайте да напишете потребителско мнение тук. 👈, винаги е добре другите да получат повече информация за казиното.🙂


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поддръжката на сметката отнема твърде много време и те не предоставят опция за теглене. Подозрително.

Автоматичен превод:
camaleonrojoafricano
преди 1 месец

Какво точно имате предвид под поддръжка на акаунта, моля, и колко време чакате сега?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Имах предвид поддръжката на казиното, която отнема много време, около три седмици или нещо такова.

Автоматичен превод:
camaleonrojoafricano
преди 1 месец

Аз също имам акаунт и е в процес на поддръжка повече от дванадесет дни. Лиценз 365 JAZ е изтекъл. Вижте по-долу на страницата на казиното, мисля, че опитват нов лиценз, за да продължат, някои казина със същия лиценз също имаха този проблем.

Автоматичен превод:
rafaelsanchesdepieri
преди 1 месец

какво мислиш Смятате ли, че парите са изложени на риск?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Винаги са ми плащали без проблеми, наистина не знам и бих изчакал още малко.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имах предвид поддръжката на казиното, която отнема много време, около три седмици или нещо такова.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

О, добре. Благодаря ви за тази информация. Ще го предам на нашия екип за данни, за да могат да проверят какво се случва там.

Ще се върна с всяка нова информация, когато е възможно.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Не мога да вляза в момента, изглежда, че ще изчезнат с парите.

Автоматичен превод:
camaleonrojoafricano
преди 1 седмица

Нашият екип за данни вече проверява какво точно се случва там. Все пак изглежда някак трудно да се разбере.

Имахте ли останал баланс в това казино?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Да, 150 €

Автоматичен превод:
camaleonrojoafricano
преди 1 седмица

Така че, опитайте се да подадете жалба тук и нашият екип ще се опита да я получи от това казино, ако има някакъв шанс да комуникира с тях.

Ето връзката, която трябва да следвате.

Ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини