преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Alphabook Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добро утро, чакам тегленето си от две седмици, не са се свързали с мен, мисля, че това е измама и ще продължат да минават още дни и няма да ми платят.
Good morning, I have been waiting for my withdrawal for two weeks, they have not contacted me, I am thinking that this is a scam and more days will continue to pass and they will not pay me.
Buenos dias ya llevo dos semanas esperando mi retiro no se comunican conmigo estoy pensando que esto es una estafa y seguiran pasando mas dias y no me pagaran.
Здравейте, виждам, че сте срещнали проблеми в казиното с тегленето. 2 седмици е времето, което даваме на казината да разрешат този процес и изглежда, че все още нищо не е помръднало.
Въпреки това беше добра стъпка, че подадохте жалба , защото нашият екип ще се опита да ви помогне.
Както и да е, вашият акаунт вече е напълно потвърден? Имали ли сте успешни тегления в казиното?
Кажи ми.
Hello, I see that you have encountered problems in the casino with the withdrawal. 2 weeks is the time we give casinos to solve this process and it seems that nothing has moved yet.
However, it was a good step that you filed a complaint, because our team will try to help you.
Anyway, is your account fully verified yet? Have you had any successful withdrawals at the casino?
Let me know.
Така е, опитвам се да комуникирам, казват ми още две седмици. Бих искал да се свържат с казиното, защото това е измама, господа, вижте, вече минаха три седмици и те ми дават извинения да платя. Пиша имейл и те не отговарят, но продължават да ми изпращат промоции. Бих искал да ми помогнеш. с това искане
That's right, I'm trying to communicate, they tell me two more weeks. I would like them to contact the casino because it is a scam, gentlemen, look, it's already been three weeks and they give me excuses to pay. I write an email and they don't respond, but they keep sending me promotions. I would like you to help me. with this request
asi es me intento comunicar me dicen dos semanas mas yo quisiera que se comuniquen con el casino porque es una estafa señores miren ya son tres semanas y me ponen pretextos para pagar le escribo correo y no responden sin embargo me siguen enviando promociones quisiera que puedan ayudarme con esta solicitud
Най-доброто, което можете да направите сега, за да продължите напред, е да разгледате оплакването си, това е доста спешно, тъй като остава един ден, за да отговорите. Така че, моля, не забавяйте отговора; използвайте тази зелена връзка, за да актуализирате жалбата сега .
Благодаря ви и следете внимателно оплакването си, моля.
The best you can do now to move forward is to address your complaint, it is quite urgent since there is one day left for you to respond. So, please do not delay the reply; use this green link to update the complaint now.
Thank you, and keep a close eye on your complaint, please.
дори ако всички условия на казиното са изпълнени, те отказват тегления, не предоставят точна информация за поддръжката, има огромно прекъсване на връзката между секторите за поддръжка и за съжаление това изглежда неразрешен проблем, изключително стресиращо е и неприятно изживяване, това казино Alphabook, ако имате нужда от него, тегленето на вашите печалби ще бъде в сериозни проблеми
even if all the casino's conditions are met, they reject withdrawals, they do not provide accurate information to support, there is a huge disconnect between the support sectors and unfortunately it seems to be an unresolved problem, it is extremely stressful and an unpleasant experience, this Alphabook casino, if you need it withdrawing your winnings will be in serious trouble
Здравейте, какво се случи в казиното, когато казахте, че тегленията ви са отхвърлени, даде ли ви казиното някаква причина за това? Имате ли вече потвърдена сметка в това казино? Колко време продължава ситуацията ви с оттегляне?
Моля, опишете малко повече, за да можем да се опитаме да ви помогнем.
Hi, what happened at the casino when you say your withdrawals are rejected, did the casino give you any reason for that ? Do you already have a verified account at this casino ? How long has your withdrawal situation been going on ?
Please describe a bit more so we can try to help you.
Всичко е наред, сметката е потвърдена, депозитът е направен, поддръжката казва, че трябва да извършат допълнителни проверки, но те не искат никакви допълнителни документи, те просто казват, че им трябва повече време и този период от време никога не свършва и казват те не знаят точната дата Това може да се случи.
Everything is ok, account verified, deposit made, support says they need to carry out additional checks, but they don't ask for any additional documents, they just say they need more time and this time period never comes to an end and they say they don't know the exact date This can happen.
Здравейте и благодаря за подробностите.
Знаете ли, може просто да е вътрешна проверка, за която не са необходими допълнителни документи, може би акаунтът ви е маркиран по някакъв начин, което означава, че вътрешната система е открила възможни проблеми и такива неща трябва да бъдат покрити от служителите. В някои случаи допълнителните проверки са на случаен принцип, но трябва да се направят преди тегленето.
Опитвам се да кажа, че тук можем само да спекулираме и разбирам, че не сте много любители на чакането.
Като стана дума за това, колко време чакахте досега? Или по-добре, кога сте изпратили заявката за теглене, моля?
Hello, and thanks for the details.
You know, it just might be an internal check for which no additional documents are needed, maybe your account got somehow flagged, meaning the internal system has found possible issues and that sort of thing needs to be covered by employees. In some cases, further checks are random, but they must be done before the withdrawal takes place.
I'm trying to say we can only speculate here, and I understand you are not very fond of waiting.
Speaking of which, for how long have you been waiting so far? Or better, when did you submit the withdrawal request, please?
Ще изчакам още няколко дни, но ако няма отговор или решение, ще коментирам отново тук, предполагам, че тук не се поддържат непрозрачни казина.
I will wait a few more days, but if there is no answer or solution I will comment here again, I imagine that non-transparent casinos are not supported here.
Не мисля, че това би било лоша идея и ако казиното ви игнорира или не ви даде подходяща информация, ние ще се опитаме да ви помогнем. Но нека се опитаме да се надяваме на най-доброто и че ситуацията в крайна сметка ще се разреши. Не пропускайте да ни уведомите, ако има нещо ново.
I don't think that would be a bad idea and if the casino ignores you or doesn't give you any relevant information we will try to help you. But let's try to hope for the best and that the situation will eventually be resolved. Be sure to let us know if there is anything new.
Бих искал да знам дали можете да осигурите някаква намеса с това казино, няма отговор на въпросите ми от тях, псевдонимът ми е tatocampos
I would like to know if you can provide any intervention with this casino, there is no answer to my questions from them, my nickname is tatocampos
Ако казиното не е отговорило и все още не знаете нищо ново, можете да подадете жалба тук:https://casino.guru/complaints/all
Нека да видим къде може да стигне нашият екип и дали вашият случай ще бъде решен. Прилагам и ръководство, за да знаете какво да очаквате, когато подадете жалба: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Ще стискам палци ситуацията ви да се разреши възможно най-скоро. Ако имате нова информация, не забравяйте да ни уведомите.
If the casino hasn't replied and you still don't know anything new, you can file a complaint here: https://casino.guru/complaints/all
Let's see where our team can get to and if your case will be resolved. I'm also attaching a guide so you know what to expect when you file a complaint: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
I will keep my fingers crossed that your situation is resolved as soon as possible. If you have any new information, be sure to let us know.
Казино Alphabook направи това, което очаквах и каза, че поради „тайни" причини акаунтът ми нарушава условията на казиното, но те не могат да ми кажат защо се е случило това. разбираш ли? Не могат просто да ми кажат, че няма да платят.
Alphabook casino did what I expected and said that for "secret" reasons my account violated the casino's terms, but they can't tell me why it happened. Understand? They can't just tell me that they won't pay.
Alphabook casino fez oque eu ja esperava disse que por motivos "secretos " minha conta infringiu os termos do casino, msas não podem me dizer porque aconteceu. Entederam? eles não podem me dizer, simplesmente que não vão pagar.
Разбирам какво описваш. В някои ситуации казиното не може да разкрие защо е избрало да направи това от съображения за сигурност.
Въпреки това, тъй като сте подали жалба , нашият екип ще се опита да ви помогне и да научи повече в този случай.
Така че ще бъде ли възможно да ни актуализирате, ако откриете и някаква информация?
I get what you're describing. In some situations, the casino cannot disclose why they chose to do so for security reasons.
However, since you have filed a complaint, our team will try to help you and learn more in this case.
So will it be possible to update us if you find out some information as well ?
Казиното предлага множество опции за виртуална валута за теглене, но те всъщност приемат само USDC ERC20.
Мислех, че проблемите ми с тегленето са решени, когато подадох предишна жалба, но след това многократно ми бяха отказвани тегления по неизвестни причини.
Мисля, че трябва да помолите представител на казиното да обясни това тук и да разреши основната причина за проблема.
The casino offers multiple virtual currency options for withdrawals, but they actually only accept USDC ERC20.
I thought my withdrawal problems were resolved when I filed a previous complaint, but after this, I have been repeatedly denied withdrawals for unknown reasons.
I think you need to have a representative of the casino explain this here and resolve the root cause of the problem.
Скъпи играч!
Жалко е, но наличието на опцията за плащане не е нещо, което можем да решим във форума. Би било хубаво да вземем представител на казино тук, но не можем да отправим такова искане - както съм сигурен, че вече знаете 🙂
Още веднъж, ако се затруднявате да получите печалбите си, моля, подайте жалба. 🙏
Не мога да обясня значението на тези "неизвестни причини" - Можете ли да го направите?
Dear player!
It is unfortunate, but the availability of the payment option is not something we can solve on the forum. It would be nice to get a casino representative here, but we can't make that demand - as I'm sure you already know 🙂
Once again, if you struggle to get your winnings, please submit a complaint. 🙏
I'm not able to explain the meaning of those "unknown reasons" - Are you able to do so?
Това казино изглеждаше страхотно в началото, но грешах, отначало спортувах и всичко беше наред, докато не ми отнеха спортния бонус, след като спечелих малко там, а след това реших да играя на слотове и виждам, че бонусът за добре дошли се брои е откраднат (например, вие залагате 1000BRL, те се броят много по-малко на вашата страница за превъртане на бонуса). Правилата и условията на бонуса не уточняват абсолютно нищо относно конкретни игри, които се броят 100% или не към превъртането и ми се струва, че всички слотове се броят за по-малко от обещаните 100%. Играчи внимавайте!!!!
This casino seemed great at first but I was wrong, I was playing sports at first and everything was fine until they took away the sports bonus after I won a bit there and then I decided to play some slots and I see that the welcome bonus count is stolen (for example, you bet 1000BRL they count much less on your bonus rollover page). The bonus terms and conditions specify absolutely nothing about specific games that count 100% or not towards the rollover and it seems to me that all slots count for less than the promised 100%. Players beware!!!!
Este casino me parecia ótimo no começo mas me enganei, estive jogando em esportes no começo e tudo foi bem até me retirarem os bônus esportivos depois de ganhar um pouco por lá e, então, eu decidi jogar um pouco de slots e vejo que a contagem do bônus de boas-vindas é roubada (por exemplo, você aposta 1000BRL eles contabilizam bem menos na sua página de rollover do bônus). Os termos e condições do bônus não especifica absolutamente nada a respeito de jogos específicos que contam 100% ou não para o rollover e me parece que todos os slots contam menos que o prometido 100%. Fica o alerta para os jogadores!!!!
Свързвали ли сте се с казиното относно това? Този вид информация трябва винаги да се посочва в условията на бонуса и ако не можете да я намерите никъде, опитайте се да попитате поддръжката. Те трябва да ви дадат обяснение.
Уведомете ни, моля, ако разберете нещо по въпроса.
Have you contacted the casino regarding this? This kind of information should always be stated in the bonus terms, and if you can not find it anywhere, try to ask the support. They should give you an explanation.
Let us know, please, if you find out anything regarding this.
Проблемът беше решен, след като се свързах с поддръжката, но отне известно време, за да се разреши. Някои доставчици на игри не отчитаха същото като другите за известно време, мислех, че е странно!
След време оправиха еднакво всички доставчици.
The problem was fixed after I contacted support, but it took a while to resolve. Some game providers didn't count the same as the others for a while, I thought that was strange!
After a while, they fixed all the providers equally.
O problema foi corrigido após eu entrar em contato com o suporte mas demorou para resolver. Alguns provedores de jogos não contabilizavam igual os outros por um certo tempo, achei estranho!
Depois de um certo tempo regularizaram todos os provedores igualmente.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.