ФорумКазинаAlphabook Casino - обща дискусия

Alphabook Casino - обща дискусия

преди 12 месеца от Robin
|
3475 преглеждания 40 отговора |
|
1 23
преди 12 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Alphabook Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 12 месеца

Добро утро, чакам тегленето си от две седмици, не са се свързали с мен, мисля, че това е измама и ще продължат да минават още дни и няма да ми платят.

Автоматичен превод:
Robin
преди 12 месеца

Здравейте, виждам, че сте срещнали проблеми в казиното с тегленето. 2 седмици е времето, което даваме на казината да разрешат този процес и изглежда, че все още нищо не е помръднало.

Въпреки това беше добра стъпка, че подадохте жалба , защото нашият екип ще се опита да ви помогне.

Както и да е, вашият акаунт вече е напълно потвърден? Имали ли сте успешни тегления в казиното?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 12 месеца

Така е, опитвам се да комуникирам, казват ми още две седмици. Бих искал да се свържат с казиното, защото това е измама, господа, вижте, вече минаха три седмици и те ми дават извинения да платя. Пиша имейл и те не отговарят, но продължават да ми изпращат промоции. Бих искал да ми помогнеш. с това искане

Автоматичен превод:
Robin
преди 12 месеца

Най-доброто, което можете да направите сега, за да продължите напред, е да разгледате оплакването си, това е доста спешно, тъй като остава един ден, за да отговорите. Така че, моля, не забавяйте отговора; използвайте тази зелена връзка, за да актуализирате жалбата сега .

Благодаря ви и следете внимателно оплакването си, моля.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

дори ако всички условия на казиното са изпълнени, те отказват тегления, не предоставят точна информация за поддръжката, има огромно прекъсване на връзката между секторите за поддръжка и за съжаление това изглежда неразрешен проблем, изключително стресиращо е и неприятно изживяване, това казино Alphabook, ако имате нужда от него, тегленето на вашите печалби ще бъде в сериозни проблеми

Автоматичен превод:
tatodcampos
преди 11 месеца

Здравейте, какво се случи в казиното, когато казахте, че тегленията ви са отхвърлени, даде ли ви казиното някаква причина за това? Имате ли вече потвърдена сметка в това казино? Колко време продължава ситуацията ви с оттегляне?

Моля, опишете малко повече, за да можем да се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Всичко е наред, сметката е потвърдена, депозитът е направен, поддръжката казва, че трябва да извършат допълнителни проверки, но те не искат никакви допълнителни документи, те просто казват, че им трябва повече време и този период от време никога не свършва и казват те не знаят точната дата Това може да се случи.

Автоматичен превод:
tatodcampos
преди 11 месеца

Здравейте и благодаря за подробностите.

Знаете ли, може просто да е вътрешна проверка, за която не са необходими допълнителни документи, може би акаунтът ви е маркиран по някакъв начин, което означава, че вътрешната система е открила възможни проблеми и такива неща трябва да бъдат покрити от служителите. В някои случаи допълнителните проверки са на случаен принцип, но трябва да се направят преди тегленето.

Опитвам се да кажа, че тук можем само да спекулираме и разбирам, че не сте много любители на чакането.

Като стана дума за това, колко време чакахте досега? Или по-добре, кога сте изпратили заявката за теглене, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Ще изчакам още няколко дни, но ако няма отговор или решение, ще коментирам отново тук, предполагам, че тук не се поддържат непрозрачни казина.


Автоматичен превод:
tatodcampos
преди 11 месеца

Не мисля, че това би било лоша идея и ако казиното ви игнорира или не ви даде подходяща информация, ние ще се опитаме да ви помогнем. Но нека се опитаме да се надяваме на най-доброто и че ситуацията в крайна сметка ще се разреши. Не пропускайте да ни уведомите, ако има нещо ново.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца


Бих искал да знам дали можете да осигурите някаква намеса с това казино, няма отговор на въпросите ми от тях, псевдонимът ми е tatocampos

Автоматичен превод:
tatodcampos
преди 11 месеца

Ако казиното не е отговорило и все още не знаете нищо ново, можете да подадете жалба тук:https://casino.guru/complaints/all

Нека да видим къде може да стигне нашият екип и дали вашият случай ще бъде решен. Прилагам и ръководство, за да знаете какво да очаквате, когато подадете жалба: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Ще стискам палци ситуацията ви да се разреши възможно най-скоро. Ако имате нова информация, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Казино Alphabook направи това, което очаквах и каза, че поради „тайни" причини акаунтът ми нарушава условията на казиното, но те не могат да ми кажат защо се е случило това. разбираш ли? Не могат просто да ми кажат, че няма да платят.

Автоматичен превод:
tatodcampos
преди 11 месеца

Разбирам какво описваш. В някои ситуации казиното не може да разкрие защо е избрало да направи това от съображения за сигурност.

Въпреки това, тъй като сте подали жалба , нашият екип ще се опита да ви помогне и да научи повече в този случай.

Така че ще бъде ли възможно да ни актуализирате, ако откриете и някаква информация?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file

file


Казиното предлага множество опции за виртуална валута за теглене, но те всъщност приемат само USDC ERC20.

Мислех, че проблемите ми с тегленето са решени, когато подадох предишна жалба, но след това многократно ми бяха отказвани тегления по неизвестни причини.

Мисля, че трябва да помолите представител на казиното да обясни това тук и да разреши основната причина за проблема.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 11 месеца

Скъпи играч!

Жалко е, но наличието на опцията за плащане не е нещо, което можем да решим във форума. Би било хубаво да вземем представител на казино тук, но не можем да отправим такова искане - както съм сигурен, че вече знаете 🙂

Още веднъж, ако се затруднявате да получите печалбите си, моля, подайте жалба. 🙏

Не мога да обясня значението на тези "неизвестни причини" - Можете ли да го направите?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това казино изглеждаше страхотно в началото, но грешах, отначало спортувах и всичко беше наред, докато не ми отнеха спортния бонус, след като спечелих малко там, а след това реших да играя на слотове и виждам, че бонусът за добре дошли се брои е откраднат (например, вие залагате 1000BRL, те се броят много по-малко на вашата страница за превъртане на бонуса). Правилата и условията на бонуса не уточняват абсолютно нищо относно конкретни игри, които се броят 100% или не към превъртането и ми се струва, че всички слотове се броят за по-малко от обещаните 100%. Играчи внимавайте!!!!


Автоматичен превод:
rafaelsanchesdepieri
преди 4 месеца

Свързвали ли сте се с казиното относно това? Този вид информация трябва винаги да се посочва в условията на бонуса и ако не можете да я намерите никъде, опитайте се да попитате поддръжката. Те трябва да ви дадат обяснение.

Уведомете ни, моля, ако разберете нещо по въпроса.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Проблемът беше решен, след като се свързах с поддръжката, но отне известно време, за да се разреши. Някои доставчици на игри не отчитаха същото като другите за известно време, мислех, че е странно!


След време оправиха еднакво всички доставчици.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини