ФорумКазинаAcorn Casino - обща дискусия

Acorn Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 10 месеца от marissabeatty96
|
8463 преглеждания 45 отговора |
|
12 3
Добавете пост
преди 6 месеца

Така. Фен съм на lucky acorn повече от година и играя всеки ден. Успешно съм осребрил печалби няколко пъти и никога не съм чакал повече от 24 часа, за да удари сметката ми. Проверен съм. Аз също съм вложил прилична сума пари в това казино.


На 20 февруари 2024 г. изкупих два пъти в размер на 30 долара всеки. Сега е 12 март. И не съм получил нито стотинка. Когато натисна бутона за контакт, получавам имейл от бот, че персоналът е навън за уикенда (независимо в кой ден го правя, опитах всеки ден от седмицата) и веднага щом се върнат, ще получа помощ или отговор. Все още не съм чул нищо и не мога да намеря телефонен номер, на който да се обадя. Какво да правя?? Наистина разчитах на тези печалби....

Автоматичен превод:
Публикация на Romi е изтрит
paperplanes420000
преди 6 месеца

Мога ли първо да попитам дали говорите за приложението Acorn, така ли е? Ако е така, за съжаление няма да можем да ви помогнем, тъй като нямаме приложения в нашата база данни. Можете да разгледате тази тема 👈, която имаме, където много играчи ни писаха за проблемите си с това мобилно приложение. Моля, уведомете ме, в случай че греша и говорите за истинско онлайн казино. Най-доброто, ако мога да препоръчам, е да публикувате и URL адреса на казината, за да можем да сме сигурни за кое казино имате предвид.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Обикновено нямам проблеми с Acorn Casino. Днес депозирах $20 и веднага сметката ми отиде

Вътрешна грешка. Не мога да вляза или нещо друго. Аз също съм теглил с тях без проблеми.

Автоматичен превод:
rfrmr4887
преди 4 месеца

Здравей, това твое положение продължава ли още? Не можете ли да влезете в акаунта си? Опитвали ли сте да напишете имейл до казиното, за да ви посъветват какво трябва да направите?

Въпреки това, според нашия преглед виждам, че това казино е затворено. Имате предвид казиното или приложението? 🤔

Кажете ми, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Играх играта цял ден и нощ и когато отидох да направя моята kyc проверка, направих снимките и качих идентификационния си номер и той казва, че не може да потвърди самоличността ми, сега имам пари и няма начин да си ги върна, някой, моля, помогнете аз

Автоматичен превод:
Heather0113
преди 1 месец

Съжалявам, че преминавате през такава ситуация, но за съжаление няма да можем да ви помогнем да излезете от нея, тъй като вероятно играете в приложението Acorn. така ли е

Имахме няколко играчи в същата ситуация като вас и затова решихме да създадем тази тема 👈, за да информираме всички за това приложение.

Причината, поради която не включваме тези видове приложения в нашата база данни, е, че не знаем колко са безопасни и винаги е по-добре да играете в реални онлайн казина, където винаги можем да опитаме да помогнем с объркани ситуации, ако е възможно .

От колко време използвате това приложение и някога успявали ли сте да изтеглите печалбите си?


Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини