Здравейте, това означава ли, че сте успешно верифицирани в казиното, да?
Що се отнася до тегленето, ако сте чакали от 20 януари, това е достатъчно. Предполагам, че казиното не ви каза никаква причина или е различно?
Както и да е, ние даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене и ако не са го направили и нямате нова информация, ще пусна жалба.
Просто щракнете тук и можете да изпратите такъв на тази страница. ⬅️
Нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме, че в крайна сметка ще получите парите си.
влизаш ли
Hi, does that mean you've been successfully verified in the casino, yes ?
As far as the withdrawal is concerned, if you have been waiting since 20 January, that's enough. I suppose the casino didn't tell you any reason or is it different ?
Anyway, we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process and if they have not done so and you have no new information, I would file a complaint.
Just click here and you can submit one on this page. ⬅️
Our team will try to help you and hopefully you will get your money in the end.
Are you in?
Автоматичен превод: