ФорумКазинаAcorn Casino - обща дискусия

Acorn Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от marissabeatty96
|
9674 преглеждания 45 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Justme60
преди 10 месеца

Доста съм изненадан, че работи. Одобрението обаче не означава завършване. Да се надяваме, че ще намерите начин да го заобиколите.

Късмет с това!!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Нищо не се е променило и съм повече от разочарован. Всичко, което искам, е да изтегля парите си, те са мои. Казах им, че страницата за потвърждение казва, че съм надвишил опитите (3) за качване на документи и не ми дава друг начин за потвърждение и няма обяснение защо документите ми не са приети. Не мога да намеря телефонен номер или друг начин да се свържа с тях, освен тяхната система за съобщения, на която те никога не отговарят! В момента имам $1000 заседнали в тази игра. Моля, кажете ми какво мога да направя, готов съм да предявя иск за измама

Автоматичен превод:
Justme60
преди 10 месеца

Съжалявам, че нищо не се е случило и си спомням, когато си писахме преди няколко дни, ти ми каза, че това продължава повече от седмица. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на KYC и тегления, така че ако нищо ново не се е случило през това време и все още не можете да потвърдите или изтеглите, предлагамда подадете жалба на тази връзка .

Мисля, че ако казиното не комуникира и не знаете нищо ново и освен това не можете да вмъкнете никакви документи, не е приятно. Така че нашият екип ще се опита да ви помогне, ако целият процес е надхвърлил споменатото време.

Твърдо вярвам, че ще можете да проверите и след това да се оттеглите. Кажи ми как върви.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Току-що депозирах $20 и сега не мога да заредя играта. Сега какво?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Най-накрая всичко се оправи! Помогнаха ми да подам отново доказателството си за пребиваване и то беше прието и сега съм 100% потвърден. Играх цял ден днес, осребрих няколко пъти, когато излязох напред, и всичките ми изкупувания вече са в акаунта ми! Беше толкова разочароващо да стигна до този момент, но се радвам, че издържах, тъй като сега изкупуванията са бързи. Обичам това казино, защото те имат това, което обичам да играя, и графиките, когато печелите, са страхотни.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, просто исках да спомена, че играя на Acorn от няколко дни и е имало моменти, в които не мога да се върна на началната страница. Беше, когато проверявах бутоните, след това няколко от тях не можах да се върна в играта.

Просто реших да те уведомя,

cld101563

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Току-що депозирах $20 и сега не мога да заредя играта. Сега какво?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Бих помолил казиното за допълнително обяснение. Може да е проблем или играта вече не е достъпна.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Най-накрая всичко се оправи! Помогнаха ми да подам отново доказателството си за пребиваване и то беше прието и сега съм 100% потвърден. Играх цял ден днес, осребрих няколко пъти, когато излязох напред, и всичките ми изкупувания вече са в акаунта ми! Беше толкова разочароващо да стигна до този момент, но се радвам, че издържах, тъй като сега изкупуванията са бързи. Обичам това казино, защото те имат това, което обичам да играя, и графиките, когато печелите, са страхотни.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

О, каква прекрасна информация! Надяваме се, че сега, след като сте напълно верифицирани, няма да се сблъскате отново с подобни усложнения. 🐱‍🏍✨

Благодарим ви, че ни актуализирате!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, просто исках да спомена, че играя на Acorn от няколко дни и е имало моменти, в които не мога да се върна на началната страница. Беше, когато проверявах бутоните, след това няколко от тях не можах да се върна в играта.

Просто реших да те уведомя,

cld101563

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здрасти Благодаря за известието, но съм сигурен, че персоналът на казиното също би оценил това. Бихте ли уведомили и тях, моля?

Автоматичен превод:
Justme60
преди 9 месеца

Същите BS, през които преминавах! Най-накрая се отказах!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, всички. Бих искал да информирам всички вас за актуализация, която нашият екип откри за Acorn Casino . Както можете да видите в нашия преглед, казиното е затворено. За съжаление имаше объркване между Acorn Casino и някое приложение на Acorn!!! Получихме много съобщения от играчите за това, че Acorn не изплаща печалбите или че приложението не работи правилно. Трябва да ви информирам, че Casino Guru няма приложения в базата данни и съжаляваме, че в този случай не можем да помогнем на играчите, използващи това конкретно приложение. Моля, бъдете внимателни, когато използвате този вид приложения.

Чувствайте се свободни да използвате тази нова тема, за да обсъждате всички теми, свързани с мобилното приложение Acorn 👈.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Играх тази игра и потвърдих акаунта и самоличността си и пуснах за теглене на 20 януари и все още пише само под преглед и се свързах с поддръжката и те казаха, че изпращат информацията ми до правилния отдел и не са чух се с тях и не успях да се свържа с никого от този път и все още не съм получил оттеглянето си от тях

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Играх тази игра и потвърдих акаунта и самоличността си и пуснах за теглене на 20 януари и все още пише само под преглед и се свързах с поддръжката и те казаха, че изпращат информацията ми до правилния отдел и не са чух се с тях и не успях да се свържа с никого от този път и все още не съм получил оттеглянето си от тях

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей. Разбирам, че сте малко скептични в момента. Поддръжката в това казино със сигурност „не бърза", както казваме. Случайно да сте имали нова информация от тях досега? Ако няма новини, бих ви препоръчал да подадете жалба. Нашият екип ще се опита да ви помогне. Можете лесно да го направите тук 👈. Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
Whowzthat67
преди 8 месеца

Здравейте, имам същия проблем. Моите приятели изтеглиха играта, след като един приятел ни разказа за нея. Моят е напълно различен от техния. Моят няма джакпот, нито зона за добавяне на пари, вижте снимката по-долу file

Автоматичен превод:
erikapaulino0614
преди 8 месеца

Здравейте, когато щракнете върху трите реда горе вдясно, какво виждате там? Когато го отворите в браузъра, показва ли се различно? Какво означава златната касичка?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Каквото и да опитвам, не мога да тегля пари, натрупах над 1 000 долара и никога не изпраща кода за потвърждение, без значение колко опита опитвам

Автоматичен превод:
erikapaulino0614
преди 8 месеца

Ако играете на демо, повечето слотове нямат джакпот, те имат модифицирана версия, която съм имал и в някои по-малки казина

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Каквото и да опитвам, не мога да тегля пари, натрупах над 1 000 долара и никога не изпраща кода за потвърждение, без значение колко опита опитвам

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хей, съжалявам да науча за проблема ти в казиното.

Независимо от това, какъв код за потвърждение ще ви трябва? Трябва ли казиното да ви го изпрати? Опитахте ли да се свържете с тях относно вашия проблем и да попитате къде може да е проблемът? От колко време продължава вашата ситуация?

Моля, кажете ми повече, за да можем да се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

filefile аз file се опитах да се свържа с тях и успях да се свържа с тях веднъж и ми беше казано, че ще препратят проблема ми на правилния член на екипа и никога не получих отговор или получих парите си и не можах да се свържа с тях отново и направих своето изкупуване на 20 януари, 2024 г. и когато потвърдите, въвеждате вашия PayPal, на който да ви изпратят парите, и аз получих имейл за моето обратно изкупуване също на 20-ти, но нищо оттогава

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
heatherperry761
преди 8 месеца

Здравейте, това означава ли, че сте успешно верифицирани в казиното, да?

Що се отнася до тегленето, ако сте чакали от 20 януари, това е достатъчно. Предполагам, че казиното не ви каза никаква причина или е различно?

Както и да е, ние даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене и ако не са го направили и нямате нова информация, ще пусна жалба.

Просто щракнете тук и можете да изпратите такъв на тази страница. ⬅️

Нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме, че в крайна сметка ще получите парите си.

влизаш ли

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини