ФорумКазинаAcorn Casino - обща дискусия

Acorn Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от marissabeatty96
|
8437 преглеждания 45 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Acorn Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

Играх и получих $28,80 и все още не ми е платено! Всичко, което пише е, че чака за преглед, минаха три дни!!!

Автоматичен превод:
marissabeatty96
преди 10 месеца

Здравейте, първо бих искал да попитам дали наистина играете в това казино, защото е посочено като затворено на нашия уебсайт. Така че определено ли е това казино?

Въпреки това, що се отнася до тегленето, ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на такава заявка, така че няма нужда да се паникьосвате, ако са само няколко дни. Бихте ли могли да ме уведомите как става това, за да можем да опитаме да помогнем, ако проблемите продължат?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това са слотове за казино Acron. file и те ми изпратиха по пощата, че ще отнеме 7 дни.

Автоматичен превод:
marissabeatty96
преди 10 месеца

Разбирам и кога въведохте тегленето? Както споменах, даваме на казината 14 дни и ако казиното каза, че трябва да отнеме седмица, бих препоръчал да бъдете малко по-търпеливи и да изчакате и да видите как ще се развие. Верифицирахте ли вече акаунта си?

Както и да е, ако има нова информация или ако получите парите, можете ли да ни уведомите?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Първо, това казино не е затворено. И нямам нищо друго освен добро преживяване. Изтеглих над $1200. Първото теглене отне 9 дни, но им дадох грешен имейл адрес. Те все пак изпратиха парите след разследване. оттегляне, след като са изминали 24 часа или по-малко.

Автоматичен превод:
epitto713
преди 9 месеца

Хей. Благодаря ви за информацията. Препратих го на нашия екип за данни, за да го разгледат.

Въпреки това се радвам, че имаш добър опит тук и че твоят малък проблем беше решен. Играете ли често тук?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Първо, това казино не е затворено. И нямам нищо друго освен добро преживяване. Изтеглих над $1200. Първото теглене отне 9 дни, но им дадох грешен имейл адрес. Те все пак изпратиха парите след разследване. оттегляне, след като са изминали 24 часа или по-малко.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте

Е, според Data Team няма начин за достъп до сайта или регистрация. Бихте ли могли да ни изпратите екранни снимки с видима връзка или URL? Сигурен съм, че това би помогнало, защото възнамеряваме да сме 100% сигурни, че данните ни са точни. 🙏


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Току-що започнах да играя на изтегленото приложение Acorn Casino - Slots slots и честно казано съм глупаво, объркан и не разбирам как можеш да спечелиш пари за теглене и дори не виждам теглене в ап. Има ли нещо, което пропускам?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Влагал съм пари, след което съм теглил преди това без проблем. Сега ми казва да верифицирам, което нямам проблем да направя, но няма да приеме моя документ, който е в техния списък с приети документи! И пише, че съм опитвал твърде много пъти! Писах на всички посочени адреси и все още не съм получил отговор! Междувременно имам $1000 в играта, които ми трябват в акаунта ми, както вчера! Не знам какво да правя! Докладване за измама? Ще получа ли някога парите си?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Току-що започнах да играя на изтегленото приложение Acorn Casino - Slots slots и честно казано съм глупаво, объркан и не разбирам как можеш да спечелиш пари за теглене и дори не виждам теглене в ап. Има ли нещо, което пропускам?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, наистина не разбирам проблема, който имате в това казино. Въпросът е как можете да спечелите. Вероятно просто като играете в казиното.

Що се отнася до тегленето, чудя се дали трябва да имате някакви средства, които могат да бъдат изтеглени, за да видите такава опция. Ако не, можете да попитате поддръжката къде можете да намерите тази функция и ако има проблем в приложението, опитайте да го преинсталирате или влезте в сайта на казиното и не използвайте приложението, за да правите теглене.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Влагал съм пари, след което съм теглил преди това без проблем. Сега ми казва да верифицирам, което нямам проблем да направя, но няма да приеме моя документ, който е в техния списък с приети документи! И пише, че съм опитвал твърде много пъти! Писах на всички посочени адреси и все още не съм получил отговор! Междувременно имам $1000 в играта, които ми трябват в акаунта ми, както вчера! Не знам какво да правя! Докладване за измама? Ще получа ли някога парите си?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хей, ти каза, че досега не си имал проблеми в казиното, което може да е добър знак.

Но по отношение на вашата проверка, вие дори не получихте отговор защо документът ви е отхвърлен, въпреки че всъщност го виждате като приет? Колко време продължава вашата ситуация? Мисля, че вероятно ще е необходимо да изчакате още малко и да дадете малко време на казиното и когато разберете какъв е проблемът, се надявам, че може да бъде решен.

В крайна сметка, ако нищо не се случи и казиното не ви позволи да теглите или не ви даде никакъв отговор относно вашата проверка, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Не получих отговор защо е отхвърлен, а това мина вече около седмица. Пиша им по няколко пъти на ден. Ще ви уведомя дали се разреши или не

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Сега получих автоматичен отговор, че са в събота и неделя, така че още два дни без нищо решено....

Автоматичен превод:
Justme60
преди 8 месеца

Е, това е жалко. Даваме на казината 14 дни, за да разрешат както тегления, така и KYC, така че ако нищо не се промени, не забравяйте да ме информирате и ние ще се опитаме да ви помогнем. Дано другата седмица нещата се оправят. 😕

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Не знам дали това ще помогне

file

Автоматичен превод:
epitto713
преди 8 месеца

Не съм сигурен какво се опитваш да ми покажеш? Има ли нещо, което трябва да търся в профила си?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не знам дали това ще помогне

file

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря ти. Какво трябва да видя, моля?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Актуализация: все още няма решение относно проверката на моето доказателство за пребиваване. Влязох в банковата си сметка и видях чакаща такса за три долара, където това казино се опитва да изтегли три долара от моята сметка??? Значи те затрудняват получаването на парите ми, но взимат пари от сметката ми?? Въпреки това открих, че опитът да изтегля по-малки суми не изисква моята проверка, така че изтеглих по-малко суми наведнъж и те вече бяха одобрени. Това не е начинът, по който исках да получавам парите си, малко по малко, но ще го направя, преди парите ми да изчезнат. Ще актуализирам, когато разбера повече.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини