преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Acorn Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, първо бих искал да попитам дали наистина играете в това казино, защото е посочено като затворено на нашия уебсайт. Така че определено ли е това казино?
Въпреки това, що се отнася до тегленето, ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на такава заявка, така че няма нужда да се паникьосвате, ако са само няколко дни. Бихте ли могли да ме уведомите как става това, за да можем да опитаме да помогнем, ако проблемите продължат?
Hi, first of all I would like to ask if you actually play in this casino because it is listed as closed on our website. So is it definitely this casino ?
However, as far as the withdrawal is concerned, we give casinos 14 days to resolve such a request, so there is no need to panic if it's only a few days. Could you please let me know how this is going so that we can try to help if the problems continue ?
Разбирам и кога въведохте тегленето? Както споменах, даваме на казината 14 дни и ако казиното каза, че трябва да отнеме седмица, бих препоръчал да бъдете малко по-търпеливи и да изчакате и да видите как ще се развие. Верифицирахте ли вече акаунта си?
Както и да е, ако има нова информация или ако получите парите, можете ли да ни уведомите?
I understand and when did you enter the withdrawal ? As I mentioned we give casinos 14 days and if the casino said it should take a week, I would recommend to be a bit more patient and wait and see how it develops. Have you verified your account yet ?
Anyway, if there is new information or if you get the money could you please let us know ?
Първо, това казино не е затворено. И нямам нищо друго освен добро преживяване. Изтеглих над $1200. Първото теглене отне 9 дни, но им дадох грешен имейл адрес. Те все пак изпратиха парите след разследване. оттегляне, след като са изминали 24 часа или по-малко.
First of all this casino is not closed. And I’ve had nothing but a good experience. I’ve cashed out over $1200. The first cash out took 9 days but I gave them the wrong email address. They still sent the money after investigating. withdrawal after that has been 24 hours or less.
Хей. Благодаря ви за информацията. Препратих го на нашия екип за данни, за да го разгледат.
Въпреки това се радвам, че имаш добър опит тук и че твоят малък проблем беше решен. Играете ли често тук?
Hey. Thank you for the information. I've forwarded it to our data team to have them take a look.
However, I'm glad you had a good experience here and that your little problem was solved. Do you play here often?
Първо, това казино не е затворено. И нямам нищо друго освен добро преживяване. Изтеглих над $1200. Първото теглене отне 9 дни, но им дадох грешен имейл адрес. Те все пак изпратиха парите след разследване. оттегляне, след като са изминали 24 часа или по-малко.
First of all this casino is not closed. And I’ve had nothing but a good experience. I’ve cashed out over $1200. The first cash out took 9 days but I gave them the wrong email address. They still sent the money after investigating. withdrawal after that has been 24 hours or less.
Здравейте
Е, според Data Team няма начин за достъп до сайта или регистрация. Бихте ли могли да ни изпратите екранни снимки с видима връзка или URL? Сигурен съм, че това би помогнало, защото възнамеряваме да сме 100% сигурни, че данните ни са точни. 🙏
Hey there.
Well, according to the Data Team, there is no way to access the site or register. Could you perhaps send us some screenshots with a visible link or URL? I'm sure that would help because we intend to be 100% sure our data is accurate. 🙏
Току-що започнах да играя на изтегленото приложение Acorn Casino - Slots slots и честно казано съм глупаво, объркан и не разбирам как можеш да спечелиш пари за теглене и дори не виждам теглене в ап. Има ли нещо, което пропускам?
I just started playing the downloaded app Acorn Casino - Slots slots and to tell you the truth I am stupidly, confused, and I don’t understand how you could win money to cash out and I don’t even see a cash out in the app. Is there something I’m missing?
Влагал съм пари, след което съм теглил преди това без проблем. Сега ми казва да верифицирам, което нямам проблем да направя, но няма да приеме моя документ, който е в техния списък с приети документи! И пише, че съм опитвал твърде много пъти! Писах на всички посочени адреси и все още не съм получил отговор! Междувременно имам $1000 в играта, които ми трябват в акаунта ми, както вчера! Не знам какво да правя! Докладване за измама? Ще получа ли някога парите си?
I have put money in, then cashed out before with no problem. Now it’s telling me to verify, which I have no problem doing, but it won’t accept my document, which is on their list of accepted documents! And it says I’ve tried too many times! I’ve written to every address it gives, and have yet to receive a response! Meanwhile I’ve got $1000 sitting in the game, that I need in my account, like yesterday! I don’t know what to do! Report fraud? Will I ever get my money?
Току-що започнах да играя на изтегленото приложение Acorn Casino - Slots slots и честно казано съм глупаво, объркан и не разбирам как можеш да спечелиш пари за теглене и дори не виждам теглене в ап. Има ли нещо, което пропускам?
I just started playing the downloaded app Acorn Casino - Slots slots and to tell you the truth I am stupidly, confused, and I don’t understand how you could win money to cash out and I don’t even see a cash out in the app. Is there something I’m missing?
Здравейте, наистина не разбирам проблема, който имате в това казино. Въпросът е как можете да спечелите. Вероятно просто като играете в казиното.
Що се отнася до тегленето, чудя се дали трябва да имате някакви средства, които могат да бъдат изтеглени, за да видите такава опция. Ако не, можете да попитате поддръжката къде можете да намерите тази функция и ако има проблем в приложението, опитайте да го преинсталирате или влезте в сайта на казиното и не използвайте приложението, за да правите теглене.
Hello, I don't really understand the problem you have in this casino. The question is how you can win. Probably just by playing in the casino.
As for the cashout, I wonder if you have to have some funds that can be withdrawn in order to see such an option. If not, you can ask support where you can find this feature and if there is a problem in the app, try reinstalling it or log in to the casino site and don't use the app to make a withdrawal.
Влагал съм пари, след което съм теглил преди това без проблем. Сега ми казва да верифицирам, което нямам проблем да направя, но няма да приеме моя документ, който е в техния списък с приети документи! И пише, че съм опитвал твърде много пъти! Писах на всички посочени адреси и все още не съм получил отговор! Междувременно имам $1000 в играта, които ми трябват в акаунта ми, както вчера! Не знам какво да правя! Докладване за измама? Ще получа ли някога парите си?
I have put money in, then cashed out before with no problem. Now it’s telling me to verify, which I have no problem doing, but it won’t accept my document, which is on their list of accepted documents! And it says I’ve tried too many times! I’ve written to every address it gives, and have yet to receive a response! Meanwhile I’ve got $1000 sitting in the game, that I need in my account, like yesterday! I don’t know what to do! Report fraud? Will I ever get my money?
Хей, ти каза, че досега не си имал проблеми в казиното, което може да е добър знак.
Но по отношение на вашата проверка, вие дори не получихте отговор защо документът ви е отхвърлен, въпреки че всъщност го виждате като приет? Колко време продължава вашата ситуация? Мисля, че вероятно ще е необходимо да изчакате още малко и да дадете малко време на казиното и когато разберете какъв е проблемът, се надявам, че може да бъде решен.
В крайна сметка, ако нищо не се случи и казиното не ви позволи да теглите или не ви даде никакъв отговор относно вашата проверка, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Hey, you said you haven't had any problems in the casino so far, which could be a good sign.
But regarding your verification, you didn't even get any answer why your document is rejected even though you actually see it as accepted ? How long has your situation been going on ? I think it will probably be necessary to wait a bit longer and give the casino some time, and when you know what the problem is, I hope it can be solved.
Eventually, if nothing happens and the casino doesn't allow you to withdraw or doesn't give you any answer about your verification, let us know and we'll try to help you.
Не получих отговор защо е отхвърлен, а това мина вече около седмица. Пиша им по няколко пъти на ден. Ще ви уведомя дали се разреши или не
I have not received an answer as to why it was rejected, and this has been about a week now. I write to them multiple times a day. I will let you know if it resolves or not
Сега получих автоматичен отговор, че са в събота и неделя, така че още два дни без нищо решено....
Now I’ve gotten an auto reply saying they’re on weekend, so two more days with nothing resolved…..
Е, това е жалко. Даваме на казината 14 дни, за да разрешат както тегления, така и KYC, така че ако нищо не се промени, не забравяйте да ме информирате и ние ще се опитаме да ви помогнем. Дано другата седмица нещата се оправят. 😕
Well, that's unfortunate. We give casinos 14 days to resolve both withdrawals and KYC so if nothing changes be sure to update me and we will try to help you. Hopefully things will be sorted out next week. 😕
Не съм сигурен какво се опитваш да ми покажеш? Има ли нещо, което трябва да търся в профила си?
Im not sure what you’re trying to show me? Is there something I should look for in my profile?
Актуализация: все още няма решение относно проверката на моето доказателство за пребиваване. Влязох в банковата си сметка и видях чакаща такса за три долара, където това казино се опитва да изтегли три долара от моята сметка??? Значи те затрудняват получаването на парите ми, но взимат пари от сметката ми?? Въпреки това открих, че опитът да изтегля по-малки суми не изисква моята проверка, така че изтеглих по-малко суми наведнъж и те вече бяха одобрени. Това не е начинът, по който исках да получавам парите си, малко по малко, но ще го направя, преди парите ми да изчезнат. Ще актуализирам, когато разбера повече.
Update: still no resolution on my proof of residence verification. I got on my bank account and saw a pending charge for three dollars, where this casino is trying to withdraw three dollars out of my account??? So they are making it hard for me to get my money but they’re taking money out of my account?? However I did discover, that trying to withdraw smaller amounts did not ask me for my verification, so I withdrew less amounts at a time, and they have already been approved. This is not how I wanted to receive my money, a little at a time, but I’m going for it before my money disappears. I will update as I find out more.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.