За всички наши уважаеми играчи на 96.com! Ние актуализираме нашите промоции и ще заменим промоционалния код без бонус с нова оферта, предназначена да подобри вашето игрово изживяване. Очаквайте още подробности!
Междувременно, ако имате някакви притеснения относно акаунта си, не се колебайте да се свържете с нас на supports@96.com .
Благодаря ти.
To all our valued 96.com players! We're updating our promotions and will be replacing the no-bonus promo code with a new offer designed to enhance your gaming experience. Stay tuned for more details!
In the meantime, should you have any concerns regarding your account, please feel free to reach out to us at supports@96.com.
Thank you.
Колко дълго е времето за изчакване за плащане?
How long is the waiting time for payment?
Koliko se ceka vremenski isplata ?
Уважаеми представител. Не отговаряте на пощата. Имам статус на изплащане, който виси вече 48 часа. И не каква промоция. Моля, проверете моята кандидатура вече
Dear representative. You are not answering the mail. I've had the payout status hanging for 48 hours now. And not what kind of promotion . Please check my application already
теглене на средства, когато се уморите? Във вашите правила на уебсайта е записано, че максималното време за изпълнение отнема не повече от 24 часа. а при мен минаха повече от 48 часа
withdrawal of funds when you get tired? In your rules on the website it is written that the maximum completion time takes no more than 24 hours. and it's been more than 48 hours for me
явно никога. Самият представител написа тук, че подобряват казиното. и просто игнорира съобщението за теглене на средства и ми даде имейл, на който те дори не отговориха
apparently never. The representative himself wrote here that they are improving the casino. and just ignored the message about the withdrawal of funds and gave me an email that they didn’t even respond to
видимо никогда. Сам представитель написал сюда, что они улучшают казино. и просто проигнорировали сообщение о выводе средств и дали мне письмо, на которое даже не ответили
Имате нужда от депозит от $10
You need a deposit of $10
Potreban vam je deposit 10$
Имам да ви изпратя малко и можете ли да ми дадете 10 USD за депозит, защото имам нужда само от USD BTC и litecoin, така че ще ви върна, когато ми платят
I have some to send you, and can you give me 10usdt to deposit, because I only need usdt btc and litecoin, so I will pay you back when they pay me
Imam ja da ti posaljem,a da li ti mozes meni 10usdt da bih deponovao,jer samo usdt btc i litecoin treba.pa cu ti vratiti kada me isplate
Момчета, ако някой го е извел, моля, пуснете скрийншот, иначе не знам дали да правя депт?! Балансът сега е $2k. Затова не знам дали си струва да опитвам да направя депозит. Все още не съм видял положителни отзиви
Guys, if someone deduced it, please post a screenshot, otherwise I don’t know if I should do a dept?! The balance is now $2k. Therefore, I don’t know if it’s worth trying to make a deposit. I haven’t seen any positive reviews yet
Ребята эсли кто-то вывел скиньте скрин пожалуйста, а то я хз делать ли деп?! На балансе сейчас 2к$. Поэтому я не знаю стоит ли пробовать делать деп. Отзывов положительных пока не встречал
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.