преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 96 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистриран съм в казино 96en.com, спечелих 200usdt и не мога да тегля пари, защото иска парола за транзакция... агентите не ми отговарят повече от 24 часа, нямам възможност да задайте паролата навсякъде. Ще ви изпратя екранна снимка
I am registered at 96en.com casino, I have won 200usdt and I can't withdraw money because it asks for a transaction password... the agents don't answer me for more than 24h, I don't have the option to set the password anywhere. I'll send you a screenshot
същото и за мен! не мога да изтегля 100$ на " 96.com/en ".
Паролата за транзакция трябва да е паролата на акаунта според мен. но това не се приема 😕
няма чат за поддръжка на английски или нещо подобно според мен :S
опитах се да проверя себе си, но
в FAQ казват:
Изпратете ни имейл на: support@96in.com
Чат на живо на 96br.com
добре пробвах и двете. Имейлът за поддръжка на 96in е само за индийски играчи на 96in.com
опитах чат на живо на 96br.com и се случи същото. само за br играчи.
Име на акаунта: bodipeter
ID: 6000918731
Моля помогнете.
same for me ! i cannot withdraw 100$ on "96.com/en".
transaction password should be the account's password i think. but its not accepting that 😕
there are no english support chat or anything i think :S
i tried to verify myself but
in the FAQ they say:
Email us on: support@96in.com
Live Chat on 96br.com
ok i tried both. 96in support e-mail is only for indian players on 96in.com
tried live chat on 96br.com and same thing happend. only for br players.
Account Name:bodipeter
id:6000918731
please help.
При мен е точно така, та не ми е ясно как веднага отговарят на 96/br.com, но на английски така и не ми отговарят на имейла.
It's exactly the same with me, so it's not clear to me how they respond immediately to 96/br.com, but in English I never get an answer to my email.
Potpuno isto i kod mene,znaci nije mi nista jasno kako odmah odgovaraju na 96/br.com.ali na engleskom nikada nemam odgovora ninna mejlu
„Наистина съжаляваме да научим за вашия проблем.
Бъдете сигурни, нашите системи за поддръжка чрез чат и имейл се активират отново и ще се върнат много скоро. Междувременно, моля, изпратете ни чрез DM вашите данни за контакт, за да можем незабавно да отговорим на притесненията ви. Благодаря ви за търпението!"
@96comglobal DM-ите са деактивирани xD
не мога да повярвам това....
"We're really sorry to hear about your issue.
Rest assured, our chat and email support systems are being reactivated and will be back very soon. In the meantime, please DM us your contact details so we can address your concerns promptly. Thank you for your patience!"
@96comglobal DM-s are disabled xD
i cant belive this....
Вярвам, че е измама, опитах се да изпратя съобщение, но не е възможно да се свържете с мен в twitter. Кога ти го казаха, преди колко дни?
I believe it's a scam, I tried to send a message but it's not possible to contact me on twitter. When did they tell you that, how many days ago?
Verujem da je neki scam,evo ja pokusao da posaljem poruku ali nije moguce kontaktirati na twitteru.Kada su vam to rekli pre koliko dana?
Регистриран съм в казино 96en.com, спечелих 200usdt и не мога да тегля пари, защото иска парола за транзакция... агентите не ми отговарят повече от 24 часа, нямам възможност да задайте паролата навсякъде. Ще ви изпратя екранна снимка
I am registered at 96en.com casino, I have won 200usdt and I can't withdraw money because it asks for a transaction password... the agents don't answer me for more than 24h, I don't have the option to set the password anywhere. I'll send you a screenshot
Здравейте, не съм чувал казино да иска парола за транзакция от играч. Това ли е единствената стъпка, която трябва да предприемете, за да изтеглите пари? От колко време продължава ситуацията, в която не можете да се оттеглите?
Разбира се, не бих споделил паролата за нищо, за да бъда честен и бих изчакал отговор от казиното какво трябва да предоставите и ще се опитам да им напиша друг имейл или в чат на живо отново.
Hello, I haven't heard of a casino asking for a transaction password from a player. Is that the only step you have to take to withdraw money ? How long has your situation been going on that you can't withdraw ?
Of course I wouldn't share the password of anything to be honest and I would wait for a reply from the casino what you have to provide and try to write them another email or in live chat again.
същото и за мен! не мога да изтегля 100$ на " 96.com/en ".
Паролата за транзакция трябва да е паролата на акаунта според мен. но това не се приема 😕
няма чат за поддръжка на английски или нещо подобно според мен :S
опитах се да проверя себе си, но
в FAQ казват:
Изпратете ни имейл на: support@96in.com
Чат на живо на 96br.com
добре пробвах и двете. Имейлът за поддръжка на 96in е само за индийски играчи на 96in.com
опитах чат на живо на 96br.com и се случи същото. само за br играчи.
Име на акаунта: bodipeter
ID: 6000918731
Моля помогнете.
same for me ! i cannot withdraw 100$ on "96.com/en".
transaction password should be the account's password i think. but its not accepting that 😕
there are no english support chat or anything i think :S
i tried to verify myself but
in the FAQ they say:
Email us on: support@96in.com
Live Chat on 96br.com
ok i tried both. 96in support e-mail is only for indian players on 96in.com
tried live chat on 96br.com and same thing happend. only for br players.
Account Name:bodipeter
id:6000918731
please help.
Здравейте, това означава, че все още не сте потвърдили акаунта си, нали?
Що се отнася до факта, че няма поддръжка, която да говори английски, това е странно, защото на нашия уебсайт имаме посочено, че имат английски чат на живо.
Както и да е, бих искал да знам какво означава паролата за транзакция, защото не съм сигурен дали трябва да бъде паролата на акаунта. Най-добре би било да разберете от самото казино и може би повече играчи ще избегнат неудобството от тегления.
Откога обаче продължава вашата ситуация? Даваме на казината 14 дни за решаване както на KYC, така и на тегления.
Кажи ми.
Hello, that means you haven't verified your account yet, right ?
As for the fact that there is no support that speaks English, that's strange because on our website we have it listed that they have English live chat.
Anyway, I would like to know what the transaction password means, because I am not sure if it should be the password of the account. It would be best to find out from the casino itself and maybe more players would avoid the inconvenience of withdrawals.
However, how long has your situation been going on ? We give casinos 14 days to resolve both KYC and withdrawals.
Let me know.
Няма ключ за крипто играчите, а само тази парола и се предполага, че те казват, че не могат да дадат на 96in и 96br повече информация как да зададете парола за транзакцията. Все още никой не отговаря на имейли и чат на живо
There is no key for crypto players, but only that password and supposedly they say that they cannot give 96in and 96br more information about how to set a password for the transaction. Still no one is responding to email and live chat
Nema kyc za crypto igrace,vec samo ta lozinka i navodno kazu da ne mogu 96in i 96br da daju vise informacija o tome kako postaviti lozinku za transakciju.Jos uvek niko ne odgovara na mejlu i live chatu
Ако мога, говорите ли за кода, който казината понякога изпращат по имейл или телефон, за да потвърдят тегленето? Само за да разберем по-добре с какво си имаме работа тук.
Разбира се, липсата на поддръжка не е добра оценка за сайта.
If I may, are you talking about the code casinos sometimes send per email or phone to confirm the withdrawal? Just to better understand what we are dealing with here.
Of course, the lack of support is not a good grade for the site.
В бразилската поддръжка не ми казаха, че трябва да задам кода за плащане в личната си информация.
They didn't tell me at the Brazilian support that I had to set the payment code on my personal info.
Ne oni su mi rekli na brazilskoj podrsci da sam postavljam na personal info sifru za isplatu.
Но аз нямам никъде тази опция, пратиха ми снимка че има тази опция, но при мен я няма
But I don't have that option anywhere, they sent me a picture that this option exists, but it doesn't exist for me
Ali ja tu opciju nigde nemam da postavim oni su mi sliku poslali da ta opcija postoji ali kod mene ne postoji
можете ли да ги достигнете или да намерите нещо? Получих отговор само от тях в Twitter, но DM-ите са деактивирани и те не ми отговарят отново
https://twitter.com/96comglobal
can u reach them or find anything? i only got an answer from them on twitter but DM-s disabled and they are not answering again to me
https://twitter.com/96comglobal
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.