преди 9 месеца
Чувствайте се свободни да платите депозит и ще ви бъде платено...
Feel free to pay a deposit and you will be paid...
Slobodno uplati depozit bices isplacen...
0
Чувствайте се свободни да платите депозит и ще ви бъде платено...
Feel free to pay a deposit and you will be paid...
Slobodno uplati depozit bices isplacen...
Ако и кога ще въведете този нов бонус без депозит?
If and when are you going to introduce that new no deposit bonus?
Da li i kada cete da ubacite taj novi no deposit bonus?
По някаква причина все още не съм видял нито едно положително заключение или екранна снимка със заключението. Така че предпочитам да забравя за това и да спестя парите си 😁
For some reason I haven’t seen a single positive conclusion or screenshot with the conclusion yet. So I'd rather forget about it and save my money 😁
Что-то я не видел ещё ни одного положительного вывода и скрина с выводом. Поэтому я лучше забуду об этом и сохраню свои деньги 😁
Е, не съм виждал никакви скрийншоти. И второ, никъде няма отзиви за това казино, само на този сайт и дори без положителни отзиви
Well, I haven't seen any screenshots. And secondly, there are no reviews about this casino anywhere, only on this site, and even then without positive reviews
Ну скринов я не видел. И во вторых отзывов про это казино нету нигде, только на этом сайте и то без положительных отзывов
Вашата екранна снимка ще бъде първата положителна рецензия)
Your screenshot will be the first positive review)
Вот твой скрин будет первым положительным отзывом)
Жалко, че. Тези съобщения не се актуализират
It's a pity that. These messages are not updated
To bardzo szkoda, że. Te wiadomości nie są zaktualizowane
но те казват, че максималното време за плащане е 24 часа. Само още няколко часа и крайният срок ще бъде достигнат. но плащане нямаше. въпреки че гледах в интернет, те пишат, че се оттеглят до 3 часа. но предполагам, че е жалко
but they say that the maximum payment time is 24 hours. Just a couple more hours and that deadline will be reached. but there was no payment. although I looked on the Internet, they write that they withdraw up to 3 hours. but I guess it's a shame
Да, разбирам какво казваш, но все пак смятам, че един ден изобщо не е повод за паника. Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене.
На какъв етап сте сега? Получихте ли вече парите си?
Yes, I understand what you are saying, but I still think that one day is not a reason to panic at all. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process.
What stage are you at now? Have you received your money yet?
Момчета, ако някой го е извел, моля, пуснете скрийншот, иначе не знам дали да правя депт?! Балансът сега е $2k. Затова не знам дали си струва да опитвам да направя депозит. Все още не съм видял положителни отзиви
Guys, if someone deduced it, please post a screenshot, otherwise I don’t know if I should do a dept?! The balance is now $2k. Therefore, I don’t know if it’s worth trying to make a deposit. I haven’t seen any positive reviews yet
Ребята эсли кто-то вывел скиньте скрин пожалуйста, а то я хз делать ли деп?! На балансе сейчас 2к$. Поэтому я не знаю стоит ли пробовать делать деп. Отзывов положительных пока не встречал
Здравейте, имате ли проблем с тегленето в това казино? Колко време чакаш парите си? Що се отнася до депозита, стига да е депозит за проверка от $10, мисля, че е добре. Опитахте ли да попитате казиното дали това е необходимо за вашето теглене и дали трябва да го заложите?
Hi, do you have a problem with the withdrawal in this casino ? How long have you been waiting for your money ? As far as the deposit is concerned, as long as it's a $10 verification deposit, I think it's fine. Have you tried asking the casino if this is necessary for your withdrawal and if you have to wager it ?
Перфектно, така че си заслужава да бъдете търпеливи и следователно вероятно ще е необходим депозит за проверка.
Трябваше ли да го заложите също? 🙂
Perfect, so it paid to be patient and thus a verification deposit will probably be needed.
Did you have to wager it as well ? 🙂
Не вярвам на казината, които изискват депозит, както и на тези, които са отворени наскоро и нямат отзиви или информация за самото казино
I don’t trust those casinos that require deposit, as well as those that have opened recently and there are no reviews or information about the casino itself
Я не верю тем казино где нужен деп, а также тем которые открылись недавно и нету никаких отзывов и информации о самом казино
За нашите ценени играчи!
Искрено съжаляваме за всички скорошни неудобства, които може да сте срещнали. Вашето удовлетворение е наш основен приоритет и искаме да ви уверим, че активно разглеждаме и разрешаваме всеки случай за поддръжка, изпратен до нашата поддръжка по имейл.
Ако сте се свързали с нас и чакате отговор, оценяваме търпението ви. Нашият специализиран екип работи усърдно, за да гарантира, че всеки проблем се проучва задълбочено и се разрешава своевременно.
За тези, които не са се свързали, но може да имат притеснения, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка на support@96.com . Ние сме тук, за да изслушаме и помогнем по какъвто и да е начин.
Благодарим ви, че сте част от общността на 96.com. Вашето доверие е изключително важно за нас и ние се ангажираме да оправим нещата за вас.
To our Valued Players!
We're genuinely sorry for any recent inconveniences you may have encountered. Your satisfaction is our top priority, and we want to assure you that we're actively addressing and resolving each support case sent to our email support.
If you've reached out to us and are waiting for a response, we appreciate your patience. Our dedicated team is working diligently to ensure that every concern is thoroughly investigated and resolved promptly.
For those who haven't reached out but may have concerns, please feel free to contact our support team at support@96.com. We're here to listen and assist in any way we can.
Thank you for being part of the 96.com community. Your trust is incredibly important to us, and we're committed to making things right for you.
Не вярвам на казината, които изискват депозит, както и на тези, които са отворени наскоро и нямат отзиви или информация за самото казино
I don’t trust those casinos that require deposit, as well as those that have opened recently and there are no reviews or information about the casino itself
Я не верю тем казино где нужен деп, а также тем которые открылись недавно и нету никаких отзывов и информации о самом казино
Бих казал, че има справедливо изключение под формата на депозит за „проверка". Най-общо казано, човек наистина трябва да бъде внимателен около новосъздадените казина. Ако обаче имате някакви съмнения, предлагам да се обърнете към представителя на казиното.
Нека се възползваме от присъствието им тук във форума.
I'd say there is a fair exception in the form of a "verification" deposit. Generally speaking, one really needs to be careful around freshly established casinos. If you have any doubts, though, I suggest addressing the casino representative.
Let's take advantage of their presence here on the forum.
момчета който не може да си направи заключение може да даде т.к. Ще ви помогна, но ще бъдете таксувани $30.
Guys. those who cannot make a conclusion can give tk. I will help you, but you will be charged $30.
ребята. те, кто не может сделать вывод, могут дать тк. Я помогу вам, но с вас будет взиматься 30 долларов США.
Здравейте, заключение, оттегляне ли имате предвид? Мисля, че ако казиното ви е платило след един ден, играчите могат първо да се свържат с нас, защото не смятам, че е правилно да предлагаме такива услуги. 🤔
Hi, conclusion do you mean withdrawal ? I think that if the casino has paid you after one day, players can contact us first, because I don't think it is right to offer such services. 🤔
Помогнете ми моля. Това казино приспадна 1600 USD от баланса ми. Тук играчът по-горе публикува екранна снимка, където след като заложи бонуса, му дадоха 250 USD, буквално в същото време заложих пари за теглене, но ми дадоха само 100, въпреки че след като пуснах залога, ме оставиха с 250 и аз продължих да играя с него и спечелих 1700. Останаха им точно 250 от този бонус, останалото се отписа автоматично. Имам екранни снимки, всички доказателства. Просто нагло отписаха целия баланс. От седмица си пиша с тях. Те сервират закуска и не се страхуват от никакви оплаквания! Помогне
Help me please. This casino deducted 1600 usdt from my balance. Here the player above posted a screenshot where, after wagering the bonus, they gave him 250 usdt, literally at the same time, I bet money for withdrawal, but they only gave me 100, although after I played back the wager, they left me with 250 and I continued to play with it and won 1700. They had exactly 250 left from this bonus, the rest was automatically written off. I have screenshots, all the evidence. They just brazenly wrote off the entire balance. I've been corresponding with them for a week. They serve breakfast and are not afraid of any complaints! Help
Помогите пожалуйста. Это казино списали 1600 usdt с моего баланса. Вот тут игрок выше скинул скриншот, где ему вывели после отыгрыша бонуса 250 usdt буквально в тоже время я поставил на вывод деньги , но мне вывели только 100 , хотя после того как я отыграл веиджер, у меня оставили 250 и на них я продолжил играть и выиграл 1700. У них с этого бонуса именно 250 оставалось, остальное автоматом списывалось. У меня есть скриншоты, все доказательства. Просто в наглую списали весь баланс. Неделю переписываюсь с ними. Кормят завтраками и не боятся никаких жалоб! Помогите
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.