НачалоФорумКазина96 Casino - обща дискусия

96 Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 11 месеца от Djolenisko
|
22 817 преглеждания 143 отговора |
|
1...5 6 78
Vny40k
преди 10 месеца

Чувствайте се свободни да платите депозит и ще ви бъде платено...

Автоматичен превод:
96.com Casino
преди 10 месеца

Ако и кога ще въведете този нов бонус без депозит?

Автоматичен превод:
Djolenisko
преди 10 месеца

По някаква причина все още не съм видял нито едно положително заключение или екранна снимка със заключението. Така че предпочитам да забравя за това и да спестя парите си 😁

Автоматичен превод:
Vny40k
преди 10 месеца

дадоха ми 260

Автоматичен превод:
sus4567
преди 10 месеца

След депозита?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Правилно е. теглени 20 минути след депозит

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Нямат ли повече промоции? Няма депозит? А след плащане на депозита?

Автоматичен превод:
sus4567
преди 10 месеца

Е, не съм виждал никакви скрийншоти. И второ, никъде няма отзиви за това казино, само на този сайт и дори без положителни отзиви

Автоматичен превод:
Vny40k
преди 10 месеца

file ДЪРЖИ. не е вярващ

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вашата екранна снимка ще бъде първата положителна рецензия)

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
96.com Casino
преди 10 месеца

Жалко, че. Тези съобщения не се актуализират


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

но те казват, че максималното време за плащане е 24 часа. Само още няколко часа и крайният срок ще бъде достигнат. но плащане нямаше. въпреки че гледах в интернет, те пишат, че се оттеглят до 3 часа. но предполагам, че е жалко

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, разбирам какво казваш, но все пак смятам, че един ден изобщо не е повод за паника. Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене.

На какъв етап сте сега? Получихте ли вече парите си?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Момчета, ако някой го е извел, моля, пуснете скрийншот, иначе не знам дали да правя депт?! Балансът сега е $2k. Затова не знам дали си струва да опитвам да направя депозит. Все още не съм видял положителни отзиви

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, имате ли проблем с тегленето в това казино? Колко време чакаш парите си? Що се отнася до депозита, стига да е депозит за проверка от $10, мисля, че е добре. Опитахте ли да попитате казиното дали това е необходимо за вашето теглене и дали трябва да го заложите?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

дадоха ми 260

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Перфектно, така че си заслужава да бъдете търпеливи и следователно вероятно ще е необходим депозит за проверка.

Трябваше ли да го заложите също? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Не вярвам на казината, които изискват депозит, както и на тези, които са отворени наскоро и нямат отзиви или информация за самото казино

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

За нашите ценени играчи!

Искрено съжаляваме за всички скорошни неудобства, които може да сте срещнали. Вашето удовлетворение е наш основен приоритет и искаме да ви уверим, че активно разглеждаме и разрешаваме всеки случай за поддръжка, изпратен до нашата поддръжка по имейл.

Ако сте се свързали с нас и чакате отговор, оценяваме търпението ви. Нашият специализиран екип работи усърдно, за да гарантира, че всеки проблем се проучва задълбочено и се разрешава своевременно.

За тези, които не са се свързали, но може да имат притеснения, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка на support@96.com . Ние сме тук, за да изслушаме и помогнем по какъвто и да е начин.

Благодарим ви, че сте част от общността на 96.com. Вашето доверие е изключително важно за нас и ние се ангажираме да оправим нещата за вас.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не вярвам на казината, които изискват депозит, както и на тези, които са отворени наскоро и нямат отзиви или информация за самото казино

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Бих казал, че има справедливо изключение под формата на депозит за „проверка". Най-общо казано, човек наистина трябва да бъде внимателен около новосъздадените казина. Ако обаче имате някакви съмнения, предлагам да се обърнете към представителя на казиното.

Нека се възползваме от присъствието им тук във форума.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

момчета който не може да си направи заключение може да даде т.к. Ще ви помогна, но ще бъдете таксувани $30.

Автоматичен превод:
sus4567
преди 10 месеца

Здравейте, заключение, оттегляне ли имате предвид? Мисля, че ако казиното ви е платило след един ден, играчите могат първо да се свържат с нас, защото не смятам, че е правилно да предлагаме такива услуги. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Помогнете ми моля. Това казино приспадна 1600 USD от баланса ми. Тук играчът по-горе публикува екранна снимка, където след като заложи бонуса, му дадоха 250 USD, буквално в същото време заложих пари за теглене, но ми дадоха само 100, въпреки че след като пуснах залога, ме оставиха с 250 и аз продължих да играя с него и спечелих 1700. Останаха им точно 250 от този бонус, останалото се отписа автоматично. Имам екранни снимки, всички доказателства. Просто нагло отписаха целия баланс. От седмица си пиша с тях. Те сервират закуска и не се страхуват от никакви оплаквания! Помогне

Автоматичен превод:
1...5 6 78
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини