ФорумКазина96.com Casino - обща дискусия

96.com Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 8 месеца от Djolenisko
|
15428 преглеждания 143 отговора |
|
1...7 8
Добавете пост
преди 7 месеца

Разбира се, че ще подам жалба. По-горе колегата ти е написал много правилно, Няма правило максимумът да е само 100 usdt. В момента, в който приех бонуса - Нямаше, изтеглиха 250 и точно 250 останаха след залагането на залога. Освен това, дори след три дни те все още са изтеглени 250 и доказателство за това е във вашия форум

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Всъщност казах нещо различно, но нека това се реши, за предпочитане въз основа на коментари и от двете страни. Много ми е тъжно да видя как този разговор става много по-интензивен.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, Alko26, моля, продължете да се свързвате с нашия екип за поддръжка, като използвате този имейл: support@96.com . Бъдете сигурни, че те ще ви помогнат. Благодаря ти!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Съжалявам, че се намесвам,

но има ли нещо друго, което може да сте готови да направите, за да помогнете на играча по някакъв начин?

Може би случайно имате някакви допълнителни коментари относно бонусната част на този брой? Надявам се, че и двамата смятаме, че правилният отговор може да предотврати по-острата размяна на думи. 🙏


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Последвах връзката, но по някаква причина не мога да пусна оплакване...

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

О, съжалявам да го чуя.

Ще се опитам да ти помогна с това. Бихте ли били по-конкретни? Екранна снимка, показваща проблема, би било хубаво. Бих искал също да видя вашия URL адрес, следователно пълна, неизрязана екранна снимка би била най-добра за начало.

Можете ли да изпратите един, моля?

Автоматичен превод:
Публикация на 96.com е изтрит
Alko26
преди 7 месеца

Радваме се, че отделихте време да споделите скорошния си опит с нас! Благодарим ви, че сте част от общността на 96.com. Ние наистина ценим вашето участие и разбираме значението на ясната комуникация.

За да гарантираме честност и да поддържаме специалния характер на нашите промоции за всички, печалбите от бонус фондове са ограничени до 100 USDT. Надяваме се, че това помага да поддържаме равни условия за всички наши играчи!

Ако имате още въпроси или се нуждаете от допълнителни разяснения, нашият специален екип за поддръжка е в готовност 24/7, готов да ви помогне чрез имейл или чат на живо. Моля, не се колебайте да се свържете с тях с вашия референтен номер или подробности за акаунта на играча за персонализирана поддръжка.

Благодарим ви още веднъж, че избрахте 96.com. С нетърпение очакваме следващото ви посещение на нашата платформа!

Автоматичен превод:
96.com Casino
преди 7 месеца

Можеш ли да четеш??? Превъртете две страници назад и ще видите, че тук в тази тема играчите са публикували екранни снимки на това как сте им платили 250 USD!!! 250!!!! 250!!! Точно от този бонус! Беше 28 януари!!! И спечелих обратно този бонус на 25 януари, така че защо, по дяволите, вашето казино ми плати само 100!! В момента, в който приех бонуса, максималната печалба беше 250!!! А това, че си променил правилата седмица по-късно, това не ме интересува, не ме интересува

Автоматичен превод:
96.com Casino
преди 7 месеца

Вече подадох жалби срещу вас в други форуми, така че няма спасение, плащайте всичко, всяка стотинка. В този форум явно не ви е грижа за оплакванията; Не видях специални въпроси от форума към теб. А на останалите бързо ще бъдете в черния списък. Мислите ли, че най-умните, спечелих обратно залога, системата отписа всичко освен 250 (защото тази сума беше максималната печалба) и след това вие се събудихте седмица по-късно и направихте максимална печалба от 100 USD и това е? Само това правило важи за онези, които са приели бонуса след промяната на правилото и аз спечелих обратно, когато имахте точно 250. Всичко е наред, ще ви накажа измамниците

Автоматичен превод:
96.com Casino
преди 7 месеца

Имам всички доказателства, фото видео, че след залагане системата ми е оставила точно 250 USD. Така че разкажете приказките си за 100 някъде другаде. Вие сте лошо казино и се надявам, че никой нормален играч няма да играе с вас. Защото при дори минимална печалба ще измислите сто причини

Автоматичен превод:
Alko26
преди 7 месеца

Скъпи играч,

Моля ви да се държите учтиво. Всички разбираме загрижеността ви, но този форум прилага определени правила и вие сте много близо до нарушаването им.

https://casino.guru/terms-and-conditions

"3.3. Потребителят потвърждава, че не публикува съдържание, генерирано от потребителя, което е невярно, клеветническо , неточно, обидно , вулгарно , насаждащо омраза, тормозящо, нецензурно, скверно, сексуално ориентирано, заплашително , дискриминационно, инвазивно..."

Пуснете жалбата, ако искате, според мен това е най-доброто, което можете да направите.

Но имайте предвид, че това не е подходящото място за подобно поведение. Запазете страстта си за оплакването.

Второ предупреждение! Ясно ли ни е?


Автоматичен превод:
1...7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини