НачалоФорумКазина96 Casino - обща дискусия

96 Casino - обща дискусия

 от Djolenisko
|
24 530 преглеждания 143 отговора |
|
1 2...8
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 96 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Регистриран съм в казино 96en.com, спечелих 200usdt и не мога да тегля пари, защото иска парола за транзакция... агентите не ми отговарят повече от 24 часа, нямам възможност да задайте паролата навсякъде. Ще ви изпратя екранна снимка file

Автоматичен превод:

същото и за мен! не мога да изтегля 100$ на " 96.com/en ".

Паролата за транзакция трябва да е паролата на акаунта според мен. но това не се приема 😕

няма чат за поддръжка на английски или нещо подобно според мен :S

опитах се да проверя себе си, но

в FAQ казват:

Изпратете ни имейл на: support@96in.com

Чат на живо на 96br.com


добре пробвах и двете. Имейлът за поддръжка на 96in е само за индийски играчи на 96in.com

опитах чат на живо на 96br.com и се случи същото. само за br играчи.


Име на акаунта: bodipeter

ID: 6000918731

Моля помогнете.

Редактиран от Jaro
Причина: Добавена е CG връзка
Автоматичен превод:

При мен е точно така, та не ми е ясно как веднага отговарят на 96/br.com, но на английски така и не ми отговарят на имейла.

Автоматичен превод:

„Наистина съжаляваме да научим за вашия проблем.

Бъдете сигурни, нашите системи за поддръжка чрез чат и имейл се активират отново и ще се върнат много скоро. Междувременно, моля, изпратете ни чрез DM вашите данни за контакт, за да можем незабавно да отговорим на притесненията ви. Благодаря ви за търпението!"


@96comglobal DM-ите са деактивирани xD

не мога да повярвам това....

Автоматичен превод:

Къде ти казаха това? Как ви изпратиха това съобщение?

Автоматичен превод:

туитър

Автоматичен превод:

Вярвам, че е измама, опитах се да изпратя съобщение, но не е възможно да се свържете с мен в twitter. Кога ти го казаха, преди колко дни?

Автоматичен превод:

няма дни, беше само преди няколко часа

Автоматичен превод:

Добре.. Просто не знам към кого друг да се обърна, защото не отговарят на чата

Автоматичен превод:

Регистриран съм в казино 96en.com, спечелих 200usdt и не мога да тегля пари, защото иска парола за транзакция... агентите не ми отговарят повече от 24 часа, нямам възможност да задайте паролата навсякъде. Ще ви изпратя екранна снимка file

Автоматичен превод:

Здравейте, не съм чувал казино да иска парола за транзакция от играч. Това ли е единствената стъпка, която трябва да предприемете, за да изтеглите пари? От колко време продължава ситуацията, в която не можете да се оттеглите?

Разбира се, не бих споделил паролата за нищо, за да бъда честен и бих изчакал отговор от казиното какво трябва да предоставите и ще се опитам да им напиша друг имейл или в чат на живо отново.

Автоматичен превод:

същото и за мен! не мога да изтегля 100$ на " 96.com/en ".

Паролата за транзакция трябва да е паролата на акаунта според мен. но това не се приема 😕

няма чат за поддръжка на английски или нещо подобно според мен :S

опитах се да проверя себе си, но

в FAQ казват:

Изпратете ни имейл на: support@96in.com

Чат на живо на 96br.com


добре пробвах и двете. Имейлът за поддръжка на 96in е само за индийски играчи на 96in.com

опитах чат на живо на 96br.com и се случи същото. само за br играчи.


Име на акаунта: bodipeter

ID: 6000918731

Моля помогнете.

Автоматичен превод:

Здравейте, това означава, че все още не сте потвърдили акаунта си, нали?

Що се отнася до факта, че няма поддръжка, която да говори английски, това е странно, защото на нашия уебсайт имаме посочено, че имат английски чат на живо.

Както и да е, бих искал да знам какво означава паролата за транзакция, защото не съм сигурен дали трябва да бъде паролата на акаунта. Най-добре би било да разберете от самото казино и може би повече играчи ще избегнат неудобството от тегления.

Откога обаче продължава вашата ситуация? Даваме на казината 14 дни за решаване както на KYC, така и на тегления.

Кажи ми.

Автоматичен превод:

Няма ключ за крипто играчите, а само тази парола и се предполага, че те казват, че не могат да дадат на 96in и 96br повече информация как да зададете парола за транзакцията. Все още никой не отговаря на имейли и чат на живо

Автоматичен превод:
Djolenisko

Ако мога, говорите ли за кода, който казината понякога изпращат по имейл или телефон, за да потвърдят тегленето? Само за да разберем по-добре с какво си имаме работа тук.

Разбира се, липсата на поддръжка не е добра оценка за сайта.

Автоматичен превод:

В бразилската поддръжка не ми казаха, че трябва да задам кода за плащане в личната си информация.

Автоматичен превод:

Но аз нямам никъде тази опция, пратиха ми снимка че има тази опция, но при мен я няма

Автоматичен превод:

Ето защо се опитах да потвърдя акаунта си, но не мога да се свържа с тях. това е лудост...

Автоматичен превод:

се опита да изпрати имейл до " support@96.com " . имейлът съществува, но все още няма отговор след 3 дни 😕

Автоматичен превод:
Radka

можете ли да ги достигнете или да намерите нещо? Получих отговор само от тях в Twitter, но DM-ите са деактивирани и те не ми отговарят отново

https://twitter.com/96comglobal

Автоматичен превод:

И на мен не ми отговарят, но това е измамно казино и това е...

Автоматичен превод:
1 2...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини