ФорумКазина96 Casino - обща дискусия

96 Casino - обща дискусия

преди 4 месеца от Djolenisko
|
8121 преглеждания 143 отговора |
|
1 2...8
Добавете пост
преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 96 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 4 месеца

Регистриран съм в казино 96en.com, спечелих 200usdt и не мога да тегля пари, защото иска парола за транзакция... агентите не ми отговарят повече от 24 часа, нямам възможност да задайте паролата навсякъде. Ще ви изпратя екранна снимка file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

същото и за мен! не мога да изтегля 100$ на " 96.com/en ".

Паролата за транзакция трябва да е паролата на акаунта според мен. но това не се приема 😕

няма чат за поддръжка на английски или нещо подобно според мен :S

опитах се да проверя себе си, но

в FAQ казват:

Изпратете ни имейл на: support@96in.com

Чат на живо на 96br.com


добре пробвах и двете. Имейлът за поддръжка на 96in е само за индийски играчи на 96in.com

опитах чат на живо на 96br.com и се случи същото. само за br играчи.


Име на акаунта: bodipeter

ID: 6000918731

Моля помогнете.

Публикация на bodesz Редактиран от Jaro
Причина: Добавена е CG връзка
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

При мен е точно така, та не ми е ясно как веднага отговарят на 96/br.com, но на английски така и не ми отговарят на имейла.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

„Наистина съжаляваме да научим за вашия проблем.

Бъдете сигурни, нашите системи за поддръжка чрез чат и имейл се активират отново и ще се върнат много скоро. Междувременно, моля, изпратете ни чрез DM вашите данни за контакт, за да можем незабавно да отговорим на притесненията ви. Благодаря ви за търпението!"


@96comglobal DM-ите са деактивирани xD

не мога да повярвам това....

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Къде ти казаха това? Как ви изпратиха това съобщение?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

туитър

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Вярвам, че е измама, опитах се да изпратя съобщение, но не е възможно да се свържете с мен в twitter. Кога ти го казаха, преди колко дни?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

няма дни, беше само преди няколко часа

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добре.. Просто не знам към кого друг да се обърна, защото не отговарят на чата

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Регистриран съм в казино 96en.com, спечелих 200usdt и не мога да тегля пари, защото иска парола за транзакция... агентите не ми отговарят повече от 24 часа, нямам възможност да задайте паролата навсякъде. Ще ви изпратя екранна снимка file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, не съм чувал казино да иска парола за транзакция от играч. Това ли е единствената стъпка, която трябва да предприемете, за да изтеглите пари? От колко време продължава ситуацията, в която не можете да се оттеглите?

Разбира се, не бих споделил паролата за нищо, за да бъда честен и бих изчакал отговор от казиното какво трябва да предоставите и ще се опитам да им напиша друг имейл или в чат на живо отново.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

същото и за мен! не мога да изтегля 100$ на " 96.com/en ".

Паролата за транзакция трябва да е паролата на акаунта според мен. но това не се приема 😕

няма чат за поддръжка на английски или нещо подобно според мен :S

опитах се да проверя себе си, но

в FAQ казват:

Изпратете ни имейл на: support@96in.com

Чат на живо на 96br.com


добре пробвах и двете. Имейлът за поддръжка на 96in е само за индийски играчи на 96in.com

опитах чат на живо на 96br.com и се случи същото. само за br играчи.


Име на акаунта: bodipeter

ID: 6000918731

Моля помогнете.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, това означава, че все още не сте потвърдили акаунта си, нали?

Що се отнася до факта, че няма поддръжка, която да говори английски, това е странно, защото на нашия уебсайт имаме посочено, че имат английски чат на живо.

Както и да е, бих искал да знам какво означава паролата за транзакция, защото не съм сигурен дали трябва да бъде паролата на акаунта. Най-добре би било да разберете от самото казино и може би повече играчи ще избегнат неудобството от тегления.

Откога обаче продължава вашата ситуация? Даваме на казината 14 дни за решаване както на KYC, така и на тегления.

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Няма ключ за крипто играчите, а само тази парола и се предполага, че те казват, че не могат да дадат на 96in и 96br повече информация как да зададете парола за транзакцията. Все още никой не отговаря на имейли и чат на живо

Автоматичен превод:
Djolenisko
преди 3 месеца

Ако мога, говорите ли за кода, който казината понякога изпращат по имейл или телефон, за да потвърдят тегленето? Само за да разберем по-добре с какво си имаме работа тук.

Разбира се, липсата на поддръжка не е добра оценка за сайта.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

В бразилската поддръжка не ми казаха, че трябва да задам кода за плащане в личната си информация.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Но аз нямам никъде тази опция, пратиха ми снимка че има тази опция, но при мен я няма

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ето защо се опитах да потвърдя акаунта си, но не мога да се свържа с тях. това е лудост...

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

се опита да изпрати имейл до " support@96.com " . имейлът съществува, но все още няма отговор след 3 дни 😕

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

можете ли да ги достигнете или да намерите нещо? Получих отговор само от тях в Twitter, но DM-ите са деактивирани и те не ми отговарят отново

https://twitter.com/96comglobal

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

И на мен не ми отговарят, но това е измамно казино и това е...

Автоматичен превод:
1 2...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини