ФорумКазина96 Casino - обща дискусия

96 Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 10 месеца от Djolenisko
|
20788 преглеждания 143 отговора |
|
1 2 3...8
Добавете пост
преди 9 месеца

мисля, че не е измама. защото сайтът за in и br работи добре. получи страхотни отзиви за trustpilot. сайтът br е същият точен като глобалния, който използваме. Мисля, че не бяха готови да започнат своя глобален сайт, дайте им седмица или две.

Автоматичен превод:
bodesz
преди 9 месеца

Това наистина ми звучи много разумно. 🤔 И все пак това няма да компенсира ситуацията - игнорирането на играча е ужасно нещо.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

можете ли да ги достигнете или да намерите нещо? Получих отговор само от тях в Twitter, но DM-ите са деактивирани и те не ми отговарят отново

https://twitter.com/96comglobal

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Съжалявам, не мога да предложа допълнителни контакти 🙁

file

Може би сте изпратили обратно своя екранна снимка, показваща, че опцията не е видима за вас?



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Въведоха кода за транзакцията, но сега нямам начин да въведа телефонен номер, защото без телефонен номер не мога да изпратя заявка за плащане

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

уау.има известен напредък 😀

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Въведоха кода за транзакцията, но сега нямам начин да въведа телефонен номер, защото без телефонен номер не мога да изпратя заявка за плащане

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, същото нещо се случва и с мен, можете ли да потвърдите телефонния номер?

Автоматичен превод:
bodesz
преди 9 месеца

Здравейте, същото нещо се случва и с мен, успяхте ли да потвърдите телефонния номер???

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

никъде в този момент. просто изчакайте няколко дни и мисля, че ще има вариант.

все още работят на сайта.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

никъде в този момент. просто изчакайте няколко дни и мисля, че ще има вариант.

все още работят на сайта.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря ви, ако можете, моля, дръжте ме в течение

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ще ви информираме, но все още не са въвели телефонния номер, трябва да го въведат след няколко дни и ще можем да изтеглим парите.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

това би било страхотно 😀 отворих този раздел от 5 дни

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ще видим кога ще се включи

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Въведоха кода за транзакцията, но сега нямам начин да въведа телефонен номер, защото без телефонен номер не мога да изпратя заявка за плащане

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Така че един проблем е решен и след това има друг, че не можете да въведете телефонния номер, нали?

Изглежда жалко, но опитвали ли сте да попитате казиното какво трябва да направите в такъв случай?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ще ви информираме, но все още не са въвели телефонния номер, трябва да го въведат след няколко дни и ще можем да изтеглим парите.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Разбира се, ако нещата се развият, не забравяйте да ни актуализирате, мисля, че другите играчи ще го оценят. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Опитах, но не получавам отговор, защото чатът все още не работи... разбира се, ще уведомя всички, когато го оправят

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Опитах, но не получавам отговор, защото чатът все още не работи... разбира се, ще уведомя всички, когато го оправят

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря, сигурен съм, че ще бъде полезно за много играчи, тъй като не сте сами в тази ситуация.

Надявам се, че ще се разреши възможно най-скоро и ще имате парите си.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

здравейте на всички, успях да пусна средства за теглене, но дали ще дойдат или не е друг въпрос

Автоматичен превод:
japanesedemon
преди 9 месеца

ако имате проблем с паролата за плащане, опитайте това, помогна ми:

Моля, следвайте тези инструкции, за да промените паролата за транзакция:


Стъпка 1 (Компютър) Щракнете върху стрелката на профила надолу, която е в горната дясна страна.

(Телефон) Щракнете върху акаунта, който е в долната дясна страна


Стъпка 2 Кликнете върху „Настройки за сигурност" отидете на „Парола за транзакция"


Стъпка 3 Задайте нова парола, потвърдете я и предоставете OTP. Щракнете върху „Потвърди", за да промените успешно паролата си за транзакция.

Автоматичен превод:
japanesedemon
преди 9 месеца

Първо трябва да направите депозит, за да изтеглите пари

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Работих усилено, за да изпълня изискванията за залагане и минимално теглене от 100 с бонуса без депозит 😢 Това означава ли, че заявката за теглене, която правя сега, ще бъде анулирана...(T^T)

Автоматичен превод:
1 2 3...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини