ако имате проблем с паролата за плащане, опитайте това, помогна ми:
Моля, следвайте тези инструкции, за да промените паролата за транзакция:
Стъпка 1 (Компютър) Щракнете върху стрелката на профила надолу, която е в горната дясна страна.
(Телефон) Щракнете върху акаунта, който е в долната дясна страна
Стъпка 2 Кликнете върху „Настройки за сигурност" отидете на „Парола за транзакция"
Стъпка 3 Задайте нова парола, потвърдете я и предоставете OTP. Щракнете върху „Потвърди", за да промените успешно паролата си за транзакция.
if you have a problem with the payment password, then try this, it helped me :
Please follow these instructions to Change Transaction Password:
Step-1(Computer) Click on profile arrow Down which is on top Right-Hand side.
(Phone) Click on account which is on Bottom Right-hand side
Step-2 Click on "Security Settings" go to "Transaction Password"
Step-3 Set a new password, confirm it, and provide the OTP. Click "Confirm" to successfully change your Transaction Password.
Автоматичен превод: