ФорумКазина7Slots Casino - обща дискусия

7Slots Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от carolmachadocm13
|
9467 преглеждания 85 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
преди 10 месеца

Опитвам се да комуникирам с казиното 7slots от почти месец и те ме обработваха за проверка, докато не успях, но сега нямам отговор от плащането си и с всички посочени средства за комуникация те са неуспешни и техническата поддръжка никога не е отговорила към мен и Пощата се повтаря и hotmail ми казва, че изпращачът не приема пратките, как да знам за моето плащане и как да комуникирам с която и да е платформа на това казино, така че те да обяснят и насочат какво се случва.


abett21

Автоматичен превод:
Abett21
преди 10 месеца

На твое място наистина щях да побесня. 🙁

Понякога дори едно обяснение, дадено навреме, струва хиляда думи.

Е, жалбата вече е уредена. Това е умен избор.

Просто ви моля да сте в крак с това. Моля, отговорете на всички допълнителни въпроси и манипулаторът ще продължи. Използвайте тази връзка за достъп до жалбата от тук .

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Благодаря ви за отговора, би било идеално, ако можете да ми помогнете да ми дадете дата на плащане за 7 слота. Бих го оценил atte.



abett21

Автоматичен превод:
Abett21
преди 10 месеца

Здравейте!

Подаването на жалбата беше добра постъпка. Както обясни Томас, в момента има стотици нуждаещи се играчи, но той работи върху това. Дайте му малко време, моля. 🙏

Автоматичен превод:
7Slots Casino
преди 8 месеца

И аз съм в същата ситуация. Чакам и чакам, а плащането ми не пристига. Някой успял ли е да си получи парите? Защото не съм чул нито един човек да е коментирал, че му е платено

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей, скъпи npuyolc !

Всички играчи на нашето казино, които не нарушават правилата на клуба и не се опитват да злоупотребяват с бонуси, след процедурата KYC получават парите си в пълен размер. Трябва да разберете, че потребителите, които успешно са изтеглили средствата си от нашето казино, няма да оставят отзиви на този сайт. Между другото, само от началото на тази година сме изтеглили пари от повече от 40 хиляди играчи . Ако се сблъскате със забавяне на тегленето на пари на нашия сайт, най-вероятно е имало основателни причини за това.

Автоматичен превод:
7Slots Casino
преди 8 месеца

Добра причина??? Мисля, че ще е твоя некомпетентност, защото ако беше така, поне щях да имам отговор на имейл, съобщение, нещо, защо са закъсненията... но нищо... ще продължи да "ЧАКА"... ..основателните причини и моите пари. Благодаря ти

Автоматичен превод:
npuyolc
преди 8 месеца

Уважаеми потребител,

Ще се радваме да ви помогнем, когато ни предоставите повече информация за вашия проблем. Моля, създайте отделна дискусионна тема в Casino Guru и посочете в нея кой имейл/телефонен номер сте използвали при регистрацията си в 7slots, както и датата и сумата на вашата заявка за теглене.

Автоматичен превод:
7Slots Casino
преди 8 месеца

Уважаеми представител на казиното,

Ако мога да се намеся, няма нужда да създавам отделна тема, тази всъщност е най-добрата, виждали ли сте другите, може би?

https://casino.guru/7slots-casino-review#tab=js-tab-discussion

file

Бих искал също да отбележа, че играчът е подал жалбата:

https://casino.guru/7slots-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4

Затова бих искал любезно да ви помоля да се съсредоточите повече върху подпомагането на играчите, отколкото върху организирането на форума. 🙂

Оценяваме вашето разбиране.


Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Уважаема Радка,

в съответствие с вашето искане, ние не искаме от играчите техните лични данни тук във форума. Затова ги молим да опишат подробно проблема си в съответния раздел на сайта (Жалба).

Ако играчът вече е създал отделна нишка - разбира се, няма нужда да създавате друга 🙂 Нашите представители на казиното ще отговорят на тази жалба в рамките на определеното време.

Автоматичен превод:
7Slots Casino
преди 8 месеца

Здравей.

Тази версия звучи по-точно, просто не карайте играчите да създават друга нишка - нишките не са оплаквания, ако мога да подчертая важното нещо.

Знаете ли, че винаги можете да проверите акаунта на играча, за да разберете дали жалбата е подадена успешно? Няма нужда да гадаете на сляпо.🙂

Щракнете върху потребителското име на играча, след което влезте в общия преглед:

file

file


Бъди добре!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря за съвета, Радка. Ще го имаме предвид! 🙂

Автоматичен превод:
7Slots Casino
преди 8 месеца

Радвам се да помогна!

Ако някога имате нужда от подкрепа във форума, свържете се с нашия екип по имейл на community@casino.guru

Бъдете здрави и приятно изкарване!🙌



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добро утро, на 21 август поисках теглене на приходите ми, те ми казаха, че ще отнеме 21 работни дни, вчера очакваната дата беше спазена и нищо от депозита ми, говорих с Алехандро, внимателен човек за поддръжка, но той казва че не се появява информация, защото тегленето ми не е генерирано, прочетох много отзиви и се страхувам, че няма да ми дадат печалбата

Автоматичен превод:
Natytaaa
преди 8 месеца

Здравейте, мисля, че тук няма какво да чакате и най-добре ще бъде, ако отворите жалба на този линк: https://es.casino.guru/quejas/all

Мисля, че 21 дни са достатъчно време за казиното да разреши проблема. Що се отнася до свързването с поддръжката и извършването на тегленето, попитахте ли къде може да е възникнала грешката, когато тегленето не е генерирано? Проверихте ли състоянието на тегленето си през 21 дни?

Както и да е, ако подадете жалба, уведомете ни и ще видим докъде ще стигне вашият случай.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Поисках теглене на печалбите си и те все още не са ме депозирали, имам нужда от парите си, моля


Автоматичен превод:
lorenaavalos144bebe
преди 6 месеца

Въведете жалбата тук в casino guru, където пише оплаквания

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Поисках теглене на печалбите си и те все още не са ме депозирали, имам нужда от парите си, моля


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, моля, колко време продължава ситуацията ви? Питам, защото даваме на казината 14 дни за разрешаване на заявки за теглене.

Казиното каза ли ви също защо не можете да изтеглите и контактували ли сте с тях?

Забелязах обаче, че вече сте успели да подадете жалба , така че когато срокът изтече, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ако имате актуализация, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добро утро, искам да направя още една жалба относно друга платформа 7slots Сложих кредит на платформата Получих 450 от неделя Не съм получил средствата Дори имам разпечатка за деня и часа и никой не отговаря на съобщението ми и не дори не го разреши

Автоматичен превод:
преди 5 месеца



Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини