ФорумКазина7Slots Casino - обща дискусия

7Slots Casino - обща дискусия

преди 1 година от carolmachadocm13
|
15273 преглеждания 94 отговора |
|
1 2...5
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 7Slots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Опитвам се да получа парите, които съм спечелил от този сайт от 25 дни и досега нищо, а в същия ден, в който се регистрирах акаунтът ми беше верифициран и твърдят, че акаунтът ми се верифицира, но това е лъжа! Депозирах 30 реала, за да спечеля бонуса и спечелих, техните бонус пари те бързо взеха от моята сметка, но сега моята е в бъркотия! Не играйте на този сайт!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
carolmachadocm13
преди 1 година

Здравей.

Казиното обясни ли ви проблема? Не можете ли да се оттеглите технически казано? Сега имате ли чакащи тегления? Или сте лишени от теглене на баланса поради правила и условия, като играчите не могат да теглят бонус средства или така?

Опитвам се да разбера какъв е основният проблем.

Редактиране: намерих оплакването - така че това е проверката. Е, надявам се скоро да ви помогнем. 🤞


Автоматичен превод:
преди 1 година

ДОБЪР ДЕН, ЧАКАМ ПОВЕЧЕ ОТ 72 ЧАСА ЗА ТЕГЛЕНЕ ОТ 7SLOTS, ДНЕС СЕ СВЪРЗАХ С ПОДДРЪЖКАТА И ТЕ МЕ ПОМОЛЯХА ДА ИЗПРАЩА НЯКОИ ДОКУМЕНТИ

НО ДО СЕГА НИЩО! ФРУСТРИРАЩО ИЗЖИВЯВАНЕ!!!

Автоматичен превод:
GuiGrossmann
преди 1 година

Ако мога да кажа, трябва да се съсредоточите върху преминаването на KYC. Първото теглене обикновено е най-дългото и по-сложно. Казиното просто не може да ви потвърди по друг начин. Опитайте се да запазите спокойствие и да сътрудничите.🙏

Автоматичен превод:
GuiGrossmann
преди 1 година

Здравейте GuiGrossmann !

Тъй като не сте регистрирани в сайта, ние не можем да ви идентифицираме в услугата и да ви помогнем да разрешите проблема си. Моля, влезте или ни дайте телефонния номер или имейла, който сте използвали за регистрация в нашето казино.

След като получим тази информация, ще се свържем с вас възможно най-скоро.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Опитвам се, приятелю, но работя на няколко платформи и никога не съм имал такъв проблем.

Автоматичен превод:
7Slots Casino
преди 1 година

Очакване...

Автоматичен превод:
преди 1 година
Публикация на GuiGrossmann е изтрит
преди 1 година

Не мисля, че трябва да публикувате данните си за вход и телефонния си номер толкова публично. Чувствайте се свободни да редактирате публикацията.

Вместо това, казиното трябва да ви помоли да го изпратите по имейл. 🤔

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте GuiGrossmann !

Тъй като не сте регистрирани в сайта, ние не можем да ви идентифицираме в услугата и да ви помогнем да разрешите проблема си. Моля, влезте или ни дайте телефонния номер или имейла, който сте използвали за регистрация в нашето казино.

След като получим тази информация, ще се свържем с вас възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Моля, имайте предвид, че това е публичен форум, така че играчите не трябва да предоставят никакви подробности открито тук. Вместо това, моля, предоставете на играча имейл адрес.🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добро утро, регистрирах се в сайта.

Автоматичен превод:
GuiGrossmann
преди 1 година

Е, знам. какво ми липсва

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Сайта не ми връща, не ми плаща!

Автоматичен превод:
GuiGrossmann
преди 1 година

Прочетох вашите публикации, както и отговора на казиното от преди 4 дни.

Е, как се оказа? Имате ли връзка с казиното? Някакви обяснения?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добро утро, все още нищо. Казиното ми даде 5 дни да изтегля тегленето и минаха 10 и нищо... разочароващо

Автоматичен превод:
GuiGrossmann
преди 1 година

Здравейте.

Надявах се на повече положителни новини. Както и да е, все още ли можете да се свържете с казиното? Кога за последен път казиното ви е актуализирало по друг начин освен във форума, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

От онлайн услугата на платформата ми отговориха на 8-ми, казаха ми, че до 13-ти пада.. но ме е страх, че е като предишния, че чакаха 5 дни, за да открият проблем по-късно и да им кажат да чакат още.

Автоматичен превод:
GuiGrossmann
преди 1 година

Бих казал, че ако усещането е същото, трябва да изчакате поне 4 дни и след това да актуализирате жалбата.

Няма по-добра идея в момента.

Автоматичен превод:
7Slots Casino
преди 1 година

Няма позиция?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес затвори срока за плащане и нищо .. Свързах се с поддръжката и той каза, че е късно и ме изпрати да чакам имейл от поддръжката! Въпросът е докога? Това 7slot Casino плаща ли или е измама?

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини