преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 7Slots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Опитвам се да получа парите, които съм спечелил от този сайт от 25 дни и досега нищо, а в същия ден, в който се регистрирах акаунтът ми беше верифициран и твърдят, че акаунтът ми се верифицира, но това е лъжа! Депозирах 30 реала, за да спечеля бонуса и спечелих, техните бонус пари те бързо взеха от моята сметка, но сега моята е в бъркотия! Не играйте на този сайт!
I've been trying to receive the money I earned on this site for 25 days and so far nothing, and the same day I registered my account was verified and they claim that my account is being verified but it's a lie! I deposited 30 reais to win the bonus and I won, their bonus money they quickly took from my account, but now mine is in a mess! Do not play on this site!
Estou a 25 dias tentando receber o dinheiro que ganhei nesse site e até agora nada, sendo que no mesmo dia que fiz o registro minha conta foi verificada e eles alegam que minha conta em verificação mais é mentira! Depositei 30 reais pra ganhar o bônus e ganhei, o dinheiro do bônus deles eles sacaram rapidinho da minha conta, mas agora o meu tá essa enrolada! Não joguem nesse site!
Здравей.
Казиното обясни ли ви проблема? Не можете ли да се оттеглите технически казано? Сега имате ли чакащи тегления? Или сте лишени от теглене на баланса поради правила и условия, като играчите не могат да теглят бонус средства или така?
Опитвам се да разбера какъв е основният проблем.
Редактиране: намерих оплакването - така че това е проверката. Е, надявам се скоро да ви помогнем. 🤞
Hello there.
Has the casino explained the issue to you? Are you not able to withdraw in a technical manner of speaking? Do you now have any pending withdrawals? Or are you stripped from withdrawing the balance because of terms and conditions, like players are not able to withdraw bonus funds or so?
I'm trying to figure out what's the main trouble.
Edit: found the complaint - so, it's the verification. Well, I hope we will help you out soon. 🤞
ДОБЪР ДЕН, ЧАКАМ ПОВЕЧЕ ОТ 72 ЧАСА ЗА ТЕГЛЕНЕ ОТ 7SLOTS, ДНЕС СЕ СВЪРЗАХ С ПОДДРЪЖКАТА И ТЕ МЕ ПОМОЛЯХА ДА ИЗПРАЩА НЯКОИ ДОКУМЕНТИ
НО ДО СЕГА НИЩО! ФРУСТРИРАЩО ИЗЖИВЯВАНЕ!!!
GOOD AFTERNOON, I HAVE BEEN WAITING FOR MORE THAN 72 HOURS FOR THE WITHDRAWAL FROM 7SLOTS, TODAY I CONTACTED SUPPORT AND THEY ASKED ME TO SEND SOME DOCUMENTS
BUT UNTIL NOW NOTHING! FRUSTRATING EXPERIENCE!!!
BOA TARDE, ESTOU A MAIS DE 72H ESPERANDO O SAQUE DA 7SLOTS, HOJE ENTREI EM CONTATO COM O SUPORTE E PEDIRAM PARA QUE ENVIASSE ALGUNS DOCUMENTOS
MAS ATÉ AGORA NADA! FRUSTANTE A EXPERIENCIA!!!
Ако мога да кажа, трябва да се съсредоточите върху преминаването на KYC. Първото теглене обикновено е най-дългото и по-сложно. Казиното просто не може да ви потвърди по друг начин. Опитайте се да запазите спокойствие и да сътрудничите.🙏
If I may say, you should focus on passing the KYC. The first withdrawal is usually the longest and more complicated. The casino simply can't verify you some other way. Try to stay calm and cooperate.🙏
Здравейте GuiGrossmann !
Тъй като не сте регистрирани в сайта, ние не можем да ви идентифицираме в услугата и да ви помогнем да разрешите проблема си. Моля, влезте или ни дайте телефонния номер или имейла, който сте използвали за регистрация в нашето казино.
След като получим тази информация, ще се свържем с вас възможно най-скоро.
Hello GuiGrossmann !
As you are not registered on the site, we are unable to identify you on the service and help you resolve your issue. Please login or provide us with the phone number or email you used to register with our casino.
Once we have that information, we'll get back to you as soon as possible.
Olá, GuiGrossmann !
Como você não está registrado no site, não podemos identificá-lo no serviço e ajudá-lo a resolver seu problema. Por favor, faça o login ou nos forneça o número de telefone ou e-mail que você usou para se registrar em nosso cassino.
Assim que tivermos essas informações, lhe daremos uma resposta o mais rápido possível.
Опитвам се, приятелю, но работя на няколко платформи и никога не съм имал такъв проблем.
I'm trying, friend, but I operate on several platforms and I've never had this type of problem.
To tentando amigo mas opero em diversas plataformas e nunca tive esse tipo de problema.
Не мисля, че трябва да публикувате данните си за вход и телефонния си номер толкова публично. Чувствайте се свободни да редактирате публикацията.
Вместо това, казиното трябва да ви помоли да го изпратите по имейл. 🤔
I do not think you should post your login details and phone number so publically. Feel free to edit the post.
Instead, the casino should ask you to send it by email. 🤔
Здравейте GuiGrossmann !
Тъй като не сте регистрирани в сайта, ние не можем да ви идентифицираме в услугата и да ви помогнем да разрешите проблема си. Моля, влезте или ни дайте телефонния номер или имейла, който сте използвали за регистрация в нашето казино.
След като получим тази информация, ще се свържем с вас възможно най-скоро.
Hello GuiGrossmann !
As you are not registered on the site, we are unable to identify you on the service and help you resolve your issue. Please login or provide us with the phone number or email you used to register with our casino.
Once we have that information, we'll get back to you as soon as possible.
Olá, GuiGrossmann !
Como você não está registrado no site, não podemos identificá-lo no serviço e ajudá-lo a resolver seu problema. Por favor, faça o login ou nos forneça o número de telefone ou e-mail que você usou para se registrar em nosso cassino.
Assim que tivermos essas informações, lhe daremos uma resposta o mais rápido possível.
Здравей.
Моля, имайте предвид, че това е публичен форум, така че играчите не трябва да предоставят никакви подробности открито тук. Вместо това, моля, предоставете на играча имейл адрес.🙏
Hello there.
Kindly mind this is a public forum, so players should not provide any details openly here. Instead, provide the player with an email address, please.🙏
Добро утро, регистрирах се в сайта.
Good morning, I'm registered on the site.
Bom dia estou registrado no site sim
Сайта не ми връща, не ми плаща!
The site does not return me, does not pay me!
O site não me retorna, não me paga!
Прочетох вашите публикации, както и отговора на казиното от преди 4 дни.
Е, как се оказа? Имате ли връзка с казиното? Някакви обяснения?
I read your posts as well as the casino's reply dated 4 days ago.
So, how did it turn out? Are you in touch with the casino? Any explanations?
Добро утро, все още нищо. Казиното ми даде 5 дни да изтегля тегленето и минаха 10 и нищо... разочароващо
Good morning, nothing yet.. Casino gave me 5 days to withdraw the withdrawal and it's been 10 and nothing.. frustrating
Bom dia nada ainda.. Cassino me deu o prazo de 5 dias para cair o saque e ja faz 10 e nada.. frustrante
Здравейте.
Надявах се на повече положителни новини. Както и да е, все още ли можете да се свържете с казиното? Кога за последен път казиното ви е актуализирало по друг начин освен във форума, моля?
Hello.
I hoped for more positive news. Anyway, are you still able to contact the casino? When was the last time the casino updated you by other means than on the forum, please?
От онлайн услугата на платформата ми отговориха на 8-ми, казаха ми, че до 13-ти пада.. но ме е страх, че е като предишния, че чакаха 5 дни, за да открият проблем по-късно и да им кажат да чакат още.
I was answered by the platform's online service on the 8th, they told me that until the 13th it falls.. but I'm afraid it's like the one before that they waited 5 days to find a problem later and tell them to wait longer.
Me responderam pelo atendimento online da plataforma dia 8, me disseram que até dia 13 cai.. mas receio que seja que nem a antes que fizeram espera 5 dias pra depois achar problema e mandar esperar mais.
Бих казал, че ако усещането е същото, трябва да изчакате поне 4 дни и след това да актуализирате жалбата.
Няма по-добра идея в момента.
I'd say, if it feels the same, you should wait at least 4 days and then update the complaint.
No better idea at the moment.
Днес затвори срока за плащане и нищо .. Свързах се с поддръжката и той каза, че е късно и ме изпрати да чакам имейл от поддръжката! Въпросът е докога? Това 7slot Casino плаща ли или е измама?
Today closed the deadline for payment and nothing .. I got in touch with support and he said it was late and sent me to wait for an email from support! The question is for how long? Does this 7slot Casino pay or is it a scam?
Hj fechou o prazo dos dias para o pagamento e nada .. entrei em contato com o suporte e o mesmo afirmou que esta atrasado e mandou e eu esperar um email do suporte! A questão é por quanto tempo? Esse 7slot Cassino paga ou é golpe?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.