Добро утро, искам да направя още една жалба относно друга платформа 7slots Сложих кредит на платформата Получих 450 от неделя Не съм получил средствата Дори имам разпечатка за деня и часа и никой не отговаря на съобщението ми и не дори не го разреши
Good morning, I want to make another complaint about another platform 7slots I put credit on the platform I got 450 since Sunday I haven't received the funds I even have a printout of the day and time and no one responds to my message and doesn't even resolve it
Bom dia quero fazer outra reclamação de outra plataforma 7slots coloquei crédito na plataforma ganhei 450 desde domingo não recibo os fundos eu tenho até o print do dia e o horário e ninguém responde minha msg e nem resolve
Моля, прочетете внимателно:
Първо трябва да щракнете или докоснете тази зелена връзка:
https://casino.guru/complaints/createaaa 👈👈👈
След това следвайте стъпките по-нататък, за да подадете действително жалбата.
Наистина се надявам, че можете да го направите.
Please read carefully:
You need to click or tap this green link first:
https://casino.guru/complaints/createaaa 👈👈👈
Then follow the steps ahead in order to actually submit the complaint.
I truly hope you can do it.
Имам добър опит с тази платформа и когато имах проблеми и/или съмнения в чата, те успяха да ги разрешат вместо мен.
I have had a good experience on this platform, and when I have had problems and/or doubts in the chat they have been able to resolve it for me.
He teñido buena experiencia en esta plataforma, y cuando he tenido problema y/o dudas en el chat me lo han sabido resolver
Страхотно е да го чуя! Радвам се, че платформата ви е била полезна.
That's great to hear! Glad the platform has been helpful for you.
Имам добър опит с тази платформа и когато имах проблеми и/или съмнения в чата, те успяха да ги разрешат вместо мен.
I have had a good experience on this platform, and when I have had problems and/or doubts in the chat they have been able to resolve it for me.
He teñido buena experiencia en esta plataforma, y cuando he tenido problema y/o dudas en el chat me lo han sabido resolver
Здравейте, радвам се, че харесвате казиното и се чувствате добре тук.
Въпреки това, ако сте имали проблеми, които чатът ви е помогнал да решите, за какво са били те? Можете ли да ни кажете повече? 🙂
Hello, I'm glad you like the casino and have a good feeling here.
Although, if you had some problems that chat helped you solve, what were they about ? Can you tell us more ? 🙂
Надеждно казино, плащания и преводи в сроковете, посочени в договора... преди всичко безопасно!!
Reliable casino, pays and transfers within the times specified in the contract...above all safe!!
Casino confiable, paga y transfiere dentro de los tiempos espesificados en el contrato...sobre todo seguro!!
Това казино предлага ли някакви бонуси? Ако да, какви са те?
Does this casino offer any bonuses ? If yes, what are they ?
Спечелих 180 000 чилийски песо в казино 7slots, играх в плодовия коктейл преди повече от 10 дни, звънях, изпращах съобщения, имейли и никой не ми отговаря... казвам се Хосе Сифуентес Антилеф
Моят имейл е J .cifuentes40@hotmail.com Какво друго трябва да направя, за да получа наградата си?
I won 180,000 Chilean pesos at the 7slots casino, I played in the fruit cocktail more than 10 days ago, I have called, sent messages, emails and no one answers me... my name is José Cifuentes Antilef
My email is J .cifuentes40@hotmail.com What else should I do to get my prize paid?
Gane 180000Pesos chilenos en el casino 7slots jugue en el fruit cocktail hace más de 10 dias,he llamado mandado mensajes,correos y nadie me atiende..mi nombre es José Cifuentes Antilef
Mi correo es J.cifuentes40@hotmail.com que más debo hacer para que me paguen mi premio.
Здравейте,
Мисля, че трябва да се свържете с казиното, за да разберете какъв изглежда е проблемът. Искали ли сте изтегляне например? Имате ли право да изтеглите баланса?
Hello,
I think you need to get in touch witht the casino to find out what seems to be the problem. Have you requested vithdrawal for instance? Are you allowed to withdraw the balance?
Играх дълго време в 7 слот и изтеглих суми до 500 lucas (отне максимум 3 дни), докато един ден ме обработваха около месец, за да ми платят и обслужването на клиентите е ужасно, накрая благодаря на жалба, която подадох тук в casino guru, те ми платиха и избрах да не играя повече там
Ако акаунтът ви е потвърден и все още не ви е платено, препоръчвам да отмените тегленето и да го направите отново. Ако минат 3 работни дни и не ви платят, пуснете жалба тук и ще ви помогнат.
I played for a long time in 7 slot and withdrew amounts of up to 500 lucas (it took a maximum of 3 days) until one day they processed me for about a month to pay me and the customer service is terrible, in the end thanks to a complaint that I filed here in casino guru they paid me and I chose not to play there anymore
If you have your account verified and still you have not been paid, I recommend canceling the withdrawal and doing it again. If 3 business days pass and you are not paid, file a complaint here and they will help you.
Yo jugué durante mucho tiempo en 7 slot y retiré montos hasta de 500lucas (se demoraban maximo 3 diaa) hasta que un dia me tramitaron como un mes para pagarme y la atención a cliente es pesima, al final gracias a una queja que ingresé aca en casino gurú me pagaron y opté por no jugar mas ahi
Si tienes verificada la cuenta y asi todo no te han pagado te recomiendo anular el retiro y volver a hacerlo, si pasan 3 dias habiles y no te pagan ingresa una queja aca y te ayudan
Лош опит.
Заредих 15 000 и спечелих 1 000 000.
Позволяват ми да изтегля 75 000 и "административно" приспаднаха остатъка, дори не мога да го играя.
Това е измама
Bad experience.
I loaded 15,000 and won 1,000,000.
They allow me to withdraw 75,000 and they "administratively" deducted the balance, I can't even play it.
It's a scam
Mala experiencia.
Cargué 15.000 y gané 1.000.000.
me permiten retirar 75.000 y me descontaron "administrativemente" el saldo, ni siquiera lo puedo jugar.
es una estafa
Хм, това ми се струва странна причина, казиното каза ли ви нещо друго? Играхте ли тук с някакъв бонус или не?
Бихте ли описали ситуацията малко по-подробно?
Hmm, that seems like a strange reason to me, did the casino tell you anything else? Did you play here with any bonus or not?
Could you describe the situation a bit more?
Казаха ми, че поради правилата на казиното не мога да изтегля повече от 5 пъти това, което съм депозирал според техните правила, тоест депозирах 15 000 и мога да изтегля само 75 000 и че няма значение колко съм спечелил , съгласно правила 27.24.1 и 27.24.2.
Затова ми "административно приспаднаха" заработеното като разлика
I was told that due to casino rules I could not cash out more than 5 times what I had deposited according to their rules, that is, I deposited 15,000 and I could only cash out 75,000, and that it did not matter how much I won, according to rules 27.24.1 and 27.24.2.
That's why they "administratively deducted" what I earned as a difference
Se me indicó que por reglas del casino no podía cobrar más de 5 veces lo depositado según sus reglas, es decir, deposité 15.000 y solo podía cobrar 75.000, que daba lo mismo lo que ganase, de acuerdo a las reglas 27.24.1 y 27.24.2.
por eso me "descontaban administrativamente" lo ganado como diferencia
А проверихте ли правилата и условията? Ако е така, тогава вероятно ще бъде трудно да спорим с тях за нещо, което те ясно са посочили там.
Въпреки това, тъй като имате оплакване, нашият екип ще разгледа внимателно всичко необходимо и ще види накъде отива.
Както и да е, възможно ли е да изтеглите поне това, което казиното ви е оставило, или още не сте го пробвали?
And did you check the terms and conditions? If so, then it would probably be difficult to argue with them about something they have clearly stated there.
However, since you have a complaint, our team will take a close look at everything necessary and see where it goes.
Anyway, is it possible for you to at least withdraw what the casino has left for you, or haven't you tried it yet?
Не знам дали е нужно да обяснявам, че с онлайн компания не може да се спори. Всъщност намирам за несериозно, че не е казано, че ако таксувам 10 000, мога да събера само 50 000, дори ако спечеля голяма награда. Не знам дали това е съвместимо с това, което е казино.
Направих заявката за теглене преди 6 дни и тя все още не е материализирана, тъй като все още е в процес на преглед.
I don't know if it's necessary to explain that you can't argue with an online company. I actually find it frivolous that it's not said that if I charge 10,000 I can only collect 50,000 even if I win a big prize. I don't know if this is compatible with what a casino is.
I made the withdrawal request 6 days ago and it has not yet materialized, since it is still under review.
No sé si es necesario explicar que no se puede discutir con una empresa en línea. En realidad me parece poco serio que no se diga que si cargo 10.000 solo podré cobrar 50.000 aunque me saque un premio grande. No sé si es compatible con lo que es un casino.
Hice la solicitud de retiro del dinero que me permiten hace 6 días y aún no se materializa, ya que siegue en revisión.
Кристина сподели с вас Условията, които намери в казиното и всъщност това е точно това, което споменахте. Играчът също трябва да се запознае с такива неща, защото ако не гледате условията относно бонусите, тогава може да се получи така.
Въпреки това, фактът, че все още има теглене в процес на преглед, би ме притеснил малко. Чакайки седмица без отговор, не мога да си представя какво трябва да проверява казиното.
Но жалбата ще помогне, ако е необходимо и възможно.
Kristina shared with you the Terms that she found in the casino and in fact it is exactly what you mentioned. It's also up to the player to familiarize themselves with such things because if you don't look at the terms regarding bonuses, then it can turn out like this.
However, the fact that there is still a withdrawal under review would worry me a bit. Waiting a week without a response, I can't imagine what all the casino has to check.
But a complaint will help if necessary and possible.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.