НачалоФорумКазина7Slots Casino - обща дискусия

7Slots Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от carolmachadocm13
|
16 477 преглеждания 94 отговора |
|
1...4 5
преди 1 година

Добро утро, искам да направя още една жалба относно друга платформа 7slots Сложих кредит на платформата Получих 450 от неделя Не съм получил средствата Дори имам разпечатка за деня и часа и никой не отговаря на съобщението ми и не дори не го разреши

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, прочетете внимателно:

Първо трябва да щракнете или докоснете тази зелена връзка:

https://casino.guru/complaints/createaaa 👈👈👈

След това следвайте стъпките по-нататък, за да подадете действително жалбата.

Наистина се надявам, че можете да го направите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам добър опит с тази платформа и когато имах проблеми и/или съмнения в чата, те успяха да ги разрешат вместо мен.

Автоматичен превод:
CristianB82
преди 1 година

Страхотно е да го чуя! Радвам се, че платформата ви е била полезна.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам добър опит с тази платформа и когато имах проблеми и/или съмнения в чата, те успяха да ги разрешат вместо мен.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, радвам се, че харесвате казиното и се чувствате добре тук.

Въпреки това, ако сте имали проблеми, които чатът ви е помогнал да решите, за какво са били те? Можете ли да ни кажете повече? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Надеждно казино, плащания и преводи в сроковете, посочени в договора... преди всичко безопасно!!

Автоматичен превод:
jjaraalvaradosocial
преди 1 година

Това казино предлага ли някакви бонуси? Ако да, какви са те?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Спечелих 180 000 чилийски песо в казино 7slots, играх в плодовия коктейл преди повече от 10 дни, звънях, изпращах съобщения, имейли и никой не ми отговаря... казвам се Хосе Сифуентес Антилеф

Моят имейл е J .cifuentes40@hotmail.com Какво друго трябва да направя, за да получа наградата си?


Автоматичен превод:
jcifuentes40
преди 6 месеца

Здравейте,

Мисля, че трябва да се свържете с казиното, за да разберете какъв изглежда е проблемът. Искали ли сте изтегляне например? Имате ли право да изтеглите баланса?

Автоматичен превод:
jcifuentes40
преди 6 месеца

Играх дълго време в 7 слот и изтеглих суми до 500 lucas (отне максимум 3 дни), докато един ден ме обработваха около месец, за да ми платят и обслужването на клиентите е ужасно, накрая благодаря на жалба, която подадох тук в casino guru, те ми платиха и избрах да не играя повече там

Ако акаунтът ви е потвърден и все още не ви е платено, препоръчвам да отмените тегленето и да го направите отново. Ако минат 3 работни дни и не ви платят, пуснете жалба тук и ще ви помогнат.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Лош опит.

Заредих 15 000 и спечелих 1 000 000.

Позволяват ми да изтегля 75 000 и "административно" приспаднаха остатъка, дори не мога да го играя.

Това е измама

Автоматичен превод:
JuanCarlos1077
преди 2 месеца

Хм, това ми се струва странна причина, казиното каза ли ви нещо друго? Играхте ли тук с някакъв бонус или не?

Бихте ли описали ситуацията малко по-подробно?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казаха ми, че поради правилата на казиното не мога да изтегля повече от 5 пъти това, което съм депозирал според техните правила, тоест депозирах 15 000 и мога да изтегля само 75 000 и че няма значение колко съм спечелил , съгласно правила 27.24.1 и 27.24.2.

Затова ми "административно приспаднаха" заработеното като разлика

Автоматичен превод:
JuanCarlos1077
преди 2 месеца

А проверихте ли правилата и условията? Ако е така, тогава вероятно ще бъде трудно да спорим с тях за нещо, което те ясно са посочили там.

Въпреки това, тъй като имате оплакване, нашият екип ще разгледа внимателно всичко необходимо и ще види накъде отива.

Както и да е, възможно ли е да изтеглите поне това, което казиното ви е оставило, или още не сте го пробвали?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Не знам дали е нужно да обяснявам, че с онлайн компания не може да се спори. Всъщност намирам за несериозно, че не е казано, че ако таксувам 10 000, мога да събера само 50 000, дори ако спечеля голяма награда. Не знам дали това е съвместимо с това, което е казино.

Направих заявката за теглене преди 6 дни и тя все още не е материализирана, тъй като все още е в процес на преглед.

Автоматичен превод:
JuanCarlos1077
преди 2 месеца

Кристина сподели с вас Условията, които намери в казиното и всъщност това е точно това, което споменахте. Играчът също трябва да се запознае с такива неща, защото ако не гледате условията относно бонусите, тогава може да се получи така.

Въпреки това, фактът, че все още има теглене в процес на преглед, би ме притеснил малко. Чакайки седмица без отговор, не мога да си представя какво трябва да проверява казиното.

Но жалбата ще помогне, ако е необходимо и възможно.

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини