ФорумКазина7Slots Casino - обща дискусия

7Slots Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от carolmachadocm13
|
14976 преглеждания 94 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
преди 11 месеца

Добро утро, искам да направя още една жалба относно друга платформа 7slots Сложих кредит на платформата Получих 450 от неделя Не съм получил средствата Дори имам разпечатка за деня и часа и никой не отговаря на съобщението ми и не дори не го разреши

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Моля, прочетете внимателно:

Първо трябва да щракнете или докоснете тази зелена връзка:

https://casino.guru/complaints/createaaa 👈👈👈

След това следвайте стъпките по-нататък, за да подадете действително жалбата.

Наистина се надявам, че можете да го направите.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Имам добър опит с тази платформа и когато имах проблеми и/или съмнения в чата, те успяха да ги разрешат вместо мен.

Автоматичен превод:
CristianB82
преди 11 месеца

Страхотно е да го чуя! Радвам се, че платформата ви е била полезна.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Имам добър опит с тази платформа и когато имах проблеми и/или съмнения в чата, те успяха да ги разрешат вместо мен.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, радвам се, че харесвате казиното и се чувствате добре тук.

Въпреки това, ако сте имали проблеми, които чатът ви е помогнал да решите, за какво са били те? Можете ли да ни кажете повече? 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Надеждно казино, плащания и преводи в сроковете, посочени в договора... преди всичко безопасно!!

Автоматичен превод:
jjaraalvaradosocial
преди 11 месеца

Това казино предлага ли някакви бонуси? Ако да, какви са те?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Спечелих 180 000 чилийски песо в казино 7slots, играх в плодовия коктейл преди повече от 10 дни, звънях, изпращах съобщения, имейли и никой не ми отговаря... казвам се Хосе Сифуентес Антилеф

Моят имейл е J .cifuentes40@hotmail.com Какво друго трябва да направя, за да получа наградата си?


Автоматичен превод:
jcifuentes40
преди 4 месеца

Здравейте,

Мисля, че трябва да се свържете с казиното, за да разберете какъв изглежда е проблемът. Искали ли сте изтегляне например? Имате ли право да изтеглите баланса?

Автоматичен превод:
jcifuentes40
преди 4 месеца

Играх дълго време в 7 слот и изтеглих суми до 500 lucas (отне максимум 3 дни), докато един ден ме обработваха около месец, за да ми платят и обслужването на клиентите е ужасно, накрая благодаря на жалба, която подадох тук в casino guru, те ми платиха и избрах да не играя повече там

Ако акаунтът ви е потвърден и все още не ви е платено, препоръчвам да отмените тегленето и да го направите отново. Ако минат 3 работни дни и не ви платят, пуснете жалба тук и ще ви помогнат.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Лош опит.

Заредих 15 000 и спечелих 1 000 000.

Позволяват ми да изтегля 75 000 и "административно" приспаднаха остатъка, дори не мога да го играя.

Това е измама

Автоматичен превод:
JuanCarlos1077
преди 1 месец

Хм, това ми се струва странна причина, казиното каза ли ви нещо друго? Играхте ли тук с някакъв бонус или не?

Бихте ли описали ситуацията малко по-подробно?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казаха ми, че поради правилата на казиното не мога да изтегля повече от 5 пъти това, което съм депозирал според техните правила, тоест депозирах 15 000 и мога да изтегля само 75 000 и че няма значение колко съм спечелил , съгласно правила 27.24.1 и 27.24.2.

Затова ми "административно приспаднаха" заработеното като разлика

Автоматичен превод:
JuanCarlos1077
преди 1 месец

А проверихте ли правилата и условията? Ако е така, тогава вероятно ще бъде трудно да спорим с тях за нещо, което те ясно са посочили там.

Въпреки това, тъй като имате оплакване, нашият екип ще разгледа внимателно всичко необходимо и ще види накъде отива.

Както и да е, възможно ли е да изтеглите поне това, което казиното ви е оставило, или още не сте го пробвали?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 седмици

Не знам дали е нужно да обяснявам, че с онлайн компания не може да се спори. Всъщност намирам за несериозно, че не е казано, че ако таксувам 10 000, мога да събера само 50 000, дори ако спечеля голяма награда. Не знам дали това е съвместимо с това, което е казино.

Направих заявката за теглене преди 6 дни и тя все още не е материализирана, тъй като все още е в процес на преглед.

Автоматичен превод:
JuanCarlos1077
преди 4 седмици

Кристина сподели с вас Условията, които намери в казиното и всъщност това е точно това, което споменахте. Играчът също трябва да се запознае с такива неща, защото ако не гледате условията относно бонусите, тогава може да се получи така.

Въпреки това, фактът, че все още има теглене в процес на преглед, би ме притеснил малко. Чакайки седмица без отговор, не мога да си представя какво трябва да проверява казиното.

Но жалбата ще помогне, ако е необходимо и възможно.

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини