ФорумКазина7Slots Casino - обща дискусия

7Slots Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от carolmachadocm13
|
9109 преглеждания 85 отговора |
|
12 3 45
Добавете пост
ana52130lidia
преди 1 година

Не си губете времето приятелю 7sloth е измама!

Автоматичен превод:
GuiGrossmann
преди 1 година


Здравейте!

Все още разглеждаме проблема ви, моля, изчакайте.

Ние ще се свържем с вас в чата за рекламации и ще ви предоставим цялата необходима информация!

Благодаря ви много за чакането.


Автоматичен превод:
преди 1 година
преди 1 година

Това е добра стъпка!

Засега бих останал с жалбата, както предложи представителят на казиното по-рано.

Както виждам, има напредък.🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Опитвам се да направя теглене от 9 май, след 12 дни, които все още не ми платиха, накарах ги да анулират тегленето, за да го поискам отново, минаха 7 дни, откакто поисках тегленето отново и те не ме депозират , изпълнителен директор за обслужване на клиенти Не дава информация за никакъв проблем, реагира много зле, не дава крайни срокове, просто копира и поставя същия текст, че ще получа парите си скоро и не иска да анулира тегленето на опитайте с друга банкова сметка, това показва, че има технически проблеми, изпратих няколко имейла до поддръжката и те не отговарят на тях и минаха 3 дни, откакто успях да комуникирам и с чата. Сумата е $90 000 CLP

Автоматичен превод:
wmaisterow
преди 11 месеца

Опитайте се да запазите спокойствие и да наблюдавате оплакването. Изисква вниманието ви, така че щракнете или докоснете тази връзка, за да получите достъп до нишката за оплакване точно сега.

Желая ви късмет!🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Подадох жалбата, благодаря, надявам се, че можете да ми помогнете по този начин, разбира се, че сега изпитвам недоверие към това казино

Автоматичен превод:
wmaisterow
преди 11 месеца

Това е добре!

Бих казал, че казиното вече е имало достатъчно време, за да намери начин да реши проблема с тегленето и да ви накара да се почувствате доволни.

Сега е време да се намесите. Желая ви бърз и честен край! 🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това е добре!

Бих казал, че казиното вече е имало достатъчно време, за да намери начин да реши проблема с тегленето и да ви накара да се почувствате доволни.

Сега е време да се намесите. Желая ви бърз и честен край! 🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря ви 🥰

Автоматичен превод:
wmaisterow
преди 11 месеца

Чувствайте се свободни да поставяте актуализации - за предпочитане положителните 😁 - тук във форума. Ще отсъствам следващата седмица, но бих искал да поддържам връзка с напредъка!

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ух, трудно виждам положителни актуализации, вече губя надежда 😔

Изпратих общо 10 имейла и никой от тях не отговаря, обслужването на клиенти не предлага решения, те продължават да копират и поставят един и същ текст, който казва, че е в процес и ще получа плащането скоро, месецът приключи и аз все още не виждам тегло в моя акаунт. Ще ви кажа, ако има новини 😵‍💫

Автоматичен превод:
wmaisterow
преди 11 месеца

Знам, че това трябва да е ужасна ситуация за понасяне... Останете силни!

Какво ще кажете да гледате нов сериал, за да накарате мозъка си да мисли за нещо друго? 🤔

На мен ми действа.


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Много добра идея хахахаха Вече съм стресиран, ще видя новите глави на FTWD хахахаха

Автоматичен превод:
wmaisterow
преди 11 месеца

Работи ли? 😁🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Най-накрая бях депозиран днес за по-малко от 24 часа от отговора на 7 slot, много благодаря на гуруто на казиното за усилията.


Сериозно обмислям да не играя отново в това казино, хареса ми и имах много доверие в него, но в този случай основният проблем беше ужасното внимание от страна на изпълнителния директор за обслужване на клиенти на име Алехандро, поради лошото му внимание е, че не ми остава нищо, искам да играя в това казино, защото когато имаш проблем, очакваш срокове и решения, а този изпълнителен директор не го прави и само те кара да чакаш и чакаш, той няма воля да помогне. От друга страна, ужасният имейл за поддръжка, изпратих повече от 10 имейла и не ми отговориха. Ако не беше жалбата, която пуснах тук, НИКОГА нямаше да решат проблема.


Благодаря ви казино гуру, чао чао 7slot casino

Благодаря Радка, че поддържаш връзка във форума, успокояваш ме и ме разсмиваш със съветите си 🥰

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Момчета... помогнете моля. Въпреки че до1 10 UAH🙄

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не разбрах вашето съобщение, обяснете ни как можем да ви помогнем

Автоматичен превод:
wmaisterow
преди 11 месеца

Имам нужда от помощ. 1 $ .....🤯

Автоматичен превод:
ArtemRy
преди 11 месеца

Хвърлете поне стотинка на картата, ако можете. Моля 🙄

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Хахахахахаха не приятелю, за да имаш пари, трябва да работиш, когато имаш пари, можеш да ги заложиш в казиното и да спечелиш повече или да ги загубиш, направи го само ако имаш достатъчно пари за залагане, аз не давам парите си на хора, така че безсрамно да искаш тези средства (страници залагания) търсенето на работа ще направи живота ти по-добър

Автоматичен превод:
wmaisterow
преди 11 месеца

По принцип съм съгласен...

Е, и така се отдалечавам от последната си "работа" file

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини