Здравейте!
Все още разглеждаме проблема ви, моля, изчакайте.
Ние ще се свържем с вас в чата за рекламации и ще ви предоставим цялата необходима информация!
Благодаря ви много за чакането.
Hello!
We are still looking into your issue, please wait.
We will contact you in the complaints chat and provide you with all the necessary information!
Thank you very much for your waiting.
Olá!
Ainda estamos analisando o seu problema, aguarde, por favor.
Entraremos em contato com você no chat de reclamações e forneceremos todas as informações necessárias!
Agradecemos muito por sua espera.
Това е добра стъпка!
Засега бих останал с жалбата, както предложи представителят на казиното по-рано.
Както виждам, има напредък.🤞
That's a good step!
For now, I would stick with the complaint, as the casino representative suggested earlier.
As I can see, there's been progress.🤞
Опитвам се да направя теглене от 9 май, след 12 дни, които все още не ми платиха, накарах ги да анулират тегленето, за да го поискам отново, минаха 7 дни, откакто поисках тегленето отново и те не ме депозират , изпълнителен директор за обслужване на клиенти Не дава информация за никакъв проблем, реагира много зле, не дава крайни срокове, просто копира и поставя същия текст, че ще получа парите си скоро и не иска да анулира тегленето на опитайте с друга банкова сметка, това показва, че има технически проблеми, изпратих няколко имейла до поддръжката и те не отговарят на тях и минаха 3 дни, откакто успях да комуникирам и с чата. Сумата е $90 000 CLP
I am trying to make a withdrawal since May 9, after 12 days that they still did not pay me, I got them to cancel the withdrawal to request it again, 7 days have passed since I requested the withdrawal again and they do not deposit me, the customer service executive It does not give information about any problem, it responds very badly, it does not give deadlines, it just copies and pastes the same text that I will receive my money shortly and it does not want to cancel the withdrawal to try it with another bank account, it indicates that there are technical problems, I have sent Several emails to support and they do not answer them and it has been 3 days since I have been able to communicate with the chat either. The amount is $90,000 clp
Estoy intentando hacer retiro desde el dia 9 de mayo, despues de 12 dias que aun no me pagaban logre que anularan el retiro para volver a solicitarlo, han pasado 7 dias que solicité nuevamente el retiro y no me depositan, el ejecutivo de atencion a clientes no da informacion sobre algun problema, atiende muy mal, no da plazos, solo copia y pega el mismo texto de que recibiré mi dinero en breve y tampoco quiere anular el retiro para intentarlo con otra cuenta bancaria, indica que hay problemas tecnicos, he mandado varios correos a soporte y no los responden y hace 3 dias que no he podido comunicarme tampoco al chat. El monto es de $90.000 clp
Опитайте се да запазите спокойствие и да наблюдавате оплакването. Изисква вниманието ви, така че щракнете или докоснете тази връзка, за да получите достъп до нишката за оплакване точно сега.
Желая ви късмет!🤞
Try to stay calm and keep an eye on the complaint. It requires your attention, so click or tap this link to access the complaint thread right now.
Wish you good luck!🤞
Подадох жалбата, благодаря, надявам се, че можете да ми помогнете по този начин, разбира се, че сега изпитвам недоверие към това казино
I filed the complaint thanks, I hope you can help me by this means, it goes without saying that I now feel mistrust in this casino
Puse la queja gracias, ojalá por este medio me puedan ayudar, queda de mas decir que siento desconfianza ahora en este casino
Това е добре!
Бих казал, че казиното вече е имало достатъчно време, за да намери начин да реши проблема с тегленето и да ви накара да се почувствате доволни.
Сега е време да се намесите. Желая ви бърз и честен край! 🤞
That's good!
I'd say the casino already had enough time to find a way to solve the withdrawal issue and make you feel satisfied.
Now it's time to step in. I wish you a quick and fair ending! 🤞
Това е добре!
Бих казал, че казиното вече е имало достатъчно време, за да намери начин да реши проблема с тегленето и да ви накара да се почувствате доволни.
Сега е време да се намесите. Желая ви бърз и честен край! 🤞
That's good!
I'd say the casino already had enough time to find a way to solve the withdrawal issue and make you feel satisfied.
Now it's time to step in. I wish you a quick and fair ending! 🤞
Чувствайте се свободни да поставяте актуализации - за предпочитане положителните 😁 - тук във форума. Ще отсъствам следващата седмица, но бих искал да поддържам връзка с напредъка!
Feel free to paste updates - the positive ones preferably 😁- here on the forum. I'll be off next week, but I would like to stay in touch with the progress!
Ух, трудно виждам положителни актуализации, вече губя надежда 😔
Изпратих общо 10 имейла и никой от тях не отговаря, обслужването на клиенти не предлага решения, те продължават да копират и поставят един и същ текст, който казва, че е в процес и ще получа плащането скоро, месецът приключи и аз все още не виждам тегло в моя акаунт. Ще ви кажа, ако има новини 😵💫
Uh hard I see positive updates, I'm already losing hope 😔
I have sent a total of 10 emails and none of them answer it, customer service does not provide solutions, they keep copying and pasting the same text that says it is in process and I will receive the payment shortly, the month is over and I still do not see any a weight in my account. I'll tell you if there's news 😵💫
Uh dificil veo actualizaciones positivas, ya estoy perdiendo la esperanza 😔
Llevo en total 1O correos que he enviado y ninguno lo contestan, en servicio al cliente no dan soluciones, siguen copiando y pegando el mismo texto que dice que está en proceso y recibire el pago en breve, se terminó el mes y aun no veo ni un peso en mi cuenta. Te voy contando si hay novedades 😵💫
Знам, че това трябва да е ужасна ситуация за понасяне... Останете силни!
Какво ще кажете да гледате нов сериал, за да накарате мозъка си да мисли за нещо друго? 🤔
На мен ми действа.
I know it must be a horrible situation to bear... Stay strong!
What about watching a new TV series to make your brain think about something else? 🤔
It works on me.
Много добра идея хахахаха Вече съм стресиран, ще видя новите глави на FTWD хахахаха
Very good idea hahahaha I'm already stressed, I'll see the new chapters of FTWD hahahaha
Muy buena idea jajajaja ya estoy estresada, veré los nuevos capitulos de FTWD jajajaja
Най-накрая бях депозиран днес за по-малко от 24 часа от отговора на 7 slot, много благодаря на гуруто на казиното за усилията.
Сериозно обмислям да не играя отново в това казино, хареса ми и имах много доверие в него, но в този случай основният проблем беше ужасното внимание от страна на изпълнителния директор за обслужване на клиенти на име Алехандро, поради лошото му внимание е, че не ми остава нищо, искам да играя в това казино, защото когато имаш проблем, очакваш срокове и решения, а този изпълнителен директор не го прави и само те кара да чакаш и чакаш, той няма воля да помогне. От друга страна, ужасният имейл за поддръжка, изпратих повече от 10 имейла и не ми отговориха. Ако не беше жалбата, която пуснах тук, НИКОГА нямаше да решат проблема.
Благодаря ви казино гуру, чао чао 7slot casino
Благодаря Радка, че поддържаш връзка във форума, успокояваш ме и ме разсмиваш със съветите си 🥰
I was finally deposited today in less than 24 hours from 7 slot's response, many thanks to casino guru for the efforts.
I am seriously thinking of not playing in this casino again, I loved it, and I had a lot of confidence in it, but on this occasion the main problem was the terrible attention from the customer service executive named Alejandro, due to his bad attention is that I don't have any left I want to play in this casino, because when you have a problem you expect deadlines and solutions and this executive doesn't do it and only makes you wait and wait, he doesn't have the will to help. On the other hand, the terrible support email, I sent more than 10 emails and they did not answer me. If it weren't for the complaint I made here, they would NEVER have solved the problem.
Thank you casino guru, bye bye 7slot casino
Thanks Radka for keeping in touch through the forum, calming me down and making me laugh with your advice 🥰
Me depositaron por fin hoy en menos de 24 horas desde la respuesta de 7 slot, muchas gracias a casino guru por las gestiones.
Estoy pensando seriamente no volver a jugar en este casino, me encantaba, y le tenia mucha confianza, pero en esta ocacion el problema principal fue la pesima atencion del ejecutivo de atencion a cliente de nombre Alejandro, por su mala atencion es que no me quedan ganas de jugar en este casino, ya que cuando uno tiene un problema espera que le den plazos y soluciones y este ejecutivo no lo hace y solo hace que uno espere y espere, no tiene la voluntad de ayudar. Por otro lado el correo de soporte pesimo, mande mas de 10 correos y no me respondieron. Si no fuera por la queja que puse acá NUNCA me habrian solucionado el problema.
Gracias casino guru, adios casino 7slot
Gracias Radka por mantener el contacto a travez del foro, calmarme y hacerme reir con tu consejo 🥰
Хвърлете поне стотинка на картата, ако можете. Моля 🙄
Throw at least some penny on the card if you can. Please 🙄
Если можете, киньте на карту хоть какую то копейку. Пожалуйста 🙄
Хахахахахаха не приятелю, за да имаш пари, трябва да работиш, когато имаш пари, можеш да ги заложиш в казиното и да спечелиш повече или да ги загубиш, направи го само ако имаш достатъчно пари за залагане, аз не давам парите си на хора, така че безсрамно да искаш тези средства (страници залагания) търсенето на работа ще направи живота ти по-добър
Hahahahahahaha no friend, to have money you must work, when you have the money you can bet it in the casino and win more or lose it, only do it if you have enough money to bet, I do not give my money to people so shameless to be asking for these means (pages betting) looking for a job will make your life better
Jajajajajajajaa no amigo, para tener dinero debes trabajar, cuando tengas el dinero puedes apostarlos en casino y ganar mas o perderlo, solo hazlo si te sobra como para apostar, yo no regalo mi dinero a gente tan sinverguenza de estar pidiendo por estos medios ( paginas de apuestas) busca trabajo hará mejor para tu vida
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.