НачалоФорумКазина4 Crowns Casino - обща дискусия

4 Crowns Casino - обща дискусия (страница 3)

 от gavin9992001
|
23 525 преглеждания 69 отговора |
|
12 3 4
darrenmclauchlan1987

Здрасти,

Искрено се надявам, че вместо това ще намерите прилично казино:

file


Повечето жалби бяха затворени, тъй като нерешени това "казино" просто вече не го интересува.

Мога да публикувам само тази информация:

(за съжаление не мога да разбера нищо полезно от това):

„Хей! В крайна сметка получих парите си! Отне известно време. Открих също, че има ревюта в fourcrowncasinos, които водят обратно към уебсайта, така че ги преследвах там."

Надявам се в крайна сметка да публикува повече подробности.

Автоматичен превод:

Здравей Радка,


Те казват, че обработката може да отнеме 21 работни дни. След това 7-10 дни, за да прегледам това, тъй като печалбите ми са законни. След това още 2 седмици, за да преведа средствата си. Притеснението ми е, че не обясниха това с термини и минуси.


За щастие имах екранна снимка на моята заявка за теглене, която показва номер на транзакция, за да ми позволи да гоня това. Вече бях информиран да се свържа със стандартите за търговия, за да продължа да спирам тази абсолютна измама.


Можете ли обаче да ми дадете някаква обратна връзка, която смятате, че би била полезна


Благодаря

Автоматичен превод:
darrenmclauchlan1987

Здравейте,

Съжалявам, че няма обратна връзка, която мога да дам. Въз основа на последните оплаквания те не се интересуват от сътрудничество. 🙁

Автоматичен превод:

Получих реклама за това казино Four Crowns. Предполагам, че беше твърде хубаво, за да е истина. С депозит от 25 евро, 125 евро в пари за игра и 100 безплатни завъртания за игра. Между другото, външният вид изглеждаше абсолютно същият като външния вид на Cherry Fiesta Casino. Следователно Cherry Fiesta е измамно казино, от което не можете да изтеглите печалби.

Автоматичен превод:
Seppo14

Позволете ми да спомена:

  • няма лиценз
  • несправедливи условия
  • фалшиви игри

Не бих посмял да депозирам там.

Автоматичен превод:

Регистриран, играл big bass fish. Отиде на 10 купета направи 243 евро. Мислех уау. Изиграни 243 евро с 50 цента надолу, дори няма шанс за безплатни завъртания. По някакъв начин ролките на слота са различни от тези, които познавам. Когато символът на плувеца се появява 3 пъти подред, той всъщност не съществува в играта. Предупредете всички, които играят там.

Edited
Автоматичен превод:
pinkie1961

Здравей pinkie1961,

Бих искал да ви попитам дали можете да завъртите няколко стотачки в безплатния режим, със същите залози и след това да сравните опита си.

Чувствайте се свободни да проверите нашата библиотека с безплатни игри, просто щракнете върху тази връзка .

Да видим какво можете да направите от него.


Edited
Автоматичен превод:

актуализация от 4 крони чака от март.. след това печалбите бяха анулирани. така че започна отново на 10 юни.


Службата за обслужване на клиенти написа:


Това е сложен процес. Прегледите на акаунти включват преглед на информация за клиента, статус на преглед, ангажираност и преглед на измами (напр. множество акаунти или нарушения на правила и условия). Контролите на играта включват проверка на напредъка на играта и определяне дали има някакви нередности в регистрационните файлове на играта. Имаше моменти, когато геймърите използваха сложен софтуер, за да мамят. Ето защо нашите специалисти трябва да разгледат всички аспекти на одита, преди да пристъпят към финансовия одит и да финализират процеса. Финансовите прегледи включват преглед на историята на транзакциите, използваните методи за депозиране, сумата за теглене, преглед на банковите данни и всякакъв преглед на нашите правила и условия, които се отнасят до финансиране. Всички проверки като част от процеса на теглене са процедури за сигурност, които трябва да бъдат извършени преди средствата да бъдат освободени. Този процес може да отнеме известно време, особено когато има голям обем заявки.

Процесът е един и същ за всяко изплащане. Има определени процедури, проверки, които трябва да бъдат извършени, и стъпки, които не могат да бъдат прескочени. Моля, имайте малко търпение, тъй като сме сигурни, че скоро ще бъде обработено.


Лъжи, лъжи лъжи и после още лъжи.

Автоматичен превод:
darrenmclauchlan1987

Не задържайте дъха си. Чаках от март 2022 г. преследвайте ги всяка седмица..

Автоматичен превод:

актуализация от 4 крони чака от март.. след това печалбите бяха анулирани. така че започна отново на 10 юни.


Службата за обслужване на клиенти написа:


Това е сложен процес. Прегледите на акаунти включват преглед на информация за клиента, статус на преглед, ангажираност и преглед на измами (напр. множество акаунти или нарушения на правила и условия). Контролите на играта включват проверка на напредъка на играта и определяне дали има някакви нередности в регистрационните файлове на играта. Имаше моменти, когато геймърите използваха сложен софтуер, за да мамят. Ето защо нашите специалисти трябва да разгледат всички аспекти на одита, преди да пристъпят към финансовия одит и да финализират процеса. Финансовите прегледи включват преглед на историята на транзакциите, използваните методи за депозиране, сумата за теглене, преглед на банковите данни и всякакъв преглед на нашите правила и условия, които се отнасят до финансиране. Всички проверки като част от процеса на теглене са процедури за сигурност, които трябва да бъдат извършени преди средствата да бъдат освободени. Този процес може да отнеме известно време, особено когато има голям обем заявки.

Процесът е един и същ за всяко изплащане. Има определени процедури, проверки, които трябва да бъдат извършени, и стъпки, които не могат да бъдат прескочени. Моля, имайте малко търпение, тъй като сме сигурни, че скоро ще бъде обработено.


Лъжи, лъжи лъжи и после още лъжи.

Автоматичен превод:

Здравейте и ви благодаря за тази актуализация.

Наистина е хубаво, че казиното е пренебрегнало оплакването ви в миналото, но е в състояние да ви изпрати това, нещо като обяснение.

Бих очаквал извинение, точната причина, поради която отнема толкова време, и актуална информация за това в каква фаза е целият този мащабен процес в момента - поне разбира се.

Справедливо е да се каже, че могат да бъдат задействани допълнителни проверки или проверки за сигурност и понякога това може да отнеме до три месеца, особено ако доставчикът на игри бъде помолен да анализира историята на игрите на играча.

От друга страна, в този случай според мен плейърът трябва да се актуализира редовно.

Освен това се съмнявам, че всяко оттегляне води до такова огромно и пълно разследване. 🤔


Автоматичен превод:

Актуализация на 4 Crowns.. Преследвах ги и им изпращах имейли всеки ден. получи имейл вчера. Както следва:

Със съжаление трябва да ви информираме, че поради някои промени, вашето теглене трябваше да бъде отменено.

Средствата са във вашия баланс сега, ще трябва да повторите процеса и да въведете своя IBAN.

Извиняваме се за неудобството и оценяваме вашето съдействие и разбиране.

В случай, че имате въпроси или се нуждаете от нашето съдействие, ние сме на ваше разположение.

Поздрави,

София

Екип за поддръжка на клиенти

Изглежда, че това е 3-месечен цикъл, при който ви молят да извършите процеса на теглене отново. тъй като първоначалната заявка за теглене беше март, след това юни, след това септември и сега декември. Взех да бомбардирам секцията им за връзка с нас със същото искане.. Правя това около 100 пъти на ден. само 2 дни досега.. но ще упорствам.. Ще ви държи в течение.

Автоматичен превод:

Някой имал ли е отказ от тези??

чакам известно време за £2200 и наистина имам нужда от парите!

Но постоянно да те измамват?! Как на кого да се оплача??

Автоматичен превод:
pm7t5sbyhk

Здравейте, може ли да разбера за кое точно казино говорите, моля?🙂 Акаунтът ви вече успешно ли е потвърден, историята на игрите ви проверена, тегленето ви одобрено ли е от казиното? Благодаря за информацията


Автоматичен превод:
Magda

Здравейте, 4crowns casino е казиното, за което имам предвид.

акаунтът ми е потвърден, очаквам тегленето да бъде одобрено.

вече веднъж го анулирах и върнах в моя акаунт поради промяна в условията? Притеснявам се, че всъщност няма да видя тези пари?

Автоматичен превод:
pm7t5sbyhk

Здравейте, забравих да ви попитам кога беше верифициран акаунтът ви? Ако е отдавна или съвсем наскоро? Казиното обясни ли ви каква промяна в T&C имат предвид и защо са спрели тегленето?

Автоматичен превод:

Току-що подадох жалба в Curaçao eGaming (curacao-egaming.com) може би си струва да опитате.


Автоматичен превод:
Magda

акаунтът ми е потвърден от векове. още през март тази година. никакво обяснение.. това е просто тактика на забавяне.

Току-що подадох жалба за вас до борда за игри на Кюрасао.

всеки трябва да прави това

Curaçao eGaming (curacao-egaming.com)

Автоматичен превод:
Jaypal72

Здравей Jaypal72, благодаря ти за коментара. Току-що проверих жалбата ви и виждам, че казиното не се интересува от никакъв вид сътрудничество. Съжалявам, че имате такива трудности с това казино. Стискаме палци и ви желаем успех в по-нататъшната работа, както описвате по-горе, лично аз не съм сигурен дали работи, тъй като виждаме техните практики. 😕

Edited
Автоматичен превод:
Magda

Здравей Магда,


Да, и аз намирах празни неща.. Надявам се, че комисията по игрите в Кюрасао ще направи нещо по въпроса, тъй като този сайт няма лиценз. Просто съм решен да ги взема!!

Автоматичен превод:
Jaypal72

Трябва да кажа, че намирам за крайно нереалистично да очаквам каквато и да е помощ от Комисията по хазарта на Кюрасао, това „казино" изобщо не е лицензирано, така че изобщо не засяга Кюрасао.😔

Посъветвайте се със специализиран адвокат, получаването на нелицензирано казино е като да хванете вятъра.


Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини