ФорумКазина4 Crowns Casino - обща дискусия

4 Crowns Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от gavin9992001
|
19970 преглеждания 69 отговора |
|
1 2 34
Radka
преди 2 години

Има потребител, наречен "ostoneyo", който написа отзив за 4crowns тук преди няколко седмици, който каза, че са приели тегленето му и той просто чака средствата да бъдат кредитирани, но нямаше актуализация. Можете ли да се свържете с тях или нещо друго, за да разберете дали са получили парите си?

Автоматичен превод:
nairnsw
преди 2 години

Здравейте. Имаше и оплакване. Честно казано, казиното беше просто пасивно, така че не намери начин как да помогне. Жалбата е приключена като неразрешена. Доколкото знаем, не са получени пари.

Моля, вижте жалбата тук .

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

При мен е същото... първото ми плащане (300€) е проверено от 5 седмици. Не мисля, че мога да получа това вече


Автоматичен превод:
kaischildhauer
преди 2 години

Съжалявам да го чуя. Е, правим всичко възможно, за да попречим на играчите да вземат такова решение. Рейтингът на казиното е 2,5 от 10, плюс ние добавихме специални предупреждения:

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

В момента чакам £800 да бъдат обработени чрез банков превод. досега минаха само 5 дни, така че предполагам, че имам още дълъг път!

това, което го прави по-стресиращо, е, че имам още £800 в моя баланс в казиното! Не мога да го изтегля поради предстоящия! хаха

о, между другото, аз се свързах с екипа за обслужване на клиенти, като попитах за процеса и получих това обратно!…


Здравей Ричард,


24-48 часа е времевият период, от който нашата система се нуждае, за да започне процедурата за проверка. След това съответният отдел проверява вашата игра, сметка и финансова история, което е стандартна процедура за всички тегления.

Този процес може да отнеме 7-21 работни дни (понеделник-петък), в зависимост от обема на заявките.


Благодаря ви за търпението.


добре, търпението е нещо, от което всички се нуждаем в сайт като този!!

Автоматичен превод:
ric2k3
преди 2 години

Здравейте,

Наистина се надявам на най-доброто, защото не бих посъветвал това казино на никого поради ужасната му репутация.

7-21 работни дни ми звучи доста странно.

Дръж ни в течение и успех на теб.

Автоматичен превод:
ric2k3
преди 2 години

Отговорът незабавно показва, че това е лошо казино, което също е добре отразено в нашия преглед . Също така е глупост да се твърди, че „24-48 часа е времевият период, от който нашата система трябва да започне процедурата за проверка" . Няма система, която да инициира процедура за проверка. Тъй като те казват, че проверяват историята на играта ръчно, не е необходимо да използват никаква инициираща система за това. Те просто разглеждат предстоящите тегления и започват да проверяват едно по едно, като се започне от най-старото.


Ако успеете да получите печалби от тях, бягайте!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Чакам моите пари в брой от 3300£ от 19 януари, сега е 1 март и все още чакам, така че това означава, че никога няма да ми изплатят, нали?

Автоматичен превод:
gionta66
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, че казвам това - ако проверите всички жалби, подадени срещу това казино, особено " нерешени ", ще видите, че най-вече не им пука 🙁 Страхувам се.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изтеглих £450 на 10 декември 2021 г., разбрах вчера, 9 март 2022 г., че са ми върнали тегленето в казино акаунта ми, не ме информираха за това. Просто случайно проверих сайта, за да попитам отново дали някога ще получа моето оттегляне &беше казано, че е имало проблем с моето оттегляне и мога да започна процеса отново. LMAO Изглежда ми очевидно, че никога няма да получа плащането, моят избор е да отида на сайта и да загубя парите или да им позволя да конфискуват парите поради липса на активност в моя акаунт, така или иначе чао сбогом печалби

Автоматичен превод:
Kerryman
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, че приключи така. Добре, че сте изпратили жалбата си, дори ако тя вече е била затворена като неразрешена.

Всяка черна точка е от значение, бих казал.

Става все по-ясно, че от определен момент в миналото това казино решава да не отговаря, страхувам се.

Автоматичен превод:
преди 2 години

4 Crowns Casino са куп измамници.. Направих теглене преди 1 месец. все още чакат.. обслужването на клиенти заяви, че са необходими 20 работни дни, за да премине през процеса.. сега мина това и все още нищо.. сега казват, че поради голямото търсене процесът отнема повече време и моля, бъдете търпеливи. Как очакват някой да бъде търпелив по време на този дълъг процес. Никой друг сайт не е като него. те са група ИЗМАМНИЦИ и сайтът трябва да бъде забранен или затворен завинаги.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Как може да бъде разрешено да работи това казино! защо не е принуден да се затвори!


Автоматичен превод:
Jaypal72
преди 2 години

Мога да си представя яростта ти.

Това казино работи без лиценз, така че няма власт, която да го наблюдава и няма никакъв контрол.

Ако всички играчи проверят този факт предварително, предполагам, че няма да депозират там и казиното ще бъде принудено да затвори. Знам, че звучи грубо, но зависи само от играча кой/тя ще реши да играе 🙁.

Можете да обсъдите правните аспекти с адвокат. Бих казал.

Автоматичен превод:
nairnsw
преди 2 години

Хей! В крайна сметка си получих парите! Отне известно време. Също така открих, че има отзиви в fourcrowncasinos, които са свързани обратно към уебсайта, така че ги преследвах там.


след това беше обработено и в моя акаунт!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Има потребител, наречен "ostoneyo", който написа отзив за 4crowns тук преди няколко седмици, който каза, че са приели тегленето му и той просто чака средствата да бъдат кредитирани, но нямаше актуализация. Можете ли да се свържете с тях или нещо друго, за да разберете дали са получили парите си?

Автоматичен превод:
преди 2 години

В крайна сметка получих парите!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Хей! В крайна сметка си получих парите! Отне известно време. Също така открих, че има отзиви в fourcrowncasinos, които са свързани обратно към уебсайта, така че ги преследвах там.


след това беше обработено и в моя акаунт!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

Честито! 🤩👍

Бихте ли споделили екранна снимка на отзивите, моля?

Може да се окаже много полезно за останалите. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

Честито! 🤩👍

Бихте ли споделили екранна снимка на отзивите, моля?

Може да се окаже много полезно за останалите. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

как получи парите си? Колко време отне? Изпращам по няколко имейла на ден без никаква радост


Автоматичен превод:
Jacktheo1
преди 2 години

Здравейте,

за съжаление не мога да разбера нищо полезно от това:

„Хей! В крайна сметка получих парите си! Отне известно време. Открих също, че има ревюта в fourcrowncasinos, които водят обратно към уебсайта, така че ги преследвах там."

Надявам се в крайна сметка да публикува повече подробности.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, момчета,

Наскоро спечелих £2000. Моля, някой може ли да ми помогне как да получа тегленето ми. Тъй като разглеждането на тези коментари не изглежда много убедително.

Благодаря

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини