преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 4 Crowns Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Започна да играе миналия месец и направи теглене.
7 дни по -късно той отмени изтеглянето си, като каза, че трябва да проверя отново
Преди бях проверен играч, така че това нямаше смисъл. След това проверих отново
Сега през последните 3 седмици аз чаках оттеглянето си, дори и да го определиха като завършено, но продължавам да получавам оправдания след оправдания.
Started playing last month and done a withdrawal.
7 days later yhe canceled my withdrawl saying I needed to re verify
I was a verified player before so this made no sense. I then reverifyed
Now for the past 3 weeks iv been waiting for my withdrawal even tho they set it as completed norlw I keep getting excuses after excuses.
4 Crowns е част от групата на Global Games Tech
4 Crowns is part of the Global Games Tech group
Хм, какви оправдания получавате от тях?
Hm, what kind of excuses do you get from them?
Казиното Four Crowns е едно, което трябва да избягвате. Там системата за теглене е ужасна. Там държавните тегления на T&C отнемат 7-21 работни дни, аз чакам 24 дни и състоянието ми на теглене все още е „изчаква".
когато го попитах, обслужването на клиентите ми каза да бъда търпелив и понякога отнема повече време от очакваното и те не могат да ускорят процеса си. Забележка: състоянието на акаунта ми е потвърдено, така че няма причина за забавянето.
моето предложение би било да избягвате това казино и да използвате Casino Chan, които обработват тегления в рамките на 48 работни часа без прекъсване.
Four Crowns casino is one to avoid. There withdrawal system is terrible. There T&C’s state withdrawals take 7-21 business days, I have been waiting 24 days and my withdrawal status is still "awaiting".
when I questioned it their customer service told me to be patient and it sometimes takes more time than expected and they cannot accelerate their process. Note: my account status is verified so there is no reason for the delay.
my suggestion would be to avoid this casino and use Casino Chan who process withdrawals within 48 business hours without fail.
Вече 85 работни дни чакам тегленето на £5000. Шега на казино, което очевидно току-що спря да плаща на всеки, на когото прилича
I’ve been waiting for 85 business days now for my withdrawal of £5000. Joke of a casino that clearly have just stopped paying anyone it looks like
Те имат ужасна репутация според нашия уебсайт, така че не съм толкова изненадан. Има и много неразрешени оплаквания, свързани с тегления: https://casino.guru/4-crowns-casino-review#tab=js-tab-reputation
They have a terrible reputation according to our website so I'm not that surprised. There are also many unresolved complaints related to withdrawals: https://casino.guru/4-crowns-casino-review#tab=js-tab-reputation
Дискрипорите за таксуване за депозити, които се появяват в моята банка, се различават, но проверката на уебсайтове за тях всички изглеждат свързани с хитро изглеждащи уебсайтове, продаващи различни артикули, така ли е? Всички базирани в Китай
The billing discripors for deposits that appear on my bank all vary but checking websites for them they all seem linked with dodgy looking websites selling various items is that right ? All based in China
Това ми звучи странно, предпочитам да играя в по-надеждно казино.
That sounds strange to me, I'd rather play in a more reliable casino.
здравей
Ако подозирате, че 4crowns работят незаконно, има ли някакъв управителен орган, който може да помогне с това. Опитах чрез моята банка, тъй като те са използвали толкова много различни компании, за да ми вземат парите, но очевидно, тъй като те не са регулирани, това е нормално. Това е моя собствена глупост и признавам това, но ако те работят незаконно, как го доказваш?
Hi
If you suspect 4crowns to be operating illegally is there any governing body that can help with this. I have tried via my bank as they have used so many different companies to take my money but apparently as they are unregulated this is normal. Its my own stupidity and I admit to that but if they are operating illegally how do you prove it ?
Можете само да докажете, че те работят незаконно на пазара в Обединеното кралство, защото приемат играчи от Обединеното кралство. Можете да докладвате за това на UKGC и да изчакате тяхното изявление.
You can only prove that they operate illegally on UK market, because they accept UK players. You could report it to UKGC and wait for their statement.
Здравейте, чудех се дали сте получили парите си от тях
Hi i was wondering if you got your money from them
Не, все още пише, че чакам след толкова време и продължават да ми казват, че са имали проблеми и трябва да стане скоро
No it still says awaiting after all this time and they keep saying to me they had problems and it should be done soon
Не са посочили никаква дата, предполагам? 🙁
They did not state any date, I presume? 🙁
Най-лошото казино, което съм виждал в живота си, направих теглене на 10 декември и все още ме карат да чакам, дори не ми отговарят вече 😔
The worst casino I've ever seen in my life, I made a withdrawal on December 10 and they still keep me waiting, they don't even answer me anymore 😔
Не, те не казват нищо, но са имали проблеми и това ще стане скоро, но те го казват от месеци
No they say nothing but they’ve had problems and it’ll be done soon but they’ve been saying that for months
благодаря за отговора, надявам се, че можете да получите парите си успех
thanks for answering i hope you can get your money good luck
Само напомняне за това, което беше публикувано по-рано: "Можете само да докажете, че те работят незаконно на пазара в Обединеното кралство, защото приемат играчи от Обединеното кралство. Можете да докладвате за това на UKGC и да изчакате тяхното изявление."
Мислите ли, че ще опитате?
Just a reminder of what was posted earlier: "You can only prove that they operate illegally on the UK market because they accept UK players. You could report it to UKGC and wait for their statement."
Do you think you will give it a try?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.