преди 1 година
Типично.. тогава изглежда, че бичувам мъртъв кон.,
Typical.. looks like i'm flogging a dead horse then.,
0
Типично.. тогава изглежда, че бичувам мъртъв кон.,
Typical.. looks like i'm flogging a dead horse then.,
Съжалявам, че го казвам, но вероятно да.
Моля, винаги проверявайте казиното, преди да играете там. Предполагам , че това е доста добро предупреждение .
Sorry to say that but yes probably.
Always check the casino before playing there, please. I guess this is quite a good warning.
И така, моя приятелка ми каза за този уебсайт, каза, че има няколко големи печалби, така че започна да играе отново през януари, спечелих два пъти в рамките на няколко седмици, един £150 и един £350, отне известно време да изплатя, мисля, че беше поне около 17 дни, но в крайна сметка го получих. на 5-ти март спечелих £2500 и познайте какво, все още няма пари! всичко, което получавам, извинения, кратки съобщения, които казват, моля, имайте търпение и т.н.
Сега правя моето проучване и виждам, че това се случва на хората от няколко години.
Е, аз не съм от тези, които ще оставят това, трябва да има някой, на когото можем да се оплачем???
Изпратих жалба до лиценза за хазарт, че това е измама и те казаха основно „знаем, стой настрана"
Е, нека не е полезно, как могат да продължат да търгуват и да мамят хората.
Другото нещо, което ме кара приятелят, който ми каза за сайта буквално 2 седмици преди това, спечели £3500 и получи плащане.
Също така намерих две други казина, абсолютно същите, luckywins и spicyjackpots. ако влезете в чата на живо, получавате един и същ оператор на всеки уебсайт?!?!?.
Разбирам, че е нелицензирано казино, но наистина не знаех.
Просто не знам на кого да се оплача!
Всеки опит с тях, моля, споделете.
Искрено съм изкормен.
So my friend told me about this website, said she had a few bigs win, so started playing back in january, i won twice within a couple of weeks, one £150 and one £350, took a while to pay out think it was about 17 days at least, but got it eventually. on the 5th march i won £2500, and guess what, still no money! all i get it excuses, short messages saying, please be patient etc.
Now ive been doing my research and see this has been happening to people for a couple of years now.
Well im not one to let this go, there has got to be someone we can complain to???
I sent a complaint to the gambling licence, about it been a scam nand they basically said "we know, stay away"
Well lets not helpful, how can they keep trading and ripping people off.
The other thing that gets me the friend who told me about the site literally 2 weeks before won £3,500 and got paid out.
Also i found two other casinos exactly the same, luckywins and spicyjackpots. if you got on the live chat, you get the same operator on each website?!?!?.
I understand its a unlicensed casino but i genuinely didnt know.
I just dont know who to complain to!
Any experiences with them, please share.
Im honestly gutted.
Честно казано,
Ваш приятел избра сериозно лошо казино, за да ви препоръча. Видяхте ли предоставената репутация?
https://casino.guru/4-crowns-casino-review
Казиното дори вече не е лицензирано, така че буквално нищо не можете да направите.
Искам да кажа, че можете да подадете жалбата през нашия уебсайт ( щракнете върху тази връзка ), но за съжаление, както гласи едно от предупрежденията:
„Няма правила за реакция при оплаквания!
Това казино отказва да съдейства за разрешаване на оплаквания на играчи. Всички наши предишни опити за установяване на каквото и да е сътрудничество бяха пренебрегнати. Следователно по-голямата част от новоподадените жалби са маркирани като неразрешени и оказват негативно влияние върху рейтинга на казиното."
Предполагам, че отговаря на реалността:
https://casino.guru/complaints/unresolved
Ако по някакъв начин успеете да получите печалбата си - бягайте!
Honestly,
A friend of yours picked up a seriously bad casino to recommend. Did you see the reputation given?
https://casino.guru/4-crowns-casino-review
The casino isn't even licensed anymore, so there is literally nothing you could do.
I mean you can submit the complaint through our website (click tap this link), but sadly as one of the warnings says:
"No Reaction Policy for complaints!
This casino refuses to assist in resolving any players’ complaints. All of our previous attempts to establish any cooperation were overlooked. Therefore, the majority of newly submitted complaints are marked as unresolved and have a negative impact on the casino’s rating."
I guess it fits the reality:
https://casino.guru/complaints/unresolved
If you somehow manage to get your winnings - run away!
Четири крони е друга, от която чакам пари в брой. Ноември за този. При разглеждане на тяхната информация двамата имат абсолютно една и съща информация, само различно име на казино. Има доста с еднакви детайли. Според мен всичко е част от една голяма измама.
Four crowns is another that I've been waiting months for a cash out from. November for this one. On looking at their information the two have exactly the same information, only different casino name. There's quite a few with the same details. All part of one big scam I reckon.
Здравейте, нямаме това казино в нашата база данни, ако съм го написал правилно, можете ли да предоставите връзка? Каква е причината казиното да не ви е платило толкова дълго време? Още ли сте в контакт с тях? Имате ли потвърден акаунт там?
Моля, уведомете ме, за да се опитаме да ви помогнем.
Hi, we don't have this casino in our database if I spelled it correctly, could you provide a link ? What reason does the casino have for not having paid you for so long ? Are you still in contact with them ? Do you have a verified account there ?
Please let me know so we can try to help you.
https://www.4crownscasino.com/
Да, проверено, извинението им е, че отнема време. Влизам в чат на живо няколко пъти седмично само за да получа същия отговор. Пикантните джакпоти премахнаха опцията за чат на живо и нито едно казино не отговаря на имейли.
https://www.4crownscasino.com/
Yes verified, their excuse is it takes time. I go on live chat a couple times a week only to get the same response. Spicy jackpots has removed the live chat option and neither casino answers emails.
Съжалявам за това, но като се има предвид индексът на безопасност , не съм изненадан, честно казано. Мога да препоръчам да подадете жалба, но в този случай няма да има никаква разлика, ако го направите, според мен. Разгледайте това:
По-добре да изберете някои по-безопасни казина, какво ще кажете?🤷♀️
I'm sorry about that, but considering the safety index, I am not surprised, to tell you the truth. I could recommend filing a complaint, but in this case it won't make any difference if you do, in my opinion. Have a look at this:
Better to choose some safer casinos, what do you say?🤷♀️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.