ФорумОбщи дискусииПопитайте екипа на казино гуру

Попитайте екипа на казино гуру (страница 4)

преди 4 години от Daniel
|
99177 преглеждания 175 отговора |
|
1...3 4 5...9
Daniel
преди 3 години

Интересно е как изпитваме нужда да приспособим заобикалящата ни среда според общите ни предпочитания 😀 - включително имената. Вероника обаче е хубаво име.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 години

Щях да те питам това. Спомням си миналата година през април или май. В специални новини „Ковид по света" те интервюираха млада двойка в Индия, защото тя роди близнаци предната вечер. — И имат ли вече имена?

Да, Ковид и Корона.


Браво, тези деца просто ще обичат да ходят на училище всеки ден. Ако планирате да се преместите в Германия и да вземете още 2 деца, препоръчвам Адолф и Ева за имена.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте! Трябва да общувам с jozef, изпратих му малко информация миналата седмица и той все още не отговаря, исках да знам за него ... Съжалявам, че го пиша тук, но нямам друг начин да го намеря, много ви благодаря и съжалявам за неудобството 😉😊

Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Здравейте, съжалявам за закъснението, просто исках да напиша нещо смешно по този въпрос... Е, когато ситуацията отново се разраства, някак си ОТНОВО не е смешно 😀. Добра идея с имената, разсмяхте ме 🙂

Автоматичен превод:
paulish
преди 2 години

Здравей, Paulish. Няма проблем, ще препратя вашето съобщение на Jozef 🙂 Знаете ли, че има няколко Jozef в екипа на Casino Guru? Някаква представа за мен, кой е този, когото търсите, моля? 😀

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте! Това е joe или jozef zimmerman (имейлът му е jozef@casino.guru) Надявам се, че можете да се свържете с него, тъй като той не отговаря на имейлите, които му пиша, и трябва да знам дали е получил информацията, която съм му изпратил ... Благодаря ти много !!! 😉

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
paulish
преди 2 години

Здравейте, благодаря, просто исках да се уверя 🙂 Помолих го да ви отговори. Кажете ми, ако имате нужда от нещо друго.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Къде е базиран екипът ви?

Автоматичен превод:
zorans71
преди 2 години

Здравейте, по-голямата част от екипа е базирана в Братислава и Банска Бистрица (Словакия). Офисът в Братислава се състои основно от разработчици, партньорски екип, дизайнери, PR, финансов отдел и др., докато екипът на Банска Бистрица е фокусиран върху оплаквания на играчи и ревюта на казино + редовни актуализации.

Както и да е, имаме няколко членове в Чехия, а след това и много външни копирайтъри, преводачи и казино тестери, които са базирани навсякъде по света.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Мина доста време, откакто ни попитахте нещо, така че малко насърчение може да е на място 🙂.

Хайде, попитайте ни каквото и да е, просто пропуснете науката, моля:

"десетте най-добри въпроса, на които науката все още не може да отговори"

😁💪


Автоматичен превод:
преди 2 години

Тъй като трябваше да отменя пътуването си до Украйна по-рано тази година (по очевидни причини), все още планирам да обиколя Централна Европа в даден момент, класическата задача за това е:

  • Чехия/ Прага
  • Унгария/ Будапеща.

Но дали спирането по средата на Братислава или другаде в Словакия си струва пътуването 😀?

Автоматичен превод:
Thebaum
преди 2 години

Здравейте,

Бих искал да отговоря, за съжаление самият аз съм от Чешката република и посещавам Словакия много спорадично. 😀

Аз самият не съм много пътешественик. 🤔

Автоматичен превод:
преди 2 години

Можете ли да ми кажете защо вашият сайт носи на Mr. Bet такава перфектна репутация? Когато четете рецензиите, повечето от тях са отрицателни и въпреки това имат 9,6 от десет. Казиното компенсира ли Casino Guru за положителни отзиви или какво? Бях измамен от Mr. BET и много други хора също. Моля, спрете да им давате такава положителна репутация, че не е точно.


Кайл

Автоматичен превод:
Mogolor
преди 2 години

Здравей Кайл,

не се колебайте да посетите раздела за репутация на казиното и да прочетете всичко - всичко е посочено там:

https://casino.guru/Mr-Bet-Casino-review#tab=js-tab-reputation

За да се запознаете по-добре с нашия подход, проверете нашия процес на преглед и оценка:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Искам само да добавя, че потребителските отзиви са отделени от оценката за репутация, тъй като всички ние може да имаме различни вкусове и опит, ние обаче следим оплакванията, тъй като те се състоят от пряка и доказана информация.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Трябва да се свържа с някой от екипа. Благодаря!

Автоматичен превод:
mrTretton37
преди 2 години

Здравейте,

какво ви трябва, моля? Има няколко екипа зад уебсайта на Casino Guru, поради което се нуждаете от допълнителна информация. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Имам нужда от Йозеф от тестването, за да отговори на имейла ми. Можете да му кажете, че това е казино тестер от Швеция, който съвсем наскоро получи задачата kb-test.


искам да знам дали всичко е както трябва!

Автоматичен превод:
mrTretton37
преди 2 години

Здравейте,

Разбирам - вече проследих информацията до него.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Аз съм казино тестер от Испания. Изпратих две направени работи на jozef (jozef@casino.guru) на 17 август и той все още не ми е отговорил или не е изпратил плащането ми. Той също не отговаря на имейлите ми.

Изпратих имейл до info@casino.guru и също не получих отговор

Може ли някой да ми помогне, моля?

Автоматичен превод:
Mlansky
преди 2 години

Здравейте,

Ще актуализирам Йозеф утре. За съжаление не мога да направя повече в момента.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини