ФорумОбсъждане на жалбиЗабавяне на оттеглянето в paripesa

Забавяне на оттеглянето в paripesa (страница 4)

преди 11 месеца от Antonio190310
|
8460 преглеждания 60 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
dbragra
преди 2 месеца

Здравейте,

Чудесно е, че си намерил пътя до тук. Разбира се, ние ще се опитаме да ви помогнем по най-добрия начин. За да започна да правя това обаче, бих искал да ви задам няколко въпроса, за да можем по-добре да разберем ситуацията, каквато е сега.

Нека да започнем:

1 - Вашият акаунт бил ли е напълно потвърден или е необходима потвърждението?

2 - Опитвали ли сте да теглите чрез същата опция за плащане, която сте използвали за депозита?

3 - От кога се опитвате да теглите?

4 - Какъв отговор продължавате да получавате от казиното?

5 - Информирали ли сте казиното за неуспешната валидация?


Не се притеснявайте; след като получим по-добра представа какво се случва с вас, ще се опитаме да помогнем.

Сега нека видим докъде можем да стигнем, ако можете просто да се опитате да отговорите на тези въпроси.


Автоматичен превод:
Публикация на dbragra е изтрит от Romi
Radka
преди 2 месеца

Здравейте, добър ден, отговорих, но отговорът ми не се появява. Поставям отново исканата информация:

1- Моят акаунт е напълно проверен, да.

2- Опитите да изтегля парите си бяха по същия начин, както когато ги депозирах (карта)

3- Опитвам се да тегля от 4 дни, опитах повече от 30 пъти.

4- Отговорът, който получавам от paripesa, винаги е един и същ, да опитам по-късно, да направя нов депозит с друг метод и след това да го изтегля (нещо, което отказвам да направя) и последното нещо, което ми казаха е, че картата ми е на списък черен (нещо не разбирам като е правил ежедневни плащания с него).

5- Информирах и говорих с тях чрез чата на приложението, по имейл и чрез Telegram.

Надявам се, че можете да ми помогнете с това и да ми върнете парите, благодаря ви.

Автоматичен превод:
dbragra
преди 2 месеца

Съжалявам за цялата ситуация в това казино и вярвам, че Jaro е публикувал отговор до вас тук , така че, моля, опитайте се да го поддържате в темата там.

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини