Здравейте,
Чудесно е, че си намерил пътя до тук. Разбира се, ние ще се опитаме да ви помогнем по най-добрия начин. За да започна да правя това обаче, бих искал да ви задам няколко въпроса, за да можем по-добре да разберем ситуацията, каквато е сега.
Нека да започнем:
1 - Вашият акаунт бил ли е напълно потвърден или е необходима потвърждението?
2 - Опитвали ли сте да теглите чрез същата опция за плащане, която сте използвали за депозита?
3 - От кога се опитвате да теглите?
4 - Какъв отговор продължавате да получавате от казиното?
5 - Информирали ли сте казиното за неуспешната валидация?
Не се притеснявайте; след като получим по-добра представа какво се случва с вас, ще се опитаме да помогнем.
Сега нека видим докъде можем да стигнем, ако можете просто да се опитате да отговорите на тези въпроси.
Hello,
It's great you've found your way here. Surely, we will try to assist you the best we can. To start doing that, though, I would like to ask you a few questions, so we can better uderstand the situation as it stands now.
Let's begin:
1 - Has your account been fully verified, or is the verification necessary?
2 - Have you been trying to withdraw through the very same payment option you used for the deposit?
3 - Since when have you been trying to withdraw?
4 - What response do you keep getting from the casino?
5 - Have you informed the casino about the validation failure?
Don't worry; once we get a better idea of what is happening to you, we will try to help.
Now let us see how far we can get if you can just try to respond to these questions.