ФорумОбсъждане на жалбиЗабавяне на оттеглянето в paripesa

Забавяне на оттеглянето в paripesa

преди 11 месеца от Antonio190310
|
8454 преглеждания 60 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 11 месеца

Здравейте, добре вижте, имах печалби на 23 от 120 евро. Направих тегленията на същия ден, 23-ти, и се очаква да не получа парите. Писна ми да пращам имейли до paripesa и те не ми отговарят. Говоря през чата и той ми казва да изчакам Моля, отговорете ми по имейл. Минаха 3 дни и не получих отговор от нито един оператор на paripesa. Имам нужда от вашата помощ, моля, благодаря.

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 11 месеца

Здравейте, честито за печалбите ви! Предполагам, че това е първото ви теглене от това конкретно казино? Тогава предполагам, че все още не сте верифицирани, което вероятно причинява забавянето на вашето теглене. Предполагам, че скоро ще получите искане да потвърдите самоличността си в казиното.

Както и да е, проверих техния индекс за безопасност на нашия уебсайт и изглежда, че не е добро казино. Бъдете внимателни, докато играете там в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей, добри Даниел, радвам се. Направих теглене преди около 4 месеца, но нищо не беше 20 евро и истината е, че ми платиха веднага. Спрях да играя за известно време и около 3 седмици го депозирах, тъй като те ми платиха много бързо, но сега изглежда, че не е толкова бързо да проверя самоличността си. Разбира се, не е потвърдено, но тегленето, което имах преди няколко месеца, беше извършено без проверка. Не знам защо сумата беше много малка.

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 11 месеца

Здравей, Antonio190310.

Радвам се да видя, че опитът ви с неговото казино е толкова добър, въпреки дадения рейтинг. Как изглежда сега с последното ви теглене? Изглежда акаунтът ви трябва да бъде потвърден сега. Започна ли вече процесът? Срещали ли сте може би нещо, което си струва да ви посъветвате?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, добре, тегленето ми все още чака от 23-ти, казва ми през чата, че имат проблем с платежната система и е в процес на решаване, но отивам на петия ден и ми казва че трябва да отговарят на имейлите ми. и още не са ми отговорили на нито един имейл, аз вече изпратих поне 10, не разбирам, че не искат да ми платят...

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 11 месеца

Здравейте.

Не бих казал, че не искат да плащат. Те казаха, че има някои проблеми с платежната система; Бих казал, че първо трябва да го оправят. Без това не е възможно плащане според мен.

Освен ако не се постигне някакъв напредък, няма какво повече да се добави. Тъжно е и съм съгласен с това. Моля, дръжте ни в течение и се опитайте да издържите!

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Добре ще изчакам, не са много парите, седми ден сме и дори новини не ми дават... Ще изчакам още няколко дни, благодаря

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 10 месеца

Честно казано, тъй като те се свързаха с вас, вярвам, че в крайна сметка ще получите печалбата си. Просто вероятно ще отнеме повече време от обикновено.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 10 месеца

Ами ето пак му пращам мейл и нищо не ми отговаря, хайде на осмия ден да съберем мизерните 120 евро, говоря с тях през чата и нищо, автоматичен отговор, мисля, че ми казва вашият проблем се обработва, той винаги ми отговаря едно и също, аз вярвам и мисля, че те няма да ми платят с нищожната сума пари, която е Бог...

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 10 месеца

Опитайте се да бъдете търпеливи известно време. Ако нищо не се промени и казиното не е в състояние да придвижи ситуацията напред за 14 дни, нашият екип ще се опита да ви помогне да разрешите случая.

За момента ще бъде важно да запазите хладнокръвие и да видите докъде ще стигнете. Надявам се всичко да е наред.

Автоматичен превод:
Публикация на Jesusmndez е изтрит
Antonio190310
преди 10 месеца

Антонио, как върви твоят проблем? И аз съм така с 500е.

Автоматичен превод:
Jesusmndez
преди 10 месеца

Исусе, добър ден, добре, може би нищо, дори вече не ми отговарят, вече го предавам за изгубено.

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 10 месеца

По дяволите... Откога имаш проблема, аз от ден 1. Нещо друго, което са ти позволили да влезеш в акаунта си?

Автоматичен превод:
Jesusmndez
преди 10 месеца

Е, направих тегленето на 23 октомври и има изчакване и мога да вляза в акаунта си. Проблем е, но аз не говоря с тях и те не ми отговарят нищо.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Използвайте Telegram, мисля, че ще го реша. Телеграма file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Пишете на телеграмата на Paripesa

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Радка добре, добре бих казал днес, че не искат да ми плащат на приятел, тъй като сме в деня, в който сме и той дори не отговаря на моя чат или имейл и минаха 12 дни и има друг играч, който ми каза това Той също е в същата ситуация с 500 евро

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 10 месеца

Оттеглих се! чрез телеграма file

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Jesusmndez
преди 10 месеца

Господи, платиха ли ти???

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини