ФорумОбсъждане на жалбиЗабавяне на оттеглянето в paripesa

Забавяне на оттеглянето в paripesa (страница 3)

преди 1 година от Antonio190310
|
11290 преглеждания 62 отговора |
|
12 3 4
Radka
преди 1 година

Добре, надявам се да се разреши възможно най-бързо, благодаря

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 1 година

Да аз също! 🤞

Дръжте ни в течение дори тук, ако нямате нищо против.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Радка благодаря ти, но айде утре мина 1 месец откакто поисках тегленето изглежда няма да плащат те са пълни измамници надявам се хората да го прочетат и дори да не си помислят да слагат пари на тази страница която вече дадох всичко е за изгубено, благодаря ви за всички поздрави!!!

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 1 година

Бих се почувствал по същия начин в този случай, но докато жалбата е отворена, все още има някаква надежда. Топката е в полето на казиното, така че ще видим дали те ще отговорят и ще се опитат да разрешат проблема ви.

Вашият опит обаче определено ще бъде добър за другите, които преминават през тази тема.

Много ми се иска всичко да се разреши и да си получите парите. Стискам палци.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

file jaro добро утро, виж, влязох в профила на моя акаунт и те ми върнаха 120-те евро в баланса на акаунта ми и това е шега, направих депозита чрез електронен портфейл на Zeelewet или нещо подобно, беше извикано, но аз не знам за тегленето, намерете този метод и сега се опитвам да тегля с банкова карта, те го отказват, защото не е същият метод за друг електронен портфейл също и го отказват по същата причина и ми изпращат имейл, че мога да изтегля, ако Депозирам по друг метод, като използвам същия метод като депозита, но според това, което е депозирано във всеки метод, тогава по това правило никога няма да мога да изтегля 120 евро, защото този метод на плащане, който направих, имах тези печалби от 120 евро няма за теглене 🤔 по дяволите, хайде, май ми се подиграват, погледни Джаро и прочети имейла, който ми изпратиха, благодаря, поздрави!!!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Jaro esque сега въвеждам 10 евро в метод на плащане, който е там за теглене и сега те да ми кажат, че не мога да изтегля 120 евро защо печеля тези 120 евро с друг метод, който го няма за теглене на разбира се и губя още 10 евро... те са куп пълни измамници уау

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 1 година

Прочетох имейла ви и виждам как стоят нещата. Ако обаче трябва да използвате същия метод, който сте използвали за депозиране, за да теглите и той не се показва в методите за теглене, опитахте ли да попитате казиното как да го направите? Обясни ли ви или ви предложи алтернатива?

Въпреки това жалбата все още е отворена и се надявам, че ще бъде възможно да се разреши този случай.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Нищо, не ми дават никакъв отговор, изпратих запитването на имейла им и все едно не ми отговориха до следващия месец хахаха, благодаря ти Джаро, че се включи толкова, благодаря ти много

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 1 година

Това не е много честно откъм казиното и от това, което виждам във вашата жалба, казиното все още не е отговорило и там. Със сигурност ще бъде оценен отговор, който би бил по-смислен от тях от последния. Надявам се да стигнете до него в крайна сметка, така че ако го направите, не забравяйте да ме уведомите. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравей Джаро. Много добре, вече ми платиха, трябваше да направя депозит с портфейл и трябваше да изиграя тези 10 евро и успях да изтегля останалите. Благодаря ви много за всичко, много добре се държахте, прегръдка

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 11 месеца

Е, това е страхотна новина и се радвам, че си получи парите. Мисля, че го заслужихте след доста дълго време на справяне с тази ситуация. Надявам се да се насладите на победата. 🎉🎉😁😊

Възможно ли е обаче да отговорите и на жалбата и да потвърдите, че сте получили парите? Просто щракнете върху тази връзка и отговорете .

Щастлив съм с теб и приятен ден.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Изминаха 7 дни, откакто изтеглих 1020 bdt от вашия сайт за хазарт. Досега моят случай не е бил платен от вашия сайт за хазарт. Изпратих ви имейл и съобщение в чат на живо и те не работят... Моля, вижте моята гледна точка

Номер на сметката: 760739911

Заявка № 2038693633


Час: 19:35 ч

Дата: 01.06.2024 г

Количество: 1020 bdt

Заявка №2038693633 за теглене на средства в размер на 1020.00 BDT

01.06.2024 г. 19:35 ч


Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
rahamanarifur80
преди 10 месеца

Здравейте. Съжалявам да видя, че се сблъсквате с някои проблеми, но имайте предвид, че ние не сме казиното.

Може би все още поддържате връзка с неговата поддръжка? Освен това твърдите, че вече сте изтеглили парите; какъв е всъщност проблемът, моля?

Може би можем да намерим някои заключения заедно. 🤷‍♂️ Просто ме уведомете, моля.



Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, аз съм нов потребител и бих искал да знам. Колко време отнема верифицирането на вашия акаунт?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

И нормално е като вляза в акаунта си курсовете да падат без да влизам в акаунта си без да влизам, курсовете са по-високи защо?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, аз съм нов потребител и бих искал да знам. Колко време отнема верифицирането на вашия акаунт?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, това не е лесен въпрос, зависи от много фактори. Може би можете да опитате да се свържете с казиното, да прочетете неговите условия и да видите други преживявания, прегледайте потребителските отзиви 👈.

Стойността е "смесена", индексът на безопасност също не е много убедителен, проверихте ли?

Опитайте сега 👈

Между другото, вие публикувахте въпросите си в темата, наречена „Забавяне на тегленето в paripesa", така че ще бъда предпазлив. Разгледайте историята му.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

И нормално е като вляза в акаунта си курсовете да падат без да влизам в акаунта си без да влизам, курсовете са по-високи защо?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Съжалявам, какво имаш предвид? Опитайте се да попитате поддръжката, предполагам.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, добър ден. Имам същия проблем като другите потребители с paripesa. Сложих сума на карта и след като заложих, бих искал да изтегля парите, но тя не ми позволява. Пробвах повече от 30 пъти и няма как. Говорил съм с тях както по имейл, така и чрез приложението и те не ми дават решение, винаги отговарят едно и също. Говорих с моята банка и те ми казаха, че вината е тяхна, че трябва да изпратят операцията, позволявайки ви да потвърдите операцията. Изпращат го без валидиране и системата не го приема. Надявам се, че можете да ми помогнете да си взема парите, защото съм отчаян. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
dbragra
преди 4 месеца

Здравейте,

Чудесно е, че си намерил пътя до тук. Разбира се, ние ще се опитаме да ви помогнем по най-добрия начин. За да започна да правя това обаче, бих искал да ви задам няколко въпроса, за да можем по-добре да разберем ситуацията, каквато е сега.

Нека да започнем:

1 - Вашият акаунт бил ли е напълно потвърден или е необходима потвърждението?

2 - Опитвали ли сте да теглите чрез същата опция за плащане, която сте използвали за депозита?

3 - От кога се опитвате да теглите?

4 - Какъв отговор продължавате да получавате от казиното?

5 - Информирали ли сте казиното за неуспешната валидация?


Не се притеснявайте; след като получим по-добра представа какво се случва с вас, ще се опитаме да помогнем.

Сега нека видим докъде можем да стигнем, ако можете просто да се опитате да отговорите на тези въпроси.


Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Здравейте, добър ден, отговорих, но отговорът ми не се появява. Поставям отново исканата информация:

1- Моят акаунт е напълно проверен, да.

2- Опитите да изтегля парите си бяха по същия начин, както когато ги депозирах (карта)

3- Опитвам се да тегля от 4 дни, опитах повече от 30 пъти.

4- Отговорът, който получавам от paripesa, винаги е един и същ, да опитам по-късно, да направя нов депозит с друг метод и след това да го изтегля (нещо, което отказвам да направя) и последното нещо, което ми казаха е, че картата ми е на списък черен (нещо не разбирам като е правил ежедневни плащания с него).

5- Информирах и говорих с тях чрез чата на приложението, по имейл и чрез Telegram.

Надявам се, че можете да ми помогнете с това и да ми върнете парите, благодаря ви.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини