преди 1 година
Добре, надявам се да се разреши възможно най-бързо, благодаря
Ok I hope it is resolved as quickly as possible thanks
Ok espero que se solucione lo más rápido posible gracias
1
Добре, надявам се да се разреши възможно най-бързо, благодаря
Ok I hope it is resolved as quickly as possible thanks
Ok espero que se solucione lo más rápido posible gracias
Да аз също! 🤞
Дръжте ни в течение дори тук, ако нямате нищо против.
Yeah, me too! 🤞
Keep us up-to-date even here, if you don't mind.
Радка благодаря ти, но айде утре мина 1 месец откакто поисках тегленето изглежда няма да плащат те са пълни измамници надявам се хората да го прочетат и дори да не си помислят да слагат пари на тази страница която вече дадох всичко е за изгубено, благодаря ви за всички поздрави!!!
Radka thank you but let's go tomorrow it's been 1 month since I requested the withdrawal it looks like they are not going to pay they are complete scammers I hope people read it and don't even think about putting money on this page I have already given it up for lost thank you for all a greeting!!!
Radka gracias pero vamos mañana hace 1 mes desde que pedí la retirada tiene pinta que no van a pagar son unos estafadores en toda regla espero que la gente lo lea y ni se le ocurra meter dinero en esta página yo ya lo e dado por perdido gracias por todo un saludo!!!
Бих се почувствал по същия начин в този случай, но докато жалбата е отворена, все още има някаква надежда. Топката е в полето на казиното, така че ще видим дали те ще отговорят и ще се опитат да разрешат проблема ви.
Вашият опит обаче определено ще бъде добър за другите, които преминават през тази тема.
Много ми се иска всичко да се разреши и да си получите парите. Стискам палци.
I would feel the same way in this case, but as long as the complaint is open there is still some hope. The ball is in the casino's court, so we'll see if they respond and try to resolve your problem.
However, your experience will definitely be good for others who go through this thread.
I really wish everything would be resolved and you would get your money. Fingers crossed.
jaro добро утро, виж, влязох в профила на моя акаунт и те ми върнаха 120-те евро в баланса на акаунта ми и това е шега, направих депозита чрез електронен портфейл на Zeelewet или нещо подобно, беше извикано, но аз не знам за тегленето, намерете този метод и сега се опитвам да тегля с банкова карта, те го отказват, защото не е същият метод за друг електронен портфейл също и го отказват по същата причина и ми изпращат имейл, че мога да изтегля, ако Депозирам по друг метод, като използвам същия метод като депозита, но според това, което е депозирано във всеки метод, тогава по това правило никога няма да мога да изтегля 120 евро, защото този метод на плащане, който направих, имах тези печалби от 120 евро няма за теглене 🤔 по дяволите, хайде, май ми се подиграват, погледни Джаро и прочети имейла, който ми изпратиха, благодаря, поздрави!!!
jaro good morning, look, I went into my account profile and they returned the 120 euros to my account balance and this is a joke, I made the deposit through a Zeelewet electronic wallet or something like that, it was called but I don't know for the withdrawal find that method and now I try to withdraw by bank card they deny it because it is not the same method for another electronic wallet also and they deny it for the same reason and they send me an email that I can withdraw if I deposit by another method using the same method as deposit but according to what is deposited in each method, then by that rule I will never be able to withdraw the 120 euros because that payment method that I made that I had those profits of 120 euros is not there for withdrawal 🤔 damn it, come on, it seems that They are making fun of me, look at Jaro and read the email they sent me, thank you, greetings!!!
jaro buenos días , mira me metí en mi perfil de la cuenta y me devolvieron los 120 euros a mi saldo de la cuenta y esto es un cachondeo yo hice el depósito por una cartera electrónica zeelewet o algo asin se llamaba pero para la retirada no se encuentra ese método y ahora intento retirar por tarjeta bancaria me la niegan por qué no es el mismo método por otra cartera electrónica también y me lo niegan por lo mismo y me envían un correo que puedo retirar si depósito por otro método haciendo el mismo método del depósito pero acorde a lo que se deposite en cada método entonces por esa regla los 120 euros jamás lo podré retirar por qué ese método de pago que hice que tuve esas ganancias de 120 euros no lo hay para la retirada 🤔 manda cojones vamos esque parece que se están cachondeando de mi mira jaro y lee el correo que me an enviado gracias un saludo!!!
Jaro esque сега въвеждам 10 евро в метод на плащане, който е там за теглене и сега те да ми кажат, че не мога да изтегля 120 евро защо печеля тези 120 евро с друг метод, който го няма за теглене на разбира се и губя още 10 евро... те са куп пълни измамници уау
Jaro esque now I enter 10 euros in a payment method that is there for the withdrawal and now for them to tell me that I cannot withdraw the 120 euros why do I earn those 120 euros with another method that does not have it for the withdrawal of course and I lose 10 euros more... they are a bunch of complete scammers wow
Jaro esque ahora ingreso 10 euros en un método de pago que si allá para la retirada y ahora para que me digan que no puedo sacar los 120 euros por qué esos 120 euros los gane con otro método que no lo tienen para la retirada claro está y pierdo 10 euros más.... esque son una panda de estafadores en toda regla wuauu
Прочетох имейла ви и виждам как стоят нещата. Ако обаче трябва да използвате същия метод, който сте използвали за депозиране, за да теглите и той не се показва в методите за теглене, опитахте ли да попитате казиното как да го направите? Обясни ли ви или ви предложи алтернатива?
Въпреки това жалбата все още е отворена и се надявам, че ще бъде възможно да се разреши този случай.
I read your email and I see how things are. However, if you have to use the same method you used to deposit to withdraw and it doesn't show up in the withdrawal methods, have you tried asking the casino how to do it? Did it explain or offer you an alternative ?
Nevertheless, the complaint is still open and I hope that it will be possible to resolve this case.
Нищо, не ми дават никакъв отговор, изпратих запитването на имейла им и все едно не ми отговориха до следващия месец хахаха, благодаря ти Джаро, че се включи толкова, благодаря ти много
Nothing, they don't give me any answer, I sent the query to their email and it's like they didn't answer me until next month hahaha, thank you Jaro for getting so involved, thank you very much
Nada no me dan ninguna respuesta que envié la consulta a su correo electrónico y como que no me contestaran hasta el mes que viene jajajaj gracias jaro por implicaros tanto muchas gracias
Това не е много честно откъм казиното и от това, което виждам във вашата жалба, казиното все още не е отговорило и там. Със сигурност ще бъде оценен отговор, който би бил по-смислен от тях от последния. Надявам се да стигнете до него в крайна сметка, така че ако го направите, не забравяйте да ме уведомите. 🙂
That's not very fair of the casino, and from what I can see in your complaint, the casino hasn't responded there yet either. An answer would certainly be appreciated, which would be more meaningful from them than the last one. I hope you get to it eventually, so if you do, be sure to let me know. 🙂
Здравей Джаро. Много добре, вече ми платиха, трябваше да направя депозит с портфейл и трябваше да изиграя тези 10 евро и успях да изтегля останалите. Благодаря ви много за всичко, много добре се държахте, прегръдка
Hello jaro. Very good, they already paid me, I had to make a deposit with a wallet and I had to play those 10 euros and I was able to withdraw the rest. Thank you very much for everything, you have behaved really well, a hug
Hola jaro. muy buenas ya me pagaron tuve que hacer un depósito con una cartera y tuve que jugar esos 10 euros y lo demás lo pude retirar muchisisimas gracia por todo os aveis portado realmente bien un abrazo
Е, това е страхотна новина и се радвам, че си получи парите. Мисля, че го заслужихте след доста дълго време на справяне с тази ситуация. Надявам се да се насладите на победата. 🎉🎉😁😊
Възможно ли е обаче да отговорите и на жалбата и да потвърдите, че сте получили парите? Просто щракнете върху тази връзка и отговорете .
Щастлив съм с теб и приятен ден.
Well, that's great news and I'm glad you got your money. I think you deserved it after quite a long time of dealing with this situation. I hope you enjoy the win. 🎉🎉😁😊
However, would it be possible for you to also reply to the complaint and confirm that you have received the money ? Just click here on this link and reply.
I am happy with you and have a nice day.
Изминаха 7 дни, откакто изтеглих 1020 bdt от вашия сайт за хазарт. Досега моят случай не е бил платен от вашия сайт за хазарт. Изпратих ви имейл и съобщение в чат на живо и те не работят... Моля, вижте моята гледна точка
Номер на сметката: 760739911
Заявка № 2038693633
Час: 19:35 ч
Дата: 01.06.2024 г
Количество: 1020 bdt
Заявка №2038693633 за теглене на средства в размер на 1020.00 BDT
01.06.2024 г. 19:35 ч
It has been 7 days since I withdrew 1020 bdt from your gambling site. So far my case has not been paid by your gambling site. I have emailed and messaged you on live chat and they are not working... Please see my point
Account number id:760739911
Request № 2038693633
Time: 19:35 pm
Date: 6/1/2024
Amount:1020 bdt
Request №2038693633 to withdraw funds in the amount of 1020.00 BDT
06/01/2024 19:35
Здравейте. Съжалявам да видя, че се сблъсквате с някои проблеми, но имайте предвид, че ние не сме казиното.
Може би все още поддържате връзка с неговата поддръжка? Освен това твърдите, че вече сте изтеглили парите; какъв е всъщност проблемът, моля?
Може би можем да намерим някои заключения заедно. 🤷♂️ Просто ме уведомете, моля.
Hello. I'm sorry to see you're facing some problems, but please note that we are not the casino.
Are you still in touch with its support, perhaps? Additionally, you claim you already withdrew the money; what is the actual issue, please?
Maybe we can find some sćlues together. 🤷♂️ Just let me know, please.
Здравейте, аз съм нов потребител и бих искал да знам. Колко време отнема верифицирането на вашия акаунт?
Hello, I'm a new user and I would like to know. How long does it take to verify your account?
Hola buenas soy nuevo usuario y me gustaría saber. Cuanto tardan en verificar tu cuenta ?
И нормално е като вляза в акаунта си курсовете да падат без да влизам в акаунта си без да влизам, курсовете са по-високи защо?
And it is normal that when I enter my account the rates go down without entering my account without logging in, the rates are higher, why?
Y normal que cuando entre a mi cuenta las coutas bajen sin entrar a mi cuenta sin iniciar sesión las coutas son más altas porke ?
Здравейте, аз съм нов потребител и бих искал да знам. Колко време отнема верифицирането на вашия акаунт?
Hello, I'm a new user and I would like to know. How long does it take to verify your account?
Hola buenas soy nuevo usuario y me gustaría saber. Cuanto tardan en verificar tu cuenta ?
Здравейте, това не е лесен въпрос, зависи от много фактори. Може би можете да опитате да се свържете с казиното, да прочетете неговите условия и да видите други преживявания, прегледайте потребителските отзиви 👈.
Стойността е "смесена", индексът на безопасност също не е много убедителен, проверихте ли?
Между другото, вие публикувахте въпросите си в темата, наречена „Забавяне на тегленето в paripesa", така че ще бъда предпазлив. Разгледайте историята му.
Hello, this is not an easy question, it depends on mayn factors. Perhaps you may try to aks the casino, read its terms, and to see others experinces, browse the user reviews 👈.
The value is "mixed", the Safety Index is not pretty convincing either, have you checked?
By the way, you posted your questions to the thread named "Delay in withdrawal in paripesa" so I would be cautious. Browse its history.
И нормално е като вляза в акаунта си курсовете да падат без да влизам в акаунта си без да влизам, курсовете са по-високи защо?
And it is normal that when I enter my account the rates go down without entering my account without logging in, the rates are higher, why?
Y normal que cuando entre a mi cuenta las coutas bajen sin entrar a mi cuenta sin iniciar sesión las coutas son más altas porke ?
Здравейте, добър ден. Имам същия проблем като другите потребители с paripesa. Сложих сума на карта и след като заложих, бих искал да изтегля парите, но тя не ми позволява. Пробвах повече от 30 пъти и няма как. Говорил съм с тях както по имейл, така и чрез приложението и те не ми дават решение, винаги отговарят едно и също. Говорих с моята банка и те ми казаха, че вината е тяхна, че трябва да изпратят операцията, позволявайки ви да потвърдите операцията. Изпращат го без валидиране и системата не го приема. Надявам се, че можете да ми помогнете да си взема парите, защото съм отчаян. Благодаря ти.
Hello, good afternoon. I have the same problem as other users with paripesa. I put an amount per card and after having bet I would like to withdraw the money and it won't let me. I have tried more than 30 times and there is no way. I have spoken with them both by email and through the application and they do not give me a solution, they always answer the same thing. I have spoken to my bank and they told me that it is their fault, that they have to send the operation allowing you to validate the operation. They send it without validation and the system does not accept it. I hope you can help me get my money because I'm desperate. Thank you.
Hola buenas tardes. Tengo el mismo problema que otro usuarios con paripesa. Metí una cantidad por tarjeta y después de haber apostado quisiera retirar el dinero y no me deja. Lo he intentado más de 30 veces y no hay manera. He hablado con ellos tanto por email como por la aplicación y no me dan solución, siempre me contestan lo mismo. He hablado con mi banco y me dijeron que es culpa de ellos , que tienen que enviar la operación permitiéndote validar la operación. Lo envían sin validación y el sistema no lo acepta. Espero que podáis ayudarme para poder sacar mi dinero porque estoy desesperado. Gracias.
Здравейте,
Чудесно е, че си намерил пътя до тук. Разбира се, ние ще се опитаме да ви помогнем по най-добрия начин. За да започна да правя това обаче, бих искал да ви задам няколко въпроса, за да можем по-добре да разберем ситуацията, каквато е сега.
Нека да започнем:
1 - Вашият акаунт бил ли е напълно потвърден или е необходима потвърждението?
2 - Опитвали ли сте да теглите чрез същата опция за плащане, която сте използвали за депозита?
3 - От кога се опитвате да теглите?
4 - Какъв отговор продължавате да получавате от казиното?
5 - Информирали ли сте казиното за неуспешната валидация?
Не се притеснявайте; след като получим по-добра представа какво се случва с вас, ще се опитаме да помогнем.
Сега нека видим докъде можем да стигнем, ако можете просто да се опитате да отговорите на тези въпроси.
Hello,
It's great you've found your way here. Surely, we will try to assist you the best we can. To start doing that, though, I would like to ask you a few questions, so we can better uderstand the situation as it stands now.
Let's begin:
1 - Has your account been fully verified, or is the verification necessary?
2 - Have you been trying to withdraw through the very same payment option you used for the deposit?
3 - Since when have you been trying to withdraw?
4 - What response do you keep getting from the casino?
5 - Have you informed the casino about the validation failure?
Don't worry; once we get a better idea of what is happening to you, we will try to help.
Now let us see how far we can get if you can just try to respond to these questions.
Здравейте, добър ден, отговорих, но отговорът ми не се появява. Поставям отново исканата информация:
1- Моят акаунт е напълно проверен, да.
2- Опитите да изтегля парите си бяха по същия начин, както когато ги депозирах (карта)
3- Опитвам се да тегля от 4 дни, опитах повече от 30 пъти.
4- Отговорът, който получавам от paripesa, винаги е един и същ, да опитам по-късно, да направя нов депозит с друг метод и след това да го изтегля (нещо, което отказвам да направя) и последното нещо, което ми казаха е, че картата ми е на списък черен (нещо не разбирам като е правил ежедневни плащания с него).
5- Информирах и говорих с тях чрез чата на приложението, по имейл и чрез Telegram.
Надявам се, че можете да ми помогнете с това и да ми върнете парите, благодаря ви.
Hello, good afternoon, I have responded but my response does not appear. I put the requested information again:
1- My account has been completely verified yes.
2- The attempts to withdraw my money have been in the same way as when I deposited it (card)
3- I have been trying to withdraw for 4 days, I have tried more than 30 times.
4- The response I receive from paripesa is always the same, to try it later, to make another deposit with another method and then withdraw it (something I refuse to do) and the last thing they told me is that my card is on the list black (something I don't understand when he made daily payments with it).
5- I have informed and spoken with them through the application chat, by email and by Telegram.
I hope you can help me with this and get my money back, thank you.
Hola buenas tardes, he contestado pero no sale mi respuesta. Vuelvo a poner la información solicitada:
1- Mi cuenta ha sido completamente verificada si.
2- Los intentos de retirada de mi dinero ha sido de la misma manera que cuando lo deposité (tarjeta)
3- Llevo 4 días intentado hacer la retirada, lo he intentado más de 30 veces.
4- La respuesta que recibo de paripesa es siempre la misma, que lo intente más tarde, que haga otro depósito con otra forma para luego sacarlo (algo que me niego a hacer) y lo último que me dijeron esque mi tarjeta está en la lista negra (algo que no entiendo cuando realizó pagos a diario con ella).
5- He informado y hablado con ellos por el chat de la aplicación, por correo electrónico y por Telegram.
Espero que puedan ayudarme con ello y recuperar mi dinero, gracias.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.