ФорумОбсъждане на жалбиЗабавяне на оттеглянето в paripesa

Забавяне на оттеглянето в paripesa (страница 2)

преди 1 година от Antonio190310
|
10748 преглеждания 62 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
Antonio190310
преди 1 година

да

Автоматичен превод:
Jesusmndez
преди 1 година

Какъв метод на теглене избрахте??? Прехвърлям знам, ти от Испания ли си?

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 1 година

Трансферите не им вършат работа. Трябва да използвате перфектни пари. Airtm (използван от мен тъй като получавам през bizum за минути...) или който и да е друг. jesusmendezcano@gmail.com

Автоматичен превод:
Jesusmndez
преди 1 година

Аааа добре трябва да ми казва, че не са възможни трансфери, а не че чака, така че не мога да направя нищо

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аааа добре трябва да ми казва, че не са възможни трансфери, а не че чака, така че не мога да направя нищо

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, успя ли най-накрая да се оттеглиш като играча преди теб? Беше ли полезно това, което ви посъветва? Забелязах, че според неговата жалба неговият случай е решен , така че има надежда, че и вие ще можете да го разрешите. Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Е, добре, нищо, още не са ми дали тегленето и дори не ми отговарят, не знам какво да правя сега...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, добре, нищо, още не са ми дали тегленето и дори не ми отговарят, не знам какво да правя сега...

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Използвайте Telegram, за да говорите с тях, пробвали ли сте?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, добре, нищо, още не са ми дали тегленето и дори не ми отговарят, не знам какво да правя сега...

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Знам, че е трудно, но ще трябва да имате търпение известно време, защото нашият екип ще се опита да ви помогне, тъй като все още не сте получили нищо. Много съжалявам, че се стигна до тази ситуация и бих предпочел да не е така. Стискайте палци и ако имате някакви новини, моля, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Не пробвах нищо в Telegram и нищо, от 23-ти и 7-ми вече 15 дни не ми отговарят, смятам за невъзможно..

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 12 месеца

Забелязах, че Кристина ви е писала в жалбата си и се нуждае от отговор на някои въпроси. Би ли било възможно да се направи така, че тя да може да продължи със случая? Просто щракнете тук и попълнете информацията .

Както и да е, искам твърдо да вярвам, че всичко ще се нареди, но не искам да давам излишни напразни надежди. Пази се.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 12 месеца

Вече отговорих на Кристина, благодаря ви, за да видим дали може да се разреши...

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 12 месеца

Няма за какво, радваме се, ако можем да помогнем на играчите, дори и да не винаги се получава. Надяваме се, че вашият случай ще продължи напред и ще имаме повече информация. Моля, уведомете ни, ако има такива.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравейте, все още нямам тегленето си, не ми отговаряте, нека видим дали можете да ми помогнете, моля.

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 11 месеца

Хм, според това, което виждам, жалбата чака вашия отговор . Осигурихте ли на Кристин необходимото? Но не е нужно да се притеснявате, ако вече сте отговорили на въпросите, Кристина определено ще се свърже с вас и ще се опита да разреши ситуацията ви. Освен това трябва да проявите малко повече търпение. Възможно ли е това?

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Какво става, jaro, добре, още малко търпение, разбира се, какво ще правим, ако нямам друг избор? Ти ще ми кажеш и аз ще те информирам, но нещата изглеждат зле, освен че това също не е богатство.

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 11 месеца

Пак ще питам, защото не получих отговор. Предоставихте ли на Кристин това, което поиска в жалбата или имейла си? Питам само, за да не се удължава излишно, ако случайно сте забравили да й пишете.

За съжаление трябва да изчакаме. Ще се радвам, ако всичко се реши възможно най-скоро, но както виждаме, не е толкова ясно. Да видим докъде ще стигне нашият отбор. Иска ми се всичко да се реши справедливо. 🤞☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Какво става, jaro, да, изпратих всичко, което ме попитахте по имейл до kristine и да се надяваме, че ще се разреши скоро, благодаря, jaro, да видим дали ще има напредък

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 11 месеца

Идеално, така че сега ще трябва да изчакаме и да видим как ще върви всичко.

Както и да е, ако случайно получите отговор от казиното, не се колебайте да ни уведомите, защото със сигурност би било полезно да разберете защо тегленето ви все още се бави. Пази се.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Какво става, в момента нямам отговор, отварям го в чата и единственото нещо, което ми казва, че проблемът ви се обработва, този отговор ми беше даден, откакто започнах с това за автоматичен отговор и по имейл, защото никога не са ми отговаряли по имейл. още имейл, който ти изпратих

Автоматичен превод:
Antonio190310
преди 11 месеца

Е, вероятно първо трябва да прочетете тези инструкции .

"

Колко време ще отнеме всичко?

Времето, изминало между подаването на жалба и приключването на жалбата, варира значително. Жалбите, които се обработват най-бързо, са тези, които могат да бъдат разрешени, без да се намесва казиното, или тези, които са отхвърлени, защото казиното не е направило нищо нередно. Други оплаквания обаче могат да отнемат много време.

Ето някои груби прогнози и свързана с времето информация относно оплакванията:

Ще получите първия си отговор от нашия екип за оплаквания в рамките на 48 часа, но ние правим всичко възможно да отговорим в рамките на 12 до 24 часа.

Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата напред. Когато този период изтече без отговор, обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.

Тъй като успешното разрешаване на жалба често изисква много комуникация между трите страни, общото време може да се увеличи. Средното време, необходимо за затваряне на успешно разрешени жалби, е приблизително 21 дни от датата, на която са били изпратени, но отново това варира много от една жалба до друга.

"

Екипът има пет дни да отговори, разбирате ли? Моля, изчакайте сега:

https://casino.guru/paripesa-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received

Следващия път ще се опитам да избягвам казина с нисък индекс на безопасност . 🤷‍♂️ Особено с това предупреждение:

Много висока стойност на удържаните печалби при жалби на играчи по отношение на размера на казиното

Съжалявам. Да се надяваме, че жалбата ще проработи.🙏

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини