Какъв метод на теглене избрахте??? Прехвърлям знам, ти от Испания ли си?
What withdrawal method did you choose??? I transfer know, are you from Spain?
Que método elegistes de retirada??? Yo transferencia sepa , eres de España?
Трансферите не им вършат работа. Трябва да използвате перфектни пари. Airtm (използван от мен тъй като получавам през bizum за минути...) или който и да е друг. jesusmendezcano@gmail.com
Transfers don't work for them. You should use perfect Money . Airtm (used by me since I receive through bizum in minutes...) or any other. jesusmendezcano@gmail.com
No les funciona las transferencias. Deberas usar perfect Money . Airtm(usada por mi ya q recibo por bizum en minutos...) o cualquier otra . jesusmendezcano@gmail.com
Аааа добре трябва да ми казва, че не са възможни трансфери, а не че чака, така че не мога да направя нищо
Aaaa well it should tell me that transfers are not possible and not that it is waiting so I can't do anything
Aaaa pues debería de decirme que no se puede las transferencias y no que está hay en espera que no puedo hacer nada
Аааа добре трябва да ми казва, че не са възможни трансфери, а не че чака, така че не мога да направя нищо
Aaaa well it should tell me that transfers are not possible and not that it is waiting so I can't do anything
Aaaa pues debería de decirme que no se puede las transferencias y no que está hay en espera que no puedo hacer nada
Здравей, успя ли най-накрая да се оттеглиш като играча преди теб? Беше ли полезно това, което ви посъветва? Забелязах, че според неговата жалба неговият случай е решен , така че има надежда, че и вие ще можете да го разрешите. Моля да ме уведомите.
Hi did you finally manage to withdraw like the player before you ? Was it helpful what he advised you ? I noticed that according to his complaint his case was solved, so there is hope that you will be able to solve it too. Please let me know.
Е, добре, нищо, още не са ми дали тегленето и дори не ми отговарят, не знам какво да правя сега...
Well, okay, nothing, they haven't given me the withdrawal yet and they don't even answer me, I don't know what to do now...
Jaro buenas, que va nada no me an dado la retirada todavía y esque ni me contestan no se que hacer ya ....
Е, добре, нищо, още не са ми дали тегленето и дори не ми отговарят, не знам какво да правя сега...
Well, okay, nothing, they haven't given me the withdrawal yet and they don't even answer me, I don't know what to do now...
Jaro buenas, que va nada no me an dado la retirada todavía y esque ni me contestan no se que hacer ya ....
Е, добре, нищо, още не са ми дали тегленето и дори не ми отговарят, не знам какво да правя сега...
Well, okay, nothing, they haven't given me the withdrawal yet and they don't even answer me, I don't know what to do now...
Jaro buenas, que va nada no me an dado la retirada todavía y esque ni me contestan no se que hacer ya ....
Знам, че е трудно, но ще трябва да имате търпение известно време, защото нашият екип ще се опита да ви помогне, тъй като все още не сте получили нищо. Много съжалявам, че се стигна до тази ситуация и бих предпочел да не е така. Стискайте палци и ако имате някакви новини, моля, не се колебайте да ни уведомите.
I know it's hard, but you'll have to be patient for a while, because our team will try to help you since you still haven't received anything. I am very sorry that this situation has arisen and I would prefer it not to be so. Fingers crossed and if you have any news, please don't hesitate to let us know.
Не пробвах нищо в Telegram и нищо, от 23-ти и 7-ми вече 15 дни не ми отговарят, смятам за невъзможно..
I have tried nothing on Telegram and nothing, since the 23rd and the 7th, which has been 15 days and they have not answered me, I consider it impossible..
Nada lo e intentado por Telegram y nada , desde el día 23 y día 7 que estamos 15 días an pasado y no me responden lo doy por imposible ..
Забелязах, че Кристина ви е писала в жалбата си и се нуждае от отговор на някои въпроси. Би ли било възможно да се направи така, че тя да може да продължи със случая? Просто щракнете тук и попълнете информацията .
Както и да е, искам твърдо да вярвам, че всичко ще се нареди, но не искам да давам излишни напразни надежди. Пази се.
I noticed that Kristina wrote to you in her complaint and needed some questions answered. Would it be possible to do so so that she can move forward with the case ? Just click here and fill in the information.
Anyway, I want to firmly believe that everything will be sorted out, but I don't want to give unnecessary false hopes. Take care.
Вече отговорих на Кристина, благодаря ви, за да видим дали може да се разреши...
I already responded to Cristina, thank you to see if it can be solved...
Ya le respondí a Cristina gracias aver si se puede solucionar ...
Няма за какво, радваме се, ако можем да помогнем на играчите, дори и да не винаги се получава. Надяваме се, че вашият случай ще продължи напред и ще имаме повече информация. Моля, уведомете ни, ако има такива.
You're welcome, we're happy if we can help players even if it doesn't always work out. I hope your case will move forward and we will have more information. Please let us know if there are any.
Здравейте, все още нямам тегленето си, не ми отговаряте, нека видим дали можете да ми помогнете, моля.
Hello, I still don't have my withdrawal, you don't answer me, let's see if you can help me please.
Buenas sigo sin tener mi retirada no me contesta aver si me podéis ayudar por favor
Хм, според това, което виждам, жалбата чака вашия отговор . Осигурихте ли на Кристин необходимото? Но не е нужно да се притеснявате, ако вече сте отговорили на въпросите, Кристина определено ще се свърже с вас и ще се опита да разреши ситуацията ви. Освен това трябва да проявите малко повече търпение. Възможно ли е това?
Hmm, according to what I see, the complaint is waiting for your reply. Have you provided Kristine with what was needed? However, you don't have to worry if you have already replied to the questions, Kristina will definitely get in touch with you and try to solve your situation. Additionally, you need to be a little more patient. Would that be possible ?
Какво става, jaro, добре, още малко търпение, разбира се, какво ще правим, ако нямам друг избор? Ти ще ми кажеш и аз ще те информирам, но нещата изглеждат зле, освен че това също не е богатство.
What's up, jaro, well, a little more patience, of course, what are we going to do if I have no other choice? You're going to tell me and I'll be informing you, but things look bad except that it wasn't a fortune either.
Que tal jaro, pues un poco más de paciencia claro que le vamos hacer si no me queda otra ya me vais diciendo y yo o estaré informando pero vamos pinta mal la cosa menos que tampoco era un dineral
Пак ще питам, защото не получих отговор. Предоставихте ли на Кристин това, което поиска в жалбата или имейла си? Питам само, за да не се удължава излишно, ако случайно сте забравили да й пишете.
За съжаление трябва да изчакаме. Ще се радвам, ако всичко се реши възможно най-скоро, но както виждаме, не е толкова ясно. Да видим докъде ще стигне нашият отбор. Иска ми се всичко да се реши справедливо. 🤞☘️
I'll ask again because I didn't get an answer. Did you provide Kristine with what she asked for in her complaint or email ? I am just asking so that it is not unnecessarily prolonged if you accidentally forgot to write back to her.
Unfortunately, we have to wait. I would be happy if everything would be solved as soon as possible, but as we can see it is not so clear. Let's see where our team gets to. I wish everything will be resolved fairly. 🤞☘️
Какво става, jaro, да, изпратих всичко, което ме попитахте по имейл до kristine и да се надяваме, че ще се разреши скоро, благодаря, jaro, да видим дали ще има напредък
What's up jaro, yes I sent everything you asked me by email to kristine and let's hope it's resolved soon thanks jaro let's see if this progresses
Que tal jaro, sii le envié todo lo que me pidió por correo electrónico a kristine y si esperemos que se resuelva pronto gracias jaro aver si avanza esto
Идеално, така че сега ще трябва да изчакаме и да видим как ще върви всичко.
Както и да е, ако случайно получите отговор от казиното, не се колебайте да ни уведомите, защото със сигурност би било полезно да разберете защо тегленето ви все още се бави. Пази се.
Perfect, so now we'll have to wait and see how it all goes.
Anyway, if you happen to get a reply from the casino don't hesitate to let us know, because it would certainly be useful to know why your withdrawal is still delayed. Take care.
Какво става, в момента нямам отговор, отварям го в чата и единственото нещо, което ми казва, че проблемът ви се обработва, този отговор ми беше даден, откакто започнах с това за автоматичен отговор и по имейл, защото никога не са ми отговаряли по имейл. още имейл, който ти изпратих
What's up, at the moment I don't have any answer, I open it in the chat and the only thing that tells me your problem is being processed, that answer has been given to me since I started with this for an automated response and by email because they have never answered me by email. more email I sent you
Que tal jaro de momento no tengo ninguna respuesta le ablo en el chat y lo único que me dice tu problema se está procesando esa respuesta me la llevan dando desde que empecé con esto para una respuesta automatizadas y por correo esque no me an contestado nunca por más correo que le envié
Е, вероятно първо трябва да прочетете тези инструкции .
"
Колко време ще отнеме всичко?
Времето, изминало между подаването на жалба и приключването на жалбата, варира значително. Жалбите, които се обработват най-бързо, са тези, които могат да бъдат разрешени, без да се намесва казиното, или тези, които са отхвърлени, защото казиното не е направило нищо нередно. Други оплаквания обаче могат да отнемат много време.
Ето някои груби прогнози и свързана с времето информация относно оплакванията:
Ще получите първия си отговор от нашия екип за оплаквания в рамките на 48 часа, но ние правим всичко възможно да отговорим в рамките на 12 до 24 часа.
Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата напред. Когато този период изтече без отговор, обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.
Тъй като успешното разрешаване на жалба често изисква много комуникация между трите страни, общото време може да се увеличи. Средното време, необходимо за затваряне на успешно разрешени жалби, е приблизително 21 дни от датата, на която са били изпратени, но отново това варира много от една жалба до друга.
"
Екипът има пет дни да отговори, разбирате ли? Моля, изчакайте сега:
https://casino.guru/paripesa-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
Следващия път ще се опитам да избягвам казина с нисък индекс на безопасност . 🤷♂️ Особено с това предупреждение:
Много висока стойност на удържаните печалби при жалби на играчи по отношение на размера на казиното
Съжалявам. Да се надяваме, че жалбата ще проработи.🙏
Well, you should probably read these instructions first.
"
How long will it all take?
The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming.
Here are some rough estimates and time-related information about complaints:
You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another.
"
The Team has five days to respond, you see? Kindly wait for now:
https://casino.guru/paripesa-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
Next time, I would try to avoid casinos with a low safety index. 🤷♂️ Especially with this warning:
Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size
I'm sorry. Let's hope the complaint will work.🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.