преди 6 месеца
да Какво отговори? На някой плащано ли е от тях?
Yep. What did you answer? Has anyone been paid by them?
Japp. Vad svarade du ? Har nån fått utbetalt av dom?
0
да Какво отговори? На някой плащано ли е от тях?
Yep. What did you answer? Has anyone been paid by them?
Japp. Vad svarade du ? Har nån fått utbetalt av dom?
Няма много за отговор! Писах директно на поддръжката в Mydates.
There is not much to answer! I have written directly to the support at Mydates.
Finns inte mycket att svara på! Jag har skrivit direkt till supporten på Mydates.
Здравейте, аз съм в същото положение като вас.
Не знам как да процедирам с това, но се надявам да има решение или възстановяване на сумата.
Hello, I am in the same position as you.
I don't know how to proceed with this but I hope to have a solution or a refund.
Hola estoy en la misma posición que ustedes.
no se como actuar estoe pero espero tener una solucion o un reembolso.
Някой действително ли е получил възстановяване на суми освен Elegro през последната седмица или две?
Изглежда, че Elegro може да го е спряло и сега, така че какво правите, момчета?
Anyone actually got any refunds except Elegro the last week or two?
It looks like Elegro might have stopped it now too, so what are you guys doing?
Няма друг вариант за жалби по карта.. не знаят какво да правят сега.. Знаят, че хората ги е страх да намесват банката. Но вие не правите нищо лошо, като включите банката, стига да не твърдите, че не сте направили покупката сами и т.н. Имате право да се оплачете и да поискате от банката да го изпробва. Искам да кажа, какво наистина имаш да губиш? Стига да сте честни за това.
There is no other option for card complaints.. they don't know what to do now.. They know that people are afraid to involve the bank. But you are not doing anything wrong in involving the bank as long as you do not claim that you did not make the purchase yourself and etc. You have the right to complain and have it tried by the bank. I mean, what do you really have to lose? As long as you are honest about it.
Kortreklamation finns inget annat alternativ.. dom skiter i vilket nu.. Dom vet att folk är rädda för att blanda in banken. Men man gör inget fel i att blanda in banken så länge man inte påstår att man inte gjort köpen själv och o.s.v. Man har rätt att reklamera och få det prövat av banken. Jag menar vad har man o förlora egentligen? Sålänge man är ärlig om det så.
Няма друг вариант за жалби по карта.. не знаят какво да правят сега.. Знаят, че хората ги е страх да намесват банката. Но вие не правите нищо лошо, като включите банката, стига да не твърдите, че не сте направили покупката сами и т.н. Имате право да се оплачете и да поискате от банката да го изпробва. Искам да кажа, какво наистина имаш да губиш? Стига да сте честни за това.
There is no other option for card complaints.. they don't know what to do now.. They know that people are afraid to involve the bank. But you are not doing anything wrong in involving the bank as long as you do not claim that you did not make the purchase yourself and etc. You have the right to complain and have it tried by the bank. I mean, what do you really have to lose? As long as you are honest about it.
Kortreklamation finns inget annat alternativ.. dom skiter i vilket nu.. Dom vet att folk är rädda för att blanda in banken. Men man gör inget fel i att blanda in banken så länge man inte påstår att man inte gjort köpen själv och o.s.v. Man har rätt att reklamera och få det prövat av banken. Jag menar vad har man o förlora egentligen? Sålänge man är ärlig om det så.
Да, не правя нищо, приключих около 6 май, получих някои възстановявания. Оттогава спря да залага, което се чувства добре. Вече спестих толкова много пари миналия месец и това ще бъде същото. Чувства се много добре.
Предполагам, че някои сторнирания са единствената опция в момента за други, но дори това може да не работи.
Просто ми се иска хората да спрат да залагат като цяло в тези измамни казина, това би било най-голямата печалба.
Yea, I am not doing anything, I was done on about 6th of May, received some refunds. Stopped gambling since then which feels nice. Already saved so much money last month and this will be the same. Feels very good.
I guess some chargebacks are the only option right now for others, but even that might not work.
I just wish people stopped gambling in general at these fraudulent casinos, that would be the biggest win.
Те не ви подозират в пране на пари, но се опитват да ви предпазят от подозрителни транзакции. Най-вероятно те просто искат да се обадите и да потвърдите, че сте запознати с транзакциите и всичко е наред.
Може да имат определени търговци в подозрителни списъци, тъй като това не са истински търговци, а фалшиви търговци за обработка на транзакции в казина, което всъщност не е добре.
Или това просто не са нормални транзакции за вас като клиент и те се опитват да ви защитят, като ги блокират.
Трябва да гледате на това като на благословия и да стоите далеч от всички тези казина.
They do not suspect you of money laundering, but they are trying to protect you against suspicious transactions. Most likely they just want you to call and confirm you are aware of the transactions and all is good.
They might have certain merchants on suspicious lists, as these are not real merchants but fake merchants to process casinos transactions, which is not really ok.
Or, it's just not normal transactions for you as a customer, and they try to protect you by blocking them.
You should see it as a blessing and stay away from all these casinos.
Може да бъде.
Rolletto е santeda казино, което обикновено използва Elegro и pakora.eu. Имах възстановяване на средства от stockimagemart. Може би много хора са го направили сега и това се отразява на банките
Could be.
Rolletto is a santeda casino who generally use Elegro and pakora.eu. I have had refunds from stockimagemart. Maybe a lot of people have now and it flags up with banks
Получих възстановяване миналата седмица от Santeda или Quickbit и всички техни филиали.
Не знам кои, тъй като никой не е отговорил на имейлите ми, но мога да се свържа с вас, когато разбера.
Got a refund last week from either Santeda or Quickbit and all their affiliates.
Don't know which ones as no one has replied to my emails, but can get back to you when I know.
Fick återbetalning förra veckan från antingen Santeda eller Quickbit och alla deras dotterbolag.
Vet inte av vilka då ingen har svarat på mina mejl, men kan återkomma när jag vet.
За какви транзакции сте били възстановени? Звучи обещаващо, тъй като имам някои в Quickbit/техните филиали
What transactions did you have that you were refunded for? Sounds promising as I have some at Quickbit/their affiliates
Vilka transaktioner hade du som du fått återbetalt på? Låter lovande då jag har några på Quickbit/deras dotterbolag
Изпрати имейл на GoldenBet и поиска пълно възстановяване. Също така се свърза с QuickBit и написа същото нещо, никога не получи отговор от нито един от тях, но 2 дни по-късно всички транзакции бяха възстановени.
Emailed GoldenBet and asked for a full refund. Also contacted QuickBit and wrote the same thing, never got a response from either of them, but 2 days later all transactions were refunded.
Mejlade till GoldenBet och bad om att få allt återbetalt. Kontaktade även QuickBit och skrev samma sak, fick aldrig något svar från någon av dem, men 2 dagar senare var alla transaktioner återbetalda.
Goriwire, Fomiline, Депозиране чрез крипто, openblocks.eu & Bitsent
Goriwire, Fomiline, Deposit by crypto, openblocks.eu & Bitsent
Свързах се и с Goldenbet, те веднага отказаха възстановяване и отговориха доста бързо на имейлите.
Така че се надявам Quickbit да възстанови средствата. 👌👌☀️
I have also contacted Goldenbet, they immediately refused to refund and responded quite quickly to emails.
So hope Quickbit refunds. 👌👌☀️
Jag har med kontaktat Goldenbet, dom vägrade direkt att återbetala och svarade rätt snabbt på mail.
Så hoppas att Quickbit återbetalar. 👌👌☀️
Те лъжат. Сега писах чрез поддръжката на Mydate и получих отговор от същите хора. Тоест тези, които казаха, че нямат нищо общо
They lie. I now wrote via Mydate's support and got a reply from the same people. That is, those who said they had nothing to do with it
Dom ljuger. Jag skrev nu via Mydates support och fick svar av samma personer. Dvs dessa som sa att dom inte hade med det att göra
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.