ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 79)

преди 1 година от kirekin
|
471483 преглеждания 4921 отговора |
|
1...78 79 80...249
Добавете пост
Anonymized641
преди 5 месеца

да Какво отговори? На някой плащано ли е от тях?

Автоматичен превод:
Nilmik
преди 5 месеца

Няма много за отговор! Писах директно на поддръжката в Mydates.

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

file

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

имаш ли адрес

Автоматичен превод:
Nilmik
преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, аз съм в същото положение като вас.

Не знам как да процедирам с това, но се надявам да има решение или възстановяване на сумата.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Някой действително ли е получил възстановяване на суми освен Elegro през последната седмица или две?

Изглежда, че Elegro може да го е спряло и сега, така че какво правите, момчета?


Автоматичен превод:
veritas1979
преди 5 месеца

Няма друг вариант за жалби по карта.. не знаят какво да правят сега.. Знаят, че хората ги е страх да намесват банката. Но вие не правите нищо лошо, като включите банката, стига да не твърдите, че не сте направили покупката сами и т.н. Имате право да се оплачете и да поискате от банката да го изпробва. Искам да кажа, какво наистина имаш да губиш? Стига да сте честни за това.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Няма друг вариант за жалби по карта.. не знаят какво да правят сега.. Знаят, че хората ги е страх да намесват банката. Но вие не правите нищо лошо, като включите банката, стига да не твърдите, че не сте направили покупката сами и т.н. Имате право да се оплачете и да поискате от банката да го изпробва. Искам да кажа, какво наистина имаш да губиш? Стига да сте честни за това.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, не правя нищо, приключих около 6 май, получих някои възстановявания. Оттогава спря да залага, което се чувства добре. Вече спестих толкова много пари миналия месец и това ще бъде същото. Чувства се много добре.


Предполагам, че някои сторнирания са единствената опция в момента за други, но дори това може да не работи.

Просто ми се иска хората да спрат да залагат като цяло в тези измамни казина, това би било най-голямата печалба.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
Публикация на Glamors12 е изтрит
преди 5 месеца

Те не ви подозират в пране на пари, но се опитват да ви предпазят от подозрителни транзакции. Най-вероятно те просто искат да се обадите и да потвърдите, че сте запознати с транзакциите и всичко е наред.

Може да имат определени търговци в подозрителни списъци, тъй като това не са истински търговци, а фалшиви търговци за обработка на транзакции в казина, което всъщност не е добре.

Или това просто не са нормални транзакции за вас като клиент и те се опитват да ви защитят, като ги блокират.


Трябва да гледате на това като на благословия и да стоите далеч от всички тези казина.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Кой беше процесорът за обработка на плащанията за тези двама търговци

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 5 месеца

Кой беше платежният процесор за тези плащания

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 5 месеца

Може да бъде.


Rolletto е santeda казино, което обикновено използва Elegro и pakora.eu. Имах възстановяване на средства от stockimagemart. Може би много хора са го направили сега и това се отразява на банките

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Получих възстановяване миналата седмица от Santeda или Quickbit и всички техни филиали.


Не знам кои, тъй като никой не е отговорил на имейлите ми, но мога да се свържа с вас, когато разбера.

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 5 месеца

Банката няма да мисли, че правите нещо нередно, тя ви защитава от тези фалшиви търговци.

Автоматичен превод:
C2D2
преди 5 месеца

За какви транзакции сте били възстановени? Звучи обещаващо, тъй като имам някои в Quickbit/техните филиали

Автоматичен превод:
Lakita1994
преди 5 месеца

Изпрати имейл на GoldenBet и поиска пълно възстановяване. Също така се свърза с QuickBit и написа същото нещо, никога не получи отговор от нито един от тях, но 2 дни по-късно всички транзакции бяха възстановени.

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 5 месеца

Goriwire, Fomiline, Депозиране чрез крипто, openblocks.eu & Bitsent

Автоматичен превод:
C2D2
преди 5 месеца

Свързах се и с Goldenbet, те веднага отказаха възстановяване и отговориха доста бързо на имейлите.

Така че се надявам Quickbit да възстанови средствата. 👌👌☀️

Автоматичен превод:
Nilmik
преди 5 месеца

Те лъжат. Сега писах чрез поддръжката на Mydate и получих отговор от същите хора. Тоест тези, които казаха, че нямат нищо общо

Автоматичен превод:
1...78 79 80...249
Отидете на страницаот 249 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини