НачалоФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 78)

преди 1 година от kirekin
|
748 559 преглеждания 6 600 отговора |
|
1...77 78 79...338
harryhoudini
преди 7 месеца

Мерси човече. Да, опитвам се да разбера и за двете, но изглежда не се получава толкова добре. Но много благодаря за разяснението относно правната форма

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Нуждаете се от помощ за получаване на имейли;

GORIWIRE SP.ZOO PL

ДЕПОЗИТ ОТ CRYPTO PL

ТОПКОМ ПЛ

ВИРТУАЛЕН СВЯТ НА УНГ НГ

ЧРЕЗ PAYEU RU

Може ли някой да ми помогне, моля! :)



Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Според полската търговска камара Goriwire е изцяло собственост на QB EUROPE AB (Поддръжка - Quickbit)

Техният имейл е: support@quickbit.com

Редактиран от Romi преди 6 месеца
Причина: Реклама
Автоматичен превод:
преди 7 месеца
Публикация на Dt100 е изтрит
преди 7 месеца

Не, съжалявам 🙁

Но изглежда като Spayments... и това ми върна плащането с Revolut

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това ли е същото решение egnimaSAS

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не знам, но SAS е френска правна форма

Автоматичен превод:
Dt100
преди 7 месеца

Получавате само отговор от Ола на имейла, че трябва да се свържете с казиното, той продължава да повтаря същия отговор като робот.


Също така се опитах да се свържа с изпълнителния директор на Quickbit, той игнорира имейла и ме блокира в LinkedIn без отговор.


Можете ли да продължите с това и да ги докладвате на данъчните власти? това е шведска компания и аз живея в Швеция.


чувствам, че трябва да можете да направите нещо.

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 7 месеца

Абсолютно същото и при мен

Повдигнах сторнирания на някои от плащанията, но банката ми не ми позволява да събера остатъка по някаква причина


Също така сигнализирах на шведските финансови власти, които казаха, че ще разследват шведския клон GORIWIRE



Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 7 месеца

Кажете, че ще се свържете с шведския орган за финансов надзор, ARN, данъчната агенция и полицията.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

GORIWIRE са безнадеждни. Някой знае ли нещо за Topcom?

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 7 месеца

Направих го сега, каза, че ще се свържа с полицията и данъчната агенция, тъй като те трябва да се интересуват от незаконните транзакции в казиното, ако не си върнем парите възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
huddy
преди 7 месеца

Имате ли информация за TOPCOM? 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Revolut просто отговори, че нямат никакви права да оспорват транзакции като тази, защо?

Просто мисля, че е наистина странно, че някои хора са получили възстановяване, но други не, това са едни и същи компании.


file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Revolut наистина не пропуска никакви CB

Revolut е руска собственост, така че не е наистина изненадан, те процъфтяват от незаконни действия, които могат да им се разминат.


И възстановяването на сумата и обратното таксуване са различни. възстановяването на средства се инициира от търговеца или казиното, което означава, че те са решили да го възстановят.


Възстановяването на плащането е различни неща. Предлагам ви да направите проучване.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте всички,

Търся насоки относно процеса на кандидатстване за възстановяване на плащания за няколко транзакции с кредитна карта, направени през последните 120 дни. Забелязах, че след кандидатстване за сторниране на плащане се изпращат имейли до посредническите компании за плащане, за да се обясни ситуацията. Не са ми ясни обаче конкретните включени стъпки. Може ли някой да даде обяснение стъпка по стъпка?

По отношение на причината за сторнираните плащания разбирам, че твърдението „продуктът не е изпратен" или „пратката не е пристигнало" може да е проблематично, тъй като ще изисква предоставяне на фактури, което би било невярно. Затова търся съвет какво да кажа за всяка от 10-те транзакции, които съм направил от различни места.

Освен това имам над 50 транзакции за оспорване. Мога ли да използвам едно и също обяснение за всички тях в една таблица на Excel? Има ли някакви ограничения за броя транзакции, които мога да оспоря?

И накрая, ако моята банка отхвърли молбата ми, мога ли да обжалвам пред Mastercard за грешка в MCC кода? Както споменахме по-рано, всяка компания изглежда прилича на магазин за софтуер, хардуер или център за плащане на сметки.

Автоматичен превод:
huddy
преди 7 месеца

Добре братле, пиши ми ако намериш нещо на Топком. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Може ли казиното наистина да игнорира и да откаже да предостави информация за контакт на някои компании, които не можем да намерим сами?

В противен случай трябва да можем да изискваме информация за всичко това, за да опростим възстановяването на средства.

Искам да кажа, че имаме пълното право да знаем къде са отишли нашите плащания и как можем да се свържем с тях.

Защото казиното отказва да помогне в 99,9% от случаите с връщане на средства.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Може ли казиното наистина да игнорира и да откаже да предостави информация за контакт на някои компании, които не можем да намерим сами?

В противен случай трябва да можем да изискваме информация за всичко това, за да опростим възстановяването на средства.

Искам да кажа, че имаме пълното право да знаем къде са отишли нашите плащания и как можем да се свържем с тях.

Защото казиното отказва да помогне в 99,9% от случаите с връщане на средства.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

да Казиното ще ви откаже такава информация. Според казиното те предлагат само игри, тоест нямат нищо общо с плащанията. Те са между вас и третата страна. Така те означават, че казиното има споразумение с вас да ви предлага игри и споразумение с трета страна, която прехвърля парите ви в казиното

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Може ли казиното наистина да игнорира и да откаже да предостави информация за контакт на някои компании, които не можем да намерим сами?

В противен случай трябва да можем да изискваме информация за всичко това, за да опростим възстановяването на средства.

Искам да кажа, че имаме пълното право да знаем къде са отишли нашите плащания и как можем да се свържем с тях.

Защото казиното отказва да помогне в 99,9% от случаите с връщане на средства.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Също така е важно да запомните, че това са измамни компании и казина.

Нито едно истинско казино не би обработвало плащания по този начин. Така че и че всички те са в измамни юрисдикции с висока степен на корупция като Малта, Естония и Кюрасао, те не трябва да правят нищо.


Както беше споменато много пъти преди, печалбата тук не е да получите пари обратно (въпреки че това е бонус) печалбата тук е да бъдете блокирани от казината, ако е възможно, да бъдете сложен човек, може би да заявите, че ще получите обратно плащане и да бъдете блокирани, надявам се в черен списък и на други места. И да научите тази информация, как те третират като играч, кой получава парите ви (престъпници, руснаци и т.н.) и да се надяваме, че ако сте малко разумен, ще спрете да плащате пари на тези казина и ще започнете да спестявате и инвестирате в себе си вместо. Защо бихте искали да подкрепяте престъпници и други, като просто давате парите си на тях.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Моите депозити от twin.com -> Topcom.

Моля, иска информация за topcom

Автоматичен превод:
zhukazhaka
преди 7 месеца

topcommng.com - трябва да е тази партида?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Mydates ли беше? Получих същото

Автоматичен превод:
1...77 78 79...338
Отидете на страницаот 338 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини