ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 61)

преди 1 година от kirekin
|
553159 преглеждания 5615 отговора |
|
1...60 61 62...285
преди 6 месеца

Хей, има ли някой, който е получил имейл до някое от тези, което се показва в транзакцията? Наистина бих оценил помощта 🙂


Ets*Ets*ticketzone

Gymprovement 6afe4a

Enygma SAS

Gymrpovement659cc3c

Gymprvmnt 77c1d0dc

CLX*nexusempire

Шантав маджонг 1

PXTO

Bud Infrastructure LIM

ECOMCHARGELIMITED

Blackstone CapitallTD

Globalsoftware&DIGI


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой знае ли коя следната марка има като процесор за плащане?

* Казино Wolfy

*Плидо

*iWildcasino

* Казино Tusk

* ултраказино

*просто се върти

*бързо казино

*мангаказино

*wallacebet

*betsamigo


Благодаря!

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 6 месеца

Благодаря. Имате ли имейл за elegro?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте,


Някой има ли новини от Canapay?

Не получавам повече отговори

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 6 месеца

Да, получих имейл за изпращане на данни за картата. Не запазих картата, а само записах кой номер е.

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

Nikotpfpokerpro

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 6 месеца

Моля, има ли имейл адрес за тях

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 6 месеца

NikoTpf

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 6 месеца

С upport@elegro.eu

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Експресвиера не плаща нищо, а? Някой, който е получил от тях..


Работата е там, че така мисля, че работи..


когато поискаме възстановяване на сумата, те се свързват с казиното, което смятат за техен търговец.. и казиното е това, което решава дали да се извърши възстановяване на сумата или не.. но това е, което мисля

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Написах още един имейл до elegro, за да проверим и други карти. Ако е така, че имат повече от Нико

Автоматичен превод:
Colin09
преди 6 месеца

Те ми върнаха парите преди 2 седмици, без да ми изпратят имейл.


всички просто магически изчезнаха тогава и сега отказват да плащат, така че трябва да продължим да хленчим, докато не се предадат и не направят правилното нещо

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 6 месеца

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой има ли dotascanner? rankbeasts,dsltd,cleverprix?

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 6 месеца

Какво имаш предвид под оттегляне?

Когато съм направил депозит в казиното, се казва теглене на всички canapay.io, elegro.

и т.н



Честито!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой получавал ли е обратна връзка от банката си, когато е направено възстановяване?


Ако да, след колко време?

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 6 месеца

Не посмях да върна сумата в swedbank, получих 1 предупреждение заради моите транзакции.

Страхувам се, че могат да блокират банковата ми сметка и банковия ми номер.

Автоматичен превод:
Bibble58
преди 6 месеца

Защо не трябва да се тревожи малко за това?

Revolut затвори акаунта ми, защото смятат, че съм злоупотребил с правото си да поискам възстановяване на средства.

А Swedbank вероятно е дори по-чувствителна от Revolut

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Лесен начин. Някой, който знае кой минава под тях.

Автоматичен превод:
Anonymized603
преди 6 месеца

Имам eduntage, така че с удоволствие ще го взема!

Автоматичен превод:
1...60 61 62...285
Отидете на страницаот 285 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини