ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 60)

преди 11 месеца от kirekin
|
332880 преглеждания 3771 отговора |
|
1...59 60 61...250
Добавете пост
преди 4 месеца

Така че основно в банката, ако щракнете върху транзакциите, тя дава „уебсайт" на някои и аз използвам данни за контакт, за да се свържа с всяка компания

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 4 месеца

здрасти


Започна с Goldenbet и след това Сантеда се включи. В крайна сметка получих възстановяване директно от Сантеда. Отне известно време и те се опитаха да ме обвинят в измама и т.н., но аз продължих да им изпращам имейли и в крайна сметка получих депозитите обратно. Въпреки че ще заплашат със съдебни действия и т.н., те ще трябва да признаят какво правят, което всички знаем, че е незаконно.


Моят съвет е, че дори когато те категорично кажат „не продължавайте да изпращате имейлите", те се надяват, че просто ще се откажете, но накрая ще отстъпят.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Как да се свържа с Mydelivery? И още една платина

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Какво е Plixpay някой знае?

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized603 е изтрит
Публикация на Anonymized603 е изтрит
преди 4 месеца

Някой използва www.plixpay.com

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Pixtab блокира цялата входяща поща.

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Къде можете да видите това? Благодаря

Автоматичен превод:
Sutton
преди 4 месеца

Имате ли имейл до Сантеда? Вашият аргумент ли беше, че те използват грешни mvh кодове и т.н. или как спорихте?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Когато им пишете сега, получавате съобщение, че адресът не съществува

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

на кого си писала

Сега писах на canapay.io, изпратих адреса и личната си карта, че искат потвърждение, че съм аз.



Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized603 е изтрит
Jasmon
преди 4 месеца

получи ли пари тогава Canapay ми каза, че моите са твърде стари, иначе щяха да платят. След това спират да отговарят

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Нито един, миналата седмица ми поискаха лична карта и документ за самоличност не посмяха да изпратят, изпратен днес. Ще видим дали ще плащат. От април имаше депозити.



Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Това не е вярно, те лъжат, във форума за ретроспекция прочетох, че хората са получили плащане от тях от миналата година.


Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Това са чужди трансфери.


https://plixpay.com/aplikacija-mobilna/


Няма имейли, но след това можете да изпратите съобщение.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца


Отговорът на Canapay


Вашата информация за KYC (познайте своя клиент) е получена.

Вашите документи ще бъдат прегледани и проверени - нашите екипи за измами и правни екипи проверяват вашата самоличност спрямо официални правителствени бази данни и бази данни за измами, за да потвърдят автентичността.

За да добавите допълнителни коментари, отговорете на този имейл.

За разбирането,

Canapay

Автоматичен превод:
Jasmon
преди 4 месеца

Знам какво е. Въпросът беше дали някой ги е използвал 🙂

Автоматичен превод:
Jasmon
преди 4 месеца

Разбрахте ли това сега или

Автоматичен превод:
1...59 60 61...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още