ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 305)

преди 1 година от kirekin
|
672342 преглеждания 5980 отговора |
|
1...304 305
Dt100
преди 14 часове

Предполагам, че ще зависи от това с кого ще банкирате от моментално - 2 седмици

Автоматичен превод:
преди 14 часове

От моята банка. Някакви съвети какво мога да направя/отговоря?


Моля, имайте предвид, че ако оспорваните транзакции са свързани с хазарт, игри или инвестиционни цели, тогава няма да можем да ги оспорим съгласно правилата за сторниране на плащания на Mastercard:

„За транзакции, при които стойността или активите са закупени за хазарт, инвестиция или подобни цели: Това право на възстановяване на плащане е достъпно само за транзакция, при която закупената стойност или активи не са се появили в акаунта, договорен между картодържателя и търговеца. за избягване на съмнение, правата за възстановяване на плащане не са налични за:

- заявки за възстановяване, тегления или прехвърляне,

- условия или достъп до акаунта,

-печалби, печалби или загуби, или

- използване или последващо използване."

Ако средствата са депозирани успешно във вашата инвестиционна/хазартна сметка, считаме, че услугите са получени. Следователно Mastercard не може да вземе средствата от търговеца.

Автоматичен превод:
преди 13 часове

Те обаче могат за неправилния MCC, тъй като правилният код не е приложен. Трябваше да се използва код с висок риск. 7995. Това означава, че таксите и всичко се манипулират от тези компании

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 13 часове

Наздраве. Просто е хубаво да го имаш за кримбо, нали!

Автоматичен превод:
преди 13 часове

Може ли някой да хареса банковия омбудсман, където те изпращат с връщане на такса?

Ще използвам това в моя процес на връщане на такса, с която банка, както виждате по-горе, не искате да продължите.

Автоматичен превод:
преди 13 часове

Може ли някой да хареса банковия омбудсман, където те изпращат с връщане на такса?

Ще използвам това в моя процес на връщане на такса, с която банка, както виждате по-горе, не искате да продължите.

Автоматичен превод:
преди 13 часове

Ясно обяснете, ако сте имали блокиране на хазарта и че MCC е бил манипулиран, за да го заобиколи, тогава имате пълното право да поискате възстановяване на плащането, приятел.

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 13 часове

Това е проблемът с Mastercard и начина, по който издателят кандидатства, най-добре опитайте неполучени стоки и се надявайте да не отговорят.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 13 часове

Е, преследвах го известно време, след което един ден ми се обадиха и казаха добри новини, че всички са успешни

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 13 часове

Да, добре, 45-те дни изтекоха в събота, така че няма повече спорове, които съм спечелил!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 12 часове

С увереност може да се каже, че спечелихте този бутон преди 4 седмици, така че не се притеснявайте, че обикновено те трябва да се върнат в рамките на две седмици

Автоматичен превод:
преди 11 часове

Добър вечер на всички.

Искам да направя едно предложение към всички членове.

Вместо да се справяме сами, какво ще кажете да намерим добра адвокатска кантора, която е специализирана в онлайн хазарта, и да й присвоим дело с грешни кодове на търговски клас.

Вярвам, че щяхме да имаме по-добър резултат

Автоматичен превод:
преди 10 часове

Някой имал ли е успешни имейли за pulsion pay и Dsserv Ltd?

или


Успешни сторнирания за тях и ако е така, какво казахте като не сте сигурни какво да кажете?

Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 10 часове

Наистина съм скептичен за това.

Автоматичен превод:
преди 9 часове

Получих същия отговор от artstrid и finnart, възложени на екипа да предоставят отговор. Бих си представил, че сега се опитват да издадат фалшиви фактури, за да кажат на банката, че съм имал NFT

Автоматичен превод:
Публикация на beaty1989 е изтрит
Bollee
преди 8 часове

За какво?

Автоматичен превод:
преди 4 часове

Момчета, помощ за информация за контакт на компанията PNMM

Автоматичен превод:
преди 4 часове

Някой имал ли е радост от Payop? струва ли си да го преследвам? Имам £8000 плащания от последния 23 ноември нататък по Santeda Intl filefilefile Без съмнение те щяха да имат такъв тип сметка


https://payop.com/glossary/high-risk-merchant-account/

Редактиран от автора преди 4 часове
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 4 часове

Сторнирания на плащания, които вече са подадени чрез банката и при сторниране на плащане, издигнати до етап на картова схема.. това изглежда ли ви познато?

file

Получих този отговор от mobilumpay днес.

Не сте сигурни как да го тълкувате?

____________________________

Уважаеми уважаеми клиенти,

Благодарим ви за търпението и ни предоставихте исканите подробности.

След цялостно разследване бихме искали да дадем яснота относно участието на Mobilum във вашата транзакция. Важно е да разберете, че Mobilum не е търговецът, който е пряко отговорен за тези транзакции, тъй като те са били улеснени от друг търговец.

Информацията във вашето банково извлечение може да е подвеждаща, тъй като Mobilum pay не е страна по делото, а само платежен посредник, дескрипторът, посочен в извлечението, беше неправилно интерпретиран от системата Revolut - след като идентифицирахме този проблем, ние положихме всички усилия и незабавно коригирахме то. Поради това любезно ви съветваме да се свържете с насрещната страна, с която сте извършили транзакциите си или имате споразумение, тъй като те носят правна отговорност за всички възстановявания на средства и последващи действия.

Издаването на възстановяване на средства за транзакции, обработени от търговци трети страни, би се отклонило от стандартните процедури на Mobilum и би могло да предизвика регулаторни опасения. Като доставчик на платежни услуги, Mobilum се ангажира да помага на нашите потребители, като преглежда сторнирани плащания или искове, както се изисква от регулаторните органи, политики или съдебни разпореждания. Все пак, имайте предвид, че ние не приемаме заявки за директно възстановяване на средства от физически лица.

Бъдете сигурни, че ако бъде инициирано връщане на плащане, ние сме напълно готови да подкрепим вашия случай чрез подходящите канали.

благодаря ви

поздрави

Бюро за помощ на Mobilum

___________________________

Някакви идеи, това толкова добро ли е, колкото да се каже, че ще одобрят възстановяване на плащане, ако бъде получено, или изглежда, че е вероятно да го оспорят/обжалват?

Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 4 часове

Скъпи приятелю, знаеш ли нещо за luxbook?

Автоматичен превод:
1...304 305
Отидете на страницаот 305 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини