преди 14 часове
Предполагам, че ще зависи от това с кого ще банкирате от моментално - 2 седмици
I imagine it will depend who you bank with anywhere from instantly-2 weeks
0
Предполагам, че ще зависи от това с кого ще банкирате от моментално - 2 седмици
I imagine it will depend who you bank with anywhere from instantly-2 weeks
От моята банка. Някакви съвети какво мога да направя/отговоря?
Моля, имайте предвид, че ако оспорваните транзакции са свързани с хазарт, игри или инвестиционни цели, тогава няма да можем да ги оспорим съгласно правилата за сторниране на плащания на Mastercard:
„За транзакции, при които стойността или активите са закупени за хазарт, инвестиция или подобни цели: Това право на възстановяване на плащане е достъпно само за транзакция, при която закупената стойност или активи не са се появили в акаунта, договорен между картодържателя и търговеца. за избягване на съмнение, правата за възстановяване на плащане не са налични за:
- заявки за възстановяване, тегления или прехвърляне,
- условия или достъп до акаунта,
-печалби, печалби или загуби, или
- използване или последващо използване."
Ако средствата са депозирани успешно във вашата инвестиционна/хазартна сметка, считаме, че услугите са получени. Следователно Mastercard не може да вземе средствата от търговеца.
From my bank. Any advise what I can do/respond?
Please note that if the disputed transactions relates to gambling, gaming or investment purposes, then we won't be able to dispute them according to Mastercard chargeback rules:
"For transactions in which value or assets are purchased for gambling, investment or similar purposes: This chargeback right is only available for a transaction in which the purchased value or assets failed to appear in the account agreed to between the cardholder and the merchant. For the avoidance of doubt, chargeback rights are not available for:
-refunds, withdrawals or transfer requests,
-terms and conditions or account access,
-winnings, gains or losses, or
-use or subsequent use."
If the funds have been successfully deposited in your investment/gambling account, then we consider the services were received. Hence, Mastercard cannot take the funds from the merchant.
Те обаче могат за неправилния MCC, тъй като правилният код не е приложен. Трябваше да се използва код с висок риск. 7995. Това означава, че таксите и всичко се манипулират от тези компании
They can however for the incorrect MCC, as the correct code was not applied. A high risk code should have been used. 7995. This means that the fees and everything are manipulated from these companies
Наздраве. Просто е хубаво да го имаш за кримбо, нали!
Cheers bud. Just be nice to have it for crimbo won't it!
Може ли някой да хареса банковия омбудсман, където те изпращат с връщане на такса?
Ще използвам това в моя процес на връщане на такса, с която банка, както виждате по-горе, не искате да продължите.
Can somebody lik the bank ombudsman where they whent forward with a charge back?
I will use that in my charge back process which bank as you see above dont want to go further with.
Може ли някой да хареса банковия омбудсман, където те изпращат с връщане на такса?
Ще използвам това в моя процес на връщане на такса, с която банка, както виждате по-горе, не искате да продължите.
Can somebody lik the bank ombudsman where they whent forward with a charge back?
I will use that in my charge back process which bank as you see above dont want to go further with.
Ясно обяснете, ако сте имали блокиране на хазарта и че MCC е бил манипулиран, за да го заобиколи, тогава имате пълното право да поискате възстановяване на плащането, приятел.
Clearly explain if you had a gambling block and that the MCC was manipulated to bypass it then you have every right to have the chargeback raised buddy.
Това е проблемът с Mastercard и начина, по който издателят кандидатства, най-добре опитайте неполучени стоки и се надявайте да не отговорят.
This is the issue with Mastercard and how the issuer is applying, best off trying goods not received and hoping they don’t respond.
Е, преследвах го известно време, след което един ден ми се обадиха и казаха добри новини, че всички са успешни
Well I chased it for a bit then got a call one day saying good news they were all sucessful
Да, добре, 45-те дни изтекоха в събота, така че няма повече спорове, които съм спечелил!
Yeah well the 45 days is up Saturday so no more disputes I've won!
С увереност може да се каже, че спечелихте този бутон преди 4 седмици, така че не се притеснявайте, че обикновено те трябва да се върнат в рамките на две седмици
Safe to say you had won that 4 weeks ago bud so no worries that way they should usually come back within two weeks
Добър вечер на всички.
Искам да направя едно предложение към всички членове.
Вместо да се справяме сами, какво ще кажете да намерим добра адвокатска кантора, която е специализирана в онлайн хазарта, и да й присвоим дело с грешни кодове на търговски клас.
Вярвам, че щяхме да имаме по-добър резултат
Good evening everyone.
I want to make a suggestion to all members.
Instead of going it alone, how about we find a good law firm that specializes in online gambling and assign the wrong merchant class codes case to them.
I believe we would have had a better result
Καλησπέρα σε όλους.
Θέλω να κάνω μια πρόταση προς όλα τα μέλη.
Αντί να προσπαθούμε ο καθένας μόνος του, μήπως να βρίσκαμε ένα καλό δικηγορικό γραφείο με εξειδίκευση στον διαδικτυακό τζόγο και να τού αναθεταμε την υπόθεση για τους λανθασμένους κωδικούς κατηγορίας εμπόρων.
Πιστεύω ότι θα είχαμε καλύτερο αποτέλεσμα
Някой имал ли е успешни имейли за pulsion pay и Dsserv Ltd?
или
Успешни сторнирания за тях и ако е така, какво казахте като не сте сигурни какво да кажете?
Has anyone had successful emails for pulsion pay and Dsserv Ltd?
Or
Successful chargebacks for them and if so what did you say as not sure what to say?
Получих същия отговор от artstrid и finnart, възложени на екипа да предоставят отговор. Бих си представил, че сега се опитват да издадат фалшиви фактури, за да кажат на банката, че съм имал NFT
I have had the same response from artstrid and finnart, assigned to the team to provide a response. Would imagine they try to produce fraudulent invoices now to say to bank I had the NFTs
Някой имал ли е радост от Payop? струва ли си да го преследвам? Имам £8000 плащания от последния 23 ноември нататък по Santeda Intl Без съмнение те щяха да имат такъв тип сметка
Anyone had any joy with Payop ? is it worth pursuing ? I have £8000 of payments from last Nov 23 onward under Santeda Intl No doubt they would have had this type of account
Сторнирания на плащания, които вече са подадени чрез банката и при сторниране на плащане, издигнати до етап на картова схема.. това изглежда ли ви познато?
Получих този отговор от mobilumpay днес.
Не сте сигурни как да го тълкувате?
____________________________
Уважаеми уважаеми клиенти,
Благодарим ви за търпението и ни предоставихте исканите подробности.
След цялостно разследване бихме искали да дадем яснота относно участието на Mobilum във вашата транзакция. Важно е да разберете, че Mobilum не е търговецът, който е пряко отговорен за тези транзакции, тъй като те са били улеснени от друг търговец.
Информацията във вашето банково извлечение може да е подвеждаща, тъй като Mobilum pay не е страна по делото, а само платежен посредник, дескрипторът, посочен в извлечението, беше неправилно интерпретиран от системата Revolut - след като идентифицирахме този проблем, ние положихме всички усилия и незабавно коригирахме то. Поради това любезно ви съветваме да се свържете с насрещната страна, с която сте извършили транзакциите си или имате споразумение, тъй като те носят правна отговорност за всички възстановявания на средства и последващи действия.
Издаването на възстановяване на средства за транзакции, обработени от търговци трети страни, би се отклонило от стандартните процедури на Mobilum и би могло да предизвика регулаторни опасения. Като доставчик на платежни услуги, Mobilum се ангажира да помага на нашите потребители, като преглежда сторнирани плащания или искове, както се изисква от регулаторните органи, политики или съдебни разпореждания. Все пак, имайте предвид, че ние не приемаме заявки за директно възстановяване на средства от физически лица.
Бъдете сигурни, че ако бъде инициирано връщане на плащане, ние сме напълно готови да подкрепим вашия случай чрез подходящите канали.
благодаря ви
поздрави
Бюро за помощ на Mobilum
___________________________
Някакви идеи, това толкова добро ли е, колкото да се каже, че ще одобрят възстановяване на плащане, ако бъде получено, или изглежда, че е вероятно да го оспорят/обжалват?
Chargebacks already filed through bank and at chargeback raised to card scheme stage.. does this look familiar?
Got this reply from mobilumpay today.
Not sure how to interperet it?
____________________________
Dear Valued Customer,
Thank you for your patience and providing us with the requested details.
After a through investigation, we would like to provide clarity regarding Mobilum's involvement in your transaction. It's important to understand that Mobilum is not the merchant directly responsible for these transactions as they were facilitated through a different merchant.
The information on your bank statement may be misleading because Mobilum pay is not a party to the case but only a payment intermediary, the descriptor listed on the statement was incorrectly interpreted by the Revolut system - after identifying this problem we made every effort and immediately corrected it. Therefore, we kindly advise you to reach out to the counterparty with whom you conducted your transactions or have an agreement, as they hold legal responsibility for any refunds and subsequent actions.
Issuing refunds for transactions processed by third-party merchants would deviate from Mobilum's standard procedures and could raise regulatory concerns. As a payment service provider, Mobilum is committed to assisting our users by reviewing chargebacks or claims as required by regulatory authorities, policies, or court orders. However, please note that we do not accommodate direct refund requests from individuals.
Rest assured that should a chargeback be initiated, we are fully prepared to support your case through the appropriate channels.
Thank you!
Regards,
Mobilum Helpdesk
___________________________
Any ideas, is this as good as saying they will approve chargeback if recieved or does it seem they are likely to contest / appeal it?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.