преди 13 часове
Какъв имейл имахте за ds serv ltd, тъй като не мога да намеря уебсайта им?
What email did you have for ds serv ltd as I can't find their website?
0
Какъв имейл имахте за ds serv ltd, тъй като не мога да намеря уебсайта им?
What email did you have for ds serv ltd as I can't find their website?
За съжаление нямах имейл. Изпратих имейл до компанията и отидох до банката, за да потвърдя, че няма контакт. Повдигнах спор и изглежда, че те са единствените, които са възстановили сумата. И доста бързо, което беше странно, може би 4-5 дни
I didn’t have an email unfortunately. I emailed companies house and I went to the bank to confirm had no contact. Raised a dispute and they seemed to be the only ones that refunded. And pretty quick which was strange maybe 4-5days
Напълно съм съгласен с теб. Нищо не би спряло тези измамници
объркващо е, че някои банки не искат да знаят, но някои са наистина полезни.
Надявам се всички да постигнем резултата и никога да не поглеждаме назад.
възползвайки се от хората. Всички са болни хора.
I totally agree with you. Nothing would have stopped these scammers
its baffling that some banks don’t want to know but some are really helpful.
I hope we all get the result and never look back.
taking advantage of people. They all sick people.
Депозит = Quickbit
Quickbit е по-лошият.
Препоръчваме ви да подадете искане за GDPR, само за да направите бизнеса ад
И когато им изпратите имейл - CC на шведското финансово правителство "FI", а също и на шведското IRS "Skatteverket"
Deposit = Quickbit
Quickbit is the worse.
Recommend you to file request for GDPR just to make there buisness a hell
And when you email them - CC swedish financial goverment "FI" and also swedish IRS "Skatteverket"
Уау, това са и те 😡
да, ще направя това, имате ли имейла на шведското финансово правителство и т.н.
Опитах се да се свържа с шведските банки, за да проверя дали знаят за тях или да ги призова да възстановят сумата, но няма отговор
Wow so that is them as well 😡
yeah I will do this, do you have the email for Swedish financial government etc.
i tried reaching out the Swedish banks to check if they have knowledge of them or to urge them to refund but no response
Депозит = Quickbit
Quickbit е по-лошият.
Препоръчваме ви да подадете искане за GDPR, само за да направите бизнеса ад
И когато им изпратите имейл - CC на шведското финансово правителство "FI", а също и на шведското IRS "Skatteverket"
Deposit = Quickbit
Quickbit is the worse.
Recommend you to file request for GDPR just to make there buisness a hell
And when you email them - CC swedish financial goverment "FI" and also swedish IRS "Skatteverket"
Току-що имах Quickbit оспорване на моите сторнирани плащания, повдигнати от банката за goriwire и fomiline. Каза, че е доставен в крипто портфейл.
Портфейлът е партньорски портфейл, а не моето име. Поисках SARS преди месеци и имам транзакциите, има само транзакции без получател.
Така или иначе го представих всичко като доказателство
I've just had quickbit dispute my chargebacks raised by the bank for goriwire and fomiline. Said it was delivered to a crypto wallet.
The wallet is an affiliate wallet, not my name. I requested SARS months ago and I have the transactions, there is only transactions no receiving recipient.
I've submitted it all as evidence now anyway
Уау, това са и те 😡
да, ще направя това, имате ли имейла на шведското финансово правителство и т.н.
Опитах се да се свържа с шведските банки, за да проверя дали знаят за тях или да ги призова да възстановят сумата, но няма отговор
Wow so that is them as well 😡
yeah I will do this, do you have the email for Swedish financial government etc.
i tried reaching out the Swedish banks to check if they have knowledge of them or to urge them to refund but no response
https://www.skatteverket.se/omoss/kontaktaoss/mejlaoss/stallenfragaellerlamnaettsvar.4.71004e4c133e23bf6db8000110925.html
Quickbet/Formiline/Депозит/Депозит чрез крипто е може би най-лошият.
Просто използвайте по-горе и изпратете имейл за там престъпни дейности.
finansinspektionen@fi.se
https://www.skatteverket.se/omoss/kontaktaoss/mejlaoss/stallenfragaellerlamnaettsvar.4.71004e4c133e23bf6db8000110925.html
Quickbet/Formiline/Deposit/Deposit by crypto is probably the worst.
Just use above and send email about there criminal activites.
Не съм сигурен, че ще чуете нещо с canapay - изглежда от четенето на публикациите във форума, че първоначално са отворени - те отговарят на вашите имейли и след това изискват доказателство за банкови извлечения и т.н., но след това не правете нищо
Мисля, че върнаха парите на някои хора, но това беше преди 6 месеца
освен ако някой във форума не е имал възстановяване от тях наскоро??
Not sure you’ll hear anything with canapay - it seems from reading the forum posts that they are initially open - they reply to your emails and then request proof of id bank statements etc but then don’t do anything after that
i think they did refund some people but this was like 6 months ago
unless anyone in the forum has had a refund from them recently ??
Благодаря ви, ще направя това.
Банката се обади отново и те действат като един, като отново започнаха да казват, че услугите не са получени.
Казах, че ако оспорят, имам всички доказателства и също така да поискам GDPR и те няма да могат да предоставят. Все още чакам оплаквания, ако ги взема.
поиска от банката да провери дали Cloud smarty е възстановил сумата, но те провериха и нищо.
Thank you i will do this.
The bank have called again and they are doing as a one, starting again to say services not received.
I have said if they contest I have all evidence and also to request GDPR and they won’t be able to provide. I am still awaiting complaints picking it up if they.
asked the bank to check if Cloud smarty had refunded but they have checked and nothing.
За да бъда честен, банката също е на моя страна дори повече с Canapay
Тази компания беше блокирана лично от мен, тъй като докладвах за тях през март, че се показват в моята банка, без да правят сторнирания на плащания, просто исках да ги спрат
фактът, че те все още могат да заобиколят лично блокиране на акаунта за тази компания, показва колко много измамват хората
Но все пак живея повече с надежда, отколкото с очаквания 🙂
To be fair the bank is also on my side even more with Canapay
That company was personally blocked by me as i reported them in March for showing on my bank without doing chargebacks just wanted them stopped
the fact they can still bypass a personal block on the account for that company shows how much there scamming people
But still im living more in hope than expectation 🙂
Кажете ми как се справяте, тъй като имам около £1200 там - размених няколко имейла с тях, но вече всичко е утихнало - все още го преследвам всеки ден, така че се надявам на успех
Let me know how you get on as I have about £1200 there - exchanged some emails with them but all gone quiet now- I still chase it daily so here’s hoping for some success
Също така имам ли няколко компании, за които не мога да намеря имейли, ако някой може да помогне?
AVELEY COMPANY LIMITED
BLACKSTONECAPITALLTD
D-SVCL
MobilePays - знам, че Kasha.io е уебсайтът, но няма имейл адрес
Всяка помощ ще бъде оценена
Will do also i have a few companies i cannot find emails for if anyone can help ?
AVELEY COMPANY LIMITED
BLACKSTONECAPITALLTD
D-SVCL
MobilePays - i know Kasha.io is the website but no email address
Any assistance would be appreciated
Интересно е, че зад всички тези фалшиви търговци като Al_Logo_Creator, Smart hub, GrotoBook, MyDates, Toolshaven, KEYLSM и така нататък, и така нататък. Има латвийски директори - компаниите са базирани в Обединеното кралство/Англия/Лондон, но директорите винаги са латвийци.
It is intresting that behind all this fake merchants as Al_Logo_Creator,Smart hub, GrotoBook, MyDates, Toolshaven, KEYLSM and so on and so on. There is latvian directors - companies are based in UK/England/London but the directors are always latvians.
Това е мястото, където са базирани, парите ми се озоваха там на много от тях, като Латвия
That is where they are based my money has ended up there on a lot of them shows as Latvia
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.