ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 136)

преди 11 месеца от kirekin
|
333242 преглеждания 3771 отговора |
|
1...135 136 137...250
Добавете пост
Anonymized641
преди 3 месеца

Напълно съгласен, но го поставете в друг контекст. Купувате си яке и виждате, когато се приберете вкъщи, че на касовата бележка пише, че сте купили чифт панталони.

Сделката явно се е объркала. Може дори да става въпрос за счетоводни престъпления или друга престъпна дейност.

НО ако отидете в банката и кажете „Искам парите си обратно, защото не съм получил артикула". Тогава вие сте този, който потенциално може да бъде обвинен в опит за измама, тъй като всъщност сте получили артикула, за който сте платили - фактът, че разписката казва, че е чифт панталони вместо яке, е доста без значение в този случай.

Това, че след това бизнесът може да се затрудни, защото са написали, че е чифт панталон вместо сако, е отделен въпрос, но няма нищо общо с това дали жалбата ви за карта е измама или не.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Напълно съгласен, но го поставете в друг контекст. Купувате си яке и виждате, когато се приберете вкъщи, че на касовата бележка пише, че сте купили чифт панталони.

Сделката явно се е объркала. Може дори да става въпрос за счетоводни престъпления или друга престъпна дейност.

НО ако отидете в банката и кажете „Искам парите си обратно, защото не съм получил артикула". Тогава вие сте този, който потенциално може да бъде обвинен в опит за измама, тъй като всъщност сте получили артикула, за който сте платили - фактът, че разписката казва, че е чифт панталони вместо яке, е доста без значение в този случай.

Това, че след това бизнесът може да се затрудни, защото са написали, че е чифт панталон вместо сако, е отделен въпрос, но няма нищо общо с това дали жалбата ви за карта е измама или не.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Но сега говориш във въздуха. Не съм казал на банката нищо от тези глупости, които пишете. Бях напълно честен, но точно всичко

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Но е хубаво, че разбирате, че мутумба в Кения „се случи" да напише нещо различно от това, че е депозит в казиното.

Автоматичен превод:
Публикация на huddy е изтрит
Anonymized641
преди 3 месеца

Нямам представа какво сте писали на банката си. Просто отговарях на коментара ви, че „Тогава вие не купувате услуга „правни услуги в Африка", а това е вложител в казино." И се опита да изясни с по-прост пример, че независимо какво пише на касовата бележка, вие сте получили продукта/услугата, която сте закупили (ако сте получили депозита в казиното).


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Стига да сте честни, няма за какво да се притеснявате. Ако твърдите неща като това, че не сте получили парите и т.н., разбирам, че това може да се разглежда като измама.


hag, от друга страна, беше 100% честен и каза защо смятам, че тези плащания и одобрения трябва да бъдат анулирани. Дали банката е съгласна или не, предстои да видим

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 3 месеца

Просто искам да стане ясно, че съм 1000% на същата страница като вас. Няма човек, който да мрази тези казина повече от мен и им желая всичко това. Но аз също съм реалист и знам как работи правната система - това, че пиша това, което правя, е, защото не искам никой тук да има лош късмет с банката си, напр. - от друга страна, аз се радвам помагайте с цялото насърчение, ободряване и съвети, необходими за интелигентно и безопасно да се борите колкото е възможно повече срещу казината и да си върнете малка част от това, което са откраднали от всички нас.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Просто искам да стане ясно, че съм 1000% на същата страница като вас. Няма човек, който да мрази тези казина повече от мен и им желая всичко това. Но аз също съм реалист и знам как работи правната система - това, че пиша това, което правя, е, защото не искам никой тук да има лош късмет с банката си, напр. - от друга страна, аз се радвам помагайте с цялото насърчение, ободряване и съвети, необходими за интелигентно и безопасно да се борите колкото е възможно повече срещу казината и да си върнете малка част от това, което са откраднали от всички нас.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Знам, че сме на една страница😃

но да, лично би било хубаво да имам малко пари. Но в същото време тези електронни пари вече ги няма. Щях да се радвам още повече да видя как тези казина отиват в гроба и щях да спестя 10 пъти повече, ако ги нямах, отколкото това, което щях да си върна.

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 3 месеца

Ти си прав. Същото е, ако съм поръчал шоколад и трябва да платя за съвсем друг артикул.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 3 месеца

😁😁

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 3 месеца

Казахте ли на банката, че сте залагали. Имам swedbank и те са строги, могат да ти затворят сметката.

Ако минат през акаунта ви, ще видят, че играете.

Автоматичен превод:
Jasmon
преди 3 месеца

Не е незаконно да се играе. Не разбирам от какво се притесняваш. Стига да не сте излъгали банката и да не сте направили сторнирания на неправилни основания, не е нужно да се притеснявате.

Хубаво е, че банката е наясно с това. Обадете се и говорете с тях, ако се притеснявате!

Автоматичен превод:
Jasmon
преди 3 месеца

Вече предвидих, че може да ми закрият акаунта, когато мислех да се оплаквам. За мен не е проблем, ако решат да го направят. Бях напълно честен през целия процес. Освен това съм им подчертал, че изплащането не е основна цел за мен. Вместо това искам да действат и да се опитат да спрат тези измамни компании. Ние, потребителите, всъщност сме защитени от системи като Spelpaus и блокирани кодове на търговци.



Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 3 месеца

Но защо биха затворили акаунта ви, имаш предвид? На какво основание?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Но защо биха затворили акаунта ви, имаш предвид? На какво основание?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ако питате мен, НЕ... но знаем, че шведските банки са доста чувствителни, когато става дума за транзакции в чужбина. Тези транзакции не могат да бъдат отчетени. Ако попитате казиното, те казват, че предлагаме само игри. Ако питате "магазините", те изобщо не отговарят или казват, че нямаме нищо общо с казиното. Така че, където ще падне, мисля, че става въпрос за докладване

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized609 е изтрит
Bibble58
преди 3 месеца

Не, не се притеснявам, играя само веднъж месечно.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Как се справяте със заплашителни имейли и текстови съобщения от маниаци на казино?

Някой друг да ги получава?

Просто да ги игнорирате?

Автоматичен превод:
Golfforesite
преди 3 месеца

Какво пишат?

Не получи SMS.

Автоматичен превод:
Golfforesite
преди 3 месеца

И аз не съм получил! Кои казина изпращат заплахи? Какво пишат?

Автоматичен превод:
1...135 136 137...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още