Да, очевидно съм нарушил банковите разпоредби, но изпратих на екипа за спорове голям имейл, обясняващ ситуацията, защото очевидно не исках банката ми да бъде затворена. Обадиха ми се два пъти, но и двата пъти бях на работа. Обадих им се и бях на изчакване 45 минути и никога не им се обадих. Но им изпратих актуализиран имейл в петък относно всичко, така че чакам обаждане. Ако не получа 1 тази седмица, ще им се обадя сам. Признах, че съм правил хазартни транзакции и че съм се върнал поради лични обстоятелства, които се случват, хазартът винаги е моят изход. Но ако не бяха прикрити транзакции, нямаше да мога да залагам, така че за мен вината е върху търговците. Ще твърдя, че не съм съгласен други търговци да имат моите банкови данни, особено в чужди страни като Украйна, Нигерия, Кения. Оттогава моята поща в Google се опитва да бъде хакната многократно и транзакциите се опитват да бъдат взети от акаунта ми, телефонният ми номер е подправен, подозрително?
Yep, I breached the banks regulations apparently but I sent the disputes team a big email explaining the situation because I obviously didn't want my bank to get shut down. They called me twice but both times I was in work. I called them back and I was on hold for 45 minutes and I never called them back. But I sent them an updated email on Friday regarding it all so I'm waiting for a call. If I don't get 1 this week I'll call them myself. I admitted I made gambling transactions and that I relapsed due to personal circumstances going on, gambling is always my way out. But if they hadn't disguised transactions I wouldn't have been able to gamble so for me the blames on the merchants. I will be arguing that I didn't agree for other merchants to have my bank details, especially in foreign countries like Ukraine, Nigeria, Kenya. I've since had my Google mail attempted to be hacked multiple times and also transactions try to be taken from my account, my phone number spoofed, suspicious?
Възстановяванията бяха класифицирани като измама, тъй като търговците очевидно казаха, че са предоставили стоки. Така че в края на играта получих предупреждение поради това. Но уведомих банката за истинския проблем и изглежда, че искаха да сътрудничат. Ще видим какво ще стане. Ако дори си върна 2-ма търговци, ще се радвам, защото ще бъдат над 2500. Това е ново начало, хаха.
Аз съм с natwest приятел
The chargebacks were classed as fraud because the merchants obviously said they provided goods. So end game was I got a warning due to that. But I let the bank know the real issue and it seemed they wanted to cooperate. We will see what happens. If I even get 2 merchants back I will be happy because it will be over 2500. Its a fresh start lol.
I'm with natwest buddy
Звучи ми като истински измамник.
Единствената платена услуга за възстановяване на средства трябва да се предоставя от адвокатски кантори/адвокати. Всеки потребител, който твърди тук, че помага и иска пари, вероятно е измамник, особено когато той/тя има само една рекламна публикация.
Надяваме се, че модовете могат да се намесят.
Sounds like a real scammer to me.
The only paid service for refunds should be provided from law firms/lawyers. Every user that claims here to help and ask money is likely to be a scammer especially when he/she has only one post advertising..
Hope the Mods can intervene.
Току-що изпратено по имейл, то се върна, че няма такъв потребител тук
Just emailed it bounced back saying no such user here
Колко пъти трябва да бъдете забранени сега, направете едно?
How many time are you to be banned now do one?
Той е, че е бил баннат два пъти, доколкото знам
He is he has been banned twice that I know off
Използвахте ли пощата в споменатите T&C?
Така че не този на уебсайта.
Did you use the mail in the T&C mentioned?
So not the one on the website.
здрасти
Имахте ли късмет с намирането на данни за връзка с wexslide?
Hi
Did you have any luck finding contact details for wexslide?
Тази тема също е по-ясна относно проблемите, с които се занимаваме по тази тема. И със 142 страници може би е подходящ момент да превключите на нова тема и да затворите тази, за да ви е по-лесно. Ще се опитам да създам публикация с имена на повечето търговци и техните данни за контакт, за да улесня повечето от нас да се свържат.
This topic is also more clear on the issues we are dealing with on this topic. And with 142 pages it might be a good time to switch to a new topic and close this one to make it easier. I will try to set up a post with most merchant names and their contact details to make it easier for most of us to reach out.
Благодаря, но няма ли да прочетат и другото?
Thanks but aren't they just going to read the other one as well though?
В крайна сметка да, но това ще се случи с всичко.
Единственото предимство е, че новата тема ще бъде по-ясна с информацията, от която се нуждаят играчите.
Eventually yes, but that will happen with everything.
The only benefit is that the new topic will hopefully be more clear with the info players need.
Здравей получавал ли си някога имейл от paymentz за това в крайна сметка?
Hi did you ever get an email from paymentz about this in the end?
Заглавието няма да реши проблема, тъй като хората могат да потърсят в Google името на своя търговец и в крайна сметка да намерят тази платформа или да използват бутона за търсене на уебсайта тук.
Това обаче е страхотна тема, но тук е трудно да се намерят имена на търговци и данни за контакт, което би трябвало да стане по-лесно.
The title will not solve it as people can google on their merchant name and eventually find this platform or use the search button on the website here.
However, it is a great topic we have but hard to find merchant names and contact details here that should get easier.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.