ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 116)

преди 1 година от kirekin
|
541466 преглеждания 5557 отговора |
|
1...115 116 117...282
BIGd8989
преди 4 месеца

Казахте ли на кредитната си карта, че сте я използвали за хазарт?

Автоматичен превод:
Loohis
преди 4 месеца

Все още не съм се свързал с тях. Отиваше до утре. Не съм 100% сигурен какво да кажа, но не мисля, че трябва да лъжа? Да кажем, че съм направил покупките в doe joy casino, а не съм враг на всички тези луди имена, които се появяват в извлечението ми. Мога ли да се върна една година назад за всичките пари, които съм похарчил там?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здрасти Можете ли да ви дадете вашето потребителско име в Discord? Може да съм в състояние да ви помогна, ако mastercard се отнесе към вашия случай по същия начин като моя.

Получих пълно възстановяване и транзакциите бяха от 2023 г. Причината е, че Mass toyin ltd използва собствен платежен шлюз на mastercard (mpgs). Така че това ще работи само за този конкретен търговец

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Уведомете ме също, моля, тъй като се обаждам на mastercard утре. Имам вероятно 10 хиляди само тази година, искам да се върна от joy casino, да не говорим за миналата yesr!

Автоматичен превод:
knkwpbdvxx
преди 4 месеца

Ще ни кажеш ли как го направи?

Автоматичен превод:
knkwpbdvxx
преди 4 месеца

Ще се радвам да чуя и за това!

Автоматичен превод:
knkwpbdvxx
преди 4 месеца

И аз бих знаел, моля ☺️

Автоматичен превод:
knkwpbdvxx
преди 4 месеца

Можете да ме добавите в discord:

larry_85

Автоматичен превод:
BIGd8989
преди 4 месеца

Първо на сайтовете за игри вече не е разрешено да изключват кредитни карти за транзакции с хазарт, това беше нов закон, приет. Не съм сигурен кога влезе в сила, но определено е активен, тъй като четох за него онзи ден на уебсайта на ukgc. Тъй като кредитните карти са форма на кредит. Само Google. Така че вижте това, тези сайтове, които приемат плащания с кредитни карти, нарушават fcs. Така че намерете информацията и се върнете при тях с информацията и ги помолете да възстановят сумата, особено залагам, че се сблъсках с тази шега на един сайт и успях да получа възстановяване, след като заплаших да ги разкрия пред националните вестници за измамна дейност. Скоро ми върнаха средствата. След това се свържете между другото с доставчика на вашата кредитна карта, игнорирайте играчите, той не може да ви помогне.

Автоматичен превод:
Публикация на GamingLars Скрит от Romi
Причина: Не сме сигурни, че това е безопасно и подходящо предложение. Поради безопасността на другите потребители, подобни неща не са разрешени в този форум
преди 4 месеца

Мисля, че на хазартна компания, която нарушава и не зачита местните закони, не й пука за спазването им.


Освен това в хазартните компании ще се разчуе как да поискате възстановяване. В един момент те ще свикнат. Тогава няма да има повече пари. По-голямата част от хората, които са поискали плащания от elegro and co. са представени с резултат: няма пари!

Автоматичен превод:
GamingLars
преди 4 месеца

И сте пълни с бикове, просто сте поредният измамник, насочен към уязвими хора. В ситуации, които отчаяно искат да си върнат средствата. Делулу ли сте? Наистина ли мислите, че 1 публикация, която най-вероятно сте написали сами акаунти за потвърждаване на вашия процент на успеваемост, ми прави услуга. Хората знаят, че тук има процедура за комендант, която помага БЕЗПЛАТНО и също ADR, след като клиентът и казиното дойдат до мъртва ключалка. Хората трябва да говорят с банките за измамни търговци с ГРЕШНО КОДИРАНЕ и т.н. те не се нуждаят от посредник като вас. Печелейки от нещастието на хората сега направете едно.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Леле, ти си просто измамник. Говорите много, но нямате 0 доказателства. Дори не можете да обясните как ще получите възстановяването на средствата. Така че строго секретно. Такъв тъжен човек, който се опитва да измами другите, ти си също толкова лош, колкото и казината.



Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Премахнахме всички публикации от този потребител поради безопасността на другите потребители. Не сме сигурни, че това е безопасно и подходящо предложение.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

И какви са вашите такси? Нямате гаранция, че можете да извлечете средствата на играчите. Начислявате ли такси предварително. Ако наистина искахте да помогнете на хората, щяхте да споделяте знанията си тук открито.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Премахнахме всички публикации от този потребител поради безопасността на другите потребители. Не сме сигурни, че това е безопасно и подходящо предложение.



Автоматичен превод:
преди 4 месеца

@gaminglars, как да говоря с теб?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Премахнахме всички публикации от този потребител поради безопасността на другите потребители. Не сме сигурни, че това е безопасно и подходящо предложение.



Автоматичен превод:
knkwpbdvxx
преди 4 месеца

Можете ли да ме добавите към Discord, моля? dvs78s

Автоматичен превод:
dvs7
преди 4 месеца

Сигурен. Само за да бъде ясно обаче, причината да ми бъде възстановена беше, че търговецът използва MPG, което е собствен платежен портал на mastercard. Така че те са нарушили собствените си правила. този метод ще работи само за малък брой търговци.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Как да разпознаете такова плащане, свързано с mpfs?

Автоматичен превод:
knkwpbdvxx
преди 4 месеца

Откъде знаеш кой е използвал mpg? Изпратих имейл на Mastercard, но не получих отговор. как процедираш

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

MasterCard комуникира само с банките, но не и с картодържателя. Дори ако можете да получите отговор от MasterCard, това е съобщение за копиране и поставяне. Пише, че трябва да се свържете с банката. Проблемът е, че в банката липсват подготвени кадри. Или волята да се бориш с това.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Някой има ли опит с Noda/Nauda pay? Връщат ли парите? Все още сортирам много транзакции и изглежда, че са на няколко банкови превода. Знам, че банковите преводи са по-трудни, но ако някой е имал успех, би било чудесно да знае какво е казано и т.н. Благодаря, момчета!

Автоматичен превод:
1...115 116 117...282
Отидете на страницаот 282 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини