преди 3 месеца
Казахте ли на кредитната си карта, че сте я използвали за хазарт?
Have you told your credit card you used it for gambling?
0
Казахте ли на кредитната си карта, че сте я използвали за хазарт?
Have you told your credit card you used it for gambling?
Все още не съм се свързал с тях. Отиваше до утре. Не съм 100% сигурен какво да кажа, но не мисля, че трябва да лъжа? Да кажем, че съм направил покупките в doe joy casino, а не съм враг на всички тези луди имена, които се появяват в извлечението ми. Мога ли да се върна една година назад за всичките пари, които съм похарчил там?
I haven't reached out to them yet. Was going to tomorrow. Not 100% sure what to say but I don't think I have to lie? Say I made the purchases doe joy casino and not foe all these whacko names showing up on my statement. Can I go back like a year for all of the money I've spent there ?
здрасти Можете ли да ви дадете вашето потребителско име в Discord? Може да съм в състояние да ви помогна, ако mastercard се отнесе към вашия случай по същия начин като моя.
Получих пълно възстановяване и транзакциите бяха от 2023 г. Причината е, че Mass toyin ltd използва собствен платежен шлюз на mastercard (mpgs). Така че това ще работи само за този конкретен търговец
Hi! Could you give you your user name on discord? I might be able to help you if mastercard will treat your case the same way as mine.
I got a full refund and the transactions were from 2023. The reason is that Mass toyin ltd uses mastercards own payment gateway (mpgs). So this will only work for this specific merchant
Уведомете ме също, моля, тъй като се обаждам на mastercard утре. Имам вероятно 10 хиляди само тази година, искам да се върна от joy casino, да не говорим за миналата yesr!
Let me.know too plz as I am calling mastercard tomorrow. I have probably 10k just this year alone I want back from joy casino let alone last yesr !
Ще ни кажеш ли как го направи?
Care to tell us how you went about it?
Vill du berätta hur du gick tillväga?
Можете да ме добавите в discord:
larry_85
You can add me on discord:
larry_85
Du kan adda mig på discord:
larry_85
Първо на сайтовете за игри вече не е разрешено да изключват кредитни карти за транзакции с хазарт, това беше нов закон, приет. Не съм сигурен кога влезе в сила, но определено е активен, тъй като четох за него онзи ден на уебсайта на ukgc. Тъй като кредитните карти са форма на кредит. Само Google. Така че вижте това, тези сайтове, които приемат плащания с кредитни карти, нарушават fcs. Така че намерете информацията и се върнете при тях с информацията и ги помолете да възстановят сумата, особено залагам, че се сблъсках с тази шега на един сайт и успях да получа възстановяване, след като заплаших да ги разкрия пред националните вестници за измамна дейност. Скоро ми върнаха средствата. След това се свържете между другото с доставчика на вашата кредитна карта, игнорирайте играчите, той не може да ви помогне.
Firstly gaming sites are not allowed to except credit cards any longer for gambling transactions this was a new law passed I am not sure when this came in but it definitely is active as I was only reading about it the other day on the ukgc website. As credit cards are a form of credit. Just Google. So look this up these sites who are taking credit card payments are in breach of the fcs. So find the info and go back to them with the info and ask them to refund expecially betway I have had run ins with this joke of a site and managed to get refunded after threatening to expose them to national newspapers for fraudulent activity. They soon gave me my funds back. Then contact your credit card provider by the way ignore gaminglars he can't help you.
Мисля, че на хазартна компания, която нарушава и не зачита местните закони, не й пука за спазването им.
Освен това в хазартните компании ще се разчуе как да поискате възстановяване. В един момент те ще свикнат. Тогава няма да има повече пари. По-голямата част от хората, които са поискали плащания от elegro and co. са представени с резултат: няма пари!
I think a gambling company that violates and disrespects local laws doesn't give a damn about compliance.
Furthermore, word will get around at the gambling companies about how to request a refund. At some point, they will be used to it. Then there will be no more money. The majority of people who have requested payments from elegro and co. have been presented with the result: no money!
Ich denke ein Glücksspielunternehmen welches lokale Gesetze verletzt und nicht Respektiert, gibt einen scheiß auf Compliance.
Ferner wird es sich rumsprechen bei den Glücksspielunternehmen wie Sie die Erstattung beantragen. Da ist man irgendwann darauf eingestellt. Dann gibt es kein Geld mehr. Die Masse die hier Zahlungen beantragt hat bei elegro und co. hat das Ergebnis präsentiert bekommen: kein Geld!
И сте пълни с бикове, просто сте поредният измамник, насочен към уязвими хора. В ситуации, които отчаяно искат да си върнат средствата. Делулу ли сте? Наистина ли мислите, че 1 публикация, която най-вероятно сте написали сами акаунти за потвърждаване на вашия процент на успеваемост, ми прави услуга. Хората знаят, че тук има процедура за комендант, която помага БЕЗПЛАТНО и също ADR, след като клиентът и казиното дойдат до мъртва ключалка. Хората трябва да говорят с банките за измамни търговци с ГРЕШНО КОДИРАНЕ и т.н. те не се нуждаят от посредник като вас. Печелейки от нещастието на хората сега направете едно.
And your full of Bull your just another scammer targeting vulnerable people. In situations who are desperate to get funds back Are you delulu? Do you really think 1 post that you most probably have wrote yourself accounts for validation of your success rate do me a favour.People do know on here there is a comaints procedure that help FREE of charge and also ADR once the customer and casino have come to dead lock. People need to speak with banks for fraudulent MISCODING Merchants ect they don't need a middle man like you. Profiting of people's misery now do one.
Леле, ти си просто измамник. Говорите много, но нямате 0 доказателства. Дори не можете да обясните как ще получите възстановяването на средствата. Така че строго секретно. Такъв тъжен човек, който се опитва да измами другите, ти си също толкова лош, колкото и казината.
Lol, you are just a scammer. You speak a lot but have 0 proof. You can't even explain how you would get the refunds. So top secret. Such a sad person, trying to scam others, you're just as bad as the casinos.
Премахнахме всички публикации от този потребител поради безопасността на другите потребители. Не сме сигурни, че това е безопасно и подходящо предложение.
We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.
И какви са вашите такси? Нямате гаранция, че можете да извлечете средствата на играчите. Начислявате ли такси предварително. Ако наистина искахте да помогнете на хората, щяхте да споделяте знанията си тук открито.
And what's your fees? You have no gaurentee that you can retrieve players funds. Do you charge fees upfront. If you really wanted to help people you would be sharing your knowledge on here openly.
Премахнахме всички публикации от този потребител поради безопасността на другите потребители. Не сме сигурни, че това е безопасно и подходящо предложение.
We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.
Премахнахме всички публикации от този потребител поради безопасността на другите потребители. Не сме сигурни, че това е безопасно и подходящо предложение.
We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.
Можете ли да ме добавите към Discord, моля? dvs78s
Can you add me to discord please? dvs78s
Сигурен. Само за да бъде ясно обаче, причината да ми бъде възстановена беше, че търговецът използва MPG, което е собствен платежен портал на mastercard. Така че те са нарушили собствените си правила. този метод ще работи само за малък брой търговци.
Sure. Just to be clear though, the reason I got refunded was that the merchant used mpgs which is mastercards own payment gateway. So they have violated their own rules. this method will only work for a few number of merchants.
Откъде знаеш кой е използвал mpg? Изпратих имейл на Mastercard, но не получих отговор. как процедираш
How do you know who used mpgs? I have emailed Mastercard but have not received a response. How do you proceed?
Hur vet man vilka som använt sig utav mpgs? Jag har mejlat Mastercard men inte fått någon återkoppling. Hur går man tillväga?
MasterCard комуникира само с банките, но не и с картодържателя. Дори ако можете да получите отговор от MasterCard, това е съобщение за копиране и поставяне. Пише, че трябва да се свържете с банката. Проблемът е, че в банката липсват подготвени кадри. Или волята да се бориш с това.
MasterCard only communicates with banks, not with the cardholder. Even if you can get a response from MasterCard, it is a copy and paste message. It says that you should contact the bank. The problem is that the bank lacks trained staff. Or the will to fight this.
MasterCard kommuniziert nur mit Banken, jedoch nicht mit dem Karteninhaber. Auch wenn man MasterCard Mal eine Antwort entlocken kann, ist es eine Copy and Paste Nachricht. Sie sagt aus, dass man die Bank kontaktieren soll. Es hapert ab geschulten Personal bei der Bank. Oder auch um den Willen dies schieße zu bekämpfen.
Някой има ли опит с Noda/Nauda pay? Връщат ли парите? Все още сортирам много транзакции и изглежда, че са на няколко банкови превода. Знам, че банковите преводи са по-трудни, но ако някой е имал успех, би било чудесно да знае какво е казано и т.н. Благодаря, момчета!
Does anyone have any experience with Noda/Nauda pay? Do they refund? I'm still sorting alot of transactions out and they seem to be on a few bank transfers. I know bank transfers are more difficult but if anybody has had any success it would be great to know what was said etc. Thanks guys!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.