ФорумОбсъждане на жалбипредприемете правни действия срещу казино 7 слотове

предприемете правни действия срещу казино 7 слотове (страница 3)

преди 1 година от Abett21
|
6274 преглеждания 58 отговора |
|
12 3
Добавете пост
Jaro
преди 5 месеца

Чакам повече от 1 месец. И абсолютно нищо.

Автоматичен превод:
Yanet62
преди 5 месеца

О, видях, че парите са върнати в акаунта ви на играч. Доминика вече се е обадила в казиното, за да им каже защо се е случило това. Нищо ли не ти казаха? Един месец за изчакване за теглене е достатъчно дълго според мен и съм сигурен, че сте разстроени. Не бих искал да съм в подобна ситуация.

Когато имате отговори, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Отново имам проблеми в 7 Slots, исках отново да изтегля печалбите си и те продължават да искат много документи и частна и лична информация, която в моята страна НЕ трябва да се дава поради измами, в крайна сметка те поставиха така много препятствия по пътя ми, че вече не можех да го правя изтеглете $100 000.

Странното е, че играех дълго време и когато изтеглих печалбите си, не ми поискаха тези документи, а сега го правят, дори приложение за криптовалута, което не използвам, в което също ми искат много лична информация, тоест смятам, че всичко това е ИЗМАМА, твърдят, че са безопасен сайт и истината е, че са тайни и дори няма телефонен номер, просто говорете писмено с някой, който не познавате те са.





Автоматичен превод:
Yanet62
преди 5 месеца

Същото нещо се случва и с мен, искат много лични документи и това не важи, нямат проблем да получат парите, но са безсрамни, когато става въпрос за плащане, имайте предвид, дори не знаем в коя държава те са от.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, искам да знам как върви моят случай

Автоматичен превод:
aguirreerika178
преди 5 месеца

Аз също получих много роли и беше успешно, но от десетия опит.

Тогава тегленето на 250 000 се отхвърля, може би ми казват да тегля с криптовалути, но нямам акаунт, винаги са ме прехвърляли и сега се появява грешка.

Притеснява ме, че фалират и държат парите на хората, защото мина повече от месец и нищо. Това е подигравка.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това отговарят повече от 1 месец, това е шега, може би колко още са в същата ситуация, може би на никого не се изплащат печалбите и освен че се прави проверка на акаунта 2 пъти, така че за да спестите време file

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Отново имам проблеми в 7 Slots, исках отново да изтегля печалбите си и те продължават да искат много документи и частна и лична информация, която в моята страна НЕ трябва да се дава поради измами, в крайна сметка те поставиха така много препятствия по пътя ми, че вече не можех да го правя изтеглете $100 000.

Странното е, че играех дълго време и когато изтеглих печалбите си, не ми поискаха тези документи, а сега го правят, дори приложение за криптовалута, което не използвам, в което също ми искат много лична информация, тоест смятам, че всичко това е ИЗМАМА, твърдят, че са безопасен сайт и истината е, че са тайни и дори няма телефонен номер, просто говорете писмено с някой, който не познавате те са.





Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Е, ако сте спечелили толкова големи пари, понякога казината отиват на допълнителна проверка и други подобни, за да могат и те да се защитят.

Какъв вид доказателства обаче изисква казиното от вас, които са лични за вас? Мисля, че винаги трябва да преминете през проверката, за да получите парите в крайна сметка. Ако не го направите, ще бъде много трудно или невъзможно да получите парите.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, искам да знам как върви моят случай

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей, мисля, че ще е най-добре да разбера от теб как става. Жалбата все още е висяща и Кристина проучва какво е необходимо. Все още нямате нова информация?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравейте, казват ми, че все още проучват моя случай, просто 😔😔

Автоматичен превод:
raquelmili2004
преди 4 месеца

Разбирам, че ако те все още разследват и не са накрая, вероятно нямат какво повече да ви кажат. Но със сигурност бих искал да знам толкова, колкото и вие, колко време трябва да отнеме, защото това е доста неясно по този начин.

Както и да е, тъй като имате открита жалба, нашият екип със сигурност ще се опита да ви помогне по най-добрия начин, така че се надяваме, че можем.

Колкото и да ми е неприятно да го кажа, ще трябва да изчакаме по-нататъшното развитие. 😥

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Jairo, нямах предвид, че съм спечелил много пари, казах, че имах „печалби", които в действителност биха били 5% от това, което съм депозирал, но така или иначе това преживяване ме накара да разбера, че тези сайтове са за бъдете подозрителни и НЕ влагайте повече пари в това отново, ако искам да играя, предпочитам да отида лично в казино поне там има хора, с които можете да говорите директно, ако имате проблем

Накратко.....ужасно преживяване.

Автоматичен превод:
aguirreerika178
преди 4 месеца

Разбирам, че подобна ситуация може да ви обезсърчи, но също така попитах за проверката, през която трябваше да преминете. Това е доста често срещано нещо и вероятно е важно да получите известна информация предварително, ако не искате да преминете през подобен процес, за да знаете дали си струва да играете в онлайн казина. Ще знаете как да вземете решение преди време.

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Направих теглене преди няколко дни и ме помолиха да верифицирам сметката. Качих всички документи, които ми искат, но ги отхвърлят, защото казват, че не се четат и съм качил всичко в най-добрата резолюция, отговарят само от онлайн услугата, но номерът на страницата не работи, искам знам дали плащането ми ще пристигне или това определено е измама.

Автоматичен превод:
espinozarivera.Ale
преди 4 дни

здрасти

Може ли първо да ви задам няколко въпроса?

Сигурни ли сте, че документите не са счетени за легитимни поради ниско качество?

Други аспекти също играят ролята. Предлагам да поискате подкрепа още веднъж, ако можете, разбира се. Като алтернатива бих се свързал с техния отдел за поддръжка на клиенти по имейл. Това вариант ли е за вас?

Споменаването за номера на неработещата страница не ми е много ясно, съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Поисках теглене, те обработиха много документи, като казаха, че документите не са четливи и това беше добре, най-накрая ги приеха и сега се свързах с отдела за обслужване на клиенти и те ми казаха, че трябва да изчакам 21 дни, за да бъде извършено плащането, Намирам, че е твърде дълго.

Автоматичен превод:
espinozarivera.Ale
преди 2 дни

о...

И така, въпреки че сте преминали KYC, или поне така разбрах късните събития, все пак по някаква причина трябва да изчакате 21 дни - така ли е?

Два момента ме притесняват: Интересно е, че казиното знае точно колко време ще отнеме тегленето.

Второ, бих го сметнал за много странно без наистина добро и сложно обяснение защо е необходима толкова дълга времева рамка. Може би можете да попитате чата или поддръжката и след това да споделите отговора им тук с нас. Можете ли да го направите, моля?

Автоматичен превод:
вчера

Обслужването на клиенти казва, че се забавят поради голям брой заявки и че това са техните дати. Сега продължават да ми искат документ като доказателство за депозита, който съм направил преди печалбата и подобни неща. Мина седмица и този процес е много бавен и унизителен. Освен това само хората от обслужването на клиенти отговарят и казват, че тези, които виждат депозитите и т.н., са от друга област, но имат опит с това казино

Автоматичен превод:
espinozarivera.Ale
преди 4 часове

Най-важното е да сътрудничите напълно на казиното, въпреки че понякога изглежда като безкрайна история.

Така че, моля, изчакайте и ни уведомете как върви. Ако имате нужда от помощта на нашия екип за оплаквания, знайте, че сме тук за вас.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини