преди 6 месеца
Чакам повече от 1 месец. И абсолютно нищо.
I have been waiting for more than 1 month. And nothing at all.
Yo llevo esperando más de 1 mes. Y nada de nada.
0
Чакам повече от 1 месец. И абсолютно нищо.
I have been waiting for more than 1 month. And nothing at all.
Yo llevo esperando más de 1 mes. Y nada de nada.
О, видях, че парите са върнати в акаунта ви на играч. Доминика вече се е обадила в казиното, за да им каже защо се е случило това. Нищо ли не ти казаха? Един месец за изчакване за теглене е достатъчно дълго според мен и съм сигурен, че сте разстроени. Не бих искал да съм в подобна ситуация.
Когато имате отговори, уведомете ме.
Oh, I saw that the money was returned to your player account. Dominika has already called the casino to tell them why this happened. They didn't say anything to you? A month to wait for a withdrawal is long enough in my opinion, and I'm sure you're upset. I wouldn't want to be in a similar situation.
When you have answers let me know.
Отново имам проблеми в 7 Slots, исках отново да изтегля печалбите си и те продължават да искат много документи и частна и лична информация, която в моята страна НЕ трябва да се дава поради измами, в крайна сметка те поставиха така много препятствия по пътя ми, че вече не можех да го правя изтеглете $100 000.
Странното е, че играех дълго време и когато изтеглих печалбите си, не ми поискаха тези документи, а сега го правят, дори приложение за криптовалута, което не използвам, в което също ми искат много лична информация, тоест смятам, че всичко това е ИЗМАМА, твърдят, че са безопасен сайт и истината е, че са тайни и дори няма телефонен номер, просто говорете писмено с някой, който не познавате те са.
I am once again having problems at 7 Slots, I wanted to withdraw my winnings again and they keep asking for a lot of documents and private and personal information that in my country should NOT be given due to scams, in the end they have put so many obstacles in my way that I could no longer do it withdraw $100,000.
The strange thing is that I was playing for a long time and when I withdrew my winnings they did not ask me for these documents and now they do, even a cryptocurrency app that I do not use in which they also ask me for a lot of private information, that is, I consider that all this is a SCAM, they claim to be a safe site and the truth is they are clandestine and there is not even a telephone number, just talk in writing with someone who you do not know who they are.
Nuevamente estoy con problemas en 7 Slots, quise sacar nuevamente mis ganancias y siguen pidiendo un monton de documentos he información privada y personal que en mi país NO se deben dar por motivo de estafas, al final me han puesto tantas trabas que ya no lo pude retirar $ 100.000 .
Lo extraño es que estuve jugando por bastante tiempo y al retirar mis ganancias no me pedían estos documentos y ahora sí, hasta una app de criptomonedas que YO no uso en la cual también me piden mucha información privada, o sea considero que todo esto es una ESTAFA, ellos dicen ser un sitio seguro y la verdad están en lo clandestino y ni siquiera existe un número telefónico solo hablar por escrito con alguien que no se sabe quien es.
Същото нещо се случва и с мен, искат много лични документи и това не важи, нямат проблем да получат парите, но са безсрамни, когато става въпрос за плащане, имайте предвид, дори не знаем в коя държава те са от.
The same thing happens to me, they ask for a lot of private documentation and that doesn't apply, they have no problem receiving the money but they are shameless when it comes to paying, mind you, we don't even know what country they are from.
Lo mismo me ocurre a mi, me piden un montón de documentación privada y eso no corresponde, ellos para recibir el dinero no tienen ningún problema pero para pagar son unos sinvergüenzas, ojo ahí no sabemos ni siquiera de que país son .
Аз също получих много роли и беше успешно, но от десетия опит.
Тогава тегленето на 250 000 се отхвърля, може би ми казват да тегля с криптовалути, но нямам акаунт, винаги са ме прехвърляли и сега се появява грешка.
Притеснява ме, че фалират и държат парите на хората, защото мина повече от месец и нищо. Това е подигравка.
I also got a lot of roles and it was successful but on like the tenth try.
Then the withdrawal of 250,000 is rejected, maybe they tell me to withdraw using cryptocurrencies but I don't have an account, they have always transferred me and now an error appears.
It bothers me that they are going bankrupt and keeping people's money because it's been more than a month and nothing. It's a mockery.
Ami también un montón de papeles y salio exitoso pero como al decimo intento.
Luego sale rechazado el retiro de 250.000 igual me dicen que retire por criptomonedas pero no tengo cuenta, siempre me han transferido y ahora sale error.
Me tinca que están quebrando y quedándose con la plata de la gente por que ya más de 1 mes y nada. Es una burla.
Това отговарят повече от 1 месец, това е шега, може би колко още са в същата ситуация, може би на никого не се изплащат печалбите и освен че се прави проверка на акаунта 2 пъти, така че за да спестите време
That's what they answer for more than 1 month, it's a joke, maybe how many more are in the same situation, maybe no one is being paid the profits and apart from doing account verification 2 times so that in order to save time
Eso responden ya mas de 1 mes es una burla, quizas cuantos mas estan en la misma situación, quizás a nadie le están pagando las ganancias y aparte 2 veces hacer verificación de cuenta para que para ganar tiempo
Отново имам проблеми в 7 Slots, исках отново да изтегля печалбите си и те продължават да искат много документи и частна и лична информация, която в моята страна НЕ трябва да се дава поради измами, в крайна сметка те поставиха така много препятствия по пътя ми, че вече не можех да го правя изтеглете $100 000.
Странното е, че играех дълго време и когато изтеглих печалбите си, не ми поискаха тези документи, а сега го правят, дори приложение за криптовалута, което не използвам, в което също ми искат много лична информация, тоест смятам, че всичко това е ИЗМАМА, твърдят, че са безопасен сайт и истината е, че са тайни и дори няма телефонен номер, просто говорете писмено с някой, който не познавате те са.
I am once again having problems at 7 Slots, I wanted to withdraw my winnings again and they keep asking for a lot of documents and private and personal information that in my country should NOT be given due to scams, in the end they have put so many obstacles in my way that I could no longer do it withdraw $100,000.
The strange thing is that I was playing for a long time and when I withdrew my winnings they did not ask me for these documents and now they do, even a cryptocurrency app that I do not use in which they also ask me for a lot of private information, that is, I consider that all this is a SCAM, they claim to be a safe site and the truth is they are clandestine and there is not even a telephone number, just talk in writing with someone who you do not know who they are.
Nuevamente estoy con problemas en 7 Slots, quise sacar nuevamente mis ganancias y siguen pidiendo un monton de documentos he información privada y personal que en mi país NO se deben dar por motivo de estafas, al final me han puesto tantas trabas que ya no lo pude retirar $ 100.000 .
Lo extraño es que estuve jugando por bastante tiempo y al retirar mis ganancias no me pedían estos documentos y ahora sí, hasta una app de criptomonedas que YO no uso en la cual también me piden mucha información privada, o sea considero que todo esto es una ESTAFA, ellos dicen ser un sitio seguro y la verdad están en lo clandestino y ni siquiera existe un número telefónico solo hablar por escrito con alguien que no se sabe quien es.
Е, ако сте спечелили толкова големи пари, понякога казината отиват на допълнителна проверка и други подобни, за да могат и те да се защитят.
Какъв вид доказателства обаче изисква казиното от вас, които са лични за вас? Мисля, че винаги трябва да преминете през проверката, за да получите парите в крайна сметка. Ако не го направите, ще бъде много трудно или невъзможно да получите парите.
Well, if you've won such big money, sometimes casinos go for additional verification and the like so that they can protect themselves too.
However, what kind of evidence does the casino require from you that is personal to you? I think you always have to go through the verification to get the money in the end. If you don't then it will be very difficult or impossible to get the money.
Здравей, мисля, че ще е най-добре да разбера от теб как става. Жалбата все още е висяща и Кристина проучва какво е необходимо. Все още нямате нова информация?
Hello, I think it would probably be best to know from you how it goes. The complaint is still pending and Kristina is investigating what is needed. You don't have any new information yet ?
Здравейте, казват ми, че все още проучват моя случай, просто 😔😔
Hello, they tell me that they are still studying my case, just that 😔😔
Ola ,me dicen que siguen estudiando mi caso solo eso 😔😔
Разбирам, че ако те все още разследват и не са накрая, вероятно нямат какво повече да ви кажат. Но със сигурност бих искал да знам толкова, колкото и вие, колко време трябва да отнеме, защото това е доста неясно по този начин.
Както и да е, тъй като имате открита жалба, нашият екип със сигурност ще се опита да ви помогне по най-добрия начин, така че се надяваме, че можем.
Колкото и да ми е неприятно да го кажа, ще трябва да изчакаме по-нататъшното развитие. 😥
I understand that if they're still investigating and it's not at the end, they probably don't have anything more to tell you. But I would certainly like to know as much as you do how long it should take, because it's pretty vague that way.
Anyway, since you have an open complaint our team will certainly try to help you as best as they can, so hopefully we can.
As much as I hate to say it, we'll have to wait for further developments. 😥
Jairo, нямах предвид, че съм спечелил много пари, казах, че имах „печалби", които в действителност биха били 5% от това, което съм депозирал, но така или иначе това преживяване ме накара да разбера, че тези сайтове са за бъдете подозрителни и НЕ влагайте повече пари в това отново, ако искам да играя, предпочитам да отида лично в казино поне там има хора, с които можете да говорите директно, ако имате проблем
Накратко.....ужасно преживяване.
Jairo, I didn't mean that I have won a lot of money, I said I have had "profits" that in reality would be 5% of what I have deposited, but anyway, this experience made me realize that these sites are for be suspicious and NOT put more money into it again, if I want to play I prefer to go to a casino in person at least there are people there you can talk to directly if you have a problem
In short.....terrible experience.
Jairo, yo no quise decir que he ganado mucho dinero, dije he tenido " ganancias" que en el fondo sería un 5% de lo que yo he depositado, pero en fin , está experiencia me salió carita para darme cuenta que estos sitios son para desconfiar y NO volver a meterle más dinero, si quiero jugar prefiero ir presencialmente a un casino por lo menos ahí existe gente con las que puedes hablar directamente si tienes un problema
En resumen.....pésima experiencia.
Разбирам, че подобна ситуация може да ви обезсърчи, но също така попитах за проверката, през която трябваше да преминете. Това е доста често срещано нещо и вероятно е важно да получите известна информация предварително, ако не искате да преминете през подобен процес, за да знаете дали си струва да играете в онлайн казина. Ще знаете как да вземете решение преди време.
I understand that such a situation can discourage you, but I also asked about the verification you had to go through. This is quite a common thing and it is probably important to get some information beforehand if you don't want to go through such a process, so you know if it is worth playing in online casinos. You would know how to decide ahead of time.
Направих теглене преди няколко дни и ме помолиха да верифицирам сметката. Качих всички документи, които ми искат, но ги отхвърлят, защото казват, че не се четат и съм качил всичко в най-добрата резолюция, отговарят само от онлайн услугата, но номерът на страницата не работи, искам знам дали плащането ми ще пристигне или това определено е измама.
I made a withdrawal a few days ago, and they ask me to verify the account. I have uploaded all the documents they ask me for but they reject them because they say they are not legible and I have uploaded everything in the best resolution, they only respond from the online service, but the page number does not work, I want to know if my payment will arrive or if this is definitely a scam.
Hice un retiro hace unos días, y me piden que verifique la cuenta he subido todos los documentos que me piden pero los rechazan porq dicen q no se legibles y he subido todo en la mejor resolución, solo responden del servicio online, pero el número de la página no funciona, quiero saber si me llagara mi pago o definitivamente esto es una estafa
здрасти
Може ли първо да ви задам няколко въпроса?
Сигурни ли сте, че документите не са счетени за легитимни поради ниско качество?
Други аспекти също играят ролята. Предлагам да поискате подкрепа още веднъж, ако можете, разбира се. Като алтернатива бих се свързал с техния отдел за поддръжка на клиенти по имейл. Това вариант ли е за вас?
Споменаването за номера на неработещата страница не ми е много ясно, съжалявам.
Hi.
May I ask you a few questions first?
Are you sure the documents were not deem legitable due to low quality?
Other aspects play the roles too. I suggest asking for support once more if you can, of course. Alternatively, I'd contact their customer support department via email. Is this an option for you?
The mention about the non-working page number is not very clear to me, I'm sorry.
Поисках теглене, те обработиха много документи, като казаха, че документите не са четливи и това беше добре, най-накрая ги приеха и сега се свързах с отдела за обслужване на клиенти и те ми казаха, че трябва да изчакам 21 дни, за да бъде извършено плащането, Намирам, че е твърде дълго.
I requested a withdrawal, they processed a lot of paperwork saying that the documents were not legible and that was fine, they finally accepted them and now I contacted customer service and they tell me that I must wait 21 days for the payment to be made, I find that it is too long.
Yo solicité el retiro, me tramitaron mucho diciendo que los documentos no estaba legibles y estaba bien, finalmente los aceptaron y ahora me comuniqué con el servicio al cliente y me dicen que debo esperar 21 días para que se realice el pago, encuentro que es demasiado tiempo.
о...
И така, въпреки че сте преминали KYC, или поне така разбрах късните събития, все пак по някаква причина трябва да изчакате 21 дни - така ли е?
Два момента ме притесняват: Интересно е, че казиното знае точно колко време ще отнеме тегленето.
Второ, бих го сметнал за много странно без наистина добро и сложно обяснение защо е необходима толкова дълга времева рамка. Може би можете да попитате чата или поддръжката и след това да споделите отговора им тук с нас. Можете ли да го направите, моля?
Oh...
So, despite having passed the KYC, or at least this is how I understood the late events, yet for some reason you have to wait 21 days—is that so?
Two points concern me: It is interesting that the casino knows exactly how long the withdrawal will take.
Secondly, I would consider that very weird without a truly good and complex explanation of why such a long time frame is necessary. Perhaps you can ask the chat or support and then share their response here with us. Can you do that, please?
Обслужването на клиенти казва, че се забавят поради голям брой заявки и че това са техните дати. Сега продължават да ми искат документ като доказателство за депозита, който съм направил преди печалбата и подобни неща. Мина седмица и този процес е много бавен и унизителен. Освен това само хората от обслужването на клиенти отговарят и казват, че тези, които виждат депозитите и т.н., са от друга област, но имат опит с това казино
Customer service says that they are delayed due to a high level of requests and that those are their dates. Now they keep asking me for a document as proof of the deposit I made before the profit and things like that. It's been a week and this process is very slow and humiliating. Apart from that, only the customer service people respond and they say that those who see the deposits etc. are from another area, but experience with this casino
El servicio al cliente dice que que se demoran por alto nivel de solicitudes y q esa son sus fecha ahora me siguen pidiendo documento como comprobante del depósito q hice antes de la ganancia y cosas así, ya ha pasado una semana y este proceso es muy lento y humillante a parte solo responde la gente de servicio al cliente y ellos dicen q los q ven los depósitos etc son de otra área, pero expericia con este casino
Най-важното е да сътрудничите напълно на казиното, въпреки че понякога изглежда като безкрайна история.
Така че, моля, изчакайте и ни уведомете как върви. Ако имате нужда от помощта на нашия екип за оплаквания, знайте, че сме тук за вас.
The most important thing is to fully cooperate with the casino, even though it sometimes seems like a never-ending story.
So, please hang in there and let us know how it goes. If you'll need the help of our complaint team, know that we are here for you.
Толкова съм ядосан на 9-ти направих теглене и след това ме помолиха да верифицирам акаунта и аз качвам и качвам документация в 7 слот за проверка или акаунт и те отхвърлиха документите ми няколко пъти, защото не са четливи, обработиха аз и аз все още не мога да получа моето теглене, сякаш казиното със 7 слота се бави нарочно, за да не плати, това никога не ми се беше случвало с други сайтове, депозитът беше винаги бързо, но ето че минаха почти 3 седмици и нищо, ужасно преживяване със 7 слот
I'm so angry on the 9th I made a withdrawal and then they asked me to verify the account and I upload and upload documentation to 7 slot to verify or account and they have rejected my documents several times for not being legible, they have processed me and I still can't get my withdrawal, it's as if the 7 slot casino was taking a long time on purpose so as not to pay, this had never happened to me with any other sites, the deposit was always fast, but here it's been almost 3 weeks and nothing, terrible experience with 7 slot
tengo tanta rabia el día 9 hice u. Retiro y depues me pidieron. Verificar la cuenta y subo y subo documentación a 7 slot para verificar o. De cuenta y me han rechazó do varias veces los documentos por no estar legibles me han tramitado n y aun no no puedo obtener mi retiro, es como si el casino 7 slot se demorara con intención para no pagar, nunca me había pasado esto con algún casi con en otro sitios siempre el depósito era rápido, pero aquí ya casi van 3 semanas y nada pésima experiencia con 7 slot
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.