ФорумОбсъждане на жалбипредприемете правни действия срещу казино 7 слотове

предприемете правни действия срещу казино 7 слотове

преди 1 година от Abett21
|
6253 преглеждания 58 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 1 година

НАДЯВАМ СЕ ВСИЧКИ, КОИТО МИНАВАТ ПРЕЗ ЛОШИ ПЕРИОДИ, ЩЕ СЕ ПРИСЪЕДИНЯТ КЪМ ФОРУМА И ЗАЩО ДА НЕ ГО КАЖЕМ УНИЖЕНИЕТО И ФРУСТРАЦИЯТА, КОИТО CASINO 7 SLOTS СЪЗДАВА С ИГРАЧИТЕ СИ, ТЪЙ КАТО НИКОЙ ИМ ПЛАЩА КАКТО ТРЯБВА ИЛИ ПРАВИЛНО НЕ ПЛАЩА МИСЛЯ, ЧЕ Е ЗЛОУПОТРЕБА И ИЗМАМА И АКО МЕ ПРИДРУЖАВАТЕ ДА ПОДДАДЕТЕ СЪОТВЕТНАТА ЖАЛБА ВЪВ ВСС НА ЧИЛИ, ЗА ДА ВЗЕМАТ ПОДХОДЯЩИТЕ МЕРКИ И ДА НЕ ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ЗАМАМЯТ ПОВЕЧЕ ХОРА, ВНИМАТЕЛНИ КЪМ МНЕНИЯТА ИМ

Автоматичен превод:
Abett21
преди 1 година

Вярвам, че засега трябва да се съсредоточите върху жалбата . Съжалявам за закъснението, но целият екип е изключително зает 🙁

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден, опитвам се да комуникирам с платформата от една седмица, получих награда и тя все още не е депозирана, истината е, че ръководителите на 7 слота са супер мили в gmail, но не съм успях да се свържа с телефонен номер, те ме помолиха да кача документацията и ми изпратиха, че не е ясно и снимките са много ясни и имам нужда печалбата ми да бъде депозирана

Автоматичен превод:
Natytaaa
преди 1 година

Здравейте.

Така че единственият проблем изглежда са снимките, които трябва да предоставите на казиното, за да премине проверката на акаунта, прав ли съм?

Моля, уверете се, че снимките показват точно това, което трябва да се вижда и чете. Можете ли да споделите обяснението на казиното или причината за отказа? ще се опитам да помогна

Моля, обърнете внимание, че някои документи трябва да бъдат предоставени в специфични форми или формати, а не само като обикновен екран или картина. Възможно ли е това да е проблемът, чудя се?..


Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих искал да знам от някой, който Е ПОЛУЧИЛ ПЛАЩАНЕТО СИ

Автоматичен превод:
npuyolc
преди 1 година

Здравейте Мисля, че разбирам какво имаш предвид, но е доста сложно, честно казано. 🙂

Преглеждам тези няколко потребителски отзива, които имаме за това казино досега - нямам късмет.

Най-добрите резултати донесе секцията за оплаквания, няма нужда да казвам, че говорим за играчи, които първоначално са дошли тук, за да се оплачат. Жалбите им обаче бяха решени впоследствие.

https://casino.guru/complaints/resolved

Можете ли да ги намерите?

Правилно ли приемам, че може да ви е необходима помощ? Какво стана? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Той не ми даде никаква информация. С други думи, няма човек, който успешно да е изтеглил средствата си. Защо не променят класификацията на казино 7slots като ИЗМАМНО КАЗИНО? Ако са пълни с оплаквания и никога не са платили парите, които са спечелили на своите играчи? Бих искал да знам до кого трябва да подам официална жалба-жалба- ИСКАНЕ. За да започнете да предприемате правни действия

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих искал да знам следната информация относно казиното 7slots

- законен представител

- държава, в която е установен

- И всички свързани правни данни за извършване

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакам плащането си почти месец.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Той не ми даде никаква информация. С други думи, няма човек, който успешно да е изтеглил средствата си. Защо не променят класификацията на казино 7slots като ИЗМАМНО КАЗИНО? Ако са пълни с оплаквания и никога не са платили парите, които са спечелили на своите играчи? Бих искал да знам до кого трябва да подам официална жалба-жалба- ИСКАНЕ. За да започнете да предприемате правни действия

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чувствам, че не разбрахте напълно това, което написах преди. 🙁

Ако щракнете върху зелената връзка, ще видите, че ВСИЧКИ ОПЛАКВАНИЯ БЯХА РАЗРЕШЕНИ - на злонамерените играчи беше платено.

Не знаем за някой, който да не е получавал заплащане в миналото.

Така на казиното е даден индекс на безопасност над средния - разгледайте рейтинга тук:

https://es.casino.guru/7slots-casino-resena#tab=js-tab-reviews

Би било разумно да си сътрудничите с Вероника и да актуализирате жалбата - можете да направите това точно тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих искал да знам следната информация относно казиното 7slots

- законен представител

- държава, в която е установен

- И всички свързани правни данни за извършване

Автоматичен превод:
преди 1 година

За това бих се консултирал с уебсайта и неговата регистрация. Ние не изискваме такава информация, за да оценим казиното, затова съжалявам, не разполагам с такава.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Abett21
преди 6 месеца

Аз мисля абсолютно същото, тези онлайн казина и 7 Slots са измама, първо като влезете ви дават печалба, така че да паднете и след това само ви вземат пари, бонусите са мизерни само в началото, след това те ви молят да депозирате определени суми, за да ви дадат минимален процент.

Наистина ИЗМАМА и всичко е тайно, ако имате проблеми никой няма да го реши, депозирах сума и когато играх, ми взеха целия кредит, оплаках се и те ми казаха, че чаках отговор, който до ден днешен Не съм получил.


Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Истината е, че тези онлайн казина НЕ трябва да съществуват, защото са тайни и също така, ако имате проблеми, нямате начин да общувате, освен ако не е по имейл или съобщения и получаването на положителен отговор като клиент е нула.

За мен влизането в това казино 7 Slots беше ужасно изживяване и загуба на пари, те са замаскирани компании, които само измамничат.

Автоматичен превод:
aguirreerika178
преди 6 месеца

Хей, съжалявам да науча за лошото ти преживяване в казиното.

Въпреки това, като видяхте, че са ви взели парите и вие се опитахте да се свържете с тях, не получихте никакво обяснение защо това се е случило и защо са ви взели парите? Не мисля, че това е правилният подход и дори да сте нарушили нещо, казиното е трябвало да ви информира за това.

Кажете ми дали сте разбрали или не?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Опитах се да изтегля печалбите си от 7 Slots Casino онлайн и то не ми позволява, говорих с поддръжката и те ми казаха, че сега не можете да теглите печалби чрез Visa или Mastercard и че мога да го направя само чрез криптовалути, правя не използва тази система, но ми изглежда много странно, че ДА приемат този депозит с виза, не са уведомили предварително за решението, което са взели.

Настоявам, както са получили моите депозити, така и да ми дадат това, което съм спечелил чрез същото платежно средство.

Автоматичен превод:
aguirreerika178
преди 5 месеца

Е, понякога се случва казиното да не може да направи теглене, използвайки същия метод, който сте използвали за депозиране, и за съжаление имам чувството, че това не е нещо необичайно в днешно време.

Така че колкото и да ми е неприятно да го кажа, вероятно ще трябва да изтеглите по някакъв достъпен метод. Опитахте ли да ги попитате дали проблемите, които имате сега с visa и mastercard, ще бъдат отстранени и дали можете да изчакате, докато стане възможно тегленето с тях?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Истината е, че съм бесен, казино 7 Slots наистина са измама и бъдете много внимателни, за да изтеглят парите си, искат от мен да изпратя снимки на банковите си карти и личната си карта, много съмнително, тъй като изтеглих печалбите си преди и те не ме попитаха за тези процедури, операторът ми каза, че ако не им изпратя тази документация, те не могат да ми прехвърлят парите сега, тъй като живеем в цял свят с много онлайн измами, аз не съм готови да изпращат такава лична информация и особено на сайт като този, където с късмет можете да общувате с някого само чрез съобщения.

Като цяло, бъдете много внимателни с тези измами и не давайте такава лична информация.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте, днес ми казаха, че мога да тегля с виза, но ме молят да им изпратя снимка на банковите си карти от двете страни и личната ми карта, което е много подозрително, тъй като никога преди не са ме питали и тези данни не са дължим им. Давайки много по-малко снимка на никого, рискувате да бъдете измамени и това става много често, казват, че е за да докажа самоличността си, много странно, има други методи или просто личните ми пароли, които трябва да използвам само аз и това трябва да е тяхна отговорност. достатъчно

Така че всеки път, когато искате да купите онлайн, трябва да изпращате снимки на вашите карти????

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Истината е, че съм бесен, казино 7 Slots наистина са измама и бъдете много внимателни, за да изтеглят парите си, искат от мен да изпратя снимки на банковите си карти и личната си карта, много съмнително, тъй като изтеглих печалбите си преди и те не ме попитаха за тези процедури, операторът ми каза, че ако не им изпратя тази документация, те не могат да ми прехвърлят парите сега, тъй като живеем в цял свят с много онлайн измами, аз не съм готови да изпращат такава лична информация и особено на сайт като този, където с късмет можете да общувате с някого само чрез съобщения.

Като цяло, бъдете много внимателни с тези измами и не давайте такава лична информация.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Е, казината често проверяват своите играчи и понякога това е при първото теглене, а понякога по-късно. Както и да е, в почти всяко казино трябва да се верифицирате, така че не е необичайно и освен това документите, които искат от вас, са абсолютно обикновени.

Така че, ако искате да теглите пари, ще трябва да преминете успешно този процес и да си сътрудничите с казиното.

Мислиш ли, че можеш да направиш това?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, самоличността ми беше потвърдена преди много месеци и се оказа, че сега са обработили много от моите тегления. Минаха повече от 3 седмици и се оказа, че сега ми искат информация за картата като платежни карти и т.н., за да докажат, че съм платил.

И е очевидно, искам да кажа, кой друг?

Изпратих ги и те са отхвърлени, вече направих жалба, те смятат, че наистина могат да ми помогнат, тази ситуация е изтощителна.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини