Здравейте, виждам, че казиното изисква допълнителна проверка от вас и сте направили добре, че изпратихте това, което поискаха, но се чудя защо документите бяха отхвърлени? Разбрахте ли или просто знаете , че са им отказали ? Предполагам, че първо ще трябва да преминете през процеса отново успешно, за да можете да направите теглене.
Въпреки това, тъй като сте подали жалба , нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме да разрешим проблема възможно най-скоро.
Ще стискам палци 🤞
Hello, I see that the casino requires additional verification from you and you did well to send what they asked for, but I wonder why the documents were rejected ? Did you find out or do you just know that they were refused ? I suppose you will have to go through the process again successfully first in order to be able to make a withdrawal.
However, since you have filed a complaint, our team will try to help you and hopefully get it resolved as soon as possible.
I will keep my fingers crossed. 🤞