ФорумОбсъждане на жалбипредприемете правни действия срещу казино 7 слотове

предприемете правни действия срещу казино 7 слотове (страница 2)

преди 1 година от Abett21
|
6237 преглеждания 58 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Yanet62
преди 5 месеца

Здравейте, виждам, че казиното изисква допълнителна проверка от вас и сте направили добре, че изпратихте това, което поискаха, но се чудя защо документите бяха отхвърлени? Разбрахте ли или просто знаете , че са им отказали ? Предполагам, че първо ще трябва да преминете през процеса отново успешно, за да можете да направите теглене.

Въпреки това, тъй като сте подали жалба , нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме да разрешим проблема възможно най-скоро.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Просто ги отхвърлиха, след което ги изпратих отново по-подробно. Но трябва да изчакам отговора. Мисля, че е много.

Първи проблеми с тегления

След това ми искат допълнителни документи.

Отхвърлен съм, което ме кара да мисля, че не искат да ми изплатят печалбите.

Отдавна не съм играл приложението от 1 година и понякога попадат в този проблем. Те трябва да се подобрят. Други казина плащат високи печалби. Те отнемат много време.

Автоматичен превод:
Yanet62
преди 5 месеца

Със сигурност има място за подобрение, съгласен съм. Но ако имате известен опит с тях, тогава знаете какво да очаквате. Понякога се случва казино да се нуждае от допълнителни документи за проверка след определен период от време, когато иска да провери нещо. Това е обичайна практика. Да видим какво ще се случи с изпратените от вас документи и дали ще бъдат отхвърлени или одобрени. Чувствайте се свободни да публикувате всякакви промени в жалбата и можете също да ни пишете във форума.

Надявам се, че тази ситуация няма да е трудна за разрешаване и в крайна сметка ще получите парите си. 😉

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Бих искал да знам защо създадох банкова сметка и тя беше успешна. Оттеглянето ви никога не е пристигнало. Колко време е минало? Единственото нещо, което специалистите знаят как да кажат, е да изпълняват вашия случай. Не разбирам дали прехвърлянето е направено успешно. Пристигна в сметката ви, но гледате в банката. Парите ги няма и вие се обаждате и говорите с директора на моята банка и той казва, че няма плащане, но според вас е получил, че е направено успешно, за първи път го виждам да се случва, досадно е, защото те карат изчакайте и кажете само специалист да види вашия случай. Надявам се, че можете да получите парите ми, тъй като грешката беше направена от казиното, сега въпросът ми ❓ колко време чакате.........

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
raquelmili2004
преди 5 месеца

Това казино вече много се подиграва с хората и аз чакам парите почти месец.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Бих искал да знам защо създадох банкова сметка и тя беше успешна. Оттеглянето ви никога не е пристигнало. Колко време е минало? Единственото нещо, което специалистите знаят как да кажат, е да изпълняват вашия случай. Не разбирам дали прехвърлянето е направено успешно. Пристигна в сметката ви, но гледате в банката. Парите ги няма и вие се обаждате и говорите с директора на моята банка и той казва, че няма плащане, но според вас е получил, че е направено успешно, за първи път го виждам да се случва, досадно е, защото те карат изчакайте и кажете само специалист да види вашия случай. Надявам се, че можете да получите парите ми, тъй като грешката беше направена от казиното, сега въпросът ми ❓ колко време чакате.........

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, това е и моят въпрос, от колко време чакате парите си? Доколкото разбрах, казиното ви каза, че тегленето ви е обработено и изпратено, но парите все още не са в банковата ви сметка, прав ли съм? Ето защо питам колко време чакате, защото ние даваме на казината 14 дни да уредят процеса на теглене и ако не го направят, ще се опитаме да помогнем.

Кажете ми дали съм разбрал правилно.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това казино вече много се подиграва с хората и аз чакам парите почти месец.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

О, виждам, че казиното е отговорило на жалбата ви и все още не е успяло да разреши ситуацията относно документите и следователно вашите карти. Странно е, че въпреки че казвате, че са цифрови, няма алтернатива за проверка.

Ние обаче ще го оставим на нашия екип, на вас и на казиното и аз твърдо вярвам, че ще се появи нещо, което да го направи успешно.

Моля, уведомете ме, ако имате нещо ново.

Желая ти здрави нерви.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте, изпратих доказателство от банката, че картите са моя собственост, и снимки на картите, но бях отхвърлен повече от 10 пъти... така че следващото вече загубих много време. Това е най-лошото казино, което някога съм играл.

Мислех, че можеш да ми помогнеш?

Автоматичен превод:
Yanet62
преди 5 месеца

Нашият екип се опитва да даде всичко от себе си и случаят все още не е приключен, така че се надяваме да завърши добре. Трудно е, когато изпратите почти всичко, което имате, и то все още не отива никъде.

Както и да е, да се надяваме, че ще бъде решен и казиното ще постигне някакво разумно споразумение с вас.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, разбирам, но се случва да не ми кажат, че е 14 дни, просто чакам специалисти да разрешат вашия случай. Въпросът ми е какво ще стане, ако парите не пристигнат? Ще ми върнат ли спечеленото? Не виждам нищо и трябва да чакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Ако го разбера, ще изчакам процеса на теглене.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Само не съобщиха, че е 14 дни, а специалистите го преглеждат и чакат.

Автоматичен превод:
raquelmili2004
преди 5 месеца

Така че нека бъдем ясни, 14-те дни, които споменах, са 14-те дни, които даваме на казината, за да уредят процеса на теглене. Казиното очевидно не са ви дали никаква времева рамка, защото нямат такава и затова не знам колко дълго трябва да чакате специалист да се заеме с вашия случай.

Така че, ако са изминали 14 дни, откакто сте направили своето теглене, можете да подадете жалба до нас и ние ще се опитаме да ви помогнем и да проучим какво се случва и защо все още нямате парите.

Изясних ли се или трябва да задавате въпроси? Чувствайте се свободни и аз ще ви отговоря, ако знам.

Чудех се обаче откога чакаш парите си, можеш ли да ми кажеш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Чакам 10 дни и пак нищо, само казват чакай, решават го....

Автоматичен превод:
raquelmili2004
преди 5 месеца

31 май беше ритрийтът, който направих. Сега внимателно определих датата, така че до днес минаха 12 дни и все още нищо.

Автоматичен превод:
raquelmili2004
преди 5 месеца

Е, това ми се струва достатъчно, за да даде подходяща причина за случващото се.

Въпреки това бих изчакал тези два дни и да видя дали казиното ще стигне до вас и ако не, тогава бих препоръчал да подадете жалба при нас, както обявих в предишния си пост, където нашият екип ще се опита да ви помогне.

Мислиш ли, че можеш да се справиш по този начин?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Да, тогава ще изчакам да изтекат 14-те дни и ще ви информирам как е моят случай, благодаря.

Автоматичен превод:
raquelmili2004
преди 5 месеца

Няма за какво, много ще се радвам, ако това се разреши, но нека не изпреварваме.

Ще изчакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте, минаха 14 дни и все още нищо не говори, че специалистите продължават да учат.

Автоматичен превод:
raquelmili2004
преди 5 месеца

Е, в такъв случай, както казах, бих препоръчал да подадете жалба.

Можете да го направите на този линк . ⬅️

Ако искате също да знаете какво можете да очаквате от целия процес, тогава съм включил и това ръководство и ще разберете всичко, което трябва да знаете.

Въпреки това, все още не сте стигнали никъде другаде, да, когато казвате, че те все още разследват. Разбирам, че ако нямат какво друго да ви кажат, ще ви повторят същите неща, но се чудя колко време може да отнеме това и това би ме притеснило.

Така че се чудя дали нашият екип ще успее да разбере какво се случва.

Кажете ми, ако решите да подадете жалба.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини