ФорумОбсъждане на жалбиCbet блокира акаунта ми след голямо теглене на пари

Cbet блокира акаунта ми след голямо теглене на пари (страница 3)

преди 1 година от Edojota
|
12354 преглеждания 68 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
nicolasporco1
преди 1 година

Решение за какво, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

За да възстановите заключения акаунт..


Автоматичен превод:
nicolasporco1
преди 1 година

О, виждам!

Бих искал да започна с един въпрос: Знаете ли защо акаунтът ви беше блокиран?

Има ли някакво обяснение? Обикновено най-добрият подход е да се свържете с казиното. 🤔 Можете ли да опитате това? Надявам се, че можете. Ще бъда тук за актуализация.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря за отделеното време ! Свързах се с казиното и те не ми дадоха отговори, нито отговориха на имейли, блокираха чата за обслужване на клиенти. Обикновено съм играл на слотове без какъвто и да е бонус, сметката имаше баланс от 9000 USD вътре, наистина се чувствам измамен и не знам какво да правя.

Автоматичен превод:
nicolasporco1
преди 1 година

Засега няма много какво да направите, освен да изчакате казиното да реагира на вашата жалба. Засега отговорете на специалиста, сътрудничете, като отговорите на това, което гуруто трябва да знае, за да може да се опита да комуникира с казиното (просто трябва да отговорите в раздела за оплаквания).

Вашият случай не е изолиран, има много със същия проблем и това е лош знак, това обикновено означава, че казиното просто планира да задържи потребителски средства, случвало се е и преди, това казино, ако не греша, се популяризира много в Аржентина чрез стриймъри или инфлуенсъри, които решават да продават и измамят собствената си аудитория, те също заслужават да бъдат посочени в случай, че оплакванията не бъдат разрешени

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Благодаря за отговора ! Ще следвам стъпките, които препоръчвате. всичко най-хубаво


Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря за отделеното време ! Свързах се с казиното и те не ми дадоха отговори, нито отговориха на имейли, блокираха чата за обслужване на клиенти. Обикновено съм играл на слотове без какъвто и да е бонус, сметката имаше баланс от 9000 USD вътре, наистина се чувствам измамен и не знам какво да правя.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Толкова съжалявам, че казиното не отговаря на никакви имейли и дори чатът на живо не е от полза. Забелязах, че сте подали жалба, но това казино не е полагало никакви усилия да ни сътрудничи напоследък, така че не съм изненадан, че беше затворено като неразрешено. Изглежда, че ще бъде трудна битка да получите парите си и не знам дали ще бъде успешна. В този случай бих искал да ви препоръчам да избягвате това казино, защото само ще се натъкнете на повече проблеми.

Въпреки това, ако имате някаква нова информация, можете ли да ни уведомите? Ще се опитам да съм позитивна и ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Идвам да актуализирам всичко, което се случи, казиното никога не отговори по никакъв начин директно, само с ботове, които директно написаха едно и също нещо както по имейл, така и с бъг, който ви позволява да говорите с поддръжката на живо, тъй като когато ви баннат дори и това Те нека го направиш. Пуснах жалбата си в GC (gaming curaçao) и чакам да ми отговорят, препоръчвам ви да го направите, като пишете на този имейл complaints@gaming-curacao.com, където трябва да ми помогнат, накараха ме да попълня извадете PDF преди около 3 дни Това, което просто трябва да направим, е да изчакаме и да видим какво ще се случи.

Автоматичен превод:
Edojota
преди 1 година

Здравейте, мисля, че това е добър ход, тъй като казиното не успя да отговори на вашата жалба. Наистина се надявам, че ще можете да постигнете справедливо споразумение и всичко ще се нареди добре. Бихте ли ни информирали, когато получите отговор от органа? Мисля, че повече играчи ще се интересуват от това, което сте успели да разрешите. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей, как си? От 16 ноември направих тегленето и все още нямам отговори, имам 440 USD за теглене, всичко е проверено, никога не ми е отнемало толкова време да тегля пари

Автоматичен превод:
axelc754
преди 11 месеца

Здравейте, значи казиното не е предоставило никаква информация защо тегленето ви се е забавило с една седмица? Имали ли сте успешни тегления в това казино преди и сега за първи път има проблем?

Кажи ми

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Само това ми отговориха...

Вашият билет вече е създаден и ще бъде обработен много скоро.

Нашите екипи правят всичко възможно и ще се свържат с вас по имейл възможно най-скоро.

Освен това виждам, че поръчката ви има етикет с висок приоритет.

Това трябва да ускори процеса. Моля ви да изчакате.

Но има ли нещо друго, което мога да направя за вас? 😊


и след това това...

Екипът по финанси и сигурност прави всичко възможно и ще се свържем с вас по имейл в рамките на 72 работни часа (с изключение на конкретни случаи, чието анализиране може да отнеме повече време).

Но минаха повече от 72 часа, вече направих успешни тегления няколко пъти и сега за първи път отне толкова време и видях, че не съм единственият.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Това също

За съжаление през последните няколко дни имахме технически проблем с тегленията.

Поради този технически проблем, някои тегления не бяха автоматично валидирани от системата, така че трябваше да ги изпратим за ръчно валидиране от отговорния отдел. В резултат на това в момента изпитваме голямо търсене на технически обаждания, така че завършването отнема малко повече време от обикновено. Въпреки това, нашият екип работи усилено, за да гарантира, че всички предстоящи тегления ще бъдат изплатени възможно най-скоро.

Вашето техническо обаждане вече е маркирано като високоприоритетно и веднага щом приключи, ще ви информираме по имейл.

Искрено се извиняваме за забавянето и повтаряме, че това е временен проблем и нашият екип работи усилено, за да предотврати повторение.

Благодарим ви за разбирането и търпението.

Автоматичен превод:
axelc754
преди 11 месеца

Е, казиното има технически проблеми според това, което описахте. Даваме на казината 14 дни, за да разрешат процеса на теглене, така че ако отнеме повече от това време, можете да подадете жалба при нас.

В този случай обаче бих бил по-търпелив, защото споменахте, че вече сте имали успешни тегления в казиното, което е положително и казиното също се опитва да ви отговори и да ви уведоми какъв е проблемът, което също изглежда правилно нещо за правене. И така, възможно ли е да останем търпеливи? Ако нищо не се промени през следващите няколко дни и следователно следващата седмица, ще се опитаме да ви помогнем. Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Идеално, ще изчакам останалите дни, иначе пак ще пиша

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, исках да ви кажа, че току-що ми платиха. Много благодаря

Автоматичен превод:
axelc754
преди 11 месеца

Наистина ли? Каква весела новина!

Ние сме развълнувани, че все пак е решен. Бихте ли ми припомнили колко време отне общо?

Опитвайки се да разбера колко добре казиното се е справило с проблема като цяло. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Исках да допринеса с моята песъчинка, защото съм в същото положение! От 19 октомври съм в същата ситуация, депозирах 3000 USD и спечелих 11 186 USD... и същата история с билет с висок приоритет, някой ще съобщи бла-бла, на 6 ноември блокираха сметката ми поради предполагаема измама (не разбрах от казиното, защото те се свързаха с мен едва миналата седмица) предполага се, че през септември казиното е претърпяло бонус измама и акаунтът ми беше свързан с 4 други... в този момент изпращам всичко, което поискат, по имейл за по-късно разследване преди 2 месеца се свързаха с тях, разбрах, защото в Аржентина стриймърите имат част от оплакванията за cbet поради причината, че не плаща (не знам защо продължават да го рекламират, знаейки, че мамят публиката ) и добре изчислявам, че този, който му дава договорите, им е казал, че съм измамил cbet с 50k usd!!! Лудост, очевидно не съм извършил никакъв вид измама или игра с бонус или нещо подобно, по-скоро е първият път между 2 октомври и загубих 250 USD, след което влязох отново на 19-ти и спечелих. Но добре, за съжаление дори стриймър не се свърза с мен, за да види ситуацията и е по-лесно да ме обвинят, че съм измамник... така че сега говоря с cbet, който ми отговаря почти веднъж седмично... и вижте какво правят кажи ми да изпратя снимки на моя документ, селфи с документа, доказателство за доходите ми... Имам известна надежда, защото акаунтът ми беше отключен, успях да вляза отново, но все още нямам новини...

Автоматичен превод:
lucasvelazco
преди 11 месеца

Здравей Лукас, благодаря ти за информацията, аз съм в същата ситуация, но те отговориха само на имейла за аномалиите и че е блокиран за постоянно. Направих се готов да изпратя всичко, но те вече не отговориха, какъв имейл използвате за комуникация?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Исках да допринеса с моята песъчинка, защото съм в същото положение! От 19 октомври съм в същата ситуация, депозирах 3000 USD и спечелих 11 186 USD... и същата история с билет с висок приоритет, някой ще съобщи бла-бла, на 6 ноември блокираха сметката ми поради предполагаема измама (не разбрах от казиното, защото те се свързаха с мен едва миналата седмица) предполага се, че през септември казиното е претърпяло бонус измама и акаунтът ми беше свързан с 4 други... в този момент изпращам всичко, което поискат, по имейл за по-късно разследване преди 2 месеца се свързаха с тях, разбрах, защото в Аржентина стриймърите имат част от оплакванията за cbet поради причината, че не плаща (не знам защо продължават да го рекламират, знаейки, че мамят публиката ) и добре изчислявам, че този, който му дава договорите, им е казал, че съм измамил cbet с 50k usd!!! Лудост, очевидно не съм извършил никакъв вид измама или игра с бонус или нещо подобно, по-скоро е първият път между 2 октомври и загубих 250 USD, след което влязох отново на 19-ти и спечелих. Но добре, за съжаление дори стриймър не се свърза с мен, за да види ситуацията и е по-лесно да ме обвинят, че съм измамник... така че сега говоря с cbet, който ми отговаря почти веднъж седмично... и вижте какво правят кажи ми да изпратя снимки на моя документ, селфи с документа, доказателство за доходите ми... Имам известна надежда, защото акаунтът ми беше отключен, успях да вляза отново, но все още нямам новини...

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Хей, видях, че сте имали и подадена жалба до нас, която завърши като политика за липса на реакция, тъй като казиното не е отговорило на достатъчно оплаквания преди.

Въпреки това съм много щастлив, ако казиното комуникира с вас и сега преминавате през процеса на верификация на акаунта, както описвате. Дава поне малка надежда, че нещо може да тръгне в по-добра посока. Ако го завършите, можете ли да ни уведомите дали е било успешно или как е минало? Или нещо ново, което чувате от казиното? Мисля, че може да бъде полезно и за други играчи.

Силно вярвам, че вашата ситуация може да бъде разрешена, но все още няма да изпреварвам. Кажете ми как се развива. Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини