О, виждам!
Бих искал да започна с един въпрос: Знаете ли защо акаунтът ви беше блокиран?
Има ли някакво обяснение? Обикновено най-добрият подход е да се свържете с казиното. 🤔 Можете ли да опитате това? Надявам се, че можете. Ще бъда тук за актуализация.
Oh, I see!
I'd like to start with a question: Do you know why your account was blocked?
Does some explanation exist? Usually, the best approach is to contact the casino. 🤔 Could you try that? I hope you can. I'll be here for an update.
Благодаря за отделеното време ! Свързах се с казиното и те не ми дадоха отговори, нито отговориха на имейли, блокираха чата за обслужване на клиенти. Обикновено съм играл на слотове без какъвто и да е бонус, сметката имаше баланс от 9000 USD вътре, наистина се чувствам измамен и не знам какво да правя.
thanks for your time ! I contacted the casino and they did not give me answers, nor did they respond to emails, they blocked the customer service chat. I have normally played slots without any type of bonus, the account had a balance of 9000 USD inside, I really feel scammed and I don't know what to do.
muchas gracias por tu tiempo ! me puse en contacto con el casino y no me dan respuestas, ni responden emails, bloquearon el chat de atencion al cliente. Eh jugado normalmente slots sin ningun tipo de bonificacion, la cuenta tenia un saldo de 9000 usdt dentro, realmente me siento estafado y no se que hacer.
Засега няма много какво да направите, освен да изчакате казиното да реагира на вашата жалба. Засега отговорете на специалиста, сътрудничете, като отговорите на това, което гуруто трябва да знае, за да може да се опита да комуникира с казиното (просто трябва да отговорите в раздела за оплаквания).
Вашият случай не е изолиран, има много със същия проблем и това е лош знак, това обикновено означава, че казиното просто планира да задържи потребителски средства, случвало се е и преди, това казино, ако не греша, се популяризира много в Аржентина чрез стриймъри или инфлуенсъри, които решават да продават и измамят собствената си аудитория, те също заслужават да бъдат посочени в случай, че оплакванията не бъдат разрешени
For now there is not much to do except wait for the casino to react to your complaint. For now, respond to the specialist, collaborate by answering what guru needs to know so they can try to communicate with the casino (you just have to respond in the complaints section).
Your case is not isolated, there are many with the same problem and that is a bad sign, that usually means that the casino simply plans to keep user funds, it has happened before, this casino if I am not wrong is promoted a lot in Argentina through streamers or influencers who decide to sell and scam their own audience, they also deserve to be pointed out in case the complaints are not resolved
Por ahora no hay mucho que hacer excepto esperar a que el casino reaccione a tu queja. Por ahora respondele a la especialista, colabora respondiendo lo que guru necesite saber para que intenten comunicarse con el casino (solo tienes que responder en el apartado de quejas).
Tu caso no es aislado, hay muchos con el mismo problema y esa es una pésima señal, eso suele significar que el casino simplemente planea quedarse con los fondos de usuarios, ya ha pasado antes, este casino si no estoy mal lo promocionan mucho en Argentina a través de streamers o influencers que deciden vender y estafar a su propia audiencia, ellos también merecen ser señalados en caso que las quejas no sean resueltas
Благодаря за отговора ! Ще следвам стъпките, които препоръчвате. всичко най-хубаво
thanks for the reply ! I am going to follow the steps you recommend. all the best
gracias por la respuesta ! voy a seguir los pasos que me recomendas. un saludo
Благодаря за отделеното време ! Свързах се с казиното и те не ми дадоха отговори, нито отговориха на имейли, блокираха чата за обслужване на клиенти. Обикновено съм играл на слотове без какъвто и да е бонус, сметката имаше баланс от 9000 USD вътре, наистина се чувствам измамен и не знам какво да правя.
thanks for your time ! I contacted the casino and they did not give me answers, nor did they respond to emails, they blocked the customer service chat. I have normally played slots without any type of bonus, the account had a balance of 9000 USD inside, I really feel scammed and I don't know what to do.
muchas gracias por tu tiempo ! me puse en contacto con el casino y no me dan respuestas, ni responden emails, bloquearon el chat de atencion al cliente. Eh jugado normalmente slots sin ningun tipo de bonificacion, la cuenta tenia un saldo de 9000 usdt dentro, realmente me siento estafado y no se que hacer.
Толкова съжалявам, че казиното не отговаря на никакви имейли и дори чатът на живо не е от полза. Забелязах, че сте подали жалба, но това казино не е полагало никакви усилия да ни сътрудничи напоследък, така че не съм изненадан, че беше затворено като неразрешено. Изглежда, че ще бъде трудна битка да получите парите си и не знам дали ще бъде успешна. В този случай бих искал да ви препоръчам да избягвате това казино, защото само ще се натъкнете на повече проблеми.
Въпреки това, ако имате някаква нова информация, можете ли да ни уведомите? Ще се опитам да съм позитивна и ще ти стискам палци. 🤞
I'm so sorry that the casino doesn't respond to any emails and even the live chat is not helpful. I noticed that you filed a complaint, but this casino hasn't made any effort to cooperate with us lately, so I'm not surprised that it was closed as unresolved. It looks like it's going to be an uphill battle to get your money, and I don't know if it's going to be successful. In this case, I would like to recommend that you avoid this casino because you will only run into more problems.
However, if you have any new information, could you let us know ? I'll try to be positive and keep my fingers crossed for you. 🤞
Идвам да актуализирам всичко, което се случи, казиното никога не отговори по никакъв начин директно, само с ботове, които директно написаха едно и също нещо както по имейл, така и с бъг, който ви позволява да говорите с поддръжката на живо, тъй като когато ви баннат дори и това Те нека го направиш. Пуснах жалбата си в GC (gaming curaçao) и чакам да ми отговорят, препоръчвам ви да го направите, като пишете на този имейл complaints@gaming-curacao.com, където трябва да ми помогнат, накараха ме да попълня извадете PDF преди около 3 дни Това, което просто трябва да направим, е да изчакаме и да видим какво ще се случи.
I come to update everything that happened, the casino never responded in any way directly, only with bots that directly wrote the same thing both by email and with a bug that let you talk to live support, since when you ban you not even that They let you do it. I put my complaint in GC (gaming curaçao) and I am waiting for them to respond to me, I recommend that you do that by writing to this email complaints@gaming-curacao.com where they are supposed to give me help, they made me fill out a PDF about 3 days ago What we just have to do is wait and see what happens.
Vengo a hacer el update de todo lo ocurrido, el casino nunca respondio de ninguna manera directamente, solo con bots que escribian directamente lo mismo tanto por mail como con un bug que te dejaba hablar con el soporte en vivo, ya que al banearte ni eso te dejan hacer. Puse mi queja en GC (gaming curazao) y estoy esperando que me respondan, les recomiendo que hagan eso escribiendo a este mail complaints@gaming-curacao.com en donde se supone que me brindaran ayuda, me hicieron llenar un PDF hace ya como 3 dias por lo que solo queda esperar a ver que pasa.
Здравейте, мисля, че това е добър ход, тъй като казиното не успя да отговори на вашата жалба. Наистина се надявам, че ще можете да постигнете справедливо споразумение и всичко ще се нареди добре. Бихте ли ни информирали, когато получите отговор от органа? Мисля, че повече играчи ще се интересуват от това, което сте успели да разрешите. 🙂
Hi, I think this is a good move since the casino was not able to respond to your complaint. I really hope that you will be able to get a fair settlement and everything will turn out well. Could you update us when you get a reply from the authority ? I think more players will be interested in what you have managed to resolve. 🙂
Здравей, как си? От 16 ноември направих тегленето и все още нямам отговори, имам 440 USD за теглене, всичко е проверено, никога не ми е отнемало толкова време да тегля пари
Hello, how are you? Since November 16, I made the withdrawal and I still have no answers, I have 440 USD to withdraw, I have everything verified, it has never taken me so long to withdraw money
Hola, como estan?, desde el día 16 de noviembre que realice el retiro y todavia no tengo respuestas, tengo para retir 440 usdt, tengo todo verificado, nunca tardo tanto en hace el retiro de dinero
Здравейте, значи казиното не е предоставило никаква информация защо тегленето ви се е забавило с една седмица? Имали ли сте успешни тегления в това казино преди и сега за първи път има проблем?
Кажи ми
Hello, so the casino hasn't provided any information about why your withdrawal has been delayed for a week ? Have you had any successful withdrawals in this casino before and now for the first time there is a problem ?
Let me know
Само това ми отговориха...
Вашият билет вече е създаден и ще бъде обработен много скоро.
Нашите екипи правят всичко възможно и ще се свържат с вас по имейл възможно най-скоро.
Освен това виждам, че поръчката ви има етикет с висок приоритет.
Това трябва да ускори процеса. Моля ви да изчакате.
Но има ли нещо друго, което мога да направя за вас? 😊
и след това това...
Екипът по финанси и сигурност прави всичко възможно и ще се свържем с вас по имейл в рамките на 72 работни часа (с изключение на конкретни случаи, чието анализиране може да отнеме повече време).
Но минаха повече от 72 часа, вече направих успешни тегления няколко пъти и сега за първи път отне толкова време и видях, че не съм единственият.
They only answered me this...
Your ticket has already been created and will be processed very soon.
Our teams are doing their best and will get back to you via email as soon as possible.
Also, I can see that your order has a high priority tag.
This should speed up the process. I ask you to wait, please.
However, is there anything else I can do for you? 😊
and then this...
The Finance and Security Team is doing everything possible, and you will be contacted by email within 72 business hours, (except for specific cases that may take longer to analyze).
But it's been more than 72 hours, I've already made successful withdrawals several times and now is the first time it's taken this long, and I've seen that I'm not the only one.
Solamente me respondieron esto...
Su ticket ya ha sido creado y será procesado muy pronto.
Nuestros equipos están haciendo todo lo posible y se comunicarán con usted por correo electrónico lo antes posible.
Además, puedo ver que su pedido tiene una etiqueta de alta prioridad.
Esto debería acelerar el proceso. Te pido que esperes, por favor.
Sin embargo, ¿hay algo más que pueda hacer por ti? 😊
y despues esto...
El Equipo de Finanzas y Seguridad está haciendo todo lo posible, y serás contactado por correo electrónico en 72 horas hábiles, (excepto casos específicos que pueden tomar más tiempo para analizar).
Pero ya pasaron mas de 72 hs, ya he realizado retiros exitosos varias veces y ahora es la primera vez que demora tanto asi, e visto que no soy el unico
Това също
За съжаление през последните няколко дни имахме технически проблем с тегленията.
Поради този технически проблем, някои тегления не бяха автоматично валидирани от системата, така че трябваше да ги изпратим за ръчно валидиране от отговорния отдел. В резултат на това в момента изпитваме голямо търсене на технически обаждания, така че завършването отнема малко повече време от обикновено. Въпреки това, нашият екип работи усилено, за да гарантира, че всички предстоящи тегления ще бъдат изплатени възможно най-скоро.
Вашето техническо обаждане вече е маркирано като високоприоритетно и веднага щом приключи, ще ви информираме по имейл.
Искрено се извиняваме за забавянето и повтаряме, че това е временен проблем и нашият екип работи усилено, за да предотврати повторение.
Благодарим ви за разбирането и търпението.
That too
Unfortunately, we have had a technical problem with withdrawals in the last few days.
Due to this technical problem, some withdrawals were not automatically validated by the system, so we had to send them for manual validation by the responsible department. As a result, we are experiencing a high demand for technical calls at the moment, so completion is taking a little longer than usual. However, our team is working hard to ensure that all pending withdrawals are paid as soon as possible.
Your technical call is already marked as high priority, and as soon as it is completed we will inform you by email.
We sincerely apologize for the delay and reiterate that this is a temporary issue and our team is working hard to prevent a recurrence.
Thank you for your understanding and patience.
Tambien esto
Lamentablemente, hemos tenido un problema técnico con las retiradas de fondos en los últimos días.
Debido a este problema técnico, algunas retiradas no fueron validadas automáticamente por el sistema, por lo que tuvimos que enviarlas para su validación manual por el departamento responsable. Como consecuencia, estamos experimentando una gran demanda de llamadas técnicas en estos momentos, por lo que la finalización está llevando algo más de tiempo de lo habitual. No obstante, nuestro equipo se está esforzando para que todas las retiradas pendientes se paguen lo antes posible.
Su llamada técnica ya está marcada como de alta prioridad, y en cuanto esté finalizada le informaremos por correo electrónico.
Le pedimos sinceramente disculpas por el retraso y le reiteramos que se trata de un problema temporal en el que nuestro equipo está trabajando duro para evitar que se repita.
Gracias por su comprensión y paciencia.
Е, казиното има технически проблеми според това, което описахте. Даваме на казината 14 дни, за да разрешат процеса на теглене, така че ако отнеме повече от това време, можете да подадете жалба при нас.
В този случай обаче бих бил по-търпелив, защото споменахте, че вече сте имали успешни тегления в казиното, което е положително и казиното също се опитва да ви отговори и да ви уведоми какъв е проблемът, което също изглежда правилно нещо за правене. И така, възможно ли е да останем търпеливи? Ако нищо не се промени през следващите няколко дни и следователно следващата седмица, ще се опитаме да ви помогнем. Възможно ли е това?
Well, the casino has technical problems according to what you described. We give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, so if it takes longer than that, then you can file a complaint with us.
However, in this case I would be more patient because you mentioned that you have already had successful withdrawals at the casino which is positive and the casino is also trying to answer you and let you know what the problem is, which also seems like the right thing to do. So would it be possible to remain patient ? If nothing changes in the next few days and therefore the next week, we would try to help you. Would that be possible ?
Здравейте, исках да ви кажа, че току-що ми платиха. Много благодаря
Hello, I wanted to tell you that I have just been paid. Thank you so much
Hola, queria comentarles que ya me acaban de pagar. Muchas gracias
Наистина ли? Каква весела новина!
Ние сме развълнувани, че все пак е решен. Бихте ли ми припомнили колко време отне общо?
Опитвайки се да разбера колко добре казиното се е справило с проблема като цяло. 🙂
Really? What cheerful news!
We are thrilled it has been resolved after all. Could you remind me how long it took in total?
Trying to figure out how well the casino addressed the issue in general. 🙂
Исках да допринеса с моята песъчинка, защото съм в същото положение! От 19 октомври съм в същата ситуация, депозирах 3000 USD и спечелих 11 186 USD... и същата история с билет с висок приоритет, някой ще съобщи бла-бла, на 6 ноември блокираха сметката ми поради предполагаема измама (не разбрах от казиното, защото те се свързаха с мен едва миналата седмица) предполага се, че през септември казиното е претърпяло бонус измама и акаунтът ми беше свързан с 4 други... в този момент изпращам всичко, което поискат, по имейл за по-късно разследване преди 2 месеца се свързаха с тях, разбрах, защото в Аржентина стриймърите имат част от оплакванията за cbet поради причината, че не плаща (не знам защо продължават да го рекламират, знаейки, че мамят публиката ) и добре изчислявам, че този, който му дава договорите, им е казал, че съм измамил cbet с 50k usd!!! Лудост, очевидно не съм извършил никакъв вид измама или игра с бонус или нещо подобно, по-скоро е първият път между 2 октомври и загубих 250 USD, след което влязох отново на 19-ти и спечелих. Но добре, за съжаление дори стриймър не се свърза с мен, за да види ситуацията и е по-лесно да ме обвинят, че съм измамник... така че сега говоря с cbet, който ми отговаря почти веднъж седмично... и вижте какво правят кажи ми да изпратя снимки на моя документ, селфи с документа, доказателство за доходите ми... Имам известна надежда, защото акаунтът ми беше отключен, успях да вляза отново, но все още нямам новини...
I wanted to contribute my grain of sand because I'm in the same position! Since October 19 I have been in the same situation, I deposited 3000 USD and won 11,186 USD... and the same story of a high priority ticket, someone is going to communicate blah blah, on November 6th they blocked my account, due to alleged fraud ( I didn't find out from the casino because they only contacted me last week) supposedly in September the casino suffered bonus fraud and my account was linked to 4 others... at this moment I am sending everything they request by email for later investigation 2 months ago they contacted them, I found out because in Argentina the streamers have a part of complaints for cbet for the reason that it does not pay (I don't know why they keep advertising it knowing that they scam the audience) and well I calculate that the one who gives it the contracts told them that I scammed cbet with 50k usd!!! Crazy, obviously I didn't commit any type of fraud or play with a bonus or anything, it's more the first time between October 2 and I lost 250 USD, then I entered again on the 19th and won. But well, unfortunately not even a stremer contacted me to see the situation and it is easier to accuse me of being a scammer... so now I am talking to cbet who responds to me almost once a week... and see what they tell me to send photos of my document selfies with the document, proof of my income... I have some hope because my account was unlocked I was able to log back in, but I still have no news...
Quería aportar mi granito de arena que estoy en la misma! Desde el 19 de octubre estoy en la misma, deposite 3000 usdt y gane 11.186usdt… y todo el mismo cuento de ticket de alta prioridad alguien se va a comunicar bla bla, el 6 de noviembre me bloquean la cuenta, por un supuesto fraude (no me enteré por el casino porque recién se contactaron conmigo la semana pasada) supuestamente en septiembre el casino sufrió fraude en bonos y mi cuenta estaba vinculada a otras 4.. en este momento estoy enviándole todo lo que me solicitan por mail para una investigación después de 2 meses se contactaron, yo me enteré porque en argentina los stremers tienen una parte de reclamos para cbet por el motivo de que no paga (no se porque la siguen publicitando sabiendo que estafan a la audiencia)y bueno calculo que el que le da los contratos les dijo que yo estafe a cbet con 50k usd!!! Una locura, obviamente no cometí ni un tipo de fraude ni jugué con bono ni nada, es más la primera vez entre el 2 de octubre y perdí 250 usdt, luego volví a entrar el 19 y gane. Pero bueno lamentablemente ni un stremer se comunicó conmigo para ver la situación y es más fácil acusarme de estafador.. así que ahora estoy hablando con cbet que me responde 1 vez x semana casi… y ver que me dicen envíe fotos de mi documento selfies con el documento, comprobantes de mis ingresos… tengo algo de esperanza porque mi cuenta fue desbloqueada pude volver a entrar, pero aún no tengo novedades…
Здравей Лукас, благодаря ти за информацията, аз съм в същата ситуация, но те отговориха само на имейла за аномалиите и че е блокиран за постоянно. Направих се готов да изпратя всичко, но те вече не отговориха, какъв имейл използвате за комуникация?
Hello Lucas, thank you for the information, I am in the same situation but they only replied to the email about the anomalies and that it was permanently blocked. I made myself available to send everything but they didn't respond anymore, what email do you use to communicate?
hola lucas gracias por la data, yo estoy en la misma pero al mail solo me contestaron lo de las anomalias y que estaba bloqueado permanente. Yo me puse a disposición para enviar todo pero no me respondieron mas, vos con que mail te comunicas ?
Исках да допринеса с моята песъчинка, защото съм в същото положение! От 19 октомври съм в същата ситуация, депозирах 3000 USD и спечелих 11 186 USD... и същата история с билет с висок приоритет, някой ще съобщи бла-бла, на 6 ноември блокираха сметката ми поради предполагаема измама (не разбрах от казиното, защото те се свързаха с мен едва миналата седмица) предполага се, че през септември казиното е претърпяло бонус измама и акаунтът ми беше свързан с 4 други... в този момент изпращам всичко, което поискат, по имейл за по-късно разследване преди 2 месеца се свързаха с тях, разбрах, защото в Аржентина стриймърите имат част от оплакванията за cbet поради причината, че не плаща (не знам защо продължават да го рекламират, знаейки, че мамят публиката ) и добре изчислявам, че този, който му дава договорите, им е казал, че съм измамил cbet с 50k usd!!! Лудост, очевидно не съм извършил никакъв вид измама или игра с бонус или нещо подобно, по-скоро е първият път между 2 октомври и загубих 250 USD, след което влязох отново на 19-ти и спечелих. Но добре, за съжаление дори стриймър не се свърза с мен, за да види ситуацията и е по-лесно да ме обвинят, че съм измамник... така че сега говоря с cbet, който ми отговаря почти веднъж седмично... и вижте какво правят кажи ми да изпратя снимки на моя документ, селфи с документа, доказателство за доходите ми... Имам известна надежда, защото акаунтът ми беше отключен, успях да вляза отново, но все още нямам новини...
I wanted to contribute my grain of sand because I'm in the same position! Since October 19 I have been in the same situation, I deposited 3000 USD and won 11,186 USD... and the same story of a high priority ticket, someone is going to communicate blah blah, on November 6th they blocked my account, due to alleged fraud ( I didn't find out from the casino because they only contacted me last week) supposedly in September the casino suffered bonus fraud and my account was linked to 4 others... at this moment I am sending everything they request by email for later investigation 2 months ago they contacted them, I found out because in Argentina the streamers have a part of complaints for cbet for the reason that it does not pay (I don't know why they keep advertising it knowing that they scam the audience) and well I calculate that the one who gives it the contracts told them that I scammed cbet with 50k usd!!! Crazy, obviously I didn't commit any type of fraud or play with a bonus or anything, it's more the first time between October 2 and I lost 250 USD, then I entered again on the 19th and won. But well, unfortunately not even a stremer contacted me to see the situation and it is easier to accuse me of being a scammer... so now I am talking to cbet who responds to me almost once a week... and see what they tell me to send photos of my document selfies with the document, proof of my income... I have some hope because my account was unlocked I was able to log back in, but I still have no news...
Quería aportar mi granito de arena que estoy en la misma! Desde el 19 de octubre estoy en la misma, deposite 3000 usdt y gane 11.186usdt… y todo el mismo cuento de ticket de alta prioridad alguien se va a comunicar bla bla, el 6 de noviembre me bloquean la cuenta, por un supuesto fraude (no me enteré por el casino porque recién se contactaron conmigo la semana pasada) supuestamente en septiembre el casino sufrió fraude en bonos y mi cuenta estaba vinculada a otras 4.. en este momento estoy enviándole todo lo que me solicitan por mail para una investigación después de 2 meses se contactaron, yo me enteré porque en argentina los stremers tienen una parte de reclamos para cbet por el motivo de que no paga (no se porque la siguen publicitando sabiendo que estafan a la audiencia)y bueno calculo que el que le da los contratos les dijo que yo estafe a cbet con 50k usd!!! Una locura, obviamente no cometí ni un tipo de fraude ni jugué con bono ni nada, es más la primera vez entre el 2 de octubre y perdí 250 usdt, luego volví a entrar el 19 y gane. Pero bueno lamentablemente ni un stremer se comunicó conmigo para ver la situación y es más fácil acusarme de estafador.. así que ahora estoy hablando con cbet que me responde 1 vez x semana casi… y ver que me dicen envíe fotos de mi documento selfies con el documento, comprobantes de mis ingresos… tengo algo de esperanza porque mi cuenta fue desbloqueada pude volver a entrar, pero aún no tengo novedades…
Хей, видях, че сте имали и подадена жалба до нас, която завърши като политика за липса на реакция, тъй като казиното не е отговорило на достатъчно оплаквания преди.
Въпреки това съм много щастлив, ако казиното комуникира с вас и сега преминавате през процеса на верификация на акаунта, както описвате. Дава поне малка надежда, че нещо може да тръгне в по-добра посока. Ако го завършите, можете ли да ни уведомите дали е било успешно или как е минало? Или нещо ново, което чувате от казиното? Мисля, че може да бъде полезно и за други играчи.
Силно вярвам, че вашата ситуация може да бъде разрешена, но все още няма да изпреварвам. Кажете ми как се развива. Ще ти стискам палци. 🤞
Hey, I saw that you also had a complaint filed with us which ended up as a no reaction policy because the casino did not respond to enough complaints before.
However, I am quite happy if the casino communicates with you and now you are going through the account verification process as you describe. It gives at least a small hope that something could move in a better direction. If you complete it could you let us know if it was successful or how it went ? Or anything new you hear from the casino ? I think it could be useful for other players as well.
I strongly believe that your situation could be resolved, but I won't get ahead of myself just yet. Let me know how it develops. I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.