Да, виждам, че все още не сте получили отговор, но бих искал да отбележа, че таймерът, който е горе вдясно, определя времето, в което нашият екип за оплаквания или вие трябва да отговорите. Ник със сигурност ще се свърже с вас възможно най-скоро, така че трябва да имате търпение, защото той също е зает с няколко оплаквания. Разбира се, разбирам, че не е лесно да чакаш и да запазиш хладнокръвие в ситуация като тази, но това ни остава.
Въпреки това, нека да видим дали казиното ще се свърже и ще се заинтересува ли да разреши проблема ви, въпреки че вече споменах, че напоследък не изглежда така.
За съжаление, всичко, което можем да направим, е да чакаме. Ако имате нещо ново, не се колебайте да ни актуализирате.
Yes, I see that you haven't received a reply yet, but I would like to point out that the timer, which is on the top right, determines the time that our complaint team or you have to reply. Nick will surely get back to you as soon as possible, so you need to be patient, because he is also busy with several complaints. Of course, I understand that it is not easy to wait and keep a cool head in a situation like this, but that is what we have left.
Nevertheless, let's see if the casino gets in touch and is interested in solving your problem, even though I have already mentioned that it doesn't look like that lately.
Unfortunately, all we can do is wait. If you have something new, feel free to update us.
Автоматичен превод: