ФорумОбсъждане на жалбиCbet блокира акаунта ми след голямо теглене на пари

Cbet блокира акаунта ми след голямо теглене на пари

преди 7 месеца от Edojota
|
6384 преглеждания 66 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 7 месеца

Здравейте, тук съм, за да ви разкажа за моя опит, депозирах преди 2 дни без активиран бонус или нещо друго 10 000 песо, които заложих и спечелих голяма сума пари, тези пари трябваше да пристигнат днес, откакто направих тегленето същия ден, но след влизане в 10:30 днес на 28 септември и някои неуспехи поради известие, в което се казваше, че действието е блокирано, акаунтът ми беше блокиран, говорих с поддръжката и те ми казаха, че акаунтът е блокиран, Без причина и за предполагаема оценка на някои от отделите, трябва да добавя, че дни преди това теглене вече бях направил такова, което беше отразено в банковата ми сметка. Моля, имам нужда от помощ

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Същото нещо ми се случи точно днес, изтеглих 300 000 при две тегления от 150 000 преди 4 дни и днес, когато отидох да вляза, разбрах, че акаунтът ми е блокиран, когато се свързах с поддръжката ми казаха, че са блокирали акаунта от управление поради "аномалии" и не можах да се свържа с тях повече, защото блокираха моя чат...

Автоматичен превод:
ukorim
преди 7 месеца

Аз съм в същата ситуация, приятелю, наистина не знам дали е грешка в приложението, защото не съм направил никаква аномалия, четох и не сме единствените, ако помогне, изпратете имейл тук support@cbet.ggx Те не са ми отговорили, писах преди около 5 години часове и все още е въпрос на чакане, те нямат причина да не ни депозират и още по-малко да ни забранят


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Абсолютно същото се случи и с мен

Автоматичен превод:
Jdseba
преди 7 месеца

Може да е грешка в приложението, да се надяваме, че е това. Честно казано, все още е важно да говорите с поддръжката и да публикувате жалбата тук. Ако сме няколко, казиното ще ни изслуша и е добре да знаем, че не сме сами. Да кажем, че парите са наши.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей братле, чухме се по twicht... Не знам дали ме помниш, cbet ТЕ СА БАНДА КРАДЦИ, просто теглиш и те блокират акаунта ти без причина.

Автоматичен превод:
ukorim
преди 7 месеца

Изтрийте бисквитките от браузъра, затворете го и го отворете отново, за да не блокират чата ви, въпреки че това не помага много, защото изглеждат като ботуши, които повтарят, че са открили "аномалии", които само те виждат. Играл съм в много казина и никога не съм имал проблеми, освен с тези крадци на cbet.

Автоматичен превод:
apgr11
преди 7 месеца

Направих това и се свързах отново, надявайки се да мога да отговоря на автоматичното съобщение, но те незабавно ви забраниха от чата, нямах шанс да отговоря... Невероятно.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Пич, те са банда крадци и едно от най-слабите момчета се намесва, за да помогне на стримерите, които това казино боклук спонсорира. Никога не са ме ограбвали по такъв крадлив начин като cbet казиното.


Препоръчвам на всички, вместо да помагате на стриймъра, да помогнете на себе си, като не депозирате нищо в това казино, тъй като ако спечелите, забравете за парите си.

Автоматичен превод:
apgr11
преди 7 месеца

Вярно е, брато, но не се притеснявай, нека пуснем съответните оплаквания на страницата и дано се отзоват и да се погрижат за това.


Автоматичен превод:
Edojota
преди 7 месеца

Изглежда, че това е общ проблем, има много отворени жалби за едно и също нещо и ако погледнете неразрешените оплаквания, това казино има дълга история на отказ на тегления и закриване на сметки без обяснение, има повече неразрешени оплаквания, отколкото разрешени оплаквания, тази година вече видях един случай на казино, което от нищото спря да плаща на много потребители едновременно, но трябва да се възползвате от съмнението и да изчакате малко. Вашият акаунт потвърден ли е?

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 7 месеца

Да, приятелю, имам потвърден акаунт с всички KYC, снимка на документа, имейл и номер. Няколко дни преди да поискам теглене, всъщност успях да направя успешно теглене, при което нямаше проблеми. Що се отнася до случая с това казино, как всичко беше разрешено, истината е, че имам нужда от парите и поради грешка или измама не бих искал искрено да ги загубя.


Автоматичен превод:
Edojota
преди 7 месеца

Казиното, за което говоря, е Scatterhall, спомням си, че преди месеци много потребители започнаха да съобщават, че тегленията им са закъснели и минават месеци и никога не са плащали нищо на никого, всъщност имаше толкова много неразрешени оплаквания, че официалният им резултат е близо до 1, рейтинг, който повечето измамни казина имат. В случая с това казино трябва да им дадете поне предимството на съмнението и може би те имат проблеми с техните процесори за плащане, ако са минали 2 седмици и там няма плащане, трябва да се притеснявате, засега просто трябва изчакайте и поискайте информация от казиното или отворете оплаквания и накарайте гуруто да се опита да се свърже с тях, тъй като те също съобщават, че поддръжката е блокирана за няколко

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 7 месеца

Разбирам, ще трябва да изчакаме всички, които сме баннати. Мислите ли, че това може да е грешка или някакъв вид казино мярка, която не е измама?


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да му дам предимството на съмнението ми звучи „невинно" или прекалено мило за казиното. Те просто забраняват акаунти, когато спечелите и забравяте за парите, те не са хиляди евро като другите потребители тук на guru. Не вярвам на нищо за тези cbet момчета.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, тук съм, за да ви разкажа за моя опит, депозирах преди 2 дни без активиран бонус или нещо друго 10 000 песо, които заложих и спечелих голяма сума пари, тези пари трябваше да пристигнат днес, откакто направих тегленето същия ден, но след влизане в 10:30 днес на 28 септември и някои неуспехи поради известие, в което се казваше, че действието е блокирано, акаунтът ми беше блокиран, говорих с поддръжката и те ми казаха, че акаунтът е блокиран, Без причина и за предполагаема оценка на някои от отделите, трябва да добавя, че дни преди това теглене вече бях направил такова, което беше отразено в банковата ми сметка. Моля, имам нужда от помощ

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, съжалявам за вашата ситуация. Мога ли да попитам дали вашият случай е свързан със спортни залагания или сте играли на ротативки или нещо друго?

Както и да е, намирам за странно, че едно казино блокира акаунти толкова ужасяващо, без да посочи причина, защото не мисля, че е правилно.

Всъщност забелязах, че той вече е подал жалба , така че ще трябва да изчакаме и да видим къде ще стигне Ник. Бихте ли ни актуализирали, когато получите нова информация? Мисля, че другите играчи биха оценили всичко ново. Засега ще чакам търпеливо.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Същото нещо ми се случи точно днес, изтеглих 300 000 при две тегления от 150 000 преди 4 дни и днес, когато отидох да вляза, разбрах, че акаунтът ми е блокиран, когато се свързах с поддръжката ми казаха, че са блокирали акаунта от управление поради "аномалии" и не можах да се свържа с тях повече, защото блокираха моя чат...

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей, опита ли да попиташ в чата какво точно означават аномалиите? Струва ми се доста странно, ако няколко акаунта са блокирани едновременно без причина.

Както и да е, забелязах, че сте подали и жалба , което според мен е правилното нещо, така че ще трябва да имаме търпение и да изчакаме, за да видим как ще се развие.

Ситуацията със сигурност не е приятна, но можете ли да ни уведомите, ако откриете нещо полезно?

Надявам се накрая всичко да се оправи. Късмет.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Абсолютно същото се случи и с мен

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Виждам, че не си единственият, който има точно същия проблем със затворен акаунт и си подал жалба . Предполагам, че и на вас не ви е дадена причина защо това е така?

Да видим докъде ще стигне Ник. Засега не ни остава нищо друго освен да чакаме.

Автоматичен превод:
Edojota
преди 7 месеца

Тъй като има много потребители със същия проблем, това може да означава три неща:

1) Казиното има проблеми с процесорите си за плащане

2) Казиното няма ликвидност да плати

3) Нямат намерение да плащат

Не се сещам за друго, поради поведението на казиното (не дава информация и блокира поддръжката на потребителите) съм много склонен към третия вариант, надявам се да не е така


Автоматичен превод:
apgr11
преди 7 месеца

Да, не обичам да давам предимството на съмнението на което и да е казино, защото те никога не дават тази полза на потребителите, когато се появят проблеми, но най-правилното нещо е да видим как се държат и досега смятам, че нямат намерение на плащане, защото не дават никаква информация и блокират поддръжката за засегнатите, никое прилично казино не прави това

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини