Здравейте, още един въпрос, като германец сега виждам само казината, които са одобрени за Германия, защо?
Hello, another question, as a German I can now only see the casinos that are approved for Germany, why?
Hallo mal eine andere Frage, mittlerweile kann ich als deutscher nur noch die Casinos sehen die für Deutschland zugelassen sind, warum?
Да, това е правилно, отсега нататък няма да виждате други казина, дори ако германските играчи са приети. Само DE-лицензираните.
Това се дължи на постоянното затягане на местните закони и ограничения.
Yes, this is correct, from now on, you won't see other casinos, even if German players are accepted. Only the DE-licensed ones.
This is due to the constant tightening of local laws and restrictions.
Да, сега е каквото е. Но защо не можете да поканите казиното на разговор, за да изясните тази ситуация? Ако аз, като немски играч, прочета в правилата и условията, че немски играчи НЕ са изключени???
Yes, now it is what it is. But why can't you invite the casino to a conversation to clarify this situation? If I, as a German player, read in the terms and conditions that German players are NOT excluded???
Ja nun ist es wie es ist. Nur warum kann man hier nicht das casino zu einem gespräch einladen um diese situation zu klären? Wenn ich doch als deutscher Spieler in den AGB lese das deutsche Spieler NICHT ausgeschlossen sind???
Не мога да поканя казиното да се присъедини към форума - нямам ливъридж или директен контакт. И поради промяната във видимостта на казиното, никой играч от вашата страна няма да види такова казино.
I can't invite the casino to join the forum - I have no leverage or direct contact. And due to the change in casino visibility, no player from your country will see such a casino.
Според последния ни опит никой няма да може да се регистрира от Германия. Формата за регистрация забранява такава настройка.
Правилно ли разбирам, успяхте ли да го направите? Вероятно чрез използване на огледалната страница, предполагам. 🤔
According to our latest attempt, no one would be able to register from Germany. The registration form forbids such a setting.
Do I understand correctly, you were able to do so? Probably by using the mirror page, I guess. 🤔
Както казах, не знаех предварително, че има две страници, защото бях пренасочен директно към тази от друга страница.
Но сега имам право на печалбите си... поне парите ми бяха взети и няма нищо в правилата и условията.
Всички имейл адреси на уебсайта не работят, което намирам за много странно.
As I said, I didn't know beforehand that there were two pages because I was redirected directly to this one from another page.
But I'm now entitled to my winnings... at least my money was taken and there's nothing in the terms and conditions.
All email addresses on the website are not working, which I find very strange.
Wie gesagt wusste ich nichts vorher davon das es zwei Seiten gibt da ich von einer anderen Seite direkt auf diese weitergeleitet wurde.
Aber ich hab doch nun recht auf mein Gewinn… es wurde ja zumindest mein Geld genommen und in den AGBs steht auch gar nichts.
Alle Mailadressen auf der Webseite sind nicht funktionsfähig was ich sehr merkwürdig finde.
Е, ако се затруднявате да изтеглите баланса от казиното поради ограничения в държавата, силно препоръчвам да подадете жалба. 🤔 Безплатно е, използвайте тази връзка, моля:
https://casino.guru/complaints/create
Най-малкото си струва да опитате, тъй като можете да видите в историята, че сме се сблъсквали със същата ситуация с друг играч от Германия, но изглежда, че все пак средства не са били анулирани.
След като казиното ви ограничи да теглите печалбите си, защото страната ви е била ограничена, това е изключително нечестно!
Well, if you struggle to get the balance out from the casino due to country restrictions, I strongly recommend submitting a complaint. 🤔 It is free, use this link, please:
https://casino.guru/complaints/create
It is at least worth trying as you can see in the history we've been facing the same situation with another player from Germany, yet it seems no funds were voided after all.
Once the casino restricts you from withdrawing your winnings because your country got restricted, it is extremely unfair!
Радка, благодаря ви за обратната връзка, поисках изплащането в петък в 10:30 ч. Казаха ми, че няма да се прави нищо през уикенда и че трябва да изчакате 72 часа. Това означава, че ще изчакам до сряда/четвъртък, в противен случай ще подам жалба тук и ще проверя други опции.
Никога не съм имал случай да получавате толкова малко обратна връзка от поддръжката. Това, което трябва да се спомене обаче е, че чатът на живо е приятелски настроен, но просто дава едни и същи автоматични отговори отново и отново.
Radka thank you for your feedback, I requested the payout on Friday at 10:30 a.m. I'm told nothing will be done on the weekend and that you should wait 72 hours. That means I'll wait until Wednesday/Thursday otherwise I would file a complaint here and check other options.
I've never had the case that you get so little feedback from support. What has to be mentioned, however, is that the live chat is friendly, but it just gives out the same automatic answers over and over again.
Radka danke für dein Feedback, ich hatte die Auszahlung am Freitag 10.30 Uhr beantragt. Mir wird gesagt am Wochenende wird nichts gemacht und man solle 72 Stunden warten. Heißt ich warte jetzt noch bis Mittwoch/Donnerstag andernfalls würde ich hier eine Beschwerde einreichen und weitere Möglichkeiten überprüfen.
Hatte bisher Nie den Fall das man so wenig Feedback vom Support erhält. Was man allerdings erwähnen muss ist das der Live Chat freundlich ist, allerdings aber auch nur immer und immer wieder die selben automatischen Antworten raushaut.
Тъжно е, когато подкрепата не е достатъчно подкрепяща. Както и да е, първоначално мислех, че проблемът е свързан с ограничението за държава, а сега изглежда, че съм грешал.
Е, нека изчакаме до четвъртък. Прав си. Дано жалбата не е необходима!
It's sad when the support is not supportive enough. Anyway, I originally thought the issue was related to the country restriction, and now, it seems I was wrong.
Well, let's wait till Thursday You're right. Hopefully, the complaint won't be necessary!
Жалбата ми беше отхвърлена. Неоснователно за мен. Не съм единственият германец, който успя да се регистрира тук. Просто исках гуруто да разбере в казиното защо немските играчи нямат немски в правилата и условията. Независимо от това, доверието в Casino Guru е намаляло много, което е наистина тъжно
My complaint was rejected. Unfounded for me. I'm not the only German who was able to register here. I just wanted the guru to find out at the casino why German players don't have German in the terms and conditions. Regardless, the trust in Casino Guru has decreased a lot, which is really sad
Meine Beschwerde wurde abgelehnt. Für mich unbegründet. Ich bin nicht die einzige deutsche die sich hier registrieren konnte. Ich wollte einfach nur das guru sich bei dem casino informiert warum bei den deutschen spieler kein german in den agb ließt. Egal aber das vertrauen zu casino guru hat sich damit sehr verringert, echt traurig
Обясних, че има недоразумение; Консултирах се с вашия случай с няколко колеги, но те пропуснаха няколко подробности. Жалбата трябваше да бъде отхвърлена , тъй като казиното никога не е анулирало нито една от вашите печалби поради ограниченията в страната . Това е добре, всички подобни случаи се отхвърлят.
Ние обаче успяхме да проучим процеса на регистрация и условията и резултатът беше, че не успяхме да се регистрираме там като немски играч . Не е възможно.
Честно казано не разбирам какво те натъжи. Благодарение на вас прегледът е актуален, показвайки, че играчи от вашата страна нямат право да играят. Това е правилно, защото използвахме тази информация от текущия регистрационен формуляр. Ако не можете да се регистрирате, вие също не можете да играете.
Не сте били лишени от никакви печалби. И така, какво не е наред от твоя гледна точка, моля?
I explained there was a misunderstanding; I was consulting your case with a few colleagues, yet they missed a few details. The complaint was meant to be rejected because the casino has not ever voided any of your winnings due to the country's restrictions. That's ok, all similar cases are rejected.
We were, however, able to investigate the registration process and terms, and the result was that we were not able to register there as a German player. It is not possible.
I honestly do not understand what made you sad. Thanks to you, the review is up-to-date showing that players from your country are not allowed to play. This is correct because we used this info from the current registration form. If you can't register, you also can't play.
You were not stripped of any winnings. So, what is wrong from your point of view, please?
Все още можете да стигнете до сайта като германец, лесно чрез Google... но ми е ясно, че те не искат да направят нищо срещу казино, което е свързано с големите марки като Dama или Rabidi. Точно както немските играчи в Casinoguru вече не могат да виждат казина без немски лиценз за игри, зад него текат партньорски пари, които се правят от немски играчи, които играят в нелицензирани казина за Германия. Всичко е толкова лицемерно. И това е самата истина.
You can still get to the site as a German, easily via Google... but it's clear to me that they don't want to do anything against a casino that is related to the big brands like Dama or Rabidi. Just like German players on Casinoguru can no longer see casinos without a German gaming license, behind it flows affiliate money that is made from German players who play in unlicensed casinos for Germany. It's all so hypocritical. And this is the truth.
Man kann immer noch als deutscher auf die Seite gelangen, ganz einfach über Google..... aber mir ist schon klar das sie gegen ein Casino das mit den grossen Marken wie Dama oder Rabidi verwandt ist nichts machen möchten. Genauso wie deutsche Spieler auf Casinoguru keine Casinos ohne deutsche Spiellizenz mehr sehen können, aber hinterm fließen Affiliate Gelder die mit deutschen Spielern gemacht werden, die in nicht lizenzierten Casinos für Deutschland spielen. Es ist alles so scheinheilig. Und das ist die Wahrheit.
Откъс от жалба: Тъй като вече няма кредит в блокираната ви сметка, всички печалби са изплатени и Германия се превърна в блокирана държава, както вече беше споменато, ние повече няма да обработваме този случай. Бих искал да мога да ти помогна. Съжаляваме, че не можахме да ви помогнем да разрешите този проблем, но моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако имате проблеми с друго казино в бъдеще. Поради посочените по-горе причини сега отхвърлям тази жалба. Благодаря за разбирането.
И само за ваша информация, можете да влезете в казиното като германец. Просто нелепо, но както вече споменахме казино, което е свързано с големи компании, като казино гуру не искате да си правите враг. И тъй като в момента казиното позволява достъп на немски играчи, затварянето на свързаните с него оплаквания е неправилно. За казината винаги им отнема цяла вечност да се оплакват, играчите просто биват отхвърляни бързо. И техните контрааргументи вече са безполезни, те не могат да говорят да се измъкнат от това.
Excerpt from a complaint: Since there is no longer any credit in your blocked account, all winnings have been paid out and Germany has become a blocked country, as already mentioned, we will no longer process this case. I wish I could help you. I'm sorry we couldn't help you resolve this issue, but please don't hesitate to contact us if you have any problems with another casino in the future. For the reasons stated above, I now reject this complaint. Thank you for your understanding.
And just for your information, you can access the casino as a German. Simply ridiculous but as already mentioned a casino that is related to large companies, as a casino guru you don't want to make yourself an enemy. And since the casino currently allows access to German players, the closure of the related complaints are incorrect. For the casinos they always take forever to complain, players are simply rejected quickly. And their counterarguments are now useless, they can't talk their way out of it.
Auszug aus einer Beschwerde:Da auf Ihrem Sperrkonto kein Guthaben mehr vorhanden ist, alle Gewinne ausgezahlt wurden und Deutschland zu einem Sperrland wurde, werden wir, wie bereits erwähnt, diesen Fall nicht weiter bearbeiten. Ich wünschte, ich könnte Ihnen weiterhelfen. Es tut mir leid, dass wir Ihnen bei der Lösung dieses Falles nicht helfen konnten, aber zögern Sie bitte nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie in Zukunft Probleme mit einem anderen Casino haben. Aus den oben genannten Gründen lehne ich diese Beschwerde nun ab. Danke für Ihr Verständnis.
Und nur zur Info, man kann als deutscher auf das Casino zugreifen. Einfach lächerlich aber wie schon erwähnt ein Casino das mit grossen Unternehmen verwandt ist, möchten sie als Casinoguru sich nicht als Feind machen. Und da das Casino den Zugriff derzeit für deutsche Spieler erlaubt, sind die Schließung der bezogenen Beschwerden nicht korrekt. Für die Casinos lassen sie immer ewig Zeit bei den Beschwerden, bei Spielern wird einfach schnell abgelehnt. Und ihre Gegenargumente sind jetzt nutzlos, da können sie sich nicht rausreden.
Успях да се регистрирам и да играя там като немски играч. Няма нищо в правилата и условията, което да изключва немския език. И не съм единственият германец, който успя да играе там. Да, за щастие ми се изплати. Но всеки друг германец не плаща нищо, защото като германец все още можете да отидете на този уебсайт и да се регистрирате. Просто исках този въпрос да бъде решен. И ще имате по-лесно време да получите отговор от това казино. Изпратих ви екранна снимка, на която чета правилата и условията, която просто беше игнорирана в жалбата ми.
I was able to register and play there as a German player. There is nothing in the terms and conditions that excludes German. And I'm not the only German who was able to play there. Yes, luckily I was paid off. But every other German doesn't pay anything because as a German you can still go to this website and register. I just wanted this matter to be resolved. And you would have an easier time getting an answer from this casino. I sent you a screenshot of me reading the terms and conditions, which was simply ignored in my complaint.
Ich konnte mich als deutsche Spielerin dort registrieren und spielen. In den AGB steht nichts das German ausgeschlossen ist. Und ich bin ja auch nicht die einzige deutsche die dort spielen konnte. Ja ich wurde zum glück ausgezahlt. Aber jeder andere deutsche zahlt nun für nichts ein denn man kann als deutsche immer noch auf diese website und sich registrieren. Ich wollte einfach nur das diese sache geklärt wird. Und ihr hättet es einfacher eine Antwort von diesem Casino zu bekommen. Ich hatte euch ein Screenshot gesendet wie ich die AGB lese, das wurde in meiner beschwerde einfach ignoriert.
Все още можете да стигнете до сайта като германец, лесно чрез Google... но ми е ясно, че те не искат да направят нищо срещу казино, което е свързано с големите марки като Dama или Rabidi. Точно както немските играчи в Casinoguru вече не могат да виждат казина без немски лиценз за игри, зад него текат партньорски пари, които се правят от немски играчи, които играят в нелицензирани казина за Германия. Всичко е толкова лицемерно. И това е самата истина.
You can still get to the site as a German, easily via Google... but it's clear to me that they don't want to do anything against a casino that is related to the big brands like Dama or Rabidi. Just like German players on Casinoguru can no longer see casinos without a German gaming license, behind it flows affiliate money that is made from German players who play in unlicensed casinos for Germany. It's all so hypocritical. And this is the truth.
Man kann immer noch als deutscher auf die Seite gelangen, ganz einfach über Google..... aber mir ist schon klar das sie gegen ein Casino das mit den grossen Marken wie Dama oder Rabidi verwandt ist nichts machen möchten. Genauso wie deutsche Spieler auf Casinoguru keine Casinos ohne deutsche Spiellizenz mehr sehen können, aber hinterm fließen Affiliate Gelder die mit deutschen Spielern gemacht werden, die in nicht lizenzierten Casinos für Deutschland spielen. Es ist alles so scheinheilig. Und das ist die Wahrheit.
Позволете ми един въпрос: Как бихме могли да спечелим пари от такива казина , ако не ги покажем на играчите ? Мисля, че не разбирате, че всички нелицензирани казина - тоест тези без немски лицензи - са скрити от вас, защото ни беше казано да го направим от GGL .
Първоначално имахме за цел да покажем всички казина, за да дадем шанс на играчите да вземат добре информирани решения. За съжаление, поради вашите ограничителни германски власти, ние трябва да скрием повечето казина.
Добре е, можете да го намерите чрез Google, поне ще знаете, че не трябва да играете там, нали? 🙂
Всички немски играчи най-вероятно са наясно с факта, че GGL забранява играта в чужди казина без немски лиценз.
Мога само да кажа, Кой е лицемерен сега?
Allow me a question: How could we gain money from such casinos if we do not show them to players? I think you do not understand that all unlicensed casinos - meaning those without German licenses - are hidden from you because we were told to do so by GGL.
Originally, we aimed to show all casinos in order to give players a chance to make well-informed decisions. Sadly, due to your restrictive German authority, we have to hide most of the casinos.
It is ok you can find it via Google, at least you would know you should not play there, wouldn't you? 🙂
All German players are most likely aware of the fact, that GGL prohibits playing in foreign casinos without a German license.
I can merely say, Who's being hypocritical now?
Успях да се регистрирам и да играя там като немски играч. Няма нищо в правилата и условията, което да изключва немския език. И не съм единственият германец, който успя да играе там. Да, за щастие ми се изплати. Но всеки друг германец не плаща нищо, защото като германец все още можете да отидете на този уебсайт и да се регистрирате. Просто исках този въпрос да бъде решен. И ще имате по-лесно време да получите отговор от това казино. Изпратих ви екранна снимка, на която чета правилата и условията, която просто беше игнорирана в жалбата ми.
I was able to register and play there as a German player. There is nothing in the terms and conditions that excludes German. And I'm not the only German who was able to play there. Yes, luckily I was paid off. But every other German doesn't pay anything because as a German you can still go to this website and register. I just wanted this matter to be resolved. And you would have an easier time getting an answer from this casino. I sent you a screenshot of me reading the terms and conditions, which was simply ignored in my complaint.
Ich konnte mich als deutsche Spielerin dort registrieren und spielen. In den AGB steht nichts das German ausgeschlossen ist. Und ich bin ja auch nicht die einzige deutsche die dort spielen konnte. Ja ich wurde zum glück ausgezahlt. Aber jeder andere deutsche zahlt nun für nichts ein denn man kann als deutsche immer noch auf diese website und sich registrieren. Ich wollte einfach nur das diese sache geklärt wird. Und ihr hättet es einfacher eine Antwort von diesem Casino zu bekommen. Ich hatte euch ein Screenshot gesendet wie ich die AGB lese, das wurde in meiner beschwerde einfach ignoriert.
Въпросът е, че нито един немски играч не може да се регистрира; не е посочено в условията, но регистрационната форма не съдържа Германия като опция. Това разбрахме.
Така че няма опасност, освен ако неразумният играч реши да избере друга държава, за да избегне блока. Което би било сериозна грешка.
Екранната снимка не беше пренебрегната и както казах, ние смятаме, че регистрационният формуляр е ограничението, а не само правилата. В английската версия на Правилата и условията видях Германия сред ограничените държави, например. Вижте, разбирам, че казиното е трябвало да ви обясни тази бъркотия; те не го направиха и това ясно изпраща съобщение, но няма риск от наша гледна точка, освен ако регистрационният формуляр не бъде променен и Германия стане разрешена за избор.
Надяваме се, че сега ще разберете.
The point is that no German player is able to register; it is not stated in the terms, but the registration form does not contain Germany as an option. This is what we found out.
So there is no danger unless the unwise player decides to pick up another country to avoid the block. Which would be a grave mistake.
The screenshot was not ignored, and as I said, we deem the registration form to be the restriction, not just the rules. In the English version of Terms and Conditions, I saw Germany among the restricted countries, for instance. Look, I understand the casino should have explained this mess to you; they didn't, and it clearly sends a message, but there is no risk from our point of view unless the registration form is changed and Germany becomes allowed to be chosen.
Hopefully, you will understand now.
Откъс от жалба: Тъй като вече няма кредит в блокираната ви сметка, всички печалби са изплатени и Германия се превърна в блокирана държава, както вече беше споменато, ние повече няма да обработваме този случай. Бих искал да мога да ти помогна. Съжаляваме, че не можахме да ви помогнем да разрешите този проблем, но моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако имате проблеми с друго казино в бъдеще. Поради посочените по-горе причини сега отхвърлям тази жалба. Благодаря за разбирането.
И само за ваша информация, можете да влезете в казиното като германец. Просто нелепо, но както вече споменахме казино, което е свързано с големи компании, като казино гуру не искате да си правите враг. И тъй като в момента казиното позволява достъп на немски играчи, затварянето на свързаните с него оплаквания е неправилно. За казината винаги им отнема цяла вечност да се оплакват, играчите просто биват отхвърляни бързо. И техните контрааргументи вече са безполезни, те не могат да говорят да се измъкнат от това.
Excerpt from a complaint: Since there is no longer any credit in your blocked account, all winnings have been paid out and Germany has become a blocked country, as already mentioned, we will no longer process this case. I wish I could help you. I'm sorry we couldn't help you resolve this issue, but please don't hesitate to contact us if you have any problems with another casino in the future. For the reasons stated above, I now reject this complaint. Thank you for your understanding.
And just for your information, you can access the casino as a German. Simply ridiculous but as already mentioned a casino that is related to large companies, as a casino guru you don't want to make yourself an enemy. And since the casino currently allows access to German players, the closure of the related complaints are incorrect. For the casinos they always take forever to complain, players are simply rejected quickly. And their counterarguments are now useless, they can't talk their way out of it.
Auszug aus einer Beschwerde:Da auf Ihrem Sperrkonto kein Guthaben mehr vorhanden ist, alle Gewinne ausgezahlt wurden und Deutschland zu einem Sperrland wurde, werden wir, wie bereits erwähnt, diesen Fall nicht weiter bearbeiten. Ich wünschte, ich könnte Ihnen weiterhelfen. Es tut mir leid, dass wir Ihnen bei der Lösung dieses Falles nicht helfen konnten, aber zögern Sie bitte nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie in Zukunft Probleme mit einem anderen Casino haben. Aus den oben genannten Gründen lehne ich diese Beschwerde nun ab. Danke für Ihr Verständnis.
Und nur zur Info, man kann als deutscher auf das Casino zugreifen. Einfach lächerlich aber wie schon erwähnt ein Casino das mit grossen Unternehmen verwandt ist, möchten sie als Casinoguru sich nicht als Feind machen. Und da das Casino den Zugriff derzeit für deutsche Spieler erlaubt, sind die Schließung der bezogenen Beschwerden nicht korrekt. Für die Casinos lassen sie immer ewig Zeit bei den Beschwerden, bei Spielern wird einfach schnell abgelehnt. Und ihre Gegenargumente sind jetzt nutzlos, da können sie sich nicht rausreden.
Мога ли да разбера каква е истинската причина за вашата критика?
Звучиш като човек, който всъщност не се интересува как подхождаме към подобни ситуации, въпреки че знам, че си тук във форума от доста време.
Ние не вземаме под внимание местното законодателство, когато обработваме жалби, защото не предлагаме съдебни заседания. Вместо това се опитваме да подкрепяме играчите по отношение на справедливостта.
Така че, ако играете дори ако сте от ограничена държава и получавате всички печалби, които сте спечелили в съответствие с правилата, няма нищо нечестно в това. Наистина е толкова просто.
Ако обаче казиното ви позволява да се регистрирате, да депозирате и да играете и когато изпратите тегленето, то бъде отхвърлено, защото сте от страна с ограничения, това е нечестно и ние ще се намесим.
Усещаш ли разликата? Надявам се да го направите, защото няма нищо повече от това.
Казвате, че немските играчи имат право да играят там; Имам информация, че нови играчи от Германия няма да преминат регистрацията.
Може и двамата да сме прави, но ако познавате някой, който е преминал регистрацията, но е бил лишен от печалбите поради ограничението за държава, изпратете ги всички тук, моля.
May I know what the real reason behind your criticism is?
You sound like someone who does not actually care how we approach such situations, despite I know you've been here on the forum for quite some time.
We do not take local law into consideration while handling complaints because we do not offer court hearings. Instead, we try to support players in terms of fairness.
So, if you play even if you are from a restricted country and you get paid all the winnings you gained in accordance with the rules, there is nothing unfair about that. It's truly just that simple.
If the casino, however, allows you to register, deposit, and play, and when you submit the withdrawal it is rejected because you are from a restricted country, this is unfair and we will step in.
Can you feel the difference? I hope you do, because there is nothing more to it.
You say German players are allowed to play there; I have information that new players from Germany won't pass the registration.
We may both be correct, but if you know anyone who passed the registration, but was stripped of the winnings due to the country restriction, send them all here, please.
Здравей Радка
Това също означава, че вече не можете да подадете жалба за казино в Кюрасао. В момента имам проблеми с казино Myempire, те не плащат. Но никъде не намирам адрес, на който да се оплача. Може би имате съвет за мен?
Hello Radka
This also means that you can no longer lodge a complaint about a Curacao casino. I'm currently having problems with the Casino Myempire, they don't pay out. But I can't find an address anywhere where I can complain. Maybe you have a tip for me?
Hallo Radka
Das heißt dann ja auch das man bei euch auch keine Beschwerde mehr über ein Curacao Casino einreichen kann. Ich habe nämlich zur zeit Probleme mit dem Casino Myempire, sie zahlen nicht aus. Nur finde ich nirgendwo eine Adresse an die ich mich beschweren kann. Vielleicht hätten Sie ein Tipp für mich?
Здравейте!
Съжаляваме за закъснението - прекарах 4 дни в пътуване и присъствие на тиймбилдинг, а форумът е далеч извън текущия ни график 🙁
Вярвам, че все още можете да подадете жалбата. Просто използвайте опцията „Не познавам казиното", след което вмъкнете връзката към казиното в основната част на вашата жалба. Това все още трябва да работи.
Относно MyEmpire Caisno, не се колебайте да опишете проблема точно тук:
https://casino.guru/myempire-casino-review#tab=js-tab-discussion
Ще направя всичко възможно да ви настигна скоро!
Hello!
Sorry for the delay - spent 4 days traveling and attending teambuilding, and the forum is far beyond our current schedule 🙁
I believe you still can lodge the complaint. Just use the option "I do not know the casino" then insert the casino's link into the body of your complaint. That should still work.
Regarding MyEmpire Caisno, feel free to describe the issue right here:
https://casino.guru/myempire-casino-review#tab=js-tab-discussion
I'll do my best to catch up with you soon!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.