ФорумКазинаZip Casino - обща дискусия

Zip Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от yasin61
|
8349 преглеждания 68 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте, още един въпрос, като германец сега виждам само казината, които са одобрени за Германия, защо?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, това е правилно, отсега нататък няма да виждате други казина, дори ако германските играчи са приети. Само DE-лицензираните.

Това се дължи на постоянното затягане на местните закони и ограничения.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, сега е каквото е. Но защо не можете да поканите казиното на разговор, за да изясните тази ситуация? Ако аз, като немски играч, прочета в правилата и условията, че немски играчи НЕ са изключени???

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мога да поканя казиното да се присъедини към форума - нямам ливъридж или директен контакт. И поради промяната във видимостта на казиното, никой играч от вашата страна няма да види такова казино.

Автоматичен превод:
rico_yo
преди 1 година

Според последния ни опит никой няма да може да се регистрира от Германия. Формата за регистрация забранява такава настройка.

Правилно ли разбирам, успяхте ли да го направите? Вероятно чрез използване на огледалната страница, предполагам. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Както казах, не знаех предварително, че има две страници, защото бях пренасочен директно към тази от друга страница.


Но сега имам право на печалбите си... поне парите ми бяха взети и няма нищо в правилата и условията.


Всички имейл адреси на уебсайта не работят, което намирам за много странно.



Автоматичен превод:
rico_yo
преди 1 година

Е, ако се затруднявате да изтеглите баланса от казиното поради ограничения в държавата, силно препоръчвам да подадете жалба. 🤔 Безплатно е, използвайте тази връзка, моля:

https://casino.guru/complaints/create

Най-малкото си струва да опитате, тъй като можете да видите в историята, че сме се сблъсквали със същата ситуация с друг играч от Германия, но изглежда, че все пак средства не са били анулирани.

След като казиното ви ограничи да теглите печалбите си, защото страната ви е била ограничена, това е изключително нечестно!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Радка, благодаря ви за обратната връзка, поисках изплащането в петък в 10:30 ч. Казаха ми, че няма да се прави нищо през уикенда и че трябва да изчакате 72 часа. Това означава, че ще изчакам до сряда/четвъртък, в противен случай ще подам жалба тук и ще проверя други опции.


Никога не съм имал случай да получавате толкова малко обратна връзка от поддръжката. Това, което трябва да се спомене обаче е, че чатът на живо е приятелски настроен, но просто дава едни и същи автоматични отговори отново и отново.

Автоматичен превод:
rico_yo
преди 1 година

Тъжно е, когато подкрепата не е достатъчно подкрепяща. Както и да е, първоначално мислех, че проблемът е свързан с ограничението за държава, а сега изглежда, че съм грешал.

Е, нека изчакаме до четвъртък. Прав си. Дано жалбата не е необходима!

Автоматичен превод:
Radka
преди 12 месеца

Жалбата ми беше отхвърлена. Неоснователно за мен. Не съм единственият германец, който успя да се регистрира тук. Просто исках гуруто да разбере в казиното защо немските играчи нямат немски в правилата и условията. Независимо от това, доверието в Casino Guru е намаляло много, което е наистина тъжно

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 12 месеца

Обясних, че има недоразумение; Консултирах се с вашия случай с няколко колеги, но те пропуснаха няколко подробности. Жалбата трябваше да бъде отхвърлена , тъй като казиното никога не е анулирало нито една от вашите печалби поради ограниченията в страната . Това е добре, всички подобни случаи се отхвърлят.

Ние обаче успяхме да проучим процеса на регистрация и условията и резултатът беше, че не успяхме да се регистрираме там като немски играч . Не е възможно.

Честно казано не разбирам какво те натъжи. Благодарение на вас прегледът е актуален, показвайки, че играчи от вашата страна нямат право да играят. Това е правилно, защото използвахме тази информация от текущия регистрационен формуляр. Ако не можете да се регистрирате, вие също не можете да играете.

Не сте били лишени от никакви печалби. И така, какво не е наред от твоя гледна точка, моля?

Редактиран от автора преди 12 месеца
Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Все още можете да стигнете до сайта като германец, лесно чрез Google... но ми е ясно, че те не искат да направят нищо срещу казино, което е свързано с големите марки като Dama или Rabidi. Точно както немските играчи в Casinoguru вече не могат да виждат казина без немски лиценз за игри, зад него текат партньорски пари, които се правят от немски играчи, които играят в нелицензирани казина за Германия. Всичко е толкова лицемерно. И това е самата истина.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Откъс от жалба: Тъй като вече няма кредит в блокираната ви сметка, всички печалби са изплатени и Германия се превърна в блокирана държава, както вече беше споменато, ние повече няма да обработваме този случай. Бих искал да мога да ти помогна. Съжаляваме, че не можахме да ви помогнем да разрешите този проблем, но моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако имате проблеми с друго казино в бъдеще. Поради посочените по-горе причини сега отхвърлям тази жалба. Благодаря за разбирането.

И само за ваша информация, можете да влезете в казиното като германец. Просто нелепо, но както вече споменахме казино, което е свързано с големи компании, като казино гуру не искате да си правите враг. И тъй като в момента казиното позволява достъп на немски играчи, затварянето на свързаните с него оплаквания е неправилно. За казината винаги им отнема цяла вечност да се оплакват, играчите просто биват отхвърляни бързо. И техните контрааргументи вече са безполезни, те не могат да говорят да се измъкнат от това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 12 месеца

Успях да се регистрирам и да играя там като немски играч. Няма нищо в правилата и условията, което да изключва немския език. И не съм единственият германец, който успя да играе там. Да, за щастие ми се изплати. Но всеки друг германец не плаща нищо, защото като германец все още можете да отидете на този уебсайт и да се регистрирате. Просто исках този въпрос да бъде решен. И ще имате по-лесно време да получите отговор от това казино. Изпратих ви екранна снимка, на която чета правилата и условията, която просто беше игнорирана в жалбата ми.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Все още можете да стигнете до сайта като германец, лесно чрез Google... но ми е ясно, че те не искат да направят нищо срещу казино, което е свързано с големите марки като Dama или Rabidi. Точно както немските играчи в Casinoguru вече не могат да виждат казина без немски лиценз за игри, зад него текат партньорски пари, които се правят от немски играчи, които играят в нелицензирани казина за Германия. Всичко е толкова лицемерно. И това е самата истина.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Позволете ми един въпрос: Как бихме могли да спечелим пари от такива казина , ако не ги покажем на играчите ? Мисля, че не разбирате, че всички нелицензирани казина - тоест тези без немски лицензи - са скрити от вас, защото ни беше казано да го направим от GGL .

Първоначално имахме за цел да покажем всички казина, за да дадем шанс на играчите да вземат добре информирани решения. За съжаление, поради вашите ограничителни германски власти, ние трябва да скрием повечето казина.

Добре е, можете да го намерите чрез Google, поне ще знаете, че не трябва да играете там, нали? 🙂

Всички немски играчи най-вероятно са наясно с факта, че GGL забранява играта в чужди казина без немски лиценз.

Мога само да кажа, Кой е лицемерен сега?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Успях да се регистрирам и да играя там като немски играч. Няма нищо в правилата и условията, което да изключва немския език. И не съм единственият германец, който успя да играе там. Да, за щастие ми се изплати. Но всеки друг германец не плаща нищо, защото като германец все още можете да отидете на този уебсайт и да се регистрирате. Просто исках този въпрос да бъде решен. И ще имате по-лесно време да получите отговор от това казино. Изпратих ви екранна снимка, на която чета правилата и условията, която просто беше игнорирана в жалбата ми.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Въпросът е, че нито един немски играч не може да се регистрира; не е посочено в условията, но регистрационната форма не съдържа Германия като опция. Това разбрахме.

Така че няма опасност, освен ако неразумният играч реши да избере друга държава, за да избегне блока. Което би било сериозна грешка.

Екранната снимка не беше пренебрегната и както казах, ние смятаме, че регистрационният формуляр е ограничението, а не само правилата. В английската версия на Правилата и условията видях Германия сред ограничените държави, например. Вижте, разбирам, че казиното е трябвало да ви обясни тази бъркотия; те не го направиха и това ясно изпраща съобщение, но няма риск от наша гледна точка, освен ако регистрационният формуляр не бъде променен и Германия стане разрешена за избор.

Надяваме се, че сега ще разберете.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Откъс от жалба: Тъй като вече няма кредит в блокираната ви сметка, всички печалби са изплатени и Германия се превърна в блокирана държава, както вече беше споменато, ние повече няма да обработваме този случай. Бих искал да мога да ти помогна. Съжаляваме, че не можахме да ви помогнем да разрешите този проблем, но моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако имате проблеми с друго казино в бъдеще. Поради посочените по-горе причини сега отхвърлям тази жалба. Благодаря за разбирането.

И само за ваша информация, можете да влезете в казиното като германец. Просто нелепо, но както вече споменахме казино, което е свързано с големи компании, като казино гуру не искате да си правите враг. И тъй като в момента казиното позволява достъп на немски играчи, затварянето на свързаните с него оплаквания е неправилно. За казината винаги им отнема цяла вечност да се оплакват, играчите просто биват отхвърляни бързо. И техните контрааргументи вече са безполезни, те не могат да говорят да се измъкнат от това.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Мога ли да разбера каква е истинската причина за вашата критика?

Звучиш като човек, който всъщност не се интересува как подхождаме към подобни ситуации, въпреки че знам, че си тук във форума от доста време.


Ние не вземаме под внимание местното законодателство, когато обработваме жалби, защото не предлагаме съдебни заседания. Вместо това се опитваме да подкрепяме играчите по отношение на справедливостта.


Така че, ако играете дори ако сте от ограничена държава и получавате всички печалби, които сте спечелили в съответствие с правилата, няма нищо нечестно в това. Наистина е толкова просто.

Ако обаче казиното ви позволява да се регистрирате, да депозирате и да играете и когато изпратите тегленето, то бъде отхвърлено, защото сте от страна с ограничения, това е нечестно и ние ще се намесим.

Усещаш ли разликата? Надявам се да го направите, защото няма нищо повече от това.

Казвате, че немските играчи имат право да играят там; Имам информация, че нови играчи от Германия няма да преминат регистрацията.

Може и двамата да сме прави, но ако познавате някой, който е преминал регистрацията, но е бил лишен от печалбите поради ограничението за държава, изпратете ги всички тук, моля.


Редактиран от автора преди 12 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 12 месеца

Здравей Радка

Това също означава, че вече не можете да подадете жалба за казино в Кюрасао. В момента имам проблеми с казино Myempire, те не плащат. Но никъде не намирам адрес, на който да се оплача. Може би имате съвет за мен?

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 11 месеца

Здравейте!

Съжаляваме за закъснението - прекарах 4 дни в пътуване и присъствие на тиймбилдинг, а форумът е далеч извън текущия ни график 🙁

Вярвам, че все още можете да подадете жалбата. Просто използвайте опцията „Не познавам казиното", след което вмъкнете връзката към казиното в основната част на вашата жалба. Това все още трябва да работи.

Относно MyEmpire Caisno, не се колебайте да опишете проблема точно тук:

https://casino.guru/myempire-casino-review#tab=js-tab-discussion

Ще направя всичко възможно да ви настигна скоро!


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Zip казиното е добро. поддръжка 👍.чат👍. проверка и теглене без проблеми.добро казино⭐⭐⭐⭐⭐

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Zip казиното е добро. поддръжка 👍.чат👍. проверка и теглене без проблеми.добро казино⭐⭐⭐⭐⭐

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Е, радвам се, че нямаш проблеми. Ако мога да попитам, колко време отне тегленето, след като казвате, че няма проблем?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

3 дни в крипто портфейла

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини