преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Zip Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, исках да попитам други немски играчи дали можете също да се регистрирате там, да депозирате и т.н. Casinoguru, а също и Askgambler и т.н. посочват това казино като забранено за немски играчи. Все още можете да се регистрирате там и да загубите пари. И бъдете сигурни, че при големи изплащания няма да видите парите си. Casinoguru няма да ви помогне. Просто прочетете жалбата ми тук и вижте как Casinoguru стои зад това казино.
Hello, I wanted to ask other German players if you could also register there, deposit etc. Casinoguru and also Askgambler etc list this casino as forbidden for German players. You can still register there and lose money. And rest assured, with large payouts, you won't see your money. Casinoguru will not help you. Just read my complaint here and see how Casinoguru stands behind this casino.
Hallo, ich wollte mal andere deutsche Spieler fragen ob ihr euch dort auch registrieren konntet, Einzahlen etc. Casinoguru und auch Askgambler etc listet dieses Casino als verboten für deutsche Spieler ein. Dennoch könnt ihr euch dort registrieren und Geld verlieren. Und seid euch sicher, bei grossen Auszahlungen werdet ihr euer Geld nicht sehen. Casinoguru wird euch nicht helfen. Lest doch einfach mal meine Beschwerde hier und seht mal wie Casinoguru sich hinter dieses Casino stellt.
Извадка от друга жалба:
Уважаеми Saint90,
Благодарим ви, че изпратихте жалбата си. Много съжалявам да чуя за вашия проблем.
Бихте ли могли да ни уведомите защо смятате, че Германия трябваше да бъде включена сред ограничените държави? Какъв е вашият активен баланс сега? Удържат ли се средства от казиното поради вашето географско местоположение?
Очаквам отговора ти с нетърпение.
С Най-Добри Пожелания,
Петронела
Защо питате играча следното: Бихте ли ни казали защо смятате, че Германия е трябвало да бъде включена сред ограничените държави?
Като казино гуру вие сами заявявате, че играчи от Германия не се приемат, самото казино също го казва. Дори Askgambler казва така.
И сега в моето оплакване имате предвид, че не можете да направите нищо.
Самото казино изпраща имейли до немски играчи, за да се регистрират, позволява на немски играчи да депозират и т.н.
Да, и какво прави Casinoguru, той стои зад казиното и му дава супер класация. Просто отвратително.
Excerpt from another complaint:
Dear Saint90,
Thank you for submitting your complaint. I am very sorry to hear about your problem.
Could you please let us know why you think Germany should have been listed among the restricted countries? What is your active balance now? Are funds withheld from the casino due to your geographic location?
I look forward to hearing from you.
Best regards,
Petronela
Why are you asking the player this: Could you please let us know why you think Germany should have been listed among the restricted countries?
As a casino guru, you yourself state that players from Germany are not accepted, the casino also says so itself. Even Askgambler says so.
And now in my complaint you mean you can't do anything.
The casino itself sends emails to German players to register, lets German players deposit etc.
Yes, and what does Casinoguru do, it stands behind the casino and gives it a super ranking. Just disgusting.
Auszug aus einer anderen Beschwerde :
Lieber Saint90,
Vielen Dank für die Einreichung Ihrer Beschwerde. Es tut mir sehr leid, von Ihrem Problem zu hören.
Könnten Sie uns bitte mitteilen, warum Sie der Meinung sind, dass Deutschland unter den eingeschränkten Ländern hätte aufgeführt werden sollen? Wie hoch ist Ihr aktives Guthaben jetzt? Werden aufgrund Ihrer geografischen Lage Gelder vom Casino einbehalten?
Ich freue mich darauf, von Ihnen zu hören.
Beste grüße,
Petronela
Warum fragen Sie den Spieler dieses: Könnten Sie uns bitte mitteilen, warum Sie der Meinung sind, dass Deutschland unter den eingeschränkten Ländern hätte aufgeführt werden sollen?
Sie als Casinoguru geben selber an das Spieler aus Deutschland nicht akzeptiert werden, das Casino sagt es auch selber. Sogar Askgambler sagt es.
Und sie meinen jetzt in meiner Beschwerde Sie könnten nichts machen.
Das Casino selbst schickt Emails zum Registrieren an deutsche Spieler, lässt deutsche Spieler einzahlen etc.
Ja und was macht Casinoguru, es stellt sich hinter das Casino und gibt ihm ein Super Ranking. Einfach nur Ekelhaft.
Здравейте, първо, няма нужда да копирате извадки от различни жалби, тъй като те не са свързани с вашата.
Играли сте в казино, което казва в своите правила и условия (точка 3.7), че играчи от Германия са ограничени да играят в казиното. Както вече споменахте, дори CasinoGuru показва информация за ограниченията за Германия. Решихте да депозирате парите си в казиното въпреки информацията, предоставена по-горе. Тогава това ясно означава, че сте нарушили техните Правила и условия. Вашето правителство вероятно ще посочи, че сте нарушили закона, като сте играли в нелицензирано казино в Германия (в този форум имаше немски играч, който получи писмо точно по този въпрос).
Въз основа на опита, който имам с подобни случаи, свързани с ограничени държави, когато играчът играе от ограничена държава, играчът печели и след това казиното отказва да изплати печалбите поради тяхното местоположение, има смисъл или да възстановим депозитите, или изплатете печалбите. За нас е от решаващо значение всеки път, когато играч депозира пари, той да има реален шанс за печалба.
За съжаление, докато разглеждам вашия случай, не можем просто да твърдим, че няма да получите печалбите си, ако успеете да спечелите. Ние просто не знаем дали казиното е изплатило печалбите или не, в случай че сте спечелили. Ето защо Ник ти го каза в жалбата си
„Ако имате оставащ баланс там и казиното откаже да обработи тегленето ви поради местоположението ви, ние ще можем да ви помогнем."
Hello, first of all, there's no need to copy excerpt from different complaints since they're not related to yours.
You played in a casino that says in their terms and conditions (point 3.7) that players from Germany are restricted from playing in the casino. As you already mentioned, even CasinoGuru displays the information about restrictions for Germany. You decided to deposit your money into the casino despite the information provided above. Then it clearly means you breached their Terms and Conditions. Your government would probably point out that you breached the law by playing in an unlicensed casino in Germany (there's was a German player on this forum who received a letter exactly about this issue).
Based on the experience I have with similar cases related to restricted countries, whenever the player plays from a restricted country, the player wins and then the casino refuses to pay out the winnings because of their location, it makes sense to either refund the deposits or pay out the winnings. It's crucial for us that whenever a player deposits money, they should have a real chance for winnings.
Unfortunately, when I'm going through your case, we can't simply claim that you wouldn't receive your winnings in case you managed to win. We simply don't know if the casino paid the winnings or not in case you won. That's why Nick told you in your complaint that
"If you would have remaining balance there and the casino would refuse to process your withdrawal due your location, we would be able to help."
Те просто стоят зад това казино, въпреки че аз съм прав. Просто затвориха жалбата ми като неоснователна. Преди казиното да стане видимо онлайн в Casinoguru, аз се регистрирах там. И защо? Защото казиното ми изпрати директно имейл за регистрация и те знаят това. И тъй като съм от Германия, играта там от казиното е забранена. Но не, те стоят зад своя казино партньор, който им плаща партньорски пари. Сега те са толкова големи, че помагат на играчите много по-малко, отколкото тогава, основното е, че печелят парите си.
И е необходимо да се покажат извадки от други оплаквания, защото те имаха точно същата тема и те толкова нахално питат играча защо смята, че играта в това казино от Германия не е разрешена от казиното. Те казват, че не е позволено, Askgambler казва, че не е позволено и дори казиното казва, че не е позволено, както се вижда в жалбата. И моля, не оставяйте рецензията ми да чака...
They just stand behind this casino even though I'm in the right. They simply closed my complaint as unfounded. Before the casino was visible online on Casinoguru, I registered there. And why? Because the casino sent me an email directly to register and they know that. And since I'm from Germany, playing there from the casino is forbidden. But no, they stand by their casino partner who pays them affiliate money. They are now so big that they help players much less than they did back then, the main thing is that they earn their money.
And it is necessary to show excerpts from other complaints because they had exactly the same topic and they so cheekily ask the player why he thinks that playing in this casino from Germany is not allowed by the casino. They say it's not allowed, Askgambler says it's not allowed and even the casino says it's not allowed as seen in the complaint. And please don't leave my review pending...
Sie stehen einfach hinter diesem Casino, obwohl ich im Recht bin. Sie haben einfach meine Beschwerde als ungerechtfertigt geschlossen. Bevor das Casino hier Online auf Casinoguru sichtbar war, habe ich mich dort registriert. Und warum? Weil das Casino mir direkt eine Mail zur Registrierung geschickt hat und das wissen sie. Und da ich aus Deutschland bin, ist das Spielen dort vom Casino aus verboten. Aber nein sie stehen ja zu ihrem Casino Partner das ihnen Affiliate Gelder zahlt. Mittlerweile sind sie so gross das sie Spielern viel weniger helfen als damals, Hauptsache sie verdienen ihr Geld.
Und es ist nötig Auszüge aus anderen Beschwerden zu zeigen, da diese genau die gleiche Thematik hatte und da fragen sie den Spieler so frech warum er denkt das das spielen in diesem Casino von Deutschland aus vom Casino nicht erlaubt wird. Sie geben an es ist nicht erlaubt, Askgambler gibt an es ist nicht erlaubt und selbst das Casino sagt es ist nicht erlaubt wie in der Beschwerde zu sehen ist. Und bitte lassen Sie doch meine Bewertung nicht auf ausstehend stehen...
Здравей отново.
Можете ли да се съсредоточите върху тази точка, моля?
„За нас е изключително важно всеки път, когато играч депозира пари, да има реален шанс за печалба."
За съжаление, докато разглеждам вашия случай, не можем просто да твърдим, че няма да получите печалбите си, ако успеете да спечелите. Ние просто не знаем дали казиното е изплатило печалбите или не, в случай че сте спечелили. Ето защо Ник ти го каза в жалбата си
Ние подхождаме към всеки подобен случай според условията на нашия Кодекс за честни хазартни игри , останалото не е толкова важно от гледна точка на подхода на справедливостта – цитирам сега:
„Нашата позиция
Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако казиното знае, че те са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничените държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна.
Много казина твърдят, че това е трудно или невъзможно да се внедри в техните системи, но става въпрос просто за сравняване на държавата на пребиваване на играча със списъка на ограничените или разрешените държави; следователно не смятаме, че е толкова трудно на технологично ниво."
Това е написано много преди вашата жалба, така че бих казал, че само доказва, че сме последователни, когато става въпрос за справедливост.
Помислете за това:
„Ако трябваше да се свържете с казиното веднага след като депозитът ви все още е в сметката ви, ние бихме могли да ви помогнем да възстановите баланса си. Но не можете просто да загубите парите и да поискате възстановяване, всеки би го направил че без изобщо да губите пари.
Моля, не забравяйте да се свържете с казиното или с нас възможно най-скоро и не докосвайте баланса по никакъв начин и, разбира се, моля, прочетете правилата и условията, тъй като сте съгласни, надявам се да го направите. тях, когато се регистрирате."
Сега разбирате ли защо жалбата е отхвърлена?
Hello again.
Can you kindly focus on this point, please?
"It's crucial for us that whenever a player deposits money, they should have a real chance for winnings."
Unfortunately, when I'm going through your case, we can't simply claim that you wouldn't receive your winnings in case you managed to win. We simply don't know if the casino paid the winnings or not in case you won. That's why Nick told you in your complaint that
We approach each similar case in the terms of our Fair Gambling Codex, the rest is not as important in the eye of fairness approach - quoting now:
"Our position
It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level."
This has been written far before your complaint thus I would say it only proves we are consistent when it comes to fairness.
Consider this:
"if you would have contact the casino right away after your deposit still being there on your account, we would be able to assist you in retrieving your balance. But you can't just lose the money and ask for a refund, everybody would do that without ever losing money.
Please be sure to contact the casino or us as soon as possible and do not touch the balance in any way, and of course please read the terms and conditions as you agree to I hope you do. them when you register."
Do you now understand why the complaint has been rejected?
Сега изведнъж вече нямате достъп и точно затова искам обратно депозитите си, които казиното е приело незаконно.
Now you suddenly no longer have access and that's exactly why I want my deposits back that the casino has illegally accepted.
Jetzt hat man plötzlich keinen Zugriff mehr und genau deshalb möchte ich meine Einzahlungen zurück die das Casino verbotenerwrise akzeptiert hat.
Здравейте.
Можете ли да предоставите повече подробности, моля? Бих искал да знам дали сте депозирали точно преди страницата вече да не е достъпна, защото според прегледа - това казино вече не допуска играчи от Германия, виждали ли сте това?
https://casino.guru/zip-casino-review
Тези депозити в момента държат ли се като ваш активен баланс?
Защото ако не, смятам, че вече обясних, че според Кодекса за справедлив хазарт няма справедлива причина за възстановяване на средства.
Цитирам отново:
„Но не можете просто да загубите парите и да поискате възстановяване, всеки би направил това, без изобщо да загуби пари."
Hello.
Can you provide further details, please? I would like to know whether you deposited just before the page was no longer accessible because, according to the review - this casino now does not allow players from Germany, have you seen that?
https://casino.guru/zip-casino-review
Are these deposits currently held as your active balance?
Because if not, I believe I already explained that according to the Fair Gambling Codex, there is no fair reason for refunds.
Quoting again:
"But you can't just lose the money and ask for a refund, everybody would do that without ever losing money."
Здравей yasin61,
Регистрирах се и депозирах в казино Zip на 28/08 и спечелих нещо, но проблемът е KYC и тегленето.
Качих 9 документа само за начина на плащане и всички бяха отхвърлени. И всеки път намират оправдание, основното е да не верифицират сметката, за да не плащат.
Факт е, че Zip Casino е съмнително и не изплаща никакви пари.
Hello yasin61,
I registered and deposited at Zip casino on 28/08 and won something only the problem is the KYC and withdrawal.
I uploaded 9 documents just for the payment method and they were all rejected. And every time they find an excuse, the main thing is not to verify the account so that they don't pay out.
The fact is that Zip Casino is dubious and does not pay out any money.
Hallo yasin61,
Ich habe mich am 28/08 bei Zip casino registriert und eingezaht, und etwas gewonnen nur das problem ist, das die KYC und die Auszahlung.
Ich habe 9 Unterlagen hochgeladen allein für die Zahlungs methode, und wurden alle abgelehnt. Und jedesmal finden die eine ausrede, hauptsache konto nicht verifizieren damit die nicht auszahlen.
Fakt ist Zip casino ist unseriös und zahlt kein gelder aus.
Никога не би трябвало да мога да депозирам парите и т.н. Казиното ми изпрати, като немски играч, имейл директно за регистрация (вижда се в жалбата ми, където те са неправилни на уебсайта на казиното), преди казиното да се вижда тук, в Casinoguru . Това е достатъчна причина за възстановяване. И не ме карайте да изглеждам толкова глупав и лъжлив, като казвам: „Но не можете просто да загубите парите и да поискате възстановяване, всеки би направил това, без изобщо да загуби пари." Възстановяването ми е повече от оправдано и е нахално да се представям тук по този начин.
I should never have been able to deposit the money etc. The casino sent me, as a German player, an email directly to register (visible in my complaint, where they are incorrectly on the casino's website) before the casino was visible here on Casinoguru . That's enough reason for a refund. And don't make me look so stupid and false by saying, "But you can't just lose the money and ask for a refund, anyone would do that without ever losing any money." My refund is more than justified, and it's cheeky to portray myself here like this.
Das Geld hätte ich erst niemals einzahlen dürfen/können etc. Das Casino hat mir als deutschen Spieler direkt eine Email zur Registrierung gesendet( sichtbar in meiner Beschwerde, bei der sie fälschlich auf der Seite des Casinos stehen) bevor das Casino hier auf Casinoguru sichtbar war. Das sind schon genug Gründe für eine Rückerstattung. Und stellen sie mich nicht so dumm und fälschlich mit ihrer Aussage dar: Aber man kann nicht einfach das Geld verlieren und eine Rückerstattung verlangen, das würde jeder tun, ohne jemals Geld zu verlieren." Meine Rückerstattung ist mehr als begründet, und es ist frech mich hier so darzustellen.
О, между другото, дъщерното казино Cashwin вече не приема немски играчи, въпреки че в списъка са разрешени немски играчи.
Oh and by the way, the sister casino Cashwin no longer accepts German players, even though they list that German players are allowed.
Ach und nebenbei mittlerweile akzeptiert das Schwestercasino Cashwin auch keine Deutschen Spieler mehr obwohl sie Listen das deutsche Spieler erlaubt seien.
Виждам само паралели с историята на Scatterhall, където те стояха зад Scatterhall псевдоним Wild Pharaoh толкова дълго, без да променят доброто класиране на лошо, само за да продължат да събират парите от партньорите за сметка на играчите. И да, това косвено е свързано със Ziocasino, тъй като можете да видите още веднъж, че те не искат да направят нищо срещу казината, но биха могли.
I only see parallels to the history of Scatterhall, where they stood behind Scatterhall alias Wild Pharaoh for so long without changing the good ranking to bad, just to continue collecting the affiliate money at the expense of the players. And yes, this indirectly has to do with Ziocasino, as you can see once again that they don't want to do anything against the casinos, but they could.
Ich sehe nur parallelen zur Geschichte von Scatterhall, da standen sie soooo ewig hinter Scatterhall alias Wild Pharao ohne das gute Ranking auf schlecht zu ändern, einfach alles nur um die Affiliate Kohle weiterhin abzukassieren auf Kosten von den Spielern. Und ja dies hat indirekt mit Ziocasino zu tun, da man wieder mal sieht das sie nichts gegen die Casinos machen wollen aber könnten.
Здравей Даниел
Така че не мога да разбера защо казвате, че това казино не е за немски играчи. Преди няколко дни се регистрирах в това казино, направих депозит, спечелих 600 евро, верифицирах акаунта си и вече получих печалбите си. Винаги четях правилата и условията и бях изумен от това, което прочетох тук, отзиви и оплаквания, защото в правилата и условията няма нищо, което да казва, че немските играчи нямат право да играят. Направих му екранна снимка. Все още бях в контакт с живия чат за документите ми, дори там не беше споменато, че идвам от Германия. Така че не разбирам всичко това
Hi Daniel
So I can't understand why you say that this casino is not for German players. A few days ago I registered at this casino, made a deposit, won 600 euros, verified my account and I've already received my winnings. I always read the terms and conditions and was amazed at what I've read here, reviews and complaints, because there's nothing in the terms and conditions that says German players aren't allowed to play. Took a screenshot of it. I was still in contact with the live chat about my documents, even there it didn't mention that I came from Germany. So I don't understand all of this
Hallo Daniel
Also ich kann auch nicht nachvollziehen warum ihr angibt das dieses Casino nicht für deutsche Spieler ist. Ich habe mich vor ein paar tagen auch in diesem Casino angemeldet, eingezahlt,600 Euro gewonnen, konto verifiziert und meinen Gewinn hab ich auch schon bekommen. Ich lese auch immer die AGB und war erstaunt was ich hier schon alles gelesen habe,Bewertungen und Beschwerde, denn in den AGB steht nix davon das deutsche Spieler nicht spielen dürfen. Habe ein Screenshot davon gemacht. Ich hatte wegen meinen Dokumente noch kontakt mit dem Live Chat, selbst da wurde nichts erwähnt das ich ja aus Deutschland komme. Also verstehe das hier alles grad nicht
Здравей Рагнер 69,
Тогава може би нещо не е наред с вашите документи? Регистрирах се там на 29 август и също спечелих. Нямаше никакви проблеми с документите ми и печалбите бяха в сметката ми само 2 дни по-късно
Hello ragner 69,
Then maybe there is something wrong with your documents? I registered there on August 29th and won too. No problems with my documents at all and the winnings were in my account just 2 days later
Hallo ragner 69,
Dann stimmt vielleicht etwas mit deinen Unterlagen nicht? Ich habe mich am 29.8 dort angemeldet und auch gewonnen. Keinerlei probleme mit meinen unterlagen und der Gewinn war auch schon 2 Tage später auf meinem konto
Здравей Ясин
Да, аз също успях да се регистрирам, депозирам и тегля, всичко това без никакви проблеми. Също така прочетох правилата и условията във всяко казино, но не можах да прочета нищо за това, че немските играчи не могат да играят?
Hello Yasin
Yes, I was also able to register, deposit and withdraw, all without any problems. I also read the terms and conditions in every casino, but I couldn't read anything about German players not being allowed to play?
Hallo yasin
Ja ich konnte mich auch registrieren,einzahlen und auch auszahlen, alles ohne Probleme. Ich lese mir auch in jedem casino die AGB durch, nur konnte ich nichts davon lesen das deutsche spieler nicht spielen dürfen?
Здравей yasin61,
Регистрирах се и депозирах в казино Zip на 28/08 и спечелих нещо, но проблемът е KYC и тегленето.
Качих 9 документа само за начина на плащане и всички бяха отхвърлени. И всеки път намират оправдание, основното е да не верифицират сметката, за да не плащат.
Факт е, че Zip Casino е съмнително и не изплаща никакви пари.
Hello yasin61,
I registered and deposited at Zip casino on 28/08 and won something only the problem is the KYC and withdrawal.
I uploaded 9 documents just for the payment method and they were all rejected. And every time they find an excuse, the main thing is not to verify the account so that they don't pay out.
The fact is that Zip Casino is dubious and does not pay out any money.
Hallo yasin61,
Ich habe mich am 28/08 bei Zip casino registriert und eingezaht, und etwas gewonnen nur das problem ist, das die KYC und die Auszahlung.
Ich habe 9 Unterlagen hochgeladen allein für die Zahlungs methode, und wurden alle abgelehnt. Und jedesmal finden die eine ausrede, hauptsache konto nicht verifizieren damit die nicht auszahlen.
Fakt ist Zip casino ist unseriös und zahlt kein gelder aus.
Здравейте,
Бих казал, че трябва да подадете жалба, защото това е най-добрият начин да докажете, че казината грешат.
Можеш ли да го направиш? Надявам се да опитате поне:
https://casino.guru/complaints/create
Въпросът е да разберете подробностите и да помогнете на играчите да бъдат третирани справедливо.
Hello,
I would say you should submit a complaint because this is the best way to prove casinos wrong.
Can you do that? I hope you'll try at least:
https://casino.guru/complaints/create
The point is to find out the details and help players to be treated fairly.
Никога не би трябвало да мога да депозирам парите и т.н. Казиното ми изпрати, като немски играч, имейл директно за регистрация (вижда се в жалбата ми, където те са неправилни на уебсайта на казиното), преди казиното да се вижда тук, в Casinoguru . Това е достатъчна причина за възстановяване. И не ме карайте да изглеждам толкова глупав и лъжлив, като казвам: „Но не можете просто да загубите парите и да поискате възстановяване, всеки би направил това, без изобщо да загуби пари." Възстановяването ми е повече от оправдано и е нахално да се представям тук по този начин.
I should never have been able to deposit the money etc. The casino sent me, as a German player, an email directly to register (visible in my complaint, where they are incorrectly on the casino's website) before the casino was visible here on Casinoguru . That's enough reason for a refund. And don't make me look so stupid and false by saying, "But you can't just lose the money and ask for a refund, anyone would do that without ever losing any money." My refund is more than justified, and it's cheeky to portray myself here like this.
Das Geld hätte ich erst niemals einzahlen dürfen/können etc. Das Casino hat mir als deutschen Spieler direkt eine Email zur Registrierung gesendet( sichtbar in meiner Beschwerde, bei der sie fälschlich auf der Seite des Casinos stehen) bevor das Casino hier auf Casinoguru sichtbar war. Das sind schon genug Gründe für eine Rückerstattung. Und stellen sie mich nicht so dumm und fälschlich mit ihrer Aussage dar: Aber man kann nicht einfach das Geld verlieren und eine Rückerstattung verlangen, das würde jeder tun, ohne jemals Geld zu verlieren." Meine Rückerstattung ist mehr als begründet, und es ist frech mich hier so darzustellen.
Това е твое мнение,
Вече обясних нашата гледна точка – гледната точка на справедливостта.
В нашите очи нямате право на възстановяване: „Но не можете просто да загубите парите и да поискате възстановяване , всеки би направил това, без изобщо да загуби пари."
Според вашите лични мнения ви препоръчвам да се обърнете към Органа, ние направихме каквото можахме.
Бих казал също, че няма много общи аспекти със Scatterhall.
This is your opinion,
I already explained our point of view - the point of fairness.
You are not entitled to a refund in our eyes: "But you can't just lose the money and ask for a refund, everybody would do that without ever losing money."
According to your personal opinions, I encourage you to turn to the Authority, we did what we could.
I would also say that there are not many common aspects with Scatterhall.
Здравей отново,
Току-що щракнах върху връзката с правилата и условията, има повече държави, отколкото мога да видя в моя профил? Но все още не мога да видя Германия там, Германия изобщо не е посочена?
Hello again,
I just clicked on the link with the terms and conditions, there are more countries than I can see with my profile? But I still can't see Germany there, Germany isn't listed at all?
Hallo nochmal,
Bin eben bei Ihnen auf den link drauf mit den AGB, da stehen mehr Länder als ich mit meinem Profil sehen kann? Aber trotzdem kann ich da auch kein Deutschland sehen, Deutschland ist gar nicht aufgelistet?
Здравей Gretche70.
Не съм сигурен за немската версия на неговите условия, но английската казва под точка 3.7.:
" им е забранено да играят хазарт с истински пари в zipcasino.com. Казиното не може да гарантира успешната обработка на тегления или възстановяване на суми в случай, че играч наруши тази политика за ограничени държави. Компанията може да промени списъка с юрисдикции без предизвестие. Вие се съгласявате с това изискване се ангажирайте да не отваряте акаунт и да не се опитвате да използвате акаунта си, ако се намирате в една от горните държави."
Можете ли да видите същото? 🤔
Ако мога да позная, бих казал, че това е несправедливата част от условията:
Hello Gretche70.
Not sure about the German version of its Terms, but the English says under point 3.7.:
"are prohibited from playing real money gambling at zipcasino.com. The Casino cannot guarantee the successful processing of withdrawals or refunds in the event that a player violates this Restricted Countries policy. The company may change the list of jurisdictions without prior notice. You agree with this requirement, undertake not to open an account and not to try to use your account if you are in one of the above countries."
Can you see the same? 🤔
If I may guess, I would say this is the unfair part of the terms:
Здравей Радка,
Не, за съжаление не го виждам по този начин. Как един немски играч трябва да знае, че ако вижда правилата и условията по различен начин, че няма право да играе? Дори и да сменя езика на английски, виждам повече държави, но пак няма немски? Направих екранна снимка на немски и една на английски.
Hello Radka,
No, unfortunately I don't see it that way. How is a German player supposed to know if he sees the terms and conditions differently that he is not entitled to play? Even if I change the language to English, I see more countries but still no German? I took a screenshot in German and one in English.
Hallo Radka,
Nein ich sehe das leider nicht so. Wie soll dann ein deutscher Spieler wissen wenn er die AGB anders sieht das er gar nicht berechtigt ist zu spielen? Selbst wenn ich die Sprache auf englisch umstelle, sehe ich zwar mehr Länder aber trotzdem kein German? Habe ein Screenshot mit deutscher Sprache und eins mit englischer Sprache gemacht.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.