ФорумКазинаZip Casino - обща дискусия

Zip Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от yasin61
|
11074 преглеждания 73 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
Gretche70
преди 1 година

Вече информирах моя колега Томас за тази ситуация, но остава странно, че не можем да осъществим достъп до сайта с VPN, настроен към Германия, плюс формулярът за регистрация пропуска Германия като страна на пребиваване. Опитахме го вчера без успех.

Бихте ли могли да поискате неговата подкрепа, може би? Бих искал поне веднъж да чуя отговора на казиното.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Сега попитах казиното какво е правилно. Ще изпратя отговора тук:



Благодарим ви, че се свързахте с нас и споделихте мислите си с нас. Разбираме, че може да има известна несигурност относно нашите услуги във вашето местоположение.

Нашето казино приема много сериозно спазването на нормативните изисквания и искаме да ви уверим, че работим в рамките на съответните индустриални разпоредби.


Прегледахме разпоредбите, които се прилагат за нашите услуги, и предприехме съответните стъпки, за да се адаптираме към тях. Възможно е да има промени в разпоредбите или изключения, които ни позволяват да разширим услугите си в определени области.


Ако имате някакви конкретни въпроси или съмнения относно нашето присъствие във вашия регион, препоръчваме ви да се свържете с нашия отдел, отговорен за разрешаването на тези проблеми. Можете да се свържете с вас на следния имейл адрес: Complaints@smtpauthrelay.com. Те са на разположение, за да отговорят на вашите въпроси и да ви предоставят по-добра представа за конкретни аспекти и нашия ангажимент за спазване.


Вашата обратна връзка е много важна за нас и ние приветстваме вниманието ви при решаването на тези въпроси. Бъдете сигурни, че ние се ангажираме да бъдем отворени и да спазваме всички приложими закони, докато обслужваме нашите клиенти в различни части на света.

Доколкото знам условията са правилни. Препоръчвам ви да прочетете отново правилата и условията на нашето казино.

За да получите официален отговор, бих ви посъветвал също да се свържете с нашия екип за съответствие на следния адрес:

Complaints@smtpauthrelay.com

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не знам какъв имейл адрес трябва да бъде, което казиното ми каза в отговора. Може би го знаете по-добре?

Наистина мога само да потвърдя тук, че успях да се регистрирам в това казино като германец тук, в Германия, както обикновено. И аз нямах проблеми с верификацията; документите показваха, че съм от Германия. Вече имах 2 тегления, 1 път 600 евро и 1 път 700 евро, които бяха в сметката ми в рамките на 2 дни по-късно. Но все още не мога да разбера защо виждате правилата и условията по различен начин. И защо казват на Ясин по-горе, че като германец нямаш право да играеш. Това не ми беше потвърдено и няма нищо за немски в правилата и условията, които виждам. Сега наистина е мистерия за мен.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега попитах казиното какво е правилно. Ще изпратя отговора тук:



Благодарим ви, че се свързахте с нас и споделихте мислите си с нас. Разбираме, че може да има известна несигурност относно нашите услуги във вашето местоположение.

Нашето казино приема много сериозно спазването на нормативните изисквания и искаме да ви уверим, че работим в рамките на съответните индустриални разпоредби.


Прегледахме разпоредбите, които се прилагат за нашите услуги, и предприехме съответните стъпки, за да се адаптираме към тях. Възможно е да има промени в разпоредбите или изключения, които ни позволяват да разширим услугите си в определени области.


Ако имате някакви конкретни въпроси или съмнения относно нашето присъствие във вашия регион, препоръчваме ви да се свържете с нашия отдел, отговорен за разрешаването на тези проблеми. Можете да се свържете с вас на следния имейл адрес: Complaints@smtpauthrelay.com. Те са на разположение, за да отговорят на вашите въпроси и да ви предоставят по-добра представа за конкретни аспекти и нашия ангажимент за спазване.


Вашата обратна връзка е много важна за нас и ние приветстваме вниманието ви при решаването на тези въпроси. Бъдете сигурни, че ние се ангажираме да бъдем отворени и да спазваме всички приложими закони, докато обслужваме нашите клиенти в различни части на света.

Доколкото знам условията са правилни. Препоръчвам ви да прочетете отново правилата и условията на нашето казино.

За да получите официален отговор, бих ви посъветвал също да се свържете с нашия екип за съответствие на следния адрес:

Complaints@smtpauthrelay.com

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Този имейл не казва буквално нищо, освен че дава неясна препоръка да се свържете с някой отдел за оплаквания. Ето как се чувствам за отговора. 🤔

Веднага ще препратя това на екипа за данни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам какъв имейл адрес трябва да бъде, което казиното ми каза в отговора. Може би го знаете по-добре?

Наистина мога само да потвърдя тук, че успях да се регистрирам в това казино като германец тук, в Германия, както обикновено. И аз нямах проблеми с верификацията; документите показваха, че съм от Германия. Вече имах 2 тегления, 1 път 600 евро и 1 път 700 евро, които бяха в сметката ми в рамките на 2 дни по-късно. Но все още не мога да разбера защо виждате правилата и условията по различен начин. И защо казват на Ясин по-горе, че като германец нямаш право да играеш. Това не ми беше потвърдено и няма нищо за немски в правилата и условията, които виждам. Сега наистина е мистерия за мен.

Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление и аз не съм запознат с предоставения адрес 🙁.

Бихте ли повторили въпроса чрез предложения имейл? Чувствам се малко отчаян от цялата тази бъркотия, всяка информация ще бъде много оценена, особено от препоръчания отдел. 🤔


Другата възможност е да подадете жалба, тъй като много аспекти изглеждат неясни или подвеждащи, поради което ще бъде налице задълбочено пълно разследване.

Какво мислиш?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, пак ще попитам. Просто не искам да се оплаквам, защото нямам никакви проблеми с това казино. Мисля, че казиното е наистина страхотно и не мога да си обясня защо някои играчи от Германия нямат право да играят там. Но ще пиша друг имейл или ще питам в чата.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

разбира се Така че би било чудесно, ако напишете имейл и когато научите нещо ново, можете ли да ни уведомите? Мисля, че ще бъде добра информация във форума и някои играчи може да попаднат на нея и да се информират.

Засега ще чакаме отговор. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

filefilefile

Изпращам историята на чатовете като екранна снимка тук, не знам как иначе да я изпратя. Сега акаунтът ми е блокиран

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Съжалявам да чуя това. Обсъждам тази ситуация с моя колега от екипа за данни от доста време и двамата сметнахме, че трябва да подадете жалбата, за да ни помогнете да разследваме. Оттам дойде моето предложение.

Тъй като ситуацията ескалира без предупреждение, сега определено е време да изпратите такъв!

Моля , направете го чрез тази връзка .

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Сега пуснах жалба

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Gretche70,

Бих казал, че сте имали късмет и сте получили плащане, което не беше така за мен.

Както вече споменах, документите ми бяха изрядни и бяха приети от други казина без никакви проблеми и не бяха одобрени само в Zip Casino, поради което тегленето не беше възможно.

Моят акаунт вече е затворен и абсолютно не мога да препоръчам Zip Casino.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега пуснах жалба

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че това е правилният ход. Жалко е, че се е стигнало до тази ситуация, защото казахте, че досега не сте имали проблеми с казиното.

Както и да е, нека видим докъде ще стигне нашият екип за оплаквания с вашата жалба . Ако чуете нещо ново, моля, уведомете ни отново, тъй като съм много заинтересован от този случай.

ще чакам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Gretche70,

Бих казал, че сте имали късмет и сте получили плащане, което не беше така за мен.

Както вече споменах, документите ми бяха изрядни и бяха приети от други казина без никакви проблеми и не бяха одобрени само в Zip Casino, поради което тегленето не беше възможно.

Моят акаунт вече е затворен и абсолютно не мога да препоръчам Zip Casino.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, толкова ми е тъжно да го чуя. Разбрахте ли какъв е проблемът с документите и защо казиното не ги приема? Колко време отне процесът на проверка на акаунта? Жалко, че не се опитахте да подадете жалба при нас, може би щяхме да ви помогнем с вашия случай.

Напълно разбирам обаче, ако сте затворили сметката си в това казино, ако сте имали подобно преживяване. Ако се сблъскате с нещо подобно в бъдеще, което се надявам, че няма да се случи, не се колебайте да ни уведомите колко дълго продължава ситуацията ви. Ние ще направим всичко възможно, за да се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
ragner69
преди 1 година

Здравей Рагнер 69

Да, вероятно имах късмет. Само не разбирам защо не са ти одобрили документите. Беше ми много лесно и не много. Документ за самоличност, доказателство за адрес и доказателство за плащане. Както и да е, така или иначе акаунтът ми беше закрит

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Отново не чух нищо от казиното и оплакването беше напразно

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

За съжаление оплакването не ми помогна

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Здравейте, прочетох това.

Помолих колегата да провери лично, защото смятаме, че нещата трябва да бъдат ясно формулирани. Вероятно е липса на вътрешна комуникация. Надявах се да проучим или да изясним ограничението за немски играчи, но за съжаление това не е възможно. Съжалявам, че ви накарах през това; Имах добри намерения.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, още един въпрос, като германец сега виждам само казината, които са одобрени за Германия, защо?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, сега е каквото е. Но защо не можете да поканите казиното на разговор, за да изясните тази ситуация? Ако аз, като немски играч, прочета в правилата и условията, че немски играчи НЕ са изключени???

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички,


Аз също се регистрирах в сайта вчера сутринта и спечелих пари. Изпратих всички документи за моя проверка в 9:30 ч. Нищо оттогава.

Кога можете да очаквате отговор тук? И кои са двата различни уебсайта? www.zipcasino5431412.com и www.zipcasino.com

Разбрах за Bonushereos чрез уебсайта. Което пренасочва директно към първия уебсайт.

Сайтът измама ли е? Какво да правиш сега, в моя случай това са много пари за мен.


С Най-Добри Пожелания

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини