НачалоФорумКазинаZeusGlory Casino - обща дискусия

ZeusGlory Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 10 месеца от xSerious169
|
25 060 преглеждания 223 отговора |
|
1...5 6 7...12
Sausages12
преди 5 месеца

... когато навлизаме в ден 13, къде е моето теглене?

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 5 месеца

Надяваме се, че персоналът на казино гуру може да се намеси и да помогне за разрешаването на този проблем възможно най-скоро, времето, в което сте чакали парите си, надхвърля всичко, което някога съм преживявал лично.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

...току-що бяхме в чата, Анна и Майкъл ни казаха да изчакат, за да говорят с Лукас, същия Лукас, който не успя да отговори на обещанието ни, дадено един на друг преди по-малко от 24 часа.

Казаха ми, че сега не съм на специална опашка, а на нормалната, но и двамата не успяха да дадат номера, когато ги попитаха какво съм на опашката (което знам, че е възможно, защото миналата седмица казах, че съм на 17 в опашка в една точка и след това следващия в опашката)

Може да се обадя по телефона на папата и да поискам обратно обаждане, за да видя дали ще получа отговор по-рано от него или от info@zeusglory.com имейл адрес. ..

Разбира се, ще актуализирам този форум за отговора и когато го получа .. може да имам късмет този път, може да ми кажат кога ще ми платят тези пари... може би.

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 5 месеца

Да, успех с това, ако имате много, много късмет, те може да отговорят на имейла ви, след това да изчезнат за няколко дни и след това да се появят отново с имейл за отговор, който не съдържа информация за това, което сте питали на първо място... разбира се това е, ако имате късмет.

Ако сте казали да говорите с Лукас, помолете да не го правите, тъй като той отговаря само когато може да бъде притеснен. Дори когато чат екипът му предаде съобщение и ви каже, че той ще се свърже. Той няма да .


След това екипът за чат ще ви нападне, че искате да говорите с Лукас отново, защото той все още не е отговорил, и ще ви накара да не сте в чата, защото Лукас ще Ви изпрати имейл, което той няма да направи, тогава екипът за чат ще разбере, че по някакъв начин вината е ваша, защото техният колега не си върши работата, като се свърже с вас, но по някакъв начин вината е ваша, а не Zeus glory. Всичко е много уморително.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
ZeusGlory Casino
преди 5 месеца

Има ли шанс вашият екип да си направи труда да се свърже и с мен (скоро), както го казахте от този имейл адрес?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

И така, актуализация на ден 13,


Тази сутрин попитах Ана в чата къде съм на опашката и тя каза, че вярвам, че съм следващата (вижте прикачената снимка), когато казах, че следващата на опашката трябва да означава днес, тя каза, че не знае кога ще ми се плати ... така че кой е?

Тя продължава да ми казва, че ще помоли Лукас да се свърже с мен, но той отново не го е направил.

Изминаха 48 часа и беше обещана ежедневна актуализация в петък, не се случи вчера, все още не се случи днес.


Така че, както можете да видите от имейла от тях вчера.... те знаят как да ми платят, знаят колко да ми платят, но все още не са,.защо не Zeus Glory?


Здравей Матю

Надявам се, че си добре,

Моля, приложете средствата, които искате да изтеглите за теглене, без значение коя опция използвате, най-важното е да имате вашата заявка. И тъй като ние имаме информация коя банкова сметка искате да прехвърлите, това не е проблем.



НОВИ ИГРАЧИ ЗА ZEUS GLORY

Така че, както ми беше казано, вече не съм на „специална опашка", така че аз съм на същата опашка, на която ВИЕ ще бъдете като нов играч, който се опитва и чака да изтегли пари. (оставяйки последните 13 дни настрана за минута )

И така, изминаха 24 часа, откакто направих моето теглене. Ако бъде изплатено през следващите 24 часа, това е добра скорост на теглене за всяко казино, но ако започнем следващата седмица... е, това е същото време, което ВИЕ ще чака ВАШЕТО теглене...... Помислете за това, когато избирате ново казино, към което да се присъедините.

Знам, че тегленето не е обработено, тъй като все още се показва в акаунта ми като възможност за анулиране на тегленето, което означава, че все още не е обработено.


...хайде, Zeus Glory, коя е последната актуализация?

filefile


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

И така, актуализация на ден 13,


Тази сутрин попитах Ана в чата къде съм на опашката и тя каза, че вярвам, че съм следващата (вижте прикачената снимка), когато казах, че следващата на опашката трябва да означава днес, тя каза, че не знае кога ще ми се плати ... така че кой е?

Тя продължава да ми казва, че ще помоли Лукас да се свърже с мен, но той отново не го е направил.

Изминаха 48 часа и беше обещана ежедневна актуализация в петък, не се случи вчера, все още не се случи днес.


Така че, както можете да видите от имейла от тях вчера.... те знаят как да ми платят, знаят колко да ми платят, но все още не са,.защо не Zeus Glory?


Здравей Матю

Надявам се, че си добре,

Моля, приложете средствата, които искате да изтеглите за теглене, без значение коя опция използвате, най-важното е да имате вашата заявка. И тъй като ние имаме информация коя банкова сметка искате да прехвърлите, това не е проблем.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

НОВИ ИГРАЧИ ЗА ZEUS GLORY

Така че, както ми беше казано, вече не съм на „специална опашка", така че аз съм на същата опашка, на която ВИЕ ще бъдете като нов играч, който се опитва и чака да изтегли пари. (оставяйки последните 13 дни настрана за минута )

И така, изминаха 24 часа, откакто направих моето теглене. Ако бъде изплатено през следващите 24 часа, това е добра скорост на теглене за всяко казино, но ако започнем следващата седмица... е, това е същото време, което ВИЕ ще чака ВАШЕТО теглене...... Помислете за това, когато избирате ново казино, към което да се присъедините.

Знам, че тегленето не е обработено, тъй като все още се показва в акаунта ми като възможност за анулиране на тегленето, което означава, че все още не е обработено.


...хайде, Zeus Glory, коя е последната актуализация?



Автоматичен превод:
преди 5 месеца

filefile

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 5 месеца

ако наистина сте следващият на опашката, както казаха, че сте, тогава бихте помислили, че ще получите изплащане днес, както би трябвало да е сравнително мигновено, освен ако разбира се това не е лъжа и вие не сте следващият на опашката, или те са плащат само на един клиент на ден или нещо подобно, което би било лудост. също за съжаление, въпреки че чувствам, че сега е уикендът (без работни дни), сега имат допълнително извинение, което биха могли да използват, за да не ви платят поне още 2 дни, ако не и повече.

Автоматичен превод:
Anonymized630
преди 5 месеца

Ами само този отговор по имейл.....


Здравей Матю, надявам се да си добре!

Сега имам вашата заявка за теглене на Приоритет за финансовия отдел, напълно разбирам разочарованието ви и обикновено изпълняваме заявките за теглене много по-бързо. Мога да гарантирам това, а също така прегледите отразяват факта.

Ще ви информирам веднага щом имам повече информация.

С Най-Добри Пожелания


Направих обратен имейл и попитах какво zeus glory и финансовият екип наричат prority по отношение на времето, но не получих отговор......


Автоматичен превод:
Sausages12
преди 5 месеца

за малка операция, изглежда, че имат огромно количество различни "отдели", които ви предават всеки ден. вярвам, че ще ви платят, както казах преди няколко дни от собствения си опит, но все още смятам, че всичко във вашата ситуация е „тактика на забавяне" поради голямата сума пари, с надеждата, че ще ви писне да чакате и заложете го. Вашето теглене все още може ли да бъде отменено? ако е така, това би означавало, че процесът дори още не е започнал, което е още повече време, необходимо за получаване на средствата.

Автоматичен превод:
Anonymized630
преди 5 месеца

Да, все още може да бъде отменено.

...ние извършваме десетки, ако не и стотици ежедневни транзакции по такъв начин.

...по-горе каза членът на персонала от Zeus glory в петък в тази стая за чат.

Така че, ако Zeus Glory обработва 10, ако не и стотици ежедневни транзакции, приоритетът трябва да означава, че трябва да бъда платен днес..... всички ще видим


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

И ЕТО НИЕ С БОКЛУЦИТЕ.....


Здравей Матю,


Така че има няколко начина, по които можем да направим това според финансовия отдел.

Досега успяхме да прехвърлим към потребителските карти без проблем в Обединеното кралство, така че вашият случай е изключение за нас и трябва да преминем към някои практики, които обикновено не прилагаме, за да осъществим изтеглянето ви.

Предложихме ви крипто опция за сетълмента, както и различната банкова карта, но нито една от опциите изглежда не работи за вашия случай.

Първият вариант би бил, ако можете да получите различна банкова карта, която приема международни плащания и ние ще можем да прехвърлим към тази карта много навременно.

Ако не, вторият вариант би бил да изчакаме. Както ми каза финансовият отдел, може да отнеме до 10 работни дни, за да приключи банковият превод и сумата за теглене да влезе в сметката ви. Ще направим всичко възможно да го направим по-бързо, но това са сроковете, които ми казаха финансовите.

Вашият случай изглежда е много различен от начина, по който обикновено извършваме нашите операции. Нито една от текущите опции не работи за вас в момента, но разбираме, че може да има обстоятелства и затова ще направим всичко възможно, за да работи за вас.

Кажете ми какво мислите и дали ще можете да получите банковата карта, която приема международни плащания, или ние сме съгласни да изчакаме максимум 10 работни дни, за да достигне до вашата банка първото теглене.

С Най-Добри Пожелания,

Лукас Мерет


Така че аз попитах Лукас...... дали финансовият отдел започва процеса днес, като стартира transur днес, или ще седят следващите 10 дни, след което ще натиснат бутона??......

и за пореден път той не отговори на въпроса и изглежда, че отново е изчезнал!!!!!

Освен това знам какво правят, по-рано бях тук за новите играчи, които трябва да чакат тегленията си... така че той ме записа като специален случай... така че не изглежда, че новите играчи ще трябва да чакат трансфера си ... също изглежда, че са изтрили всичките ми предишни чатове в профила ми.... но това е добре, защото имам всички екранни снимки!!!!


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

.... вижте прикачената снимка... нормално ли е изтриването на предишни журнали за чат от доверено казино????? file

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

ИЗМАМА ИЗМАМА ИЗМАМА


.... НЕ използвайте ZEUS GLORY, докато не потвърдя тук, че съм получил плащане..... или поне докато Лукас може да бъде притеснен да ми изпрати имейл....

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Много прост въпрос, който зададох на Лукас......


Финансовият отдел прави ли трансфура днес и ще отнеме 10 дни или чакат 10 дни, за да го обработят?

Въпрос, на който той няма да отговори....ЗАЩО?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Така че те все още не са го обработили, въпреки че казаха, че ще го направят....


Добре Матю,

И така, ето какво мога да направя за вас. Обработката продължава в момента, писането не е от полза за процеса. Ще продължим да работим по тегленето от наша страна, което ще бъде обработено след МАКСИМУМ 10 работни дни или по-рано.

Това е цялата информация, която мога да ви дам в момента, не само аз, но и нашият екип няма да може да ви даде допълнителни подробности или актуализации.

Ще се свържа с вас в понеделник в работно време. Преди това пожелайте страхотен уикенд.

С Най-Добри Пожелания,

Лукас Мерет


И така, ще получа или няма да получа отговор в понеделник от Лукас....... нека нямаме още едно нарушено обещание от Zeus Glory.....

.. така че 10 работни дни или по-рано сега е прогнозата.... ако отнеме 10 работни дни, това би означавало, че щях да чакам общо 27 дни за теглене

Те ми казаха, че ще извършат SEPA плащане.. както можете да видите по-долу, SEPA плащанията отнемат между 24 - 48 часа, както е показано по-долу...... така че нямам представа за боклука от 10 работни дни..... и SEPA Instant.... е само 10 секунди!!.. не 10 работни дни


24-48 часа

Продължителност на трансфера SEPA

SEPA трансферите обикновено отнемат 24-48 часа, за да се изпълнят, което е много по-бързо от традиционните SWIFT плащания. Ако обаче е необходима още по-бърза опция, SEPA Instant Credit Transfers може да са пътят напред – те могат да прехвърлят средства за по-малко от 10 секунди и директно в банковата сметка на получателя.



Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добре, така че получих отговор от Лукас, който очевидно не е погледнал екранната снимка на чата на живо, която изпратих. Изненадан съм, че получих толкова бърз имейл, но нека изчакаме и да видим.

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 5 месеца

Лукас ми каза, че той не е човекът от Zeus glory, който прави коментари тук от тяхното казино. Не каза кой, само че не е той и няма никакво участие в това.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини