преди 4 месеца
... когато навлизаме в ден 13, къде е моето теглене?
... as we enter day 13, wheres my withdrawal?
0
... когато навлизаме в ден 13, къде е моето теглене?
... as we enter day 13, wheres my withdrawal?
Надяваме се, че персоналът на казино гуру може да се намеси и да помогне за разрешаването на този проблем възможно най-скоро, времето, в което сте чакали парите си, надхвърля всичко, което някога съм преживявал лично.
hopefully casino guru staff can step in and help get this resolved as soon as possible, the time you have been waiting for your money is way beyond anything ive ever personally experienced.
...току-що бяхме в чата, Анна и Майкъл ни казаха да изчакат, за да говорят с Лукас, същия Лукас, който не успя да отговори на обещанието ни, дадено един на друг преди по-малко от 24 часа.
Казаха ми, че сега не съм на специална опашка, а на нормалната, но и двамата не успяха да дадат номера, когато ги попитаха какво съм на опашката (което знам, че е възможно, защото миналата седмица казах, че съм на 17 в опашка в една точка и след това следващия в опашката)
Може да се обадя по телефона на папата и да поискам обратно обаждане, за да видя дали ще получа отговор по-рано от него или от info@zeusglory.com имейл адрес. ..
Разбира се, ще актуализирам този форум за отговора и когато го получа .. може да имам късмет този път, може да ми кажат кога ще ми платят тези пари... може би.
...so just been on chat, have been told by Anna and Michael to wait to speak to lucas, the same Lucas who has failed to respond to our promise made to each other less then 24 hours ago.
Been told that I'm now not in a special queue but the normal one, but both failed to give the number when asked what i am in the queue (which i know is possible because, i told last week that i was 17 in the queue at one point and then next in the queue)
I Might put a phone call to the pope and ask for a call back to see if I get a reply sooner from him or from the info@zeusglory.com email address. ..
Of course I will update this forum of the reply and when I recieved it .. might be lucky this time, might be told when I'm getting paid this money.... maybe.
Да, успех с това, ако имате много, много късмет, те може да отговорят на имейла ви, след това да изчезнат за няколко дни и след това да се появят отново с имейл за отговор, който не съдържа информация за това, което сте питали на първо място... разбира се това е, ако имате късмет.
Ако сте казали да говорите с Лукас, помолете да не го правите, тъй като той отговаря само когато може да бъде притеснен. Дори когато чат екипът му предаде съобщение и ви каже, че той ще се свърже. Той няма да .
След това екипът за чат ще ви нападне, че искате да говорите с Лукас отново, защото той все още не е отговорил, и ще ви накара да не сте в чата, защото Лукас ще Ви изпрати имейл, което той няма да направи, тогава екипът за чат ще разбере, че по някакъв начин вината е ваша, защото техният колега не си върши работата, като се свърже с вас, но по някакъв начин вината е ваша, а не Zeus glory. Всичко е много уморително.
Yea good luck with that, if your very, very lucky they might respond to your email, then vanish for a few days and then reappear with a reply email that contains no informationon on what you were asking in the first place...of course that is if your lucky.
If you told to speak to lucas, ask not to, as he only replies when he can be bothered to. Even when the chat team passes a message to him and they tell you he will be in contact. He won't .
Then the chat team will have a go at you for asking to speak to lucas again because he hasn't replied still, and make out you shouldn't be on chat because Lucas will email you, which he won't do, then the chat team will make out it's your fault somehow because their colleague isn't doing his job by getting back to you, but somehow that's your fault not Zeus glory fault. It's all very tiring.
Има ли шанс вашият екип да си направи труда да се свърже и с мен (скоро), както го казахте от този имейл адрес?
Any chance your team can bother to get back to me as well (shortly) as you put it from that email address?
И така, актуализация на ден 13,
Тази сутрин попитах Ана в чата къде съм на опашката и тя каза, че вярвам, че съм следващата (вижте прикачената снимка), когато казах, че следващата на опашката трябва да означава днес, тя каза, че не знае кога ще ми се плати ... така че кой е?
Тя продължава да ми казва, че ще помоли Лукас да се свърже с мен, но той отново не го е направил.
Изминаха 48 часа и беше обещана ежедневна актуализация в петък, не се случи вчера, все още не се случи днес.
Така че, както можете да видите от имейла от тях вчера.... те знаят как да ми платят, знаят колко да ми платят, но все още не са,.защо не Zeus Glory?
Здравей Матю
Надявам се, че си добре,
Моля, приложете средствата, които искате да изтеглите за теглене, без значение коя опция използвате, най-важното е да имате вашата заявка. И тъй като ние имаме информация коя банкова сметка искате да прехвърлите, това не е проблем.
НОВИ ИГРАЧИ ЗА ZEUS GLORY
Така че, както ми беше казано, вече не съм на „специална опашка", така че аз съм на същата опашка, на която ВИЕ ще бъдете като нов играч, който се опитва и чака да изтегли пари. (оставяйки последните 13 дни настрана за минута )
И така, изминаха 24 часа, откакто направих моето теглене. Ако бъде изплатено през следващите 24 часа, това е добра скорост на теглене за всяко казино, но ако започнем следващата седмица... е, това е същото време, което ВИЕ ще чака ВАШЕТО теглене...... Помислете за това, когато избирате ново казино, към което да се присъедините.
Знам, че тегленето не е обработено, тъй като все още се показва в акаунта ми като възможност за анулиране на тегленето, което означава, че все още не е обработено.
...хайде, Zeus Glory, коя е последната актуализация?
So day 13 update,
I asked Anna on chat this morning where I am in the queue and she says I believe im next (see attached photo) when I said that next in the queue must mean today, she said she doesn't know when I'm getting paid... so which one is it?
She keeps telling me she will ask Lucas to contact me, again he still has not.
So been 48 hours and was promised a daily update on Friday, didn't happen yesterday, still not yet happened today.
So as you can see from the email from them yesterday.... they know how to pay me, they know how much to pay me, but they still haven't,.why not Zeus Glory?
Hello Matthew
Hope you are well,
Please apply the funds you want to withdraw for the withdrawal does not matter which option you use, the most important thing is that you have your request And since we have an info on which bank account you would like to transfer that is not an issue.
NEW PLAYERS TO ZEUS GLORY
So as I've been told I am no longer in a 'special queue" so I am in the same queue that YOU will be in as a new player trying and waiting to withdraw money. (putting the past 13 days aside for a minute)
So it's been 24 hours since I did my withdrawal, If it's paid in the next 24 hours that's a good withdrawal speed for any casino, but if we start to go into next week.... well this is the same amount of time YOU will be waiting for YOUR withdrawal...... Think about that when your choosing a new casino to join.
I know the withdrawal has not been processed as it's still showing on my account as being able to cancel the withdrawal, which means it's still not been processed yet.
...come on Zeus Glory whats the latest update?
И така, актуализация на ден 13,
Тази сутрин попитах Ана в чата къде съм на опашката и тя каза, че вярвам, че съм следващата (вижте прикачената снимка), когато казах, че следващата на опашката трябва да означава днес, тя каза, че не знае кога ще ми се плати ... така че кой е?
Тя продължава да ми казва, че ще помоли Лукас да се свърже с мен, но той отново не го е направил.
Изминаха 48 часа и беше обещана ежедневна актуализация в петък, не се случи вчера, все още не се случи днес.
Така че, както можете да видите от имейла от тях вчера.... те знаят как да ми платят, знаят колко да ми платят, но все още не са,.защо не Zeus Glory?
Здравей Матю
Надявам се, че си добре,
Моля, приложете средствата, които искате да изтеглите за теглене, без значение коя опция използвате, най-важното е да имате вашата заявка. И тъй като ние имаме информация коя банкова сметка искате да прехвърлите, това не е проблем.
So day 13 update,
I asked Anna on chat this morning where I am in the queue and she says I believe im next (see attached photo) when I said that next in the queue must mean today, she said she doesn't know when I'm getting paid... so which one is it?
She keeps telling me she will ask Lucas to contact me, again he still has not.
So been 48 hours and was promised a daily update on Friday, didn't happen yesterday, still not yet happened today.
So as you can see from the email from them yesterday.... they know how to pay me, they know how much to pay me, but they still haven't,.why not Zeus Glory?
Hello Matthew
Hope you are well,
Please apply the funds you want to withdraw for the withdrawal does not matter which option you use, the most important thing is that you have your request And since we have an info on which bank account you would like to transfer that is not an issue.
НОВИ ИГРАЧИ ЗА ZEUS GLORY
Така че, както ми беше казано, вече не съм на „специална опашка", така че аз съм на същата опашка, на която ВИЕ ще бъдете като нов играч, който се опитва и чака да изтегли пари. (оставяйки последните 13 дни настрана за минута )
И така, изминаха 24 часа, откакто направих моето теглене. Ако бъде изплатено през следващите 24 часа, това е добра скорост на теглене за всяко казино, но ако започнем следващата седмица... е, това е същото време, което ВИЕ ще чака ВАШЕТО теглене...... Помислете за това, когато избирате ново казино, към което да се присъедините.
Знам, че тегленето не е обработено, тъй като все още се показва в акаунта ми като възможност за анулиране на тегленето, което означава, че все още не е обработено.
...хайде, Zeus Glory, коя е последната актуализация?
NEW PLAYERS TO ZEUS GLORY
So as I've been told I am no longer in a 'special queue" so I am in the same queue that YOU will be in as a new player trying and waiting to withdraw money. (putting the past 13 days aside for a minute)
So it's been 24 hours since I did my withdrawal, If it's paid in the next 24 hours that's a good withdrawal speed for any casino, but if we start to go into next week.... well this is the same amount of time YOU will be waiting for YOUR withdrawal...... Think about that when your choosing a new casino to join.
I know the withdrawal has not been processed as it's still showing on my account as being able to cancel the withdrawal, which means it's still not been processed yet.
...come on Zeus Glory whats the latest update?
ако наистина сте следващият на опашката, както казаха, че сте, тогава бихте помислили, че ще получите изплащане днес, както би трябвало да е сравнително мигновено, освен ако разбира се това не е лъжа и вие не сте следващият на опашката, или те са плащат само на един клиент на ден или нещо подобно, което би било лудост. също за съжаление, въпреки че чувствам, че сега е уикендът (без работни дни), сега имат допълнително извинение, което биха могли да използват, за да не ви платят поне още 2 дни, ако не и повече.
if you are actually up next in the queue as they said you are, then you would think you would get a payout today, like it should be fairly instant, unless of course its lies and you are not next in the queue, or they are are only paying out one customer per day or something, which would be crazy. also sadly though i feel now its the weekend, (none business days) they have now an extra excuse they could possibly use not to pay you for at least another 2 days if not more.
Ами само този отговор по имейл.....
Здравей Матю, надявам се да си добре!
Сега имам вашата заявка за теглене на Приоритет за финансовия отдел, напълно разбирам разочарованието ви и обикновено изпълняваме заявките за теглене много по-бързо. Мога да гарантирам това, а също така прегледите отразяват факта.
Ще ви информирам веднага щом имам повече информация.
С Най-Добри Пожелания
Направих обратен имейл и попитах какво zeus glory и финансовият екип наричат prority по отношение на времето, но не получих отговор......
Well just this reply Via email.....
Hello Matthew, Hope you are well !
I have your withdrawal request on Priority for the Financial department now, I totally Understand your frustration and we generally complete withdrawal requests much faster I can guarantee that and also reviews reflect the fact.
I will update you as soon as I have more information.
Best regards
I did email back and ask what does zeus glory and the financial team call prority in regards of time, but not heard back......
за малка операция, изглежда, че имат огромно количество различни "отдели", които ви предават всеки ден. вярвам, че ще ви платят, както казах преди няколко дни от собствения си опит, но все още смятам, че всичко във вашата ситуация е „тактика на забавяне" поради голямата сума пари, с надеждата, че ще ви писне да чакате и заложете го. Вашето теглене все още може ли да бъде отменено? ако е така, това би означавало, че процесът дори още не е започнал, което е още повече време, необходимо за получаване на средствата.
for a small operation, they seem to have a vast amount of different "departments" they pass you around to each day. i believe they will pay you, as i stated some days ago from my own experience, however i still think the entire thing in your situation is "delay tactics" due to the large sum of money, in the hope you get sick of waiting and gamble it away. Is your withdrawal still able to be cancelled? if so, then that would mean the process hasnt even begun yet, which is even more time needed for you to receive the funds.
Да, все още може да бъде отменено.
...ние извършваме десетки, ако не и стотици ежедневни транзакции по такъв начин.
...по-горе каза членът на персонала от Zeus glory в петък в тази стая за чат.
Така че, ако Zeus Glory обработва 10, ако не и стотици ежедневни транзакции, приоритетът трябва да означава, че трябва да бъда платен днес..... всички ще видим
Yep still able to be canceled.
...we do tens if no hundreds of daily transactions in a such manner.
...above was what the staff member from Zeus glory said on Friday on this chat room.
So if Zeus Glory processes 10s if not hundreds of daily transactions, prority must mean that im due to be paid today..... we will all see
И ЕТО НИЕ С БОКЛУЦИТЕ.....
Здравей Матю,
Така че има няколко начина, по които можем да направим това според финансовия отдел.
Досега успяхме да прехвърлим към потребителските карти без проблем в Обединеното кралство, така че вашият случай е изключение за нас и трябва да преминем към някои практики, които обикновено не прилагаме, за да осъществим изтеглянето ви.
Предложихме ви крипто опция за сетълмента, както и различната банкова карта, но нито една от опциите изглежда не работи за вашия случай.
Първият вариант би бил, ако можете да получите различна банкова карта, която приема международни плащания и ние ще можем да прехвърлим към тази карта много навременно.
Ако не, вторият вариант би бил да изчакаме. Както ми каза финансовият отдел, може да отнеме до 10 работни дни, за да приключи банковият превод и сумата за теглене да влезе в сметката ви. Ще направим всичко възможно да го направим по-бързо, но това са сроковете, които ми казаха финансовите.
Вашият случай изглежда е много различен от начина, по който обикновено извършваме нашите операции. Нито една от текущите опции не работи за вас в момента, но разбираме, че може да има обстоятелства и затова ще направим всичко възможно, за да работи за вас.
Кажете ми какво мислите и дали ще можете да получите банковата карта, която приема международни плащания, или ние сме съгласни да изчакаме максимум 10 работни дни, за да достигне до вашата банка първото теглене.
С Най-Добри Пожелания,
Лукас Мерет
Така че аз попитах Лукас...... дали финансовият отдел започва процеса днес, като стартира transur днес, или ще седят следващите 10 дни, след което ще натиснат бутона??......
и за пореден път той не отговори на въпроса и изглежда, че отново е изчезнал!!!!!
Освен това знам какво правят, по-рано бях тук за новите играчи, които трябва да чакат тегленията си... така че той ме записа като специален случай... така че не изглежда, че новите играчи ще трябва да чакат трансфера си ... също изглежда, че са изтрили всичките ми предишни чатове в профила ми.... но това е добре, защото имам всички екранни снимки!!!!
AND HERE WE GO WITH THE RUBBISH.....
Hello Matthew,
So there are a couple of ways we can do this according to the financial department.
So far we were able to transfer to the user cards without a problem in the UK So your case is an exception for us and we have to go around some practices we do not usually do to make your withdrawal happen.
We offered you a crypto option for the settlement as well as the different bank card, but none of the options seem to work for your case.
First option would be if you can get a different bank card that accepts the international payments and we will be able to transfer to that card in a very timely manner.
If not, the second option would be for us to wait, As Financial department told me it may take up to 10 Working days for Bank transfer to finish and the withdrawal amount to hit your account. We will try our best to make it faster but these are the timelines financial told me.
Your case seems to be a very different from how we usually conduct our operations. None of the ongoing options work for you at this time, But we understand that there might be circumstances and therefore will try our best to make it work for you.
Let me know what you think and if you will be able to get the Bank card that accepts international payments or we agree to wait for a maximum of 10 Working days for the first withdrawal to hit your bank.
Best Regards,
Lucas Meret
So i asked Lucas...... are the financial department starting the process today by starting the transur today, or they going to be sitting around for next 10 days then going to push the button??......
and once again he dosent anser the question and he appears to done his vanishing act again!!!!!
Also I know what they are doing, earlier I on here about new players having to wait for their withdrawals... so he's put me down as a special case... so it's dont look like new players will have to wait for their transfer.... also it would appear they have deleted all my previous chats on my profile.... but that's fine because I have all the screenshots!!!!
ИЗМАМА ИЗМАМА ИЗМАМА
.... НЕ използвайте ZEUS GLORY, докато не потвърдя тук, че съм получил плащане..... или поне докато Лукас може да бъде притеснен да ми изпрати имейл....
SCAM SCAM SCAM
.... Do NOT use ZEUS GLORY until I confirm on here that I have got paid..... or at least until Lucas can be bothered to email Me back....
Много прост въпрос, който зададох на Лукас......
Финансовият отдел прави ли трансфура днес и ще отнеме 10 дни или чакат 10 дни, за да го обработят?
Въпрос, на който той няма да отговори....ЗАЩО?
Very simple question I have asked Lucas......
Is the financial department making the tranfur today, and it will take 10 days or are they waiting 10 days to process it?
A question he won't answer....WHY?
Така че те все още не са го обработили, въпреки че казаха, че ще го направят....
Добре Матю,
И така, ето какво мога да направя за вас. Обработката продължава в момента, писането не е от полза за процеса. Ще продължим да работим по тегленето от наша страна, което ще бъде обработено след МАКСИМУМ 10 работни дни или по-рано.
Това е цялата информация, която мога да ви дам в момента, не само аз, но и нашият екип няма да може да ви даде допълнителни подробности или актуализации.
Ще се свържа с вас в понеделник в работно време. Преди това пожелайте страхотен уикенд.
С Най-Добри Пожелания,
Лукас Мерет
И така, ще получа или няма да получа отговор в понеделник от Лукас....... нека нямаме още едно нарушено обещание от Zeus Glory.....
.. така че 10 работни дни или по-рано сега е прогнозата.... ако отнеме 10 работни дни, това би означавало, че щях да чакам общо 27 дни за теглене
Те ми казаха, че ще извършат SEPA плащане.. както можете да видите по-долу, SEPA плащанията отнемат между 24 - 48 часа, както е показано по-долу...... така че нямам представа за боклука от 10 работни дни..... и SEPA Instant.... е само 10 секунди!!.. не 10 работни дни
24-48 часа
Продължителност на трансфера SEPA
SEPA трансферите обикновено отнемат 24-48 часа, за да се изпълнят, което е много по-бързо от традиционните SWIFT плащания. Ако обаче е необходима още по-бърза опция, SEPA Instant Credit Transfers може да са пътят напред – те могат да прехвърлят средства за по-малко от 10 секунди и директно в банковата сметка на получателя.
So they still have not processed it, even though they said they would....
Okay Matthew,
So here is what I can do for you . Processing is ongoing right now , writing does not do the process any good. We will continue working on the withdrawal on our end which will be processed in MAXIMUM 10 working days or sooner.
This is all the INformation I can give you right now, not only me but also our team will not be able to give you any extra details or updates.
I will get back to you on Monday during working hours. Before that, have a great weekend .
Best Regards,
Lucas Meret
So will I or won't I get a reply on Monday from Lucas....... let's not have another broken promise from Zeus Glory.....
.. so 10 working days or sooner is now the estimate.... if it take the 10 working days, that would mean I would of been waiting for a total of 27 days for a withdrawal
They told me that they were going to make a SEPA payment.. as you can see below SEPA payments take between 24 - 48 hours as below...... so no idea about the 10 working days rubbish..... and SEPA Instant.... is just 10 seconds!!.. not 10 working days
24-48 hours
SEPA Transfer Duration
SEPA transfers usually take 24-48 hours to complete, which is much faster than traditional SWIFT payments. If an even quicker option is needed though, SEPA Instant Credit Transfers may be the way forward – they can transfer funds in under 10 seconds and directly into the recipient's bank account.
Добре, така че получих отговор от Лукас, който очевидно не е погледнал екранната снимка на чата на живо, която изпратих. Изненадан съм, че получих толкова бърз имейл, но нека изчакаме и да видим.
Ok so got a reply from Lucas who clearly didn't look at the live chat screenshot I sent. I am surprised I got such a quick email back but let's wait and see.
Лукас ми каза, че той не е човекът от Zeus glory, който прави коментари тук от тяхното казино. Не каза кой, само че не е той и няма никакво участие в това.
Lucas told me he's not the person from Zeus glory that makes comments on here from their casino. He didn't say who, just that it's not him and has no involvement in it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.