НачалоФорумКазинаZeusGlory Casino - обща дискусия

ZeusGlory Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 11 месеца от xSerious169
|
25 525 преглеждания 223 отговора |
|
1...3 4 5...12
преди 6 месеца

направил ли си официално оплакване между другото в casinoguru? не съм сигурен дали имате или не, но ако не, тогава трябва или изчакайте за момента, но ако имате, тогава се уверете, че го правите в правилния раздел, в раздела за оплаквания.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, току-що изпратих имейл на Анна в чатовете с всички екранни снимки, също и на Лукас на неговия имейл и на другите два имейл адреса, така че не могат да кажат, че не са запознати с проблема и моя преглед и оплакване тук. И ще актуализирам това с това, което се случва след това и колко време отнема.

първоначално беше £2120, но аз анулирах транзакцията, за да опитам с друга карта (както беше казано) и играх малко и спечелих още £1900. Така че моето теглене е £4,020. Ако ми платят, когато поисках, ще трябва да изплатят само £2120. Но сега е £4020. Но докато тези пари не стигнат до моята сметка, те са нула, защото са само цифри на екрана

Автоматичен превод:
Anonymized630
преди 6 месеца

Да, направих и официална жалба в секцията за жалби

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вече не играя в това казино, тъй като ги помолих да закрият акаунта ми, тъй като по това време се чувствах сякаш залагам твърде много. За щастие, техният екип за поддръжка на клиенти закри акаунта ми веднага, те направиха това по много професионален начин. Освен това, когато залагах в това казино, трябва да призная, че го намерих страхотно, игрите бяха забавни, рулетката ми беше любимата, а плащанията за тегления бяха супер бързи! Това беше преди няколко месеца, но чувствах, че заслужават положителна оценка от мен и така другите могат да видят, че това е безопасно и сигурно казино, в което да залагате.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

здрасти

Исках да ви кажа колко е чудесно, че предоставихте толкова изчерпателно резюме. Благодарен съм и за потребителските отзиви. Вие определено сте ценен член на тази общност и ние наистина оценяваме как помагате на другите!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, чаках оттеглянето си

от £4,020. Казаха ми, че предоставената от мен банкова карта не работи. Обясних, че не можете да плащате пари по кредитна или дебитна карта в Обединеното кралство. Плащането трябва да бъде международен банков превод. Лукас ми каза да пробвам с втора карта, казах му, че няма да работи и губим време, но пробвах и не се получи. Тогава Лукас изчезна и каза, че трябва да си получа парите по някое време. Не се чу обратно. Анна в чата ми казва да говоря с Лукас, изпращам му имейл и той ме игнорира. Така че изпращам съобщение на wattsapp до телефонния номер

Посочен в уебсайта за партньори и показа на този човек всичко, което се случва. Казаха, че ръководството ще го оправи. Сега този човек ме игнорира. Преди около седмица ми казаха, че съм на 17 на опашката, а преди 5 дни бях следващият. Разбира се, нищо не чу.


Майкъл беше много груб, вижте приложената екранна снимка.


Екранната снимка по-долу е как Лукас ми казва, че ще си получа парите..... така че нека всички заедно да преброим колко време ми отнема да ги получа от сега (сряда, 26 юни) file


Сега не съм човек, който да позволи нещо да се плъзне по този начин. Ще изчакам отговор тук или по имейл от zeus glory и ще актуализирам форума с честен преглед с това какво се случва след това и колко време отнема да получа оттеглянето си...

file



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте,

Чакането повече от 11 дни трябва да е много трудно и персоналът на казиното определено трябва да се заеме с това.

Въпреки че предполагам, че бихте очаквали незабавен отговор от наша страна, подаването на жалбата беше мъдро решение. Дайте му още няколко дни; имаме нашите процедури, които трябва да следваме. Въпреки че съм наясно, че времето наближава, все още се надявам да получите парите, преди жалбата да ескалира.

Както и да е, проверихте ли този въпрос с вашата банка?

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

здрасти

В Обединеното кралство единственият начин, по който можете да изпращате пари от чужбина, е чрез международен банков превод, казах на Zeus Glory това и им дадох моите банкови данни в много случаи на четирите им имейл адреса и в чата, така че вие сте напълно наясно и имам банковите ми данни

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

много сте добре дошли, за мен е удоволствие да пиша такива рецензии и да дам на вас и на другите възможно най-много информация със собствения си опит в тези казина. 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

здрасти

В Обединеното кралство единственият начин, по който можете да изпращате пари от чужбина, е чрез международен банков превод, казах на Zeus Glory това и им дадох моите банкови данни в много случаи на четирите им имейл адреса и в чата, така че вие сте напълно наясно и имам банковите ми данни

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Виждам. Благодаря ти.

Може би не се обясних ясно, но исках да знам дали сте разгледали въпроса директно с вашата банка. Питане дали някой от вашата банка може да потвърди, че всичко е наред от тяхна страна.

Не че искам да ви занимавам с безсмислени въпроси, но видях, че казиното посочи, че има проблем с вашата банка. Реших, че си струва да се провери. Това е всичко.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

много сте добре дошли, за мен е удоволствие да пиша такива рецензии и да дам на вас и на другите възможно най-много информация със собствения си опит в тези казина. 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Просто страхотно, късметлии сме, че ни намерихте.

Сега като се замисля... Как всъщност научихте за Casino Guru? Това е мой личен интерес и не е нужно да отговаряте, разбира се 😀

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

здрасти

Те говореха, че проблемът с банката е, че няма да приемат тегленето, което става с кредитна или дебитна карта, което не разбират (казал съм им много пъти) В Обединеното кралство не е възможно за да получите пари директно на банкова карта, те трябва да преминат през банката. - следователно защо трябва да е международен банков превод. Няма проблем с банката и ако те преведат тегленето в банковата ми сметка с данните, които съм им дал, тогава парите ще влязат веднага.


Имат всичко необходимо, за да ми платят, потвърдиха, че знаят как трябва да ми платят, но все още не успяха да го направят.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

😀 добре, така че в продължение на много години, преди да имам склонност да се регистрирам в който и да е онлайн букмейкър/казино, винаги отивам в Google и въвеждам рецензии (име на казино) и случайно се появи уебсайт на casinoguru и след като направих собствено проучване , открих, че казино гуру е много силен надежден източник и заслужава доверие, когато става въпрос за предоставяне на правилна информация и отзиви за казината! обичам го, страхотно е

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добре, както казах, ще давам актуализации. Отне 23 часа на екипа за чат да ми отговори и прикачено е това, което каза Анна. Тя каза, че ще уведоми отдела и най-новата информация...да видим каква е тази последна информация...... Ще актуализирам отново, когато се върне при мен.... все още не е получил отговор от 4-те имейл адреса amd разбира се нищо от мениджъра Лукас, който трябва да подреди това file

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Sausages12
преди 6 месеца

Е, както казах, ще ви държа в течение всеки път

....това е отговорът, който (най-накрая) получих, след като бях игнориран в продължение на 3 дни.


Здравей Матю,


Както казах преди, можем да изпратим средствата по вашата банкова сметка, но това отнема време. Можете да направите всичко, което смятате за необходимо, но това отнема време. Ще ви актуализирам веднага щом има актуализация.


С Най-Добри Пожелания,


Лукас Мерет


Така че можете да направите актуализация без актуализация. Той успя да плати на другия човек тук от Обединеното кралство чрез международен банков превод и беше платено в рамките на 48 часа и след това 6 часа..... така че Zeus Casino защо аз все още чакам след 11 дни????? HSBC, така че дори същата банкова сметка.


Автоматичен превод:
Sausages12
преди 6 месеца

много странно, от лично мнение, мисля, че просто си отнемат времето поради голямата сума пари, за която говорим, когато ми платиха, беше само около £200 максимум. Но банковият превод/превод трябва да се извършва доста бързо в наши дни, ние живеем в модерни времена и неща като банкови преводи наистина се извършват незабавно

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, мисля, че отделям време с надеждата, че ще играя още малко и ще загубя парите на една от техните игри. Ако са, тогава те губят времето на всички и ме забъркват без причина, но не, аз няма да пипам тези пари, няма да рискувам да ги загубя, така че може и да се намесят и да ми платят... както казах Ще давам актуализации, докато не получа моето теглене.

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 6 месеца

Бих казал така, това е често срещана тактика, използвана от много букмейкъри, те се надяват, че колкото по-дълго забавят нещата, толкова по-вероятно е да се отегчите и да ви омръзне от чакане, след което да заложите всичко отново. Бъдете силни и просто изчакайте, сега поне знаете какви главоболия може да имате в бъдеще, ако спечелите голяма сума отново

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

По-горе е разговор, който проведох в понеделник с един от мениджърите в Zeus Glory, но отново само думи, защото този човек не помогна и изчезна

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

filefilefile

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

По-горе е съобщение едно, ако мениджърите от zeus glory ми изпратиха в неделя и понеделник..... оттогава нямам отговор!!! Странно

Автоматичен превод:
1...3 4 5...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини