ФорумКазинаZeusGlory Casino - обща дискусия

ZeusGlory Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 8 месеца от xSerious169
|
15980 преглеждания 223 отговора |
|
12 3 4...12
Добавете пост
Pumba2022
преди 4 месеца

Хей това е страхотно Благодаря ви за информацията. Имате ли някакъв опит, който бихте искали да споделите с нас от това казино, може би?😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте. Може ли някой да използва този сайт с положителен резултат, моля, помогнете. Направих депозит чрез Visa преди повече от 2 часа, който все още не се показва. След като първият ми депозит беше незабавен, това ме притеснява. Свързах се с поддръжката и ми се струва, че не са много полезни ... някой друг трябвало ли е да чака и колко дълго?

Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 3 месеца

Здравей KerryBelle,


Моля, свържете се с нас чрез чат на живо и ние ще се погрижим проблемът да бъде разрешен възможно най-скоро.


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Кредитът беше добавен, така че сега няма проблеми

Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 3 месеца

Страхотно, виждам, че казиното ви е помогнало да разрешите този проблем.

Знаете ли къде беше проблемът?

Също така, ако придобиете малко опит и играете тук, можете да ми кажете как е минало и дали сте успели да спечелите. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Не съм сигурен какво се е случило tbh. Спечелих малка сума, но я играх, тъй като все още не съм напълно потвърден и ограничавам това, което харча, но ще актуализирам опита си, но фактът, че те изглеждат готови да разрешат и комуникират, е 1 положителен. Все още не съм виждал твърде много негативи

Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 3 месеца

Да, мисля, че е важно за много играчи и би било важно и за мен.

Така че ще чакам следващата актуализация и опит. Силно вярвам, че ще бъдат добри. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Абсолютно ненадеждно казино.

Чакам отговор от служителя по поддръжката 'Lucas' от 2 месеца. Вероятно съм изпратил 5 имейла и съм задал въпроси, но нямам отговор.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Здравейте, какъв конкретен отговор имате нужда и какво сте имали с Лукас, ако мога да знам? Два месеца е твърде дълго за чакане и бих се обезсърчил, особено ако сте се опитали да се свържете с тях няколко пъти без успех. И така, има ли нещо, за което се нуждаехте от помощ или може би все още имате нужда?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Ставаше въпрос за възстановяване на средства. Казаха ми, че ще се свържат с мен за това.


Но просто ме игнорират.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Така че все още нищо не сте научили, никой не е стигнал до вас. На какво трябваше да се основава възстановяването? Мислили ли сте да подадете жалба, където да разгледаме ситуацията и да се опитаме да ви помогнем? 🤔

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вече не играя в това казино, тъй като ги помолих да закрият акаунта ми, тъй като по това време се чувствах сякаш залагам твърде много. За щастие, техният екип за поддръжка на клиенти закри акаунта ми веднага, те направиха това по много професионален начин. Освен това, когато залагах в това казино, трябва да призная, че го намерих страхотно, игрите бяха забавни, рулетката ми беше любимата, а плащанията за тегления бяха супер бързи! Това беше преди няколко месеца, но чувствах, че заслужават положителна оценка от мен и така другите могат да видят, че това е безопасно и сигурно казино, в което да залагате.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, чаках оттеглянето си

от £4,020. Казаха ми, че предоставената от мен банкова карта не работи. Обясних, че не можете да плащате пари по кредитна или дебитна карта в Обединеното кралство. Плащането трябва да бъде международен банков превод. Лукас ми каза да пробвам с втора карта, казах му, че няма да работи и губим време, но пробвах и не се получи. Тогава Лукас изчезна и каза, че трябва да си получа парите по някое време. Не се чу обратно. Анна в чата ми казва да говоря с Лукас, изпращам му имейл и той ме игнорира. Така че изпращам съобщение на wattsapp до телефонния номер

Посочен в уебсайта за партньори и показа на този човек всичко, което се случва. Казаха, че ръководството ще го оправи. Сега този човек ме игнорира. Преди около седмица ми казаха, че съм на 17 на опашката, а преди 5 дни бях следващият. Разбира се, нищо не чу.


Майкъл беше много груб, вижте приложената екранна снимка.


Екранната снимка по-долу е как Лукас ми казва, че ще си получа парите..... така че нека всички заедно да преброим колко време ми отнема да ги получа от сега (сряда, 26 юни) file


Сега не съм човек, който да позволи нещо да се плъзне по този начин. Ще изчакам отговор тук или по имейл от zeus glory и ще актуализирам форума с честен преглед с това какво се случва след това и колко време отнема да получа оттеглянето си...

file



Автоматичен превод:
Anonymized630
преди 3 месеца

... колко време преди да получите тегленето си?

Автоматичен превод:
ZeusGlory Casino
преди 3 месеца

Здравей Zeus Glory, искаш ли да коментираш моето ревю, което пуснах тук

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 3 месеца

съжалявам да го чуя, приятелю, само за да ви успокоя, от моя опит, когато залагах с тях, те са 100% безопасни и надеждни, поддръжката на клиенти е малко бавна понякога с отговорите, но трябва да очакваме това, тъй като те не са базирани в Обединеното кралство. харесвам теб, имах абсолютно същия проблем, тегленето не може да бъде изпратено обратно към дебитната карта и трябва да бъде директно чрез банков превод, но там имах същите проблеми като теб, компанията, с която банкирах времето (chase UK) нямаше да позволи изпращането на международни плащания към моята дебитна карта, което беше главоболие, но за щастие имах друга банкова сметка в hsbc, която приемаше международни плащания и имах две отделни тегления, едното от тях беше направено в рамките на 48 часа (но беше уикенд), така че очаквах да бъде толкова бавен, другият беше изпратен в рамките на около 6 часа. те 100% ще ви изплатят печалбите ви, просто се уверете, че сте напълно верифицирани, също опитайте да използвате банка, която приема международни плащания от чужбина. за съжаление отново винаги се сблъсквам с някакви проблеми като вас, най-вече защото винаги рискуваме, когато сме базирани във Великобритания и играем в казина в други части на света, но те са напълно законни, само бавни понякога и се справят с много клиенти и тъй като те изглеждат като сравнително малко казино, не мисля, че разполагат с човешките ресурси, за да се справят с всички тези клиенти наведнъж или за кратък период от време. ето списък с банки, които приемат международни плащания, така че парите не би трябвало да са проблем да стигнат до вас. Barclays✅Barclays--✅HSBC---✅Lloyds---✅---Nationwide---✅Natwest

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized630
преди 3 месеца

Здравей Wasim,

Много любезно от ваша страна, че се свържете с мен, акаунтът ми беше напълно потвърден през първите 48 часа, това беше единственото нещо, което те направиха бързо. Изпратих им имейл до международните си банкови данни за HSBC, как изплатихте финансовия отдел? Всичко, което чувах от Лукас, беше скоро, скоро, скоро. Справихте ли се с Лукас? file

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 3 месеца

няма проблем, всъщност не мога да си спомня за Лукас, най-вече имах работа с този Майкъл, той беше малко странен понякога, въпреки че отново, част от това може да е нещо от езиковата бариера, но със сигурност могат да говорят с теб по груб начин понякога. когато някога съм питал за времената за теглене на плащания, най-често получавах съобщение, в което се казваше „ние изплащаме на клиентите си един по един, така че това е списък с чакащи, а вие сте (5-ти) в списъка, така че е като система за чакане, но тъй като Казах по-горе, плащанията за мен бяха доста бързи, след като разреших банковия си проблем, hsbc ще работи перфектно, сега те имат вашите данни, мисля, че ще получите парите в рамките на 24 часа, тъй като не е делничен ден само имейл, но трябва също да им изпратите цялата тази банкова информация чрез тяхната поддръжка за чат на живо на сайта.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Дадох им международните банкови данни преди 7 дни и все още чакам. Също така изпрати моите банкови данни в чата преди 7 дни, а също и на техните два имейл адреса преди 7 дни.

Как успя да теглиш, остави ли си баланса в портфейла и те го преведоха ръчно от там с международен банков превод?


Нека броим дните от сега до моето теглене.....

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 3 месеца

наистина ли? тогава това е доста дълго време! не е нужно да ми казвате, но просто съм любопитен, това голяма сума пари ли се опитвате да изтеглите? ако е така... не съм толкова изненадан, като повечето от тези казина, те винаги мразят да изплащат малки суми, нали, те са склонни да се бавят малко, но вие ще получите средствата в един момент, това е сигурно, те са напълно лицензирани и имат добра репутация досега, за което съм сигурен, че искат да поддържат добро досие. да, в общи линии така трябва да работи, те могат да го направят ръчно с предоставените от вас банкови данни и просто ръчно да го изтеглят от тяхна страна от баланса на вашата сметка. да, да видим, ще бъде интересно да видим колко дни отнема това, имайте това предвид, когато сте на път да им дадете честен преглед тук!

Автоматичен превод:
12 3 4...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини