НачалоФорумКазинаZeusGlory Casino - обща дискусия

ZeusGlory Casino - обща дискусия (страница 2)

 от xSerious169
|
33 243 преглеждания 223 отговора |
|
1 2 3...12
Публикация на papanoel63 was hidden
Причина: Оскърбително съдържание
Публикация на papanoel63 was hidden
Причина: Оскърбително съдържание

Вече 3-ти ден не мога да тегля средства, минах проверка, те твърдят, че съм нечия мулти-акаунт, те твърдят, че съм регистриран през IP, което е забранено в тяхната страна, аз съм германски гражданин , документите също са немски гражданин, заради IP не искат да плащат и твърдят, че уж имам мултиакаунт, но това явно не е причина да не ми изплатят печалбите, поради тази причина те не искат да ми теглят пари и ме обвиняват, че имам мултиакаунт, моля за помощ, тъй като те мамят мен и други потребители. Сега блокираха акаунта ми по този начин, тъй като написах рецензия за тях, която не ги удовлетворява, не препоръчвам да играете тук!

filefile

Edited
Автоматичен превод:
lolz2001z

Здравей lolz2001z,


Съжалявам, че това трябваше да се случи по този начин, след като се съгласихте в чата на Zeusglory, че грешите, след като предоставихме доказателства за Multiaccounting и продължихме да публикуваме тук информация, която е много подвеждаща и неправилна.


Ще споделя подробностите по-долу (Чатът е на руски език, но ще споделя съдържанието тук):


Потребителят първоначално се регистрира от Азербайджан с потребителско име: azeri2112z и успя да депозира чрез Crypto, ние обяснихме на потребителя, че Азербайджан е сред забранените юрисдикции на Zeusglory и възстановихме депозираната сума.


След това потребителят продължи да регистрира различен акаунт и качи фалшив идентификатор (отделът за измами го разгледа)

Когато уведомихме потребителя, че е използвал няколко акаунта на нашия уебсайт (използване на VPN) и се е опитал да потвърди акаунта, използвайки нечий друг ID, което той призна в чата (вижте изображението по-долу)


file


И сега се опитвате да подведете други играчи, това не е приемливо.

Автоматичен превод:

Вече 3-ти ден не мога да тегля средства, минах проверка, те твърдят, че съм нечия мулти-акаунт, те твърдят, че съм регистриран през IP, което е забранено в тяхната страна, аз съм германски гражданин , документите също са немски гражданин, заради IP не искат да плащат и твърдят, че уж имам мултиакаунт, но това явно не е причина да не ми изплатят печалбите, поради тази причина те не искат да ми теглят пари и ме обвиняват, че имам мултиакаунт, моля за помощ, тъй като те мамят мен и други потребители. Сега блокираха акаунта ми по този начин, тъй като написах рецензия за тях, която не ги удовлетворява, не препоръчвам да играете тук!

filefile

Автоматичен превод:

Здравейте, виждам, че казиното е коментирало публикацията ви и целия случай. Е как е, отворихте ли друга сметка? Преведох екранната снимка, но виждам само потвърждение, че сте признали, но не знам какво конкретно. Това е нарушение на правилата на казиното, така че в ситуации като тази не бих се изненадал, ако печалбите ви бъдат отнети. Особено ако сте получили депозита обратно, когато сте се регистрирали с първия акаунт. Използвахте ли VPN, за да избегнете всякакви неприятности?

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей Джаро, ще предоставя и екранни снимки, които потвърждават, че потребител използва VPN:


filefile


Автоматичен превод:
ZeusGlory Casino

Благодаря за уточнението, мисля че ако играч има някакви обективни оплаквания няма нищо лошо, но в този случай има възможност да го обясни и ако смята, че не е сгрешил или не е счупил всякакви правила, тогава той има шанс да се защити. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Те обещаха да ми помогнат и да изтеглят средства, ако призная, че съм мултиакаунт, така че разчитах на това и казах, че съм мултиакаунт, въпреки че дори не разбирам за кого говорят. Какво ще кажете за моето IP, работя онлайн, сега съм в Азербайджан, така че имам техен IP, но не съм гражданин на тази страна, дори и при проверка качих документите си като германски гражданин, което не е забранено на техния уебсайт, като се има предвид всичко това, те нямат право да ми отнемат печалбите и да не изплащат, мисля, че играчите, които видят прегледа ми, ще разберат, че се суетят за всяко малко нещо, само за да избегнат изплащането на парите, които честно спечели, не очаквам никаква помощ тук, но искам всички играчи да видят как мамят и намират неподходящи причини просто да обвиняват и да не плащат) Благодаря на всички за вниманието

Edited
Автоматичен превод:
lolz2001z

Здравей lolz2001z,


Това отново е грешна интерпретация на разговора между вас и нашия представител в чата,


Нашият представител за чат (Анна) ви каза, че тя не е дала такова обещание, мога да споделя историята на чата, която потвърждава казаното от мен по-горе. Тя също продължи да обяснява всички подробности по случая. И това Multiaccointing е забранено на Zeusglory. Въпреки че ви беше възстановена сумата в първия ви акаунт и ние ви предупредихме за всичко и ви обяснихме всички подробности.


Надявам се, че можем да затворим този разговор тук.

Edited
Автоматичен превод:
ZeusGlory Casino

тя каза, че можем да се съгласим) Тоест, тя намекна, че трябва да изтрия прегледа от тук и тя ще ми помогне да изтегля средства, смятате ли, че това е нормално?

Автоматичен превод:

В началото бях много доволен от това казино.

Тогава исках да получа самоизключване от акаунта си поради пристрастяване към хазарта, което не беше извършено правилно.

След това поисках възстановяване на моите депозити и загуби. Тогава казиното отговори, че ще се радват да изчакат известно време и след това да ми кажат как можем да работим заедно.

Оттогава, за съжаление, бях игнориран и вече не получавам отговор на имейлите си.

Автоматичен превод:

Те обещаха да ми помогнат и да изтеглят средства, ако призная, че съм мултиакаунт, така че разчитах на това и казах, че съм мултиакаунт, въпреки че дори не разбирам за кого говорят. Какво ще кажете за моето IP, работя онлайн, сега съм в Азербайджан, така че имам техен IP, но не съм гражданин на тази страна, дори и при проверка качих документите си като германски гражданин, което не е забранено на техния уебсайт, като се има предвид всичко това, те нямат право да ми отнемат печалбите и да не изплащат, мисля, че играчите, които видят прегледа ми, ще разберат, че се суетят за всяко малко нещо, само за да избегнат изплащането на парите, които честно спечели, не очаквам никаква помощ тук, но искам всички играчи да видят как мамят и намират неподходящи причини просто да обвиняват и да не плащат) Благодаря на всички за вниманието

Автоматичен превод:

Ако смятате, че нещо е използвано неправомерно срещу вас или че не сте направили нещо нередно, имате възможност да го докажете, като подадете жалба, която е безплатна. Нашият екип ще проучи всичко, така че това е всичко, което ще кажа.

Ако се интересувате, просто щракнете тук.

Ако обаче сте наясно, че сте нарушили правилата, тогава няма да е на място.

Автоматичен превод:

В началото бях много доволен от това казино.

Тогава исках да получа самоизключване от акаунта си поради пристрастяване към хазарта, което не беше извършено правилно.

След това поисках възстановяване на моите депозити и загуби. Тогава казиното отговори, че ще се радват да изчакат известно време и след това да ми кажат как можем да работим заедно.

Оттогава, за съжаление, бях игнориран и вече не получавам отговор на имейлите си.

Автоматичен превод:

Здравейте, значи все още нямате закрит акаунт и не сте се самоизключили? Уведомихте ли казиното, че имате такъв проблем и споменахте ли им този факт?

Ако все още имате проблем, можете да подадете жалба и нашият екип също ще се опита да ви помогне.

Какво казваш ?

Автоматичен превод:

Здравей Elnur20011,


Документите се изискват от отдела за измами. Това не е нормална процедура на Zeusglory, но това също не е нормален случай, Имахме няколко акаунта, регистрирани от Киргизстан, които твърдят, че са от немски произход, така че трябва да проверим, ние също извършваме проверката с инструментите, които трябва да проверим за мултиакаунтинг. След като всичко е изчистено, можем да продължим с проверката и тегленето.


Можете също така да проверите рецензията по-горе, беше същият случай с потребителя, от Киргизстан и твърдещ, че е немски Cityzen. Така че, за да не нажежавате допълнително разговора, моля, просто предоставете исканите документи, нека преминем проверките и да продължим.



Благодаря ви за разбирането.

file

Автоматичен превод:

Направих първи депозит в това казино вчера, свързах се с поддръжката в чата, преди те дори да започнат да говорят с мен, целият уебсайт не работеше. Нямам представа какво се случи, не знам дали съм направил нещо нередно. Нямам информация за контакт и от това казино. Може ли някой да ми помогне с това?


Edited
Автоматичен превод:
Pumba2022

Може би проверихте ли с вашия интернет доставчик? Може ли да е на тяхна страна, чудя се? За мен работи добре.🤷‍♀️

Ще проверя с нашия екип за данни, за да видя дали всичко работи добре в Холандия. Моля, дръжте ни в течение за ситуацията.

Edited
Автоматичен превод:
Romi

Да, дори опитах на различни устройства, но нищо не работи.

Автоматичен превод:
Pumba2022

Благодаря ви за бързия отговор. Вече предадох информацията на нашия екип за данни и те ще проверят какъв може да е проблемът. Ще ви информираме възможно най-скоро.

Автоматичен превод:

Да, дори опитах на различни устройства, но нищо не работи.

Автоматичен превод:

Нашият екип за данни провери казиното и там може да има кратък проблем. Сега работи ли за вас? Тук всичко е наред.

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте!


Да, това е решено, всичко е наред от моя страна!

Автоматичен превод:
1 2 3...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини