ФорумКазинаZeusGlory Casino - обща дискусия

ZeusGlory Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 8 месеца от xSerious169
|
16020 преглеждания 223 отговора |
|
1...10 11 12
Добавете пост
Anonymized668
преди 2 месеца

наистина изглежда, че изплащат печалби, но времето е толкова дълго, освен това са много груби и обслужването на клиенти не се интересува много, според мен, след като получите парите си, не бих залагал в това казино отново, не си струва главоболието

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 2 месеца

подадохте жалба точно на казино гуру?

Автоматичен превод:
Anonymized630
преди 2 месеца

Моят акаунт е затворен при тях и оттогава е така. Наистина вярвам, че гербът на Коста Рика също е фалшив

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравей

След няколко имейла £1000 бяха върнати обратно в акаунта ми, така че поисках да ги изтегля отново, надявайки се да не чакам още 11 дни за £500, за да трябва да направя всичко отново, за да получа последните останали £500.

честно мнение, самите игри и RTP са наистина добри, но комуникационната страна на нещата и продължителното чакане за теглене на капки и дръпове изобщо не си струва да се притеснявате, но ако нямате нищо против да чакате с месеци, за да изтеглите прилична сума .

Отворих сметката си на 20 май, сега е 3 юли и все още имам още 2 тегления, за да получа остатъка от парите си, което не се съмнявам, че всяко от тях ще отнеме приблизително по същото време, когато последните имат 11 дни за £500. (С множество опити да получа отговор от тях)

Глупаво върнах £1800 обратно в сайтовете, но наистина мисля, че това е, което те очакват да направите с времето, което е необходимо, за да получите парите си. Няма да повторя тази грешка, просто ще се радвам, когато мога да получа остатъка от моите печалби и стойте далеч от сайта.

Автоматичен превод:
Niki1986
преди 2 месеца

Благодаря ви, че уведомихте всички за текущата си ситуация, това наистина помага на другите. Казвал съм това в предишните си чатове, склонен съм да виждам тази „тактика на забавяне" често с казината, те забавят тегленията толкова много с надеждата, че хората ще се уморят от чакане и просто ще заложат всичките си пари. Отново, както казах по-рано, вярвам, че това казино е легитимно, в смисъл, че те наистина изплащат печалби.. в крайна сметка.. но лично аз не бих искал да продължа да играя на сайт, който трябва да чакате седмици/месеци за да получите плащане, не си струва стреса и главоболието.

Автоматичен превод:
Anonymized630
преди 2 месеца

Няма проблем, да, вярвам, че те са законни, просто наистина лоша комуникация, ако успеете да получите отговор, обикновено е едно и също нещо всеки път за това как са архивирали заявки и вашата 17-та в опашката и по същество просто изчакайте, но може би на самия им уебсайт това не трябва да казвам, че играчите получават тегленето си 24-48 часа, тогава няма да имам от какво да се оплача.

това беше едно голямо главоболие и е жалко, защото игрите са добри, но не бих бил толкова глупав да вложа парите си и да чакам толкова дълго да ги върнат

Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 2 месеца

как върви сегашното ти положение? моля, дръжте ни всички в течение, ако можете, благодаря.

Автоматичен превод:
Thomas-091
преди 2 месеца

Банките в Обединеното кралство не приемат плащания директно към дебитни карти, за първи път опитах това, когато бях на zeusglory, банката не го разрешава, така че ТРЯБВА да бъде международен банков превод с помощта на iban/bic номера и т.н.

Автоматичен превод:
Niki1986
преди 2 месеца

100% съм съгласен с теб. те вече нарушават собствените си изисквания по отношение на дългите си дълги времена за теглене.


Надявам се да го оправиш, Ники!

Автоматичен превод:
ZeusGlory Casino
преди 2 месеца

Вечер


Можете ли да ми обясните защо Лукас отговори изведнъж на 29-ти, но сега не е отговорил на нито един от имейлите ми, което показва доказателство?????

Автоматичен превод:
Anonymized630
преди 2 месеца

Какво стана? Добре ли си

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Той е измамник. Част от казината rouge. Казвам ти.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Поисках акаунтът ми да бъде закрит. Казаха ми, че е в процес, но успях да депозирам още £90

Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 2 месеца

за съжаление те ловят проблемни комарджии, мразя го толкова много, прекарвам целия си живот в опити да закрия сметки, но повечето от тях забавят нещата и ви позволяват да продължите да депозирате. това е болна болна индустрия

Автоматичен превод:
Anonymized630
преди 2 месеца

Здравей Васим,


Бих искал да отбележа, че имаме много стриктна вътрешна политика по отношение на това, 1 дума от играч за „пристрастяване към хазарта" и акаунтът ще бъде затворен завинаги. Също така инструктирахме всеки представител на чат, който работи с нас, както и хората, които работят с имейли.


Така че да, съгласен съм, че пристрастяването към хазарта е сериозен проблем, но ние от своя страна го приемаме много сериозно и затваряме акаунта за постоянно, без възможност да го отворим отново.

Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 2 месеца

Здравей Керибел,


Както проверих, вашият акаунт е затворен за постоянно в Zeusglory.


Едно нещо, което трябва да отбележите е, че ако искате акаунтът ви да бъде закрит незабавно и ако има случай на пристрастяване към хазарта, уведомете нашите представители за това. Те ще действат незабавно по този въпрос. Както е стандартът. Само да кажа, че искам акаунтът ми да бъде закрит, не е начин, ако наистина сте пристрастен към хазарта и трябва да уведомите представителя.


С Най-Добри Пожелания.

Автоматичен превод:
ZeusGlory Casino
преди 2 месеца

Бихте ли отговорили на въпроса ми, който ви зададох вчера

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 2 месеца

Здравей Hepnedplz,


Моля, изпратете ни имейл на: info@zeusglory.com , изглежда, че потребителското име на Casino guru не е същото като потребителското име на Zeusglory и ако ни изпратите имейл, ще можем да ви отговорим с повече подробности и познания за случая.



Топли пожелания

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Hepnedplz,


Моля, изпратете ни имейл на: info@zeusglory.com , изглежда, че потребителското име на Casino guru не е същото като потребителското име на Zeusglory и ако ни изпратите имейл, ще можем да ви отговорим с повече подробности и познания за случая.



Топли пожелания

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ами казаха ми, че ще се чуя с Лукас днес или утре, така че да се надяваме утре

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Какво стана? Добре ли си

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Потребителят няма да може да отговори, тъй като е поискал закриване на акаунта му.

Автоматичен превод:
1...10 11 12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини