преди 7 месеца
0
Здравейте всички,
Аз също депозирах тук и сега имам две суми за теглене. Един 1500 и един 1400. Адресът и самоличността ми са проверени. Все още обаче не съм получил разписката си за депозит. Колко време ти отне това?
Вече се опитах да ви направя оплакване, но когато отговарям на третия въпрос, винаги стигам до поле, където няма нищо?
Моля ви да се свържете с казиното и да окажете натиск върху казиното.. обикновено това се случва много по-бързо и ми мирише на измама.
Тъй като е около 3000€, ще съм много благодарен.
С Най-Добри Пожелания
флориан
Hello everyone,
I also deposited here and now have two amounts to withdraw. One 1500 and one 1400. My address and my identity have been verified. However, I haven't received my deposit receipt yet. How long did this take for you?
I have already tried to make a complaint to you but when I answer the third question I always get to a field where there is nothing there?
I ask you to contact the casino & put some pressure on the casino.. normally this happens much faster & it smells like a scam to me.
Since it's about 3000€, I would be very grateful.
Best regards
florian
Hallo zusammen,
habe ebenfalls hier eingezahlt& habe nun zwei Beträge zum auszahlen. Einmal 1500 & einmal 1400. Meine Adresse & meine Identität sind verifiziert. Meine Einzahlungsbeleg allerdings noch nicht. Wie lange hat dies bei euch gedauert ?
Ich habe bereits versucht eine Beschwerde bei euch zu erstellen komme aber bei der 3. Frage immer auf ein Feld wo nichts steht?
Ich bitte euch, sich mit dem Casino in Verbindung zu setzen & dem Casino etwas Druck zu machen.. normalerweise geht das alles viel schneller & es riecht für mich nach scam.
Da es um fast 3000€ geht wäre ich euch sehr dankbar.
viele Grüße
florian
здрасти Радвам се, че в крайна сметка изпратихте успешно жалбата си и виждам, че екипът ни вече е започнал да работи по нея.
Получихте ли новини от казиното, може би? Виждам, че първото ви теглене вече е платено, така че се надяваме скоро да можете да получите и останалото.
Моля, уведомете ни, когато имате актуализации.
Hi. I am glad that, in the end, you have successfully submitted your complaint, and I can see that our team has already started to work on it.
Have you gotten any news from the casino, perhaps? I can see that your first withdrawal was already paid, so hopefully soon you will be able to get the rest as well.
Please let us know whenever you have any updates.
Здравей Роми,
Първото ми теглене вече е изплатено? Къде можете да видите това? Не съм получил имейл, че тегленето ми е обработено. Направих го в казиното, но все още не съм получил нищо.
Все още не съм получил никакви новини.
С Най-Добри Пожелания
флориан
Hello Romi,
My first withdrawal has already been paid out? Where can you see that? I haven't received an email saying that my withdrawal has been processed. I made it in the casino but I haven't received anything yet.
I haven't received any news yet.
Best regards
florian
Hallo Romi,
meine erste Auszahlung ist bereits ausgezahlt wurden? Wo siehst du das ? Ich habe noch keine email erhalten das meine Auszahlung bearbeitet wurde. Ich habe sie im Casino getätigt aber erhalten habe ich noch nichts.
bis jetzt habe ich noch keine Neuigkeiten erhalten.
viele Grüße
florian
Ооо, съжалявам, моя грешка тогава. Мислех, че сте казали в жалбата си, че е била изплатена вчера.🤷♀️
Така че ще чакаме новините, надявайки се на положителни.🤞
Ooh, sorry, my mistake then. I thought you said in your complaint that it had been paid out yesterday.🤷♀️
So we will wait for the news, hoping for some positive ones.🤞
Здравей Роми,
тогава съм се изразил неправилно.
Спечелих общо 3500€.
Поради лимитите за теглене в Winshark, мога да тегля само €500 на теглене. Можете да правите това три пъти на ден.
Изплатих първите 3 x 500 €, но те все още не са обработени.
Днес и утре пак трябва да направя тази процедура.
Затова ви моля да го държите под око. Тъй като залогът е 3500€, ще бъда благодарен, ако можете да ме подкрепите с моите изплащания.
С Най-Добри Пожелания
Флориан
Hello Romi,
then I expressed myself incorrectly.
I won a total of 3500€.
Due to the withdrawal limits at Winshark, I can only withdraw €500 per withdrawal. You can do this three times per day.
I have paid out the first 3 x 500€ but they have not been processed yet.
I have to do this procedure again today and tomorrow too.
Therefore, I ask you to keep an eye on it. Since 3500€ is at stake, I would be grateful if you could support me with my payouts.
Best regards
Florian
Hallo Romi,
dann habe ich mich falsch ausgedrückt.
ich habe insgesamt 3500€ gewonnen.
durch die auszahlungslimits bei winshark kann ich nur 500€ pro Auszahlung auszahlen. Dies kann man pro Tag 3x machen.
die ersten 3 x 500€ habe ich ausgezahlt aber bearbeitet wurden diese noch nicht.
diese Vorgehensweise muss ich heute nochmal machen & morgen auch.
deshalb bitte ich euch dort mal ein Auge drauf zu haben , da es um 3500€ geht wäre ich euch dankbar wenn ihr mich unterstützt bei meinen Auszahlungen.
viele Grüße
Florian
Беше просто недоразумение, нямаше никакъв проблем. 😉 Надявам се, че казиното ще може да ви плати без никаква намеса от нашия екип за оплаквания. Моля, дръжте ни в течение.
It was just a misunderstanding, no problem at all.😉 I hope the casino will be able to pay you without any intervention from our complaint team. Please keep us updated.
Здравейте всички,
Първите 500 € пристигнаха в моята сметка, моля, продължавайте да натискате, ако дори сте говорили с казиното.
така че, моля, следете случая с Trzdm, но това е добра новина 🙂
Hello everyone,
The first 500€ have arrived in my account, please keep up the pressure if you have even spoken to the casino.
so please keep an eye on the Trzdm case, but that's good news 🙂
Hallo zusammen,
die ersten 500€ sind auf meinem Konto angekommen, bitte weiter Druck machen sofern ihr mit dem Casino überhaupt gesprochen hattet.
also bitte den Fall Trzdm im Auge behalten, aber sind schon mal gute Nachrichten 🙂
Това е новината, на която се надявахме, нали? Страхотно е да го чуя.👌
This is the news we hoped for, right? It's great to hear it.👌
да, това е много добра новина. Държиш ли под око моя случай Trzdm?
Надявам се, че другите изплащания идват бързо едно след друго 🙂
yes that is very good news. Are you keeping an eye on my Trzdm case?
I hope the other payouts come quickly one after the other 🙂
jaaa das sind sehr gute Nachrichten. Behaltet ihr mein Fall Trzdm im Auge ?
Ich hoffe die anderen Auszahlungen kommen jetzt auch nacheinander schnell 🙂
Здравейте
Писали ли сте някога на екипа за поддръжка на казиното? Или към самия финансов отдел? Защото ми писаха, че има план за изплащане и ми казаха точната дата, когато ще бъдат изплатени парите. Така че просто попитайте, тогава ще знаете кога и в кои дни ще ви бъдат изплатени парите.
Hello
Have you ever written to the casino's support team? Or to the finance department itself? Because they wrote to me that there is a payout plan and told me the exact date when the money will be paid out. So just ask, then you'll know when and on which days your money will be paid out.
Hallo
Hast du mit dem Support von dem Casino denn schon mal geschrieben. Oder mit der Finanzabteilung selbst? Denn mir hatten sie geschrieben das es einen Auszahlungsplan gibt und mir das genaue Datum geschrieben wann das Geld raus geht. Also frage doch einfach mal nach, dann weist du wann , an welchen tagen dein Geld ausgezahlt wird
да, това е много добра новина. Държиш ли под око моя случай Trzdm?
Надявам се, че другите изплащания идват бързо едно след друго 🙂
yes that is very good news. Are you keeping an eye on my Trzdm case?
I hope the other payouts come quickly one after the other 🙂
jaaa das sind sehr gute Nachrichten. Behaltet ihr mein Fall Trzdm im Auge ?
Ich hoffe die anderen Auszahlungen kommen jetzt auch nacheinander schnell 🙂
Ако имате предвид, ако нашият екип за оплаквания се намеси във вашия случай, вярвам, че не е имало нужда да правите това и казиното наистина плаща вашето теглене от собствените си интереси. Надявам се да си остане така.😉
If you mean if our complaint team intervened in your case, I would believe that there was no need to do that and the casino really pays your withdrawal from their own interest. I hope it'll stay that way.😉
Благодаря за вашата помощ! Ще го направя 🙂
Thanks for your help! I will do that 🙂
Danke für deine Hilfe! Das werde ich machen 🙂
Всичко ясно 🙂
Нека оставим жалбата Trzdm отворена засега, нали?😉 просто за по-сигурно.
All clear 🙂
Let's leave the complaint Trzdm open for now, right?😉 just to be on the safe side.
Alles klar 🙂
wir lassen die Beschwerde Trzdm mal noch offen oder?😉 nur zur Sicherheit.
Сигурен. Можете да затворите жалбата, когато сте готови, просто не забравяйте да ги държите в течение, моля.
Sure. You can close the complaint whenever you're ready, just make sure to keep them informed as well, please.
Здравей Роми,
Сега чакам второто плащане. Финансовият отдел също не отговаря на въпросите ми.
Всичко това ми изглежда много странно. Те плащат максимум 500 евро на ден. Това, което наистина не разбирам е, че казват, че можете да поискате максимум три тегления, но те прехвърлят само едно.
Можете ли да се свържете с казиното и да им кажете да правят своите три тегления на ден? В противен случай ще ми отнеме цяла вечност, за да получа парите си. Започвам леко да се притеснявам...
Все още има неизплатени €3000. €1500 са в моята сметка, която не мога да изтегля поради лимитите за теглене, а €1500 вече са във финансовия отдел и чакат да бъдат изплатени.
Моля, подкрепете ме в това, ще бъда наистина благодарен.
Флориан
Hello Romi,
I am now waiting for the second payment. The finance department is not answering my questions either.
This all seems very strange to me. They only pay out a maximum of €500 per day. What I really don't understand is that they say you can request a maximum of three withdrawals, but they only transfer one.
Can you please contact the casino and tell them to make their three withdrawals per day? Otherwise it will take me forever to get my money. I'm starting to get a little worried...
There are still €3000 outstanding. €1500 is in my account that I cannot withdraw due to the withdrawal limits and €1500 is already in the finance department waiting to be paid out.
Please support me in this, I would be really grateful.
Florian
Hallo Romi,
mittlerweile warte ich auf die zweite Auszahlung. Die Finanzabteilung antwortet auch nicht auf meine Fragen.
Mir kommt das alles sehr komisch vor. Sie zahlen auch nur 500€ maximal am Tag aus. Was ich wirklich nicht verstehe, angegeben haben sie maximal 3 Auszahlungen kann man beantragen, aber überweisen tun sie nur eine.
Könnt ihr euch bitte mit dem Casino in Verbindung setzen & Ihnen mitteilen das sie doch bitte ihre drei Auszahlungen pro Tag durchführen sollen. Ich werde sonst ewig brauchen um mein Geld zu erhalten. So langsam macht es mir ein wenig Angst...
Es sind immer noch 3000€ offen. 1500€ sind auf meinem Konto die ich aufgrund der auszahlungsbegrenzungen nicht auszahlen kann und 1500€ liegen bereits bei der Finanzabteilung und warten auf Auszahlung.
Bitte unterstützt mich hierbei, ich wäre euch wirklich dankbar.
Florian
Здравейте. За съжаление, ако казиното ви плаща, ние не можем да направим нищо по въпроса. Надяваме се, че скоро ще получите парите си.🤞
Ще чакаме всякакви актуализации.
Hello. Unfortunately, if the casino is paying you, we are unable to do anything about it. Hopefully, you will get your money soon.🤞
We will wait for any updates.
Здравейте ,
Изглежда, че утре ще изплатят второто ми плащане. Но това не може да е вярно. Ще ми отнеме поне две седмици, за да получа плащанията си. Няма ли начин да се ускори този процес?
Hello ,
It seems they will be paying out my second payment tomorrow. But that can't be true. It will take me at least two weeks to receive my payments. Is there no way to speed up this process?
Hallo ,
sie zahlen scheinbar meine zweite auszahlung morgen aus. Es kann doch aber nicht sein, ich werde locker 2 Wochen brauchen bis ich meine Auszahlungen erhalte. Gibt es da keine Möglichkeit diesen Vorgang zu beschleunigen?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.