НачалоФорумКазинаWinshark Casino - обща дискусия

Winshark Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Gretche70
|
16 404 преглеждания 122 отговора |
|
1 2 3...7
george234826348

Винаги се радвам да помогна.🙂

Автоматичен превод:

Здравейте всички,


Аз също депозирах тук и сега имам две суми за теглене. Един 1500 и един 1400. Адресът и самоличността ми са проверени. Все още обаче не съм получил разписката си за депозит. Колко време ти отне това?


Вече се опитах да ви направя оплакване, но когато отговарям на третия въпрос, винаги стигам до поле, където няма нищо?

Моля ви да се свържете с казиното и да окажете натиск върху казиното.. обикновено това се случва много по-бързо и ми мирише на измама.


Тъй като е около 3000€, ще съм много благодарен.


С Най-Добри Пожелания


флориан

Автоматичен превод:
florianmuehleisen98

здрасти Радвам се, че в крайна сметка изпратихте успешно жалбата си и виждам, че екипът ни вече е започнал да работи по нея.

Получихте ли новини от казиното, може би? Виждам, че първото ви теглене вече е платено, така че се надяваме скоро да можете да получите и останалото.

Моля, уведомете ни, когато имате актуализации.

Автоматичен превод:

Здравей Роми,


Първото ми теглене вече е изплатено? Къде можете да видите това? Не съм получил имейл, че тегленето ми е обработено. Направих го в казиното, но все още не съм получил нищо.


Все още не съм получил никакви новини.

С Най-Добри Пожелания


флориан

Автоматичен превод:
florianmuehleisen98

Ооо, съжалявам, моя грешка тогава. Мислех, че сте казали в жалбата си, че е била изплатена вчера.🤷‍♀️

Така че ще чакаме новините, надявайки се на положителни.🤞

Автоматичен превод:

Здравей Роми,

тогава съм се изразил неправилно.


Спечелих общо 3500€.

Поради лимитите за теглене в Winshark, мога да тегля само €500 на теглене. Можете да правите това три пъти на ден.


Изплатих първите 3 x 500 €, но те все още не са обработени.


Днес и утре пак трябва да направя тази процедура.


Затова ви моля да го държите под око. Тъй като залогът е 3500€, ще бъда благодарен, ако можете да ме подкрепите с моите изплащания.


С Най-Добри Пожелания


Флориан

Автоматичен превод:
florianmuehleisen98

Беше просто недоразумение, нямаше никакъв проблем. 😉 Надявам се, че казиното ще може да ви плати без никаква намеса от нашия екип за оплаквания. Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:

Здравейте всички,


Първите 500 € пристигнаха в моята сметка, моля, продължавайте да натискате, ако дори сте говорили с казиното.


така че, моля, следете случая с Trzdm, но това е добра новина 🙂

Автоматичен превод:
florianmuehleisen98

Това е новината, на която се надявахме, нали? Страхотно е да го чуя.👌

Автоматичен превод:

да, това е много добра новина. Държиш ли под око моя случай Trzdm?


Надявам се, че другите изплащания идват бързо едно след друго 🙂

Автоматичен превод:
florianmuehleisen98

Здравейте

Писали ли сте някога на екипа за поддръжка на казиното? Или към самия финансов отдел? Защото ми писаха, че има план за изплащане и ми казаха точната дата, когато ще бъдат изплатени парите. Така че просто попитайте, тогава ще знаете кога и в кои дни ще ви бъдат изплатени парите.

Автоматичен превод:

да, това е много добра новина. Държиш ли под око моя случай Trzdm?


Надявам се, че другите изплащания идват бързо едно след друго 🙂

Автоматичен превод:

Ако имате предвид, ако нашият екип за оплаквания се намеси във вашия случай, вярвам, че не е имало нужда да правите това и казиното наистина плаща вашето теглене от собствените си интереси. Надявам се да си остане така.😉

Автоматичен превод:
Gretche70

Благодаря за вашата помощ! Ще го направя 🙂

Автоматичен превод:
Romi

Всичко ясно 🙂


Нека оставим жалбата Trzdm отворена засега, нали?😉 просто за по-сигурно.

Автоматичен превод:
florianmuehleisen98

Сигурен. Можете да затворите жалбата, когато сте готови, просто не забравяйте да ги държите в течение, моля.

Автоматичен превод:

Страхотно, определено ще го направя 🙂

Автоматичен превод:
florianmuehleisen98

Благодаря ви.🙂

Автоматичен превод:

Здравей Роми,

Сега чакам второто плащане. Финансовият отдел също не отговаря на въпросите ми.

Всичко това ми изглежда много странно. Те плащат максимум 500 евро на ден. Това, което наистина не разбирам е, че казват, че можете да поискате максимум три тегления, но те прехвърлят само едно.

Можете ли да се свържете с казиното и да им кажете да правят своите три тегления на ден? В противен случай ще ми отнеме цяла вечност, за да получа парите си. Започвам леко да се притеснявам...

Все още има неизплатени €3000. €1500 са в моята сметка, която не мога да изтегля поради лимитите за теглене, а €1500 вече са във финансовия отдел и чакат да бъдат изплатени.


Моля, подкрепете ме в това, ще бъда наистина благодарен.


Флориан


Автоматичен превод:
florianmuehleisen98

Здравейте. За съжаление, ако казиното ви плаща, ние не можем да направим нищо по въпроса. Надяваме се, че скоро ще получите парите си.🤞

Ще чакаме всякакви актуализации.

Автоматичен превод:

Здравейте ,


Изглежда, че утре ще изплатят второто ми плащане. Но това не може да е вярно. Ще ми отнеме поне две седмици, за да получа плащанията си. Няма ли начин да се ускори този процес?

Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини